Junya Tanaka
Jos Hajimen seura oli teeskenneltyä, niin kuinka hyvä ystävyys heidän välillään loppujen lopuksi oli? Oliko se yksipuolista Junyan puolelta? Miksi Hajime vaivautui olemaan hänen ystävänsä, jos kerta teeskenteli? Oliko Junya itse ollut jotenkin liian tungehteleva, koska kuvitteli heidän olevan ystäviä eikä Hajime kehdannut sanoa, ettei hänen seura kelvannut?
"Olet epäilemättä oikeassa. Otan asian puheeksi Hajimen kanssa, kunhan olen ensin pyytänyt häneltä anteeksi", pikkuveli totesi palauttaen Junyan takaisin todellisuuteen epäileväisten kysymysten parista. Mies vain nyökkäsi vastaukseksi. "Ja kiitos, että sait minut näkemään, että olin toiminut väärin. Vaikka se ei ehkä tämänpäiväisen perusteella siltä vaikuta, Hajimen ystävyys on minulle tärkeää. En löydä helposti uusia ystäviä", Kazu tunnusti.
Junya arvosti Kazun tunnustusta ja että tällä oli rohkeutta myöntää virheensä. "Ei kestä." Junya totesi ja loi pikkuveljelleen pienen pienen lempeän hymyn, tuskin havaittavan. Sitähän varten isoveljet ovat, Junya jatkoi mielessään. Hän ei sanonut sitä ääneen, koska arveli pikkuveljen paheksuvan sitä ja pitävän häntä omahyväisenä sanoessaan jotain sellaista. Parempi vain pitää pahimmat mölyt mahassaan. Ainakin jotain isoveljellistä hän oli saanut aikaan tänä aikana, jona hän oli ollut taas kotona.
"Minä menen tästä kauppaan, jääkaapissa ei ole mitään", Junya totesi ja poistui Kazun ovelta. Hän tallusti raskain askelin alakertaan, otti tällä kertaa lompakon taskuunsa ja poistui asunnosta. Hän laittoi kätensä ulkotakkinsa taskuihin ja käveli mietteliäänä eteenpäin. Hänen täytyisi kysyä Hajimelta, oliko tämä kunnossa. Ehkei hän tänään kuitenkaan, huomenna sitten. Hajime vaikutti niin järkyttyneeltä ja vihaiselta, että halusi varmasti olla loppupäivän rauhassa.