Guest

Pikku mussuikoiden soittotreenejä ja paljon muuta!! :''3

Valvoja: Nightingale

Re: Guest

ViestiKirjoittaja OtakuCroco » 08.04.2018 14:59

Thomas

Kazun lähtö talosta taisi olla helpotus kaikille, koska Shoukin huokaisi syvään helpottuneen oloisena. "Sori Kazusta. En tajuu, mikä sen ongelma sun kaa oli. Ei se normistikaan tykkää uusista tyypeistä, mutta ei se oo ollu tollanen pitkään aikaan. Viimeks varmaan sillon, kun se tapas Akin kaverin Atsumin, mutta silloin se oli yleisesti kaikille aika perseestä koko ajan. Anyway, musta oli kyllä tosi kiva, että olit kattomassa meiän treenejä. Ja on ihan parasta, että tuut uuden vuoden keikallekin!" Niya pahoitteli ja sitten intoili, siitä että hänkin tulisi keikalle.

Nyt kun Darretten rumpali oli poistunut, saattoi Thomaskin hengähtää eikä hänen tarvinnut olla varuillaan ja henkisesti varpaillaan. Hän nousi sohvalta seisomaan. Takamus oli puutunut sohvalla istumisesta. "Minustakin oli kiva kun olit katsomassa. Pahoittelen omasta puolestani Kazuhiron käytöstä. En ymmärrä, mistä hänen vihansa kumpuaa", Shou sanoi, ennen kuin Tom ehti vastata mitään Niyalle. "Minäkin teen lähtöä, täytyy ruveta miettimään ensi vuoden kurssivalintoja. Aion palata takaisin yliopistoon", kitaristi totesi vielä ennen kuin alkoi pukea takkia ylleen. "Nähdään huomenna", Shou sanoi sitten hymyillen ja poistui paikalta. Tämän jälkeen Akikin päätti lähteä, kiukkuisena kylläkin.

Tom ja Niya jäivät kahden. Ainakin toistaiseksi. Heidänkin varmaankin täytyi lähteä piakkoin. Niya varmaan haluisi päästä treenaamaan kotiin tai jotain muuta. Ja Thomas lähtisi jännittämään kotiin, mitä muutaman päivän kuluttua oikein tapahtuisi.

"Musta on kiva, että pääsen näkee teidät niin pian", Tom totesi sitten ja tajusi nyt vasta että oli ollut pitkän aikaa hiljaa. Hän ei ollut uskaltanut puhua mitään, ilmapiiri oli ollut niin ahdistava ja painostava. Yleensä hän ei koskaan jäänyt sanattomaksi ja osasi puolustaa itseään. "Kiitti kun pidit mun puolia", Tom hymyili kiitollisesti ja tökkäsi kevyesti nuorempaa olkapäälle rystysillään. "Vaikkei sun ois ehkä tarvinnu. Mun pitäis olla tottunut siihen, että ihmiset pitää mua likasena viemärirottana. Olin luullu, et se muuttuis, kun sain uuden mahdollisuuden elämään, mut eipä kai sitten", Tom jatkoi hartioitaan kohauttaen.
"You should never fight your feelings"
Avatar
OtakuCroco
Ylläpitäjä
 
Viestit: 396
Liittynyt: 03.11.2013 19:44

Re: Guest

ViestiKirjoittaja Nightingale » 08.04.2018 15:36

Niya Fujiwara

"Minustakin oli kiva kun olit katsomassa. Pahoittelen omasta puolestani Kazuhiron käytöstä. En ymmärrä, mistä hänen vihansa kumpuaa", Shou säesti häntä. Niya oli kiitollinen siitä, että ykköskitaristikin osoitti olevansa iloinen Tomin tulosta heidän treeneihinsä. Ehkä se laimentaisi vähän sitä pahaa makua, jonka Kazun käytös oli epäilemättä tämä suuhun jättänyt.

