Kirjoittaja Nightingale » 27.02.2017 22:40
Niya Fujiwara
Viesti oli Shoulta, joka muistutteli kaikkia bändiläisiä siitä, että tunnin kuluttua alkaisivat bänditreenit. Niya pyöräytti itsekseen silmiään. Nyt kun Hika ei enää kuulunut Darretteen, tuollaiset kimppaviestit olivat ihan turhia. Bändi oli sen verran tärkeä Niyalle ja Akille, että nämä kyllä muistivat tulla treeneihin ilman erillisiä muistutusviestejä, ja Kazu taas ei ollut varmaan eläessään unohtanut mitään, niin perfektionisti tämä oli. Oli siis ajanhukkaa Shoulta lähettää tuollainen viesti, mutta Niya vastasi kuitenkin "ok", jotta kitaristi ei turhaan miettisi, oliko hän tulossa treeneihin vai ei.
Nyt kun Niya oli vihdoin ja viimein päässyt pois yksityiskoulusta, hän oli päättänyt, että Darrette lähtisi viimein lentoon. Tästä lähtien he treenaisivat joka viikko ainakin kerran, ja Ben saisi luvan alkaa löytää heille keikkoja. Niya tiesi, että he olivat hyviä, joten ei ollut mitään syytä, ettei Darrette menestyisi. Heidän täytyisi vain tehdä vähän töitä sen eteen, eikä hippunen hyvää onnea tietysti olisi sekään pahitteeksi.
Niya mietteet keskeytti kauempaa kuulunut, tutulla äänellä huikattu "moi". Pienikokoinen laulaja kääntyi katsomaan äänen suuntaan ja näki Tomin lähestyvän. "Ootitko kauankin?" tämä kysyi.
"En mä kauaa. Luulin, että sä oisit ehättänyt tänne ennen mua, kun mulla meni vähän myöhään lähteminen, kun piti laittaa tukkaa, mutta sä tuutkin vasta nyt. Mut ei sillä välii, meil on kuitenkin about tunti aikaa ennen kuin muut tulee. Tai Kazu varmaan tulee tyyliin puolen tunnin kuluttua, kun se haluu aina olla ajoissa. Mut pointti oli, että ehin hyvin esitellä sulle meidän treenikämpän ennen ku aletaan treenata."
Päästyään puhetulvansa loppuun Niya etsi laukustaan avaimen ja avasi oven itselleen ja Tomille. "Sisään vain!" hän kehotti ja viittasi Tomia menemään peremmälle edellään. "Ei kantsi ottaa kenkiä pois, lattia on vähän likanen", hän lisäsi samalla, kun etsi oven vieressä olevan valokatkaisijan ja laittoi valot päälle. "Kukaan muu ei oikein jaksa siivota kuin Kazu, ja sekään ei enää nykyään siivoa, kun se on kyllästynyt siihen, ettei kukaan muu auta. Mut kyl se varmaan tarttuu taas imuriin, kunhan tääl on niin likasta, että sitä rupeaa kunnolla häiritsee."
Häilyväinen sydän on ainoa vakaa asia maailmassa.