Spinning the Bottle (Niyan synttärijuhlat)

Missä sitten asunto sijaitseekaan, tänne kaikki asuntopelit.

Valvoja: Nightingale

Re: Spinning the Bottle (Niyan synttärijuhlat)

ViestiKirjoittaja Rishou Makito » 10.06.2020 14:48

Rishou Makito

Thomas ei ehtinyt vastaamaan, kun alkoi puhua. "Ihan nössöjä kysymyksii. Miks mä oon ainoo, joka uskaltaa kysyy seksistä? Kaikkii kiinnostaa taatusti se enemmän ku tollanen asia. Seuraavaks oikeesti jotain rohkeita kysymyksii tai noloi tehtävii, ennen ku mä nukahdan tän pelin ääreen", Darretten pieni vokalisti valitti. Anteeksi vain, kun olen tylsä, Shou mietti mielessään. Hän ei ehtinyt sanomaan mitään, kun Akikin jo oli ärtynyt bänditoveriinsa. "Pää kiinni, ehkei ketään muuta satu kiinnostamaan toisten seksielämä."
"Tehdään me sit se kaikkien puolesta, Niya!" Yuki julisti ystävänsä tueksi. Aki tuskin tarvitsisi toista Niyan kaltaista itseään vastaan.

"Mun perhe", Tom mumisi ja pyöritti pulloa. Entinen katulapsi oli tainnut loukkaantua Niyan keskeytyksestä, sillä Tom näytti äskeen verrattuna vielä epeammalta. Shou nielaisi, kun Tomin pyörittämä pullo pysähtyi Kazuhiron kohdalla. Rumpalin katse olisi voinut muuttaa Thomasin tuhkaksi, niin varoittava se oli. Tom kuitenkin tunsi jonkinlaista sosiaalista painetta Niyan takia ja kysyi: "Totuus. Seurusteletko tällä hetkellä?"

Vaikka kysymys oli melko mieto eikä liian henkilökohtainen, Kazuhiro ei näyttänyt yhtään tyytyväiseltä. Tällä oli vielä pahempi katse kuin hetki sitten. "Kyllä. Mutta ei kuulu sinulle eikä kenellekään muullekaan, kenen kanssa", rumpali vastasi hyvin tylyllä äänensävyllä. Sen jälkeen tämä vuorostaan pyöritti pulloa. Oli jotain huonoa tuuria tai mustaa magiaa pelissä, kun se pysähtyi vuorostaan Tomin kohdalla. "Totuus. Haluaisitko olla enemmän kuin panokavereita Niyan kanssa?" Kazuhiro kysyi, kuin kostoksi äskeisestä.

Shoun kävi sääliksi Tomia, joka oli tahattomasti joutunut rumpalin vihan kohteeksi, uudemman kerran. Kysymys oli varmasti arka Thomasille, tätä selkeästi vaivasi erikoinen suhde Niyan kanssa, vaikkei ollut suoranaisesti koskaan puhunut siitä, edes Shoun kanssa.

Shoulle oli myös herännyt uteliaisuus Kazuhiroa kohtaan. Kenen kanssa tämä seurusteli? Tämän lähettyvillä ei ollut ollut pyörinyt potentiaalisia vaihtoehtoja, muuta kuin se tummahiuksinen kaveri, joka joskus viime vuoden puolella kävi hakemassa Kazuhiron treffeille treenikämpältä. Joko seurustelutoveri oli tämä tai sitten joku muu, jota Shou ei tuntenut. Kazuhiro oli ollut aina kovin salamyhkäinen asioistaan, joten tämä oli ihan hyvin pystynyt pitämään uudenkin ihmisen salassa.
Rishou Makito

ViestiKirjoittaja Nightingale » 10.06.2020 15:54

Niya Fujiwara

Aki mulkaisi häntä ja tiuskaisi: "Pää kiinni, ehkei ketään muuta satu kiinnostamaan toisten seksielämä." Niya näytti vastaukseksi ivallisesti kieltään. Ihan kuin muka ei kiinnostaisi, basisti oli vain katkera, kun oli itse joutunut vastaamaan seksiä koskevaan kysymykseen, vaikka laulaja ei kyllä tajunnut, mitä hävettävää isossa seksikumppanien määrässä oli. Eihän Akilla edes ollut hänen käsittääkseen tyttöystävää, joka olisi voinut ottaa nokkiinsa asiasta, ja vaikka olisikin ollut, he olivat nyt jätkien kesken.

"Tehdään me sit se kaikkien puolesta, Niya!" Yuki onneksi kannatti häntä. Tämä ei ollut mikään sievistelevä tylsimys, toisin kuin muut tuntuivat olevan. Ehkä hänen pitäisi tästä lähtien hengata vain Japanese Beastin vokalistin kanssa, tämä kun tykkäsi hänen ideoistaan ja oli aina valmis kaikkeen hauskaan.

"Mun perhe", Tom vastasi Shoun kysymykseen niin hiljaa ja epäselvästi, että Niya tuskin sai selvää vastauksesta. Kun laulaja katsoi ystäväänsä, hän huomasi tämän näyttävän jotenkin pahantuuliselta. Hän kurtisti kulmiaan. Mikäköhän Tomiakin vaivasi? Miksi kaikki olivat niin kärttyisiä sen sijaan, että olisivat pitäneet hauskaa pullonpyörityksen parissa? Ihme jengiä.

Seuraavaksi pullo osui Kazuun, joka mulkoili Tomia uhkaavasti. Tom ei kuitenkaan antanut sen vaikuttaa itseensä vaan kysyi kunnon kysymyksen, mistä Niya antoi tälle mielessään pojoja. Tosin kysymys ei ollut kovin mielenkiintoinen, koska laulaja tiesi vastauksen olevan kielteinen. Kazu ei ollut seurustellut kenenkään kanssa sitten erottuaan suurinpiirtein puolitoista vuotta sitten edellisestä poikaystävästään, jonka nimeä Niya ei enää muistanut. Se oli ehkä alkanut A:lla?