"Minäkin teen lähtöä, täytyy ruveta miettimään ensi vuoden kurssivalintoja. Aion palata takaisin yliopistoon", Shou jatkoi ja meni eteiseen pukemaan päälleen. "Nähdään huomenna", tämä vielä sanoi, ennen kuin lähti. Niya rypisti otsaansa. Shou oli kyllä hymyillyt hyvästellessään, mutta tämän hymy oli ollut jotenkin voimattoman oloinen. Niya ei väittänyt olevansa mikään hyvä ihmistuntija, yleensä hän ei edes pahemmin kiinnittänyt muiden tunnetiloihin huomiota, mutta nyt hänelle oli jäänyt sellainen fiilis, että Shoun mieli oli matalalla. Tosin ihmekös tuo, kun treenit olivat olleet yhtä tappelua.

Ehkä hänen pitäisi tosiaan yrittää vähän hillitä itseään jatkossa. Se olisi kuitenkin vaikeaa, jos Kazu jatkaisi vittumaista käytöstään. Mutta ehkä hän voisi Shoun vuoksi koettaa välttää muuta turhaa kinastelua. Niya tiesi kyllä, että hänellä oli paha tapa nahistella Akin kanssa tyhjästä. Tänäänkin hän oli ottanut heti nokkiinsa, kun basisti oli sanonut hänen aloittaneen laulamisen liian aikaisin, vaikka toinen oli ollut ihan oikeassa. Tulevaisuudessa hänen ei ehkä pitäisi heti suuttua palautteesta vaan ottaa siitä onkeensa, vaikka hän neuvomista inhosikin. Hän kuitenkin tiesi, että Aki tarkoitti pohjimmiltaan hyvää.

Seuraava lähtijä oli Aki. "Mäkin meen. Vituttaa sen verran, ettei huvita olla täällä sen enempää", tämä tokaisi suorasukaiseen tyyliinsä. Basisti ei kuitenkaan vaikuttanut olevan kiukkuinen heille, sillä tämä hyvästeli heidät, ennen kuin häipyi omille teilleen.

Kun he olivat jääneet kahden, Tom sanoi, että tästä oli kivaa päästä näkemään heidät pian uudestaan. "Kiitti kun pidit mun puolia", toinen jatkoi ja tökkäsi häntä toverillisesti rystysillään olkapäähän. "Vaikkei sun ois ehkä tarvinnu. Mun pitäis olla tottunut siihen, että ihmiset pitää mua likasena viemärirottana. Olin luullu, et se muuttuis, kun sain uuden mahdollisuuden elämään, mut eipä kai sitten." Sanojensa päätteeksi Tom kohautti hartioitaan, ikään kuin asia ei olisi liikuttanut tätä sen enempää, mutta Niya kyllä tiesi, että Tomille oli rankkaa tulla kohdelluksi yhä samalla tavalla kuin silloin, kun tämä oli asunut kadulla. Vitun Kazu!

"Totta kai mä pidän sun puolia. Me ollaan kavereita, enkä mä anna kenenkään kohdella mun frendejä huonosti, en ees toisen frendin. Kazu oli tosi kusipää sulle. Mutta älä anna sen sanojen vaikuttaa ittees. Me muut ei ajatella susta tollei vaan luotetaan suhun ja tiedetään, millanen sä oikeesti oot. Sillä, et sä asuit ennen kadulla, ei oo meille välii", Niya vakuutti pontevasti.
Häilyväinen sydän on ainoa vakaa asia maailmassa.
Avatar
Nightingale
 
Viestit: 937
Liittynyt: 03.11.2013 21:45

Re: Guest

ViestiKirjoittaja OtakuCroco » 08.04.2018 15:55

Thomas

"Totta kai mä pidän sun puolia. Me ollaan kavereita, enkä mä anna kenenkään kohdella mun frendejä huonosti, en ees toisen frendin. Kazu oli tosi kusipää sulle. Mutta älä anna sen sanojen vaikuttaa ittees. Me muut ei ajatella susta tollei vaan luotetaan suhun ja tiedetään, millanen sä oikeesti oot. Sillä, et sä asuit ennen kadulla, ei oo meille välii", Niya vastasi.

Niyan päättäväisyys, rohkaisu ja loppusanat liikuttivat Thomasia. Kukaan ei ikinä ollut sanonut hänelle noin kivasti tai pitänyt hänen puoliaan yhtä kiukkuisesti kuin tuo pieni laulaja. "Kiitti", Tom sanoi ja ehti katsoa toista lempeästi parin sekunnin ajan, kunnes tajusi ajatustensa ruveta harhailemaan liikaa ja katsoi sitten sivulle.

