Kirjoittaja Nightingale » 17.05.2020 18:41
Kazuhiro Tanaka
Kazuhiro huomasi silmäkulmastaan Akin katsovan häntä. Hän katseli kuitenkin itse toiseen suuntaan, koska jos he rupeaisivat tuijottamaan toisiaan, muut (lähinnä Shou) saattaisivat kiinnittää asiaan huomiota. Aki näytti vähän siltä, että olisi halunnut tehdä jotain muutakin kuin vain pitää kädestä. Totta puhuen Kazukaan ei olisi pistänyt sitä pahakseen. Nyt ei kuitenkaan ollut oikea aika tai paikka sellaiseen.
Niya palasi onneksi suihkusta ennätysajassa. Olikohan tämä edes peseytynyt kunnolla? Ainakaan pyyhettä tämä ei ollut vaivautunut käyttämään, sillä se heilui hyödyttömänä tämän toisessa kädessä ja tämän vartalosta sekä hiuksista valui vettä lattialle. Ärsyttävää, että toisen piti kastella koko pukuhuone. Tämä ei sitten koskaan muistanut ottaa muita huomioon.
Kazuhiro huomasi Thomasin katselevan muualle. Ilmeisesti tämä ei heistä muista poiketen ollut vielä tottunut Niyan ekshibitionismiin. Tai kenties näky oli tämän mielestä vähän liiankin kiinnostava, vaikka Kazun itsensä oli hyvin vaikea nähdä ystäväänsä siinä valossa. Niya oli hänelle vähän kuin ärsyttävä pikkuveli. Thomas kuitenkin oli harrastanut laulajan kanssa seksiä, joten selvästi tämä näki toisessa jotain sellaista, mitä rumpali ei nähnyt.
Kazuhiro nousi pyyhe kädessä seisomaan aikeissa mennä seuraavana suihkuun, mutta ennen kuin hän ehti ottaa askeltakaan suihkun suuntaan, Benjiro avasi suunsa. "Nyt kun kaikki on koolla, minulla on teille jotain kerrottavaa. Minulla on tuttu Oxfordissa, joka tekee bändeille edullisesti äänityksiä. Olen jutellut hänen kanssaan, että voisimme mennä äänittämään biisejänne sinne lähitulevaisuudessa. Teilllä on jo hyvä määrä omia biisejänne tehtynä. Muutaman niistä voisi äänittää ja sitten lähteä esittelemään niitä levytysyhtiöille", tämä ilmoitti.
"Oikeesti?!? Meistä tulee tähtii! Mä niin tiesin tän! Meidät on tarkotettu esiintymään isoille areenoille. Kohta koko maailma tietää Darretten!" Niya kiljui ja rupesi tanssimaan yhä ilkialasti keskellä pukuhuonetta. "Wau, se kuulostaa todella hienolta", Shou kommentoi hillitymmin. Kazuhiron oli pakko myöntää, että hänkin oli iloisesti yllättynyt Benjiron sanoista. Hän ei ollut uskonut lainkaan tämän managerin taitoihin, mutta ehkä hänen olisi pakko harkita mielipidettään uudemman kerran nyt, kun tämä oli järjestänyt heille sekä kunnon keikan että mahdollisuuden levyttää kappaleita.
"Jotain edistystä", Kazuhiro tyytyi toteamaan ääneen. Vaikka sanat olivat melkein pessimistiset, tarkkanäköinen pystyi kuitenkin huomaamaan hänen ilmeestään, että hän oli mielissään. Hän jatkoi keskeytynyttä matkaansa kohti suihkua. "Ehkä kuivaat itsesi ja puet päällesi, ennen kuin liukastut tai kastelet aivan täysin koko lattian", hän kommentoi Niyalle, ei kuitenkaan ärtyneesti, ennen kuin sulki suihkutilan oven perässään.
Häilyväinen sydän on ainoa vakaa asia maailmassa.