"Kyllä. Mutta ei kuulu sinulle eikä kenellekään muullekaan, kenen kanssa", Kazu kuitenkin vastasi Niyan totaaliseksi yllätykseksi. Laulajan suu loksahti ammolleen, ja hän olisi varmaan pudonnut hämmästyksestä tuolilta, ellei olisi istunut lattiatyynyllä. Kuinka kauan seurustelu oli jatkunut? Miten hän ei ollut tiennyt asiasta? Ja kenen kanssa Kazu seurusteli? Niya rääkkäsi aivojaan, ja hänelle tuli viimein mieleen nuorukainen, joka oli tullut hakemaan Kazun treffeille kuukausia sitten. Kyseessä oli pakko olla tämä.

Sillä välin, kun Niya oli yrittänyt selvitä yllätyksestään, Kazu oli pyöräyttänyt pulloa, joka oli palannut osoittamaan Tomia. "Totuus. Haluaisitko olla enemmän kuin panokavereita Niyan kanssa?" rumpali kysyi. "Mitä vittua sä tollasta kysyt?" Niya tokaisi ihmeissään. "Et sä saa noin helposti mua unohtamaan äskeistä, jos sä yrität sitä. Kuinka kauan sä oot seukannu? Mikset sä oo sanonu mulle mitään? Me ollaan ystävii! Mut mä tiiän, kuka se on. Se on se mustatukkanen jätkä, jonka kaa sä menit treffeille syksyllä, eiks nii?"
Häilyväinen sydän on ainoa vakaa asia maailmassa.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Akiyoshi Higa » 10.06.2020 16:44

Akiyoshi Higa

Niya vain näytti kieltään vastaukseksi. "Tehdään me sit se kaikkien puolesta, Niya!" Yuki sanoi innoissaan heittäen kaiken tukensa kaverilleen. Aki ei tiennyt kuinka pahasti olisi pitänyt mulkaista Yukia, jotta tämä olisi tajunnut pitää suuren turpansa kiinni. Akin mulkoilu päättyi, kun hänen huomionsa kääntyi Tomiin, joka mutisi: "Mun perhe." Brittinuorukainen näytti tosi pahastuneelta. Hienoa Niya.

Tom pyöritti pulloa, Aki irvisti, kun se osui Kazuun, joka mulkoili nuorempaansa niin viileästi kuin osasi. Katseessa oli varoituksen sana, jota Tom ei tajunnut lukea, vaan kysyi: "Totuus. Seurusteletko tällä hetkellä?" Aki tunsi kalpenevansa. Pullonpyöritys ei todellakaan ollut peli heille kahdelle, jos he aikoivat pitää suhteensa salassa muilta bändin jäseniltä ja kavereilta. Mutta totta kai Kazu valehtelisi, vai mitä? "Kyllä. Mutta ei kuulu sinulle eikä kenellekään muullekaan, kenen kanssa", Kazu vastasi hyytävän tylysti ja pyöräytti pulloa.

Miksi ihmeessä sä menit myöntämään? Aki ajatteli ja vilkaisi Niyaa, joka näytti pöllämystyneeltä. Nyt tuo halusi varmasti tietää kenen kanssa rumpali seurusteli.

Pullo pysähtyi uudemman kerran Tomin kohdalla. Brittinuorukainen ei päässyt ollenkaan helpolla nyt. "Totuus. Haluaisitko olla enemmän kuin panokavereita Niyan kanssa?" Auts. Tom oli äskeisellä kysymyksellään kävellyt tahattomasti maamiinakenttään ja osunut miinaan. Nyt Kazu kosti tälle äskeisen yksityisyyttä loukanneen kysymyksen takia.

Aki ymmärsi Kazun kärttyisyyden. Tämä muuttui tahallaan ilkeästi, kun joku astui tämän varpaille. Tom oli päästä liian lähelle totuutta kysymyksellään. Ja vaikka Tomia tuskin oikeasti kiinnosti, tämä oli silti saanut myöntävän vastauksen, joka kiinnosti muita.

Tom ei ehtinyt jälleenkään kerran vastaamaan tälle esitettyyn kysymyseen, kun Niya keskeytti. Taas. "Mitä vittua sä tollasta kysyt?" Vokalisti tivasi ihmeissään. "Et sä saa noin helposti mua unohtamaan äskeistä, jos sä yrität sitä. Kuinka kauan sä oot seukannu? Mikset sä oo sanonu mulle mitään? Me ollaan ystävii! Mut mä tiiän, kuka se on. Se on se mustatukkanen jätkä, jonka kaa sä menit treffeille syksyllä, eiks nii?" Niya jatkoi.

Akin teki mieli facepalmata, mutta yritti pysyä eleettömänä. Satorun nimen mainitseminen nosti Akin vihakäyrän pintaan. Sen lisäksi, että se paskiainen oli puukottanut häntä, se oli myös stalkannut Kazua ja rikkonut tämän yksityisyyttä. Pitikin Niya mainita se hullu uudestaan, kun he vain olivat yrittäneet unohtaa koko tyypin. Aki halusi puuttua tähän tilanteeseen, mutta jos hän sanoisi jotain, hän paljastaisi, että hänellä oli jotain osuutta Kazun puolelle. Vaikkei Niya tajuaisi sitä, niin Shou tajuaisi. "Mitä helvettiä sä tivaat, Niya. Ei oo sun vuoro kysyä. Rikot sääntöjä", Aki tokaisi vihaisesti nuoremmalleen. Jos Niya malttaisi odottaa vuoroonsa, Kazu saisi hieman lisäaikaa. Ja piti toivoa, ettei Niyan vuoroa koskaan tulisi.
Akiyoshi Higa

ViestiKirjoittaja OtakuCroco » 10.06.2020 17:27

Yuki Hamada

Brittinuorukainen mutisi jotain vastaukseksi, mutta Yuki ei ehtinyt kuulemaan, että mitä. No, tuskin mitään kiinnostavaa kuitenkaan. Pullonkärki osoitti seuraavaksi Yrmyä, joka jostain syystä valmiiksi jo katsoi murhaavasti blondia. Siitä huolimatta blondi kysyi kysymyksensä. "Totuus. Seurusteletko tällä hetkellä?"