Niya sai hänet aina tuntemaan itsensä ihan oikeasti ihmiseksi ja ihan normaaliksi. Sillä oli merkitystä, kun toinen oli sanonut, ettei hänen menneisyydellä ollut väliä. Niya tosiaan tähän asti oli pitänyt lupauksensa siitä, että yrittäisi olla parempi kaveri tulevaisuudessa. Tavallaan Niyan ei olisi pitänyt olla noin kiva ja avoin häntä kohtaan, koska silloin hänen torjutut tunteensa saattaisivat vain herätä takaisin henkiin. Eikä hän halunnut sitä.

"Pitäis varmaan meidänkin lähtee", nuorukainen sanoi ja rupesi pukemaan ulkotakkia päälleen. Hän ei ollut varma monelta seuraava metro lähtisi, mutta niitä meni niin usein, ettei hänen tarvinnutkaan tarkkaan tietää.
"You should never fight your feelings"
Avatar
OtakuCroco
Ylläpitäjä
 
Viestit: 396
Liittynyt: 03.11.2013 19:44

Re: Guest

ViestiKirjoittaja Nightingale » 08.04.2018 17:11

Niya Fujiwara

Hänen sanansa näyttivät koskettavan Tomia. "Kiitti", tämä sanoi ja katsoi häntä kiitollisena hetken. Sitten toinen ilmeisesti koki olonsa liian kiusalliseksi, sillä tämä käänsi katseensa muualle. Tom ei ollut mikään hempeilijä tai tunneihminen. Se ei kuitenkaan haitannut Niyaa, sillä hänkään ei ollut sellainen. Hänellä ei maltti riittänyt moiseen, hän oli niin kärsimätön.

"Pitäis varmaan meidänkin lähtee", Tom totesi seuraavaksi ja siirtyi eteiseen pukemaan takkia ylleen. "Joo, niin pitäis. Mun täytyy harjotella vähän yksin kotona, jotta huomenna osaan paremmin noi uudemmat ja vaikeemmat biisit. Ei sitten tartte kenenkään huomautella mulle mistään eikä tuu siitä riitaa", Niya puheli samalla, kun rupesi itsekin pukemaan päälleen.

"Tiiätkö, oon vähän huolissani Shousta. Musta tuntuu, että se otti aika raskaasti mun ja Kazun riitelyn susta. Ehkä se johtuu siitä, että sen ja Hikan erosta ei oo vielä kovin kauaa. Se ei varmaan oo vielä päässy kunnolla yli siitä. Se oli kuiteskin tosi rakastunu Hikaan", laulaja pohti ääneen.
Häilyväinen sydän on ainoa vakaa asia maailmassa.
Avatar
Nightingale
 
Viestit: 937
Liittynyt: 03.11.2013 21:45

Re: Guest

ViestiKirjoittaja OtakuCroco » 08.04.2018 17:28

Thomas

"Joo, niin pitäis. Mun täytyy harjotella vähän yksin kotona, jotta huomenna osaan paremmin noi uudemmat ja vaikeemmat biisit. Ei sitten tartte kenenkään huomautella mulle mistään eikä tuu siitä riitaa", Niya vastasi lähtöehdotukseen. Pukiessaan takkia päälleen nuorempi sanoi: "Tiiätkö, oon vähän huolissani Shousta. Musta tuntuu, että se otti aika raskaasti mun ja Kazun riitelyn susta. Ehkä se johtuu siitä, että sen ja Hikan erosta ei oo vielä kovin kauaa. Se ei varmaan oo vielä päässy kunnolla yli siitä. Se oli kuiteskin tosi rakastunu Hikaan."

Tom katsoi Niyaa pohtivasti. Hänkin oli huomannut kitaristin alakuloisuuden tämän lähtiessä sekä tämän kyllästyneen äänensävyn, kun oli toppuutellut riitapukareita. "Se oli järkyn romuna, kun mä ja Aki käytiin kattoo sitä kuukausi takaperin. Se oli laihtunut eikä ollu paljoakaan huolehtinu itestään pitkään aikaan. Tosi masentunut..." Tom kertoi.