Yrmy näytti entistä enemmän pahantuuliselta ja mutristi suutaan tyytymättömänä. "Kyllä. Mutta ei kuulu sinulle eikä kenellekään muullekaan, kenen kanssa", Darretten rumpali tiuskaisi ja pyöritti pulloa, joka pyörähti kerran ympäri ja osui takaisin brittinuorukaiseen, kuin bumerangi. "Totuus. Haluaisitko olla enemmän kuin panokavereita Niyan kanssa?"

"Wou, onks teillä tosiaan sellanen suhde?" Yuki innostui ja osoitti vuoronperään Niyaa ja tämän blondia kaveria. Jostain syystä Niya näytti hämmentyneeltä ja loukkaantuneelta. "Mitä vittua sä tollasta kysyt? Et sä saa noin helposti mua unohtamaan äskeistä, jos sä yrität sitä. Kuinka kauan sä oot seukannu? Mikset sä oo sanonu mulle mitään? Me ollaan ystävii! Mut mä tiiän, kuka se on. Se on se mustatukkanen jätkä, jonka kaa sä menit treffeille syksyllä, eiks nii?"

"Mitä helvettiä sä tivaat, Niya. Ei oo sun vuoro kysyä. Rikot sääntöjä", Äksy tokaisi vihaisesti väliin. Yuki meni hieman hämilleen, mistä ja miksi moinen draama syntyi parista pikku kysymyksestä? Darrettelaiset olivat hirveitä jäykkiksiä ja vieläpä herkkiksiä! Ihan eri meno kuin Japanese Beastilla. Heidän bändissään oli rentoa ja hauskaa!
"You should never fight your feelings"
OtakuCroco
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Nightingale » 10.06.2020 18:33

Hajime Aizawa

Aki tosiaan mulkoili Yukia murhaavasti. Kazuhiro puolestaan huokaisi hyvin penseästi. Ennen kuin tilanne ehti pahentua, vaaleahiuksinen nuorukainen kuitenkin mumisi: "Mun perhe." Hajime kääntyi katsomaan tätä. Tämä vaikutti loukkaantuneelta, varmaankin siksi, että kaikki olivat keskittyneet muuhun kuin tämän vastauksen kuulemiseen.

Seuraavaksi pullo valitsi uhrikseen Kazuhiron. Tällä ja vaaleahiuksisella nuorukaisella vaikutti olevan huonot välit, sillä rumpali tuijotti tätä hyisesti, yrittäen selvästi viestittää katseellaan, ettei halunnut yksityisasioita koskevaa kysymystä. Ilmeisesti vaaleahiuksinen nuorukainen halusi kuitenkin miellyttää Niyaa ja Yukia, sillä tämä kysyi: "Totuus. Seurusteletko tällä hetkellä?"

Voi ei, Hajime ajatteli ystävänsä puolesta, jonka ilme happani entisestään, kun tämä kuuli kysymyksen. "Kyllä. Mutta ei kuulu sinulle eikä kenellekään muullekaan, kenen kanssa", Kazuhiro vastasi sellaiseen sävyyn, että tyhmempikin tajuaisi jättää asian rauhaan. Hajime oli kuitenkin huolissaan siitä, että Niya ei tekisi niin. Hänen huolensa osoittautui perustelluksi, sillä heti kun Kazuhiro oli ehtinyt pyöräyttää pulloa ja esittää selvästi kostoksi tarkoitetun vastakysymyksen vaaleahiuksiselle nuorukaiselle, Darretten laulaja avasi suunsa jättäen täysin huomiotta Yukin sanat "Wou, onks teillä tosiaan sellanen suhde?".

"Mitä vittua sä tollasta kysyt? Et sä saa noin helposti mua unohtamaan äskeistä, jos sä yrität sitä. Kuinka kauan sä oot seukannu? Mikset sä oo sanonu mulle mitään? Me ollaan ystävii! Mut mä tiiän, kuka se on. Se on se mustatukkanen jätkä, jonka kaa sä menit treffeille syksyllä, eiks nii?" Niya tiukkasi. Tietysti vokalistin piti epäillä mysteeripoikaystäväksi juuri Satorua, joka oli aiheuttanut sekä Kazuhirolle että Akille niin paljon murhetta ensin stalkkaamalla Kazuhiroa ja sitten puukottamalla Akia. Hajime oli varma, että kaksikko olisi halunnut unohtaa Satorun koko olemassaolon, mutta tässä Niya nyt tietämättään muistutti siitä kaikkien edessä.

"Mitä helvettiä sä tivaat, Niya. Ei oo sun vuoro kysyä. Rikot sääntöjä", Aki tiuskaisi Niyalle. Ilmapiiri alkoi olla kireä, ja Hajimella oli aika ahdistunut olo. Hän ei ollut tottunut tällaisiin konflikteihin. Hänen ei olisi pitänyt lainkaan tulla näille syntymäpäiväjuhlille. Hän ei ollut edes onnistunut hillitsemään Yukin käytöstä mitenkään. Hän olisikin lähtenyt tiehensä, ellei olisi tajunnut, ettei juuri nyt ollut hyvä hetki siihen.
Nightingale

ViestiKirjoittaja OtakuCroco » 10.06.2020 19:28

Thomas

"Kyllä. Mutta ei kuulu sinulle eikä kenellekään muullekaan, kenen kanssa", Kazuhiro tokaisi äärimmäisen tylyyn sävyyn. Hienoo, nyt se vihaa mua lisää. Kiitti Niya. Thomasia ei olisi ollut voinut vähempää kiinnostaa rumpalin ihmissuhteet, miksi hänen oli pitänyt mennä kysymään jotain mikä ei edes kiinnostanut?

Kazuhiro pisti pullon liikkeelle. Tomin sydän jätti lyönnin väliin, kun sen kärki osoitti jälleen häneen. Nuorukainen nosti katseensa pullosta Kazuhiroon, joka tuijotti häntä ilmeellä, joka ei luvannut hyvää. "Totuus. Haluaisitko olla enemmän kuin panokavereita Niyan kanssa?" oli tämän kysymys.

Tomin kysymyksestä yllättyneet kulmat kurtistuivat vihaisiksi. Mistä tuo tiesi hänen ja Niyan suhteesta? Oliko Niya juoruillut jotain hänestä? Hän ei olisi halunnut kenenkään tietävän, että hänellä ja Niyalla oli epämääräinen suhde. Nyt ainakin kaikki tiesivät sen. Mitä muuta Niya oli juoruilllut hänestä? Siksikö rumpali vihasi häntä, kun uskoi kaikkea kuulemaansa? Niyan takia hän oli joutunut kärsimään niin paljon paskaa ja saanut muiden vihoja niskaansa. Hän puristi kätensä niin kovaan nyrkkiin, että tunsi kynsiensä painavan kämmenensä lihaksia. Hänen mielensä sumeni niin, ettei hän edes rekisteröinyt Yukin yllättynyttä kysymystä, johon kukaan ei vastannut.

"Mitä vittua sä tollasta kysyt? Et sä saa noin helposti mua unohtamaan äskeistä, jos sä yrität sitä. Kuinka kauan sä oot seukannu? Mikset sä oo sanonu mulle mitään? Me ollaan ystävii! Mut mä tiiän, kuka se on. Se on se mustatukkanen jätkä, jonka kaa sä menit treffeille syksyllä, eiks nii?" Niya sanoi kimpaantuneena bändikaverilleen, estäen jälleen Tomia vastaamasta. Tom tunsi kiehuvansa ja tuntui kuin hän räjähtäisi minä hetkenä hyvänsä.

"Mitä helvettiä sä tivaat, Niya. Ei oo sun vuoro kysyä. Rikot sääntöjä", Akin ääni kuului vihaisena. Tom ei tiennyt, puolustiko Aki häntä vai Kazuhiroa Niyan kysymystulvalta. Oli tekopyhää Niyalta ajatella, että tälle kerrottiin yhtään mitään, kun meni juoruilemaan ja pilkkaamaan muita selän takana.

Tom oli saanut koko ahdistavasta tilanteesta tarpeekseen ja nousi raivolla seisomaan. "Mitä väliä sillä on, ketä vittua kiinnostaa", Tom murisi hampaan irvessä Niyalle ja kohdisti sitten katseensa rumpaliin. "Vastaus on ei. Mä en haluu yhtään mitään Niyalta. Niya voi painuu sinne missä aurinko ei paista!" Hän ei tosiaan halunnut enää Niyaa elämäänsä, tämä kun viis veisasi hänestä, vaikka oli taannoin luvannut parantaa tapaansa. Tiikeri ei tosiaan pääsyt raidoistaan. Mädäntyköön helvetissä!

Sanojensa jälkeen nuorukainen kääntyi ympäri ja lähti talsimaan ovea kohti. Hän lähti asunnosta ovet paukkuen. Kazuhiro sai luvan tuntea nautinnon siitä, että oli häätänyt hänet pois. Niya sai luvan olla tyytyväinen, ettei tulisi tapaamaan häntä enää. Hengatkoon sen hullun japanilaisen kanssa! Oli kai parempi, ettei hän enää näkisi ketään koskaan. Mä en enää jaksa yrittää.
OtakuCroco
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Nightingale » 10.06.2020 20:10

Kazuhiro Tanaka

Kazuhiron kysymys oli selvästi osunut juuri niin arkaan paikkaan kuin oli ollut tarkoitus, sillä Thomaksen kulmat kurtistuivat vihasta ja tämä puristi kätensä nyrkkiin. Niya ei kuitenkaan sitä huomannut vaan jätti vain huomiotta Yukin typerän kysymyksen "Wou, onks teillä tosiaan sellanen suhde?" ja rupesi tivaamaan: "Mitä vittua sä tollasta kysyt? Et sä saa noin helposti mua unohtamaan äskeistä, jos sä yrität sitä. Kuinka kauan sä oot seukannu? Mikset sä oo sanonu mulle mitään? Me ollaan ystävii! Mut mä tiiän, kuka se on. Se on se mustatukkanen jätkä, jonka kaa sä menit treffeille syksyllä, eiks nii?"

Kazuhiro tuijotti hyytävästi laulajaa. Hän oli juuri erittäin selvästi sanonut, ettei hänen seurustelukumppaninsa nimi kuulunut kenellekään ulkopuoliselle, ja mitä teki Niya, rupesi tietysti kyselemään asiasta ja esitti loukkaantunutta siitä, ettei tälle ollut uskouduttu asiasta. Päällepäätteeksi tämä vielä oletti, että kyseessä oli Satoru, jonka nimeä tämä ei tietenkään muistanut, koska kenenkään muun asiat eivät tätä oikeasti kiinnostaneet. Kazuhiro halusi vain unohtaa Satorun, ja niin tahtoi varmasti Akikin, mutta Niya teki siitä mahdotonta utelullaan.

"Mitä helvettiä sä tivaat, Niya. Ei oo sun vuoro kysyä. Rikot sääntöjä", Aki sanoi vihaisesti. Kazu ei ollut varma, yrittikö toinen puolustaa häntä vai vain pelastaa oman nahkansa. Jossain vaiheessahan heidän pitäisi kertoa seurustelustaan muille, mutta basisti ei selvästikään halunnut tehdä sitä. Ehkä tätä hävetti seurustella toisen miehen kanssa. Tai ehkä tämä ei halunnut tuoda asiaa muiden tietoon siksi, ettei ollut varma, kuinka kauan enää olisi hänen kanssaan. Olisi kiusallista erota vain hetken kuluttua siitä, kun oli kertonut kaikille seurustelevansa.