Thomas ei ollut ikinä ennen seurustellut kenenkään kanssa, joten ei ollut koskaan kokenutkaan eroa. Hän ei siis tiennyt miltä se tuntui, eikä hän myöskään koskaan ollut umpirakastunut, niin kuin Shou oli Hikaan. Tom ei koskaan ehtinyt tutustumaan Hikaan, joten ei tiennyt millainen tämä oli. "Millanen niiden suhde oli?"
"You should never fight your feelings"
Avatar
OtakuCroco
Ylläpitäjä
 
Viestit: 396
Liittynyt: 03.11.2013 19:44

Re: Guest

ViestiKirjoittaja Nightingale » 08.04.2018 18:29

Niya Fujiwara

"Se oli järkyn romuna, kun mä ja Aki käytiin kattoo sitä kuukausi takaperin. Se oli laihtunut eikä ollu paljoakaan huolehtinu itestään pitkään aikaan. Tosi masentunut..." Tom vastasi katsoen häntä vakavasti. Toisen kertoma järkytti Niyaa. "En tienny, että niiden ero oli noin kova paikka Shoulle", hän totesi ääneen.

"Millanen niiden suhde oli?" Tom kysyi seuraavaksi. Se sai Niyan tajuamaan, että ai niin, Tomhan ei ollut ikinä tavannut Hikaa. No, ei tämä ollut niin kovin paljon menettänyt. Aki ja Kazu olisivat varmaan olleet samaa mieltä, jos näiltä olisi kysytty.

"No ne oli sellasia ällösöpöjä yhdessä. Aika kiinni toisissaan. Sellane unelmapari, tai siltä ne ainaki vaikutti ulospäin. Kai niilläkin jotain ongelmia joskus oli, kai kaikilla on, mutta aina kun mä näin ne, niin ne oli pelkkää auringonpaistetta ja glitteriä", Niya vastasi.

"Tiiätkö sä tarkemmin siitä niiden erosta?" laulaja kysäisi. "Sä et silloin aiemmin suostunu kertomaan mulle mitään, joten mä pommitin Akia viesteillä, kunnes se viimein ei enää jaksanu sitä. Se kuitenkin kerto mulle vaan, että sillon, kun mun kaveri Yuki ja Yukin bändikaveri Hajime oli käymässä kylässä meiän treenikämpällä ja Yuki värjäs mun tukkaa vessassa, Hika flirttas Hajimelle ja ignooras Shouta ihan kympillä, ikään kuin Shou ei olisi merkinnyt sille enää mitään. Ilmeisesti se ei sitten koskaan oikeesti rakastanu Shouta, koska ei rakkaus vaan tollei yhtäkkii katoo."
Häilyväinen sydän on ainoa vakaa asia maailmassa.
Avatar
Nightingale
 
Viestit: 937
Liittynyt: 03.11.2013 21:45

Re: Guest

ViestiKirjoittaja OtakuCroco » 08.04.2018 19:33

Thomas

"No ne oli sellasia ällösöpöjä yhdessä. Aika kiinni toisissaan. Sellane unelmapari, tai siltä ne ainaki vaikutti ulospäin. Kai niilläkin jotain ongelmia joskus oli, kai kaikilla on, mutta aina kun mä näin ne, niin ne oli pelkkää auringonpaistetta ja glitteriä", Niya vastasi. Jos kerta Shoulla ja Hikalla oli ällösöpö auringonpaiste-suhde, niin ei ollut ollut mikään ihme, että Darretten kitaristi oli ollut eron jälkeen niin zombi.

"Tiiätkö sä tarkemmin siitä niiden erosta?" Niya kysyi ja jatkoi: "Sä et silloin aiemmin suostunu kertomaan mulle mitään, joten mä pommitin Akia viesteillä, kunnes se viimein ei enää jaksanu sitä. Se kuitenkin kerto mulle vaan, että sillon, kun mun kaveri Yuki ja Yukin bändikaveri Hajime oli käymässä kylässä meiän treenikämpällä ja Yuki värjäs mun tukkaa vessassa, Hika flirttas Hajimelle ja ignooras Shouta ihan kympillä, ikään kuin Shou ei olisi merkinnyt sille enää mitään. Ilmeisesti se ei sitten koskaan oikeesti rakastanu Shouta, koska ei rakkaus vaan tollei yhtäkkii katoo."