Yhtäkkiä Thomas sai jostain syystä tilanteesta tarpeekseen. "Mitä väliä sillä on, ketä vittua kiinnostaa", tämä tiuskaisi Niyalle ja käänsi sitten katseensa Kazuhiroon. "Vastaus on ei. Mä en haluu yhtään mitään Niyalta. Niya voi painuu sinne missä aurinko ei paista!" Sen sanottuaan entinen katupoika poistui ovet paukkuen Shoun asunnosta.

Kazuhiro käänsi katseensa Niyaan ja ilmoitti viileästi: "En todellakaan seurustele Satorun kanssa. Sinun pitäisi kuitenkin selvästi keskittyä omiin ihmissuhteisiisi eikä muiden. Vaikuttaa nimittäin siltä, että Thomas sai tarpeekseen välinpitämättömyydestäsi. Etkö todella ole tajunnut, että hänellä on tunteita sinua kohtaan? Sokeakin huomaa sen."
Nightingale

ViestiKirjoittaja Rishou Makito » 10.06.2020 20:46

Rishou Makito

Tom ei ollut alkuunkaan pitänyt Kazuhiron kysymyksestä, sillä tämä katsoi rumpalia hyvin vihaisesti ja kädet nyrkissä. "Mitä vittua sä tollasta kysyt? Et sä saa noin helposti mua unohtamaan äskeistä, jos sä yrität sitä. Kuinka kauan sä oot seukannu? Mikset sä oo sanonu mulle mitään? Me ollaan ystävii! Mut mä tiiän, kuka se on. Se on se mustatukkanen jätkä, jonka kaa sä menit treffeille syksyllä, eiks nii?" Niya päätti tivata ennen kuin Tom sanoi mitään.

Niya oli sanonut ääneen sen, mitä Shou oli mielessään pohtinut, mutta hänelle ei ollut tullut mieleenkään kysyä sitä Kazuhirolta. Juurihan rumpali oli sanonut, ettei asia toisille kuulunut eikä tällä ollut aikomustakaan kertoa poikaystävän nimeä. "Mitä helvettiä sä tivaat, Niya. Ei oo sun vuoro kysyä. Rikot sääntöjä", Aki tokaisi vihaisesti Niyalle. Shou kohotti toista kulmaansa. Miksiköhän Aki koki tarvetta puuttua asiaan mitenkään?

Shou säpsähti, kun Tom yllättäen ponkaisi seisomaan hurja ilme kasvoillaan. "Mitä väliä sillä on, ketä vittua kiinnostaa", nuorukainen murisi Niyalle ja käänsi huomionsa sitten Kazuhiroon. "Vastaus on ei. Mä en haluu yhtään mitään Niyalta. Niya voi painuu sinne missä aurinko ei paista!" Sen sanottuaan Tom lähti asunnosta ovet paukkuen.

Kitaristi kurtisti kulmiaan huolissaan. Oliko peli mennyt liian rajuksi Tomin makuun, vai painoiko tämän mieltä jokin muukin asia? Shoun pitäisi soittaa Tomille, sitten kun tämä oli rauhoittunut. Tämä oli nyt sellaisessa mielentilassa, ettei vastaisi puheluihin tai viesteihin kuitenkaan. "En todellakaan seurustele Satorun kanssa. Sinun pitäisi kuitenkin selvästi keskittyä omiin ihmissuhteisiisi eikä muiden. Vaikuttaa nimittäin siltä, että Thomas sai tarpeekseen välinpitämättömyydestäsi. Etkö todella ole tajunnut, että hänellä on tunteita sinua kohtaan? Sokeakin huomaa sen", Kazuhiro totesi viileästi Niyalle.

Miksi Kazuhiron piti nyt laukoa ilmaan asioita, jotka kuuluivat toisille? Ei rumpali yleensä puuttunut toisten asioihin, vai oliko tämä vieläkin kostoa toisten kysymyksien takia? Shou ei voinut ajatella pettyneenä muuta kuin, että Kazuhiron käytös oli lapsellista. "Tästä pelistä ei taida tulla enää mitään. Ei jatketa enää", Shou totesi. Hänellä ainakin oli mennyt maku näihin kekkerehin. Niin kuin varmaan monella muullakin.
Rishou Makito

ViestiKirjoittaja Nightingale » 10.06.2020 23:36

Niya Fujiwara

"Mitä helvettiä sä tivaat, Niya. Ei oo sun vuoro kysyä. Rikot sääntöjä", Aki puuttui kärttyisenä puheeseen. Niya oli juuri tokaisemassa, että hän puhui nyt Kazulle eikä basistille, kun myös Tom yhtäkkiä kääntyi häntä vastaan. "Mitä väliä sillä on, ketä vittua kiinnostaa", tämä tiuskaisi hampaat irvessä. "Vastaus on ei. Mä en haluu yhtään mitään Niyalta. Niya voi painuu sinne missä aurinko ei paista!" Tom jatkoi osoittaen nyt sanansa Kazulle. Ennen kuin kukaan ehti sanoa mitään, tämä oli jo häipynyt paukattaen ulko-oven perässään kiinni niin kovaa, että hyvä kun karmit eivät irronneet.

Niya jäi tuijottamaan Tomin perään puulla päähän löytynä. Hän ei tajunnut, miksi toinen oli yhtäkkiä vihainen hänelle ja sanoi, että hän voisi painua hittoon. Hän oli luullut, että heillä oli mennyt hyvin viime aikoina. Hehän olivat nähneet aika usein ja harrastaneet säännöllisesti seksiä, eikä Tom ollut vaikuttanut hänen mielestään mitenkään tyytymättömältä. Sitä paitsi hän oli tuonut tämän vieraaksi Darretten harkkoihin ja tämä oli toiminut uutena vuotena heidän roudarinaan. Niya ei siis lainkaan voinut käsittää, mistä Tomin purkaus oli tullut.

Kazuhiron seuraavat sanat kuitenkin selvensivät asiaa. "En todellakaan seurustele Satorun kanssa. Sinun pitäisi kuitenkin selvästi keskittyä omiin ihmissuhteisiisi eikä muiden. Vaikuttaa nimittäin siltä, että Thomas sai tarpeekseen välinpitämättömyydestäsi. Etkö todella ole tajunnut, että hänellä on tunteita sinua kohtaan? Sokeakin huomaa sen", rumpali pilkkasi.

"On vai?" Niya kysyi hämmentyneenä. Oliko Kazu oikeassa, ja jos oli, miten hän ei ollut huomannut mitään? Ja miksei Tom ollut sanonut mitään? Ei Niya ollut tarkoittanut mitenkään vedättää toista, vaan hän oli todella luullut, että he molemmat olivat halunneet olla vain panokavereita keskenään.

"Tästä pelistä ei taida tulla enää mitään. Ei jatketa enää", Shou sanoi näyttäen siltä, että tälle oli tullut paha mieli Tomin takia. Niyankin juhlafiilis oli kadonnut. Ei hän halunnut menettää Tomia yhden pullonpyörityksen takia. Heidän pitäisi varmaan jutella keskenään. Kannattaisi kuitenkin todennäköisesti odottaa, että Tomin rauhoittuisi ensin, sillä tämä oli vaikuttanut tosi vihaiselta tai ehkä pikemminkin loukkaantuneelta, jos Kazun sanoja oli uskominen.

"Joo, tää oli tässä", Niya totesi vaisusti ja nousi ylös. Hän kun oli ajatellut, että pullonpyöritys olisi hauskaa ja hän saisi kuulla mehukkaita salaisuuksia muista. Sen sijaan oli käynyt niin, että salaisuus oli liittynyt häneen ja sen paljastuminen oli aiheuttanut välirikon hänen ja Tomin välille. "Kiitti kuiteskin järjestelyistä", hän sanoi Shoulle vetäessään kenkiä jalkaansa eteisessä. Muut ajattelivat aina, että hän ei osannut arvostaa kenenkään vaivannäköä, mutta kyllä hänestä oli ollut kiva, että kitaristi oli antanut asuntonsa käyttöön ja hoitanut tarjoilutkin. "Nähään treeneissä. Ja soitellaan sun kaa, Yuki", hän vielä virkkoi, ennen kuin poistui ovesta ja lähti kävelemään bussipysäkkiä kohti. Hänellä oli paljon ajateltavaa.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Akiyoshi Higa » 11.06.2020 17:00

Akiyoshi Higa

Niya näytti siltä, kuin haluaisi väittää vastaan, muttei ehtinyt, koska Tom yhtäkkiä ponkaisi seisomaan todella vihaisen näköisenä. "Mitä väliä sillä on, ketä vittua kiinnostaa", tämä murisi Niyalle ja Kazulle tämä tokaisi: "Vastaus on ei. Mä en haluu yhtään mitään Niyalta. Niya voi painuu sinne missä aurinko ei paista! Sitten Tom häipyi ovet paukkuen asunnosta.

Kazu käänsi huomionsa takaisin Niyaan. "En todellakaan seurustele Satorun kanssa. Sinun pitäisi kuitenkin selvästi keskittyä omiin ihmissuhteisiisi eikä muiden. Vaikuttaa nimittäin siltä, että Thomas sai tarpeekseen välinpitämättömyydestäsi. Etkö todella ole tajunnut, että hänellä on tunteita sinua kohtaan? Sokeakin huomaa sen."

"On vai?" Niya kysyi hämmentyneenä. Tomin raivonpuuska oli tullut tällekin täytenä yllätyksenä. Akikin oli yllättynyt, ei kai Kazun kysymys nyt raivokohtauksen aiheinen juttu ollut? Jos entinen katupoika oli tosiaan ihastunut Niyaan, tämä ei ollut kertonut sitä tai näyttänyt sitä mitenkään. Aina kun Tom puhui Niyasta, tämä oli kuulostanut kärttyisältä.

"Tästä pelistä ei taida tulla enää mitään. Ei jatketa enää", Shou virkkoi. "Joo, tää oli tässä", Niya mumisi, näyttäen kerrankin harmistuneelta ja mietteliäältä. Kerrankin Niya oli mennyt sanattomaksi. Vokalisti laahusti eteiseen ja rupesi laittamaan kenkiä jalkaansa. "Kiitti kuiteskin järjestelyistä", tämä kiitti Shouta. Ennen ovesta kadottuaan Niya huikkasi: "Nähään treeneissä. Ja soitellaan sun kaa, Yuki."

Niyan lähdön jälkeen asuntoon jäi tovin hiljaisuus. Aki ei oikein tiennyt mitä ajatella, koko homma oli mennyt kirjaimellisesti läskiksi. Tunnin sisällä juna oli suistunut raiteiltaan alta aikayksikön. Aki huokaisi tympääntyneenä ja rupesi syömään sipsejä kulhosta, kun ei muutakaan keksinyt. Tämän bändin kesken ei voinut järkätä mitään pippaloita, kun kaikki alkoi tapella tyhjästä.
Akiyoshi Higa

ViestiKirjoittaja OtakuCroco » 11.06.2020 17:14

Yuki Hamada

Yuki hätkähti, kun brittinuorukainen oli päättänyt nousta vihaisena seisomaan. "Mitä väliä sillä on, ketä vittua kiinnostaa. Vastaus on ei. Mä en haluu yhtään mitään Niyalta. Niya voi painuu sinne missä aurinko ei paista!" blondi sihisi Niyalle ja vastasi samalla Yrmyn kysymykseen. Sitten nuorukainen otti ja lähti ovi paukkuen. Yuki irvisti äänestä, joka lähti oven pamahtaessa kiinni. Ei kai peli loppunut tähän?