"Kutakuinkin tolleen se meni. Mä en ollu sillo näkemässä sitä flirttailuu nii vaikee sanoo miten se meni. Mut kaipa Aki kerto kaiken tärkeimmän. Mä ymmärsin sen kans sillee, et Shoun tunteet oli tosi syviä ja Hikan sitten ei. Ero oli tullut aika äkkiä ja vetänyt maton Shoun jalkojen alta", Tom vastasi. Kuukausi sitten vierailun jälkeen Shou ei ollut paljoakaan päivittänyt heidän tietämystään tämän olotilasta. Paitsi pari kertaa kertonut että menee päivä päivältä paremmin ja niin edelleen. Shou ei puhunut paljoa enää Hikasta, tai kauheasti mistään muustakaan, mikä liittyi tähän itseensä. Kaikesta muusta tämä tykkäsi aina jutella puhelimessa silloin tällöin.

"Kyl se varmaan Hikaa vielä kaipaa jollain tapaa, vaikkei näytäkään sitä..." Tom pohti ääneen.
"You should never fight your feelings"
Avatar
OtakuCroco
Ylläpitäjä
 
Viestit: 396
Liittynyt: 03.11.2013 19:44

Re: Guest

ViestiKirjoittaja Nightingale » 08.04.2018 23:55

Niya Fujiwara

"Kutakuinkin tolleen se meni", Tom vastasi. "Mä en ollu sillo näkemässä sitä flirttailuu nii vaikee sanoo miten se meni. Mut kaipa Aki kerto kaiken tärkeimmän. Mä ymmärsin sen kans sillee, et Shoun tunteet oli tosi syviä ja Hikan sitten ei. Ero oli tullut aika äkkiä ja vetänyt maton Shoun jalkojen alta."

"Kyl se varmaan Hikaa vielä kaipaa jollain tapaa, vaikkei näytäkään sitä..." Tom vielä jatkoi pohtivasti. Niya nyökkäsi. "Shou on vähän sitä tyyppii, että sillä menee pitkän aikaa päästä yli erosta. Kun se eros edellisen kerran, sillä meni kuukausii toipuu, ja nyt menee varmaan ainakin yhtä kauan. Shou oli kuitenkin Hikan kaa kauemmin yhessä kuin sen edellisen jätkän kaa."

"Paskaahan tässä on se, että se Hikaa edeltävä tyyppi petti Shouta, ja nyt sitten Hika flirttas toiselle miehelle Shoun nenän edessä. Että vähän niin kuin sama juttu tapahtu uudestaan, vaikkei Hika onneksi menny yhtä pitkälle. Tosin se olis ollu Hajimen kaa aika mahotonta, kun se on hetero, mutta kuitenkin. Tollasesta saattaa jäädä aika epävarma olo itestä ja omasta kelpaavuudesta. Pettäminen on tosi kusipäistä", Niya jatkoi.

Tässä tapauksessa hän jopa tiesi omasta kokemuksesta, mistä puhui. Hänen kolmas ja toistaiseksi viimeisin poikaystävänsä Ray oli pannut humalassa toista miestä, ja vaikka hän olikin päätynyt antamaan pettämisen anteeksi, koska ei ollut itsekään ollut mikään unelmakumppani vaan käyttänyt Raytä laastarina erottuaan Hisakista, pettäminen oli silti loukannut häntä ja särkenyt hänen luottamuksensa toista kohtaan. Ei ollut ollut reilua Raytä kohtaan ajatella Hisakia seksin aikana, saati sitten vahingossa sanoa tämän nimeä orgasmin hetkellä, mutta Ray ei olisi silti saanut kostaa sitä hänelle pettämällä. Tämän olisi pitänyt kertoa satutetuista tunteistaan tai ehdottaa eroamista, ei hypätä jonkun ventovieraan kanssa sänkyyn.
Häilyväinen sydän on ainoa vakaa asia maailmassa.
Avatar
Nightingale
 