"En todellakaan seurustele Satorun kanssa. Sinun pitäisi kuitenkin selvästi keskittyä omiin ihmissuhteisiisi eikä muiden. Vaikuttaa nimittäin siltä, että Thomas sai tarpeekseen välinpitämättömyydestäsi. Etkö todella ole tajunnut, että hänellä on tunteita sinua kohtaan? Sokeakin huomaa sen", Yrmy sanoi tyynesti. Yukin suu loksahti auki. Mitä draamaa!

"On vai?" Niyakaan ei tiennyt mitään asiasta. "Tästä pelistä ei taida tulla enää mitään. Ei jatketa enää", Shou totesi. Eikäää.... "Joo, tää oli tässä", Niya mutisi. Itse synttärisankarikaan ei ollut enää juhlatuulella. Harmi. Yuki seurasi katseellaan kaverinsa taapertamista eteiseen ja kenkien laittamista jalkaan. "Kiitti kuiteskin järjestelyistä", vokalisti kiitti bändikaveriaan.

"Nähään treeneissä. Ja soitellaan sun kaa, Yuki", Niya huikkasi ennen kuin katosi ovesta. "Soitellaan!" Yuki hihkaisi kaverinsa perään. Toivottavasti tämä piristyisi pian ja pystyisi taas hengaamaan hänen kanssaan.

Asuntoon jäi hiljaisuus, jota Yukikaan ei uskaltanut heti mennä rikkomaan. Hän katsoi kutakin asuntoon jäljelle jäänyttä vuoron perään. Äksy huokaisi ja rupesi syömään sipsejä. Tunnelma oli kuin hautajaisissa. "Lähetää meki Ha-chan", Yuki sanoi ja paineli eteiseen etsimään kenkiään, jotka oli vain potkinut jalastaan tänne tullessaan.

Vokalisti odotti, että hänen ystävänsäkin saisi ulkovaatteet päälleen. Yuki heilautti vain kättään lopuille ja katosi sitten ovesta. Vasta ulkona hän uskalsi kunnolla hengittää. "Phew. Jotkut eivät sitten osaa pitää hauskaa", Yuki tuumasi Hajimelle suuntaessaan kohti metroasemaa.
OtakuCroco
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Nightingale » 11.06.2020 20:31

Hajime Aizawa

Yhtäkkiä vaaleahiuksinen nuorukainen räjähti. "Mitä väliä sillä on, ketä vittua kiinnostaa", tämä tiuskaisi Niyalle ja jatkoi sitten yhtä vihaisesti Kazuhirolle: "Vastaus on ei. Mä en haluu yhtään mitään Niyalta. Niya voi painuu sinne missä aurinko ei paista!" Sen sanottuaan tämä syöksyi asunnosta ulos ja läimäytti oven perässään kiinni niin, että naapuritkin varmasti saivat tietää, että asunnossa oli riidelty.

Kazuhiro puolestaan jatkoi Niyan piikittelyä: "En todellakaan seurustele Satorun kanssa. Sinun pitäisi kuitenkin selvästi keskittyä omiin ihmissuhteisiisi eikä muiden. Vaikuttaa nimittäin siltä, että Thomas sai tarpeekseen välinpitämättömyydestäsi. Etkö todella ole tajunnut, että hänellä on tunteita sinua kohtaan? Sokeakin huomaa sen." Hajime oletti, että tulisieluinen laulaja suuttuisi rumpalille, mutta sen sijaan tämä vain kysyi yllättyneenä: "On vai?" Kazuhiron paljastus oli selvästi tullut tälle aivan puun takaa.

"Tästä pelistä ei taida tulla enää mitään. Ei jatketa enää", Shou sanoi. Tällä oli pettynyt ilme kasvoillaan. "Joo, tää oli tässä", Niya vastasi, nousi ylös ja meni eteiseen pukemaan päälleen. "Kiitti kuiteskin järjestelyistä", tämä totesi vielä Shoulle ja lisäsi muille: "Nähään treeneissä. Ja soitellaan sun kaa, Yuki." Yuki vastasi tilanteeseen nähden turhan iloisesti: "Soitellaan!" Sitten Niya poistui, onneksi paukauttamatta ovea perässään. Laulaja vaikutti enemmän mietteliäältä kuin kärttyiseltä. Kazuhiron sanat olivat selvästi saaneet tämän ajattelemaan asioita.

Syntymäpäiväsankarin lähdettyä vallitsi hetken kiusaantunut hiljaisuus, jonka katkaisi Aki huokaisemalla penseästi ja rupeamalla syömään sipsejä. Yuki katsoi kaikkia vuoron perään ja sanoi sitten ystävälleen: "Lähetää meki Ha-chan." Hajime nyökkäsi, ja he menivät yhdessä eteiseen pukemaan päälleen. Saatuaan ulkovaatteet ylleen he heilauttivat hyvästiksi Shoulle, Kazuhirolle ja Akille, ennen kuin poistuivat.

Kun he olivat päässeet pihalle, Yuki tokaisi: "Phew. Jotkut eivät sitten osaa pitää hauskaa." Hajime vain pudisti vaisusti päätään samalla, kun rupesi kävelemään ystävänsä rinnalla kohti metroasemaa. Nämä olivat olleet ehdottomasti kurjimmat juhlat, joihin hän oli ikinä osallistunut, ja hänelle oli tullut muiden riitelyn seuraamisesta ahdistunut olo. Lisäksi hän oli koko ajan tuntenut olonsa ylimääräiseksi. Nyt tarvittaisiin kunnon annos jäätelöä ja monta jaksoa Greyn anatomiaa piristämään.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Nightingale » 11.06.2020 20:58

Kazuhiro Tanaka

"On vai?" Niya kysyi hölmönä. Tämä näytti todella olleen täysin tietämätön Thomasin tunteista itseään kohtaan. Kazuhiro ei voinut käsittää, kuinka joku saattoi olla noin huomiokyvytön. Hän oli tavannut Thomasin vain muutaman kerran ja huomannut silti, että tämä haaveili enemmästä kuin pelkästä seksisuhteesta Niyan kanssa. Laulaja kuitenkin keskittyi aina vain omaan napaansa niin, ettei tajunnut kunnolla, mitä ympärillä tapahtui.