Viestit: 937
Liittynyt: 03.11.2013 21:45

Re: Guest

ViestiKirjoittaja OtakuCroco » 09.04.2018 18:26

Thomas

"Shou on vähän sitä tyyppii, että sillä menee pitkän aikaa päästä yli erosta. Kun se eros edellisen kerran, sillä meni kuukausii toipuu, ja nyt menee varmaan ainakin yhtä kauan. Shou oli kuitenkin Hikan kaa kauemmin yhessä kuin sen edellisen jätkän kaa", Niya sanoi nyökättyään Thomasin sanoille. "Paskaahan tässä on se, että se Hikaa edeltävä tyyppi petti Shouta, ja nyt sitten Hika flirttas toiselle miehelle Shoun nenän edessä. Että vähän niin kuin sama juttu tapahtu uudestaan, vaikkei Hika onneksi menny yhtä pitkälle. Tosin se olis ollu Hajimen kaa aika mahotonta, kun se on hetero, mutta kuitenkin. Tollasesta saattaa jäädä aika epävarma olo itestä ja omasta kelpaavuudesta. Pettäminen on tosi kusipäistä", Niya lisäsi.

Tom irvisti. Shoulla oli ollut paska tuuri kumppaneiden suhteen. Tomin kävi tätä sääliksi, häntä myös pisti vihaksi ne tyypit, jotka olivat kohdelleet hänen ystäväänsä huonosti. Voisipa hän mennä ja tirvaista näitä turpaan! Harmi vain, ettei se ollut hänellä enää sallittua mennä noin vain haastamaan riitaa tuntemattomien kanssa.

"Shou kyllä kysyi kerran, että mikä siinä on vikana, kun kaikki kyllästyy siihen ajan mittaan..." Tom sanoi ääneen. Hän ei ollut ottanut kovin vakavasti toisen pohdintoja, koska kitaristi oli sanonut ne sellaisella äänensävyllä, ettei siitä ollut huomannut hyvin murhetta.
"You should never fight your feelings"
Avatar
OtakuCroco
Ylläpitäjä
 
Viestit: 396
Liittynyt: 03.11.2013 19:44

Re: Guest

ViestiKirjoittaja Nightingale » 09.04.2018 19:21

Niya Fujiwara

Hänen kertomansa sai Tomin irvistämään. Tämä näytti yhtä aikaa säälivältä ja vihaiselta. Toisen tuntien tämä olisi varmaan halunnut mennä vetämään Shoun exiä turpaan. Siksi oli ehkä ihan hyvä, ettei Tom ollut koskaan tavannut Hikaa eikä tiennyt mitään tämän yhteystietoja. Vaikka Hika oli tehnyt paskasti Shoulle, ei tämä sentään ansainnut tulla hakatuksi. Sitä paitsi Tom joutuisi takuulla pahoihin vaikeuksiin, jos kävisi jonkun kimppuun.

"Shou kyllä kysyi kerran, että mikä siinä on vikana, kun kaikki kyllästyy siihen ajan mittaan..." Tom totesi. Niyan kulmat kohosivat. "Toi kuulostaa aika jäätävältä. Sen paskat kokemukset on näköjään jättäny siihen jälkensä. Ei oo ihme, mut oisin toivonu, ettei se olis ruvennu aattelee tollei. Mut kyl kai sitä väkisinkin rupee kelaa, et ites on jotain vikaa, kun käy kahesti peräkkäin vähän samal taval", hän vastasi.

"Toivon mukaan sen seuraava poikkis on eri maata. Se ei ansaitse tulla enää kohdelluksi tollei", hän vielä jatkoi samalla, kun avasi ulko-oven ja astui siitä pihalle. He molemmat olivat saaneet jo aikoja sitten puettua päälleen, ja Niyasta tuntui, ettei Shousta ollut enää enempää sanottavaa, ellei Tomilla sitten ollut jotain ihmeellistä mielessään.
Häilyväinen sydän on ainoa vakaa asia maailmassa.
Avatar
Nightingale
 
Viestit: 937
Liittynyt: 03.11.2013 21:45

Re: Guest

ViestiKirjoittaja OtakuCroco » 09.04.2018 19:51

Thomas

"Toi kuulostaa aika jäätävältä. Sen paskat kokemukset on näköjään jättäny siihen jälkensä. Ei oo ihme, mut oisin toivonu, ettei se olis ruvennu aattelee tollei. Mut kyl kai sitä väkisinkin rupee kelaa, et ites on jotain vikaa, kun käy kahesti peräkkäin vähän samal taval", Niya vastasi. "Toivon mukaan sen seuraava poikkis on eri maata. Se ei ansaitse tulla enää kohdelluksi tollei", Niya vielä sanoi avatessaan ulko-oven.