"Tästä pelistä ei taida tulla enää mitään. Ei jatketa enää", Shou sanoi. Kazu käänsi katseensa kitaristiin ja huomasi tämän näyttävän alakuloiselta. Yllättäen myös Niya totesi vaisun oloisena: "Joo, tää oli tässä." Ilmeisesti hänen sanansa olivat kerrankin saaneet laulajan ajattelemaan jotakuta muutakin kuin itseään. Thomas myös vaikutti merkitsevän Niyalle enemmän kuin Kazuhiro oli arvellut. Rumpali tunsi piston omassatunnossaan.

Vaikka Niya oli päivänsankari, tämä rupesi tekemään lähtöä. Kenkiään pukiessaan laulaja yllättäen kiitti Shouta juhliensa järjestelyistä. "Nähään treeneissä. Ja soitellaan sun kaa, Yuki", Niya vielä sanoi, ennen kuin poistui. "Soitellaan!" Yuki huikkasi perään tilanteeseen sopimattoman hilpeästi, osaamatta tyypilliseen tapaansa lainkaan lukea ilmapiiriä. Sitten asuntoon kuitenkin lankesi vaivaantunut hiljaisuus.

Hetken kuluttua Aki huokaisi tympääntyneen kuuloisesti ja rupesi rouskuttamaan sipsejä. Yuki puolestaan katsoi kaikkia jäljellä olevia ihmisiä vuoron perään, ennen kuin tajusi ehdottaa lähtemistä Hajimelle, joka näytti enemmän kuin valmiilta painumaan tiehensä, tämä kun ei pitänyt konflikteista. Japanese Beastin jäsenet pukivat ripeästi päälleen ja poistuivat sitten kädenheilautusten kera. Nyt jäljellä olivat enää Kazuhiro, Aki ja Shou.

Kazuhiro huokaisi syvään. "Minun ei olisi pitänyt esittää sellaista kysymystä Thomasille tai piikitellä Niyaa hänen tietämättömyydestään. Heidän suhteensa ei kuulu minulle", hän totesi katuvasti. Oli ollut ilkeää iskeä varsinkin Thomasia arkaan paikkaan, ja ainakin Shou vaikutti olevan häneen pettynyt sen vuoksi. Tuskin Akikaan tyytyväinen oli, vaikka tämä ei ollutkaan sanonut mitään. Kazu oli tarkoittamattaan pilannut täysin Niyan syntymäpäiväjuhlat.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Rishou Makito » 14.06.2020 19:20

Rishou Makito

"Joo, tää oli tässä", Niya totesi mieli matalana. Jopa Niyalle, joka yleensä oli porukan ilopilleri eikä pienistä hätkähtänyt, oli tämä ollut liikaa. Shou oli varma, että Niya ainakin jollakin tasolla välitti Thomasista, muttei välttämättä ihan romanttisessa mielessä. Ainakaan vokalisti ei ollut ollut koskaan vaikuttanut kovin rakastuneelta.

Shou seurasi katseellaan Niyan pukemista eteisessä. Hän nyökkäsi Niyan kiitoksille juhlien järjestämisestä. Saatuaan ulkovaatteet ylleen vokalisti huikkasi ponnettomat heipatuksensa kaikille, johon Yuki vastasi turhankin pirteästi. Asuntoon jäi hetken hiljaisuus, minkä aikana Aki huokaisi turhautuneen kuuloisena ja alkoi popsia sipsejä. Jokainen jäljelle jäänyt näytti mietteliäältä, jopa Yuki. Lopulta Japanese Beastin laulaja ymmärsi, ettei ollut enää aika oleskella pilalle menneissä juhlissa. "Lähetää meki Ha-chan", Yuki totesi bänditoverilleen, joka näyttikin siltä, että poistuisi aivan mielellään. Oli Japanese Beast kaksikon vuoro mennä eteiseen ja pukea ulkovaatteet ylleen. Hajimen ja Yukin heipatukset olivat vain kädenheilautukset. Sitten nämäkin olivat poistuneet asunnosta.

Jäljellä oli enää Kazuhiro, Aki ja Shou. Kazuhiro huokaisi syvään. "Minun ei olisi pitänyt esittää sellaista kysymystä Thomasille tai piikitellä Niyaa hänen tietämättömyydestään. Heidän suhteensa ei kuulu minulle", rumpali sanoi katuvan oloisena. Tämäkin tajusi, että oli mennyt liian pitkälle kostossaan. Shou nyökkäsi eikä virkonnut mitään ääneen. Hänen ei tarvinnut enää sanoa mitään aiheesta, kun Kazuhiro tiesi itsekin, että oli tehnyt väärin. Olisi ollut väärin kääntää veistä haavassa.

"Voit aina pyytää Niyalta anteeksi myöhemmin", Shou virkkoi ja alkoi siivota pieniä sotkuja, jotka olivat ehtineet tulemaan Yukin ja Niyan jäljiltä. Molemmilta oli tippunut lattialle pähkinän ja sipsien murusia. "Vaikka asia tuli ilmi Niyalle hieman ikävästi, oli ehkä parempi hänen saavan tietää Tomin tunteista ennemmin tai myöhemmin. Niya olisi tuskin koskaan sitä tajunnut itse eikä Tom kertonut omista tunteistaan. Hän kun jo kertaalleen saanut Niyalta pakit", Shou totesi.

Tom oli joskus epäsuorasti sanonut, että Niya oli antanut tälle rukkaset. Ei ollut siis mikään ihme, ettei tämä nyttemmin ollut ollut sanonut asiasta mitään. Shouta säälitti Tomin toiminta, että tämä tahallaan satutti itseään olemalla Niyan kanssa 'friends with benefits'-tyyliin. Mutta eipä nuorukainen varmaan ollut keksinyt muutakaan ratkaisua asiaan.
Rishou Makito

EdellinenSeuraava

Paluu Asunnot