He olivat jääneet rupattelemaan oven eteen hetkeksi, nyt sen Tom vasta äkkäsi. No, ei se mitään. Hänellä ei ollut minnekään kiire. He molemmat olivat huolissaan Shousta, ja oli ihan kiva jutella asiasta jonkun kanssa. Tom astui pihalle nuorempansa perässä. "Tuskinpa sillä on kiire tavata ketään uutta..." Tom pohti ääneen. Ainakaan hän itse ei etsimällä etsisi ketään. "Mut jos se tosiaan joskus tapaa jonkun, haluun kyl tavata sen ja tarkastaa, onks se millanen tyyppi."

Kaksikko käveli yhtä matkaa jonkin aikaa, kunnes tuli tienhaara, jossa he menisivät omille teilleen. "Mun metro varmaan lähtee kohta. Nähdään myöhemmin", Tom heipatti ja loikki viime hetkellä tien yli, juuri kun valo oli vilkkumassa vihreästä punaiseksi. Sitten hän suuntasi ripeät askeleensa kohti metroasemaa.
"You should never fight your feelings"
Avatar
OtakuCroco
Ylläpitäjä
 
Viestit: 396
Liittynyt: 03.11.2013 19:44

Re: Guest

ViestiKirjoittaja Nightingale » 10.04.2018 23:46

Niya Fujiwara

Tom astui hänen jäljessään ulos ovesta. Niya varmisti, että ovi meni varmasti lukkoon toisen perässä, koska hän ei todellakaan halunnut, että joku kävisi pöllimässä heidän arvokkaat bändikamansa. "Tuskinpa sillä on kiire tavata ketään uutta..." Tom pohti ääneen. "Joo, tuskin", Niya kommentoi. Shou ei ollut sitä tyyppiä, joka ryntäsi suhteesta toiseen kuin tuli hännän alla, toisin kuin jotkut.

"Mut jos se tosiaan joskus tapaa jonkun, haluun kyl tavata sen ja tarkastaa, onks se millanen tyyppi", Tom jatkoi, kun he lähtivät kävelemään yhtä matkaa poispäin treenikämpältä. "Mäkin", Niya säesti. Hän ei kyllä ollut varma, olisiko siitä mitään apua, hän kun ei ollut mikään hyvä lukemaan muita ihmisiä, toisin kuin vaikka Kazu. Hän oli pitänyt Hikaakin ihan kivana tyyppinä. Silti hän halusi ainakin yrittää arvioida, oliko Shoun seuraava poikaystävä ok vai ei.

He kävelivät vielä hetken yhdessä, ennen kuin tulivat tienhaaraan, josta he lähtisivät eri teille, Niya kun oli menossa bussilla kotiin ja Tom puolestaan metrolla. "Mun metro varmaan lähtee kohta. Nähdään myöhemmin", Tom hyvästeli hänet. "Joo, nähään!" Niya huikkasi ystävänsä perään, kun tämä ryntäsi juuri ennen valon vaihtumista punaiseksi tien yli. Sitten hän lähti astelemaan kohti bussipysäkkiä. Toisin kuin ystävänsä, hän ei pitänyt kiirettä, koska seuraavaan bussiin oli vielä tovi.

Kun Niya saapui bussipysäkille, bussin tuloon oli yhä melkein kymmenen minuuttia aikaa, joten hän istahti penkille keski-ikäisen miehen viereen. Bussia odotellessaan hän pohti Shoun tilannetta ja päätti, että Shouta täytyisi todellakin piristää pikimmiten jotenkin. Hän voisi värvätä ainakin Tomin avukseen, ehkä myös Akin ja Kazun - olettaen tietysti, että Kazu pääsisi vittumaisuudestaan yli. Kenties uuden vuoden keikan yhteyteen voisi järjestää jonkinlaisen yllätyksen...
Häilyväinen sydän on ainoa vakaa asia maailmassa.
Avatar
Nightingale
 
Viestit: 937
Liittynyt: 03.11.2013 21:45

Edellinen

Paluu Darretten treenikämppä

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa

cron