How come we meet again? (Hedbergin lukio)

Jokin muu paikka mielessä? Ei hätää, ne pelit tänne ^^

Valvoja: Nightingale

Re: How come we meet again? (Hedbergin lukio)

ViestiKirjoittaja Nightingale » 17.11.2013 12:16

Kazuhiro Tanaka

Oppitunti päättyi kotitehtävien antamiseen. Kazuhiro kirjoitti ne siististi muistiin ja alkoi sitten koota tavaroitaan. Luokan toisella puolella muutama oppilas kuului juttelevan jostain uudesta toimintaelokuvasta, jota nämä olivat aikeissa mennä katsomaan. Puhe toi Kazuhiron mieleen, ettei hän ollut aikoihin käynyt elokuvissa. Mahtoikohan siellä mennä tällä hetkellä jotain katsomisen arvoista?

Saatuaan tavaransa kokoon japanilaisnuorukainen asteli Satorun jäljessä luokasta ulos. Heidän jälkeensä luokasta poistui vielä pari oppilasta, jotka jatkoivat keskenään jutellen matkaansa kohti kolmanteen kerrokseen johtavaa portaikkoa. Kazuhiro pohti, pitäisikö hänen sanoa Satorulle vielä jotain vai vain hyvästellä ja lähteä omaan suuntaansa. Mustahiuksinen poika kuitenkin ratkaisi ongelman hänen puolestaan kääntymällä häneen päin ja tiedustelemalla: "Mitä sanot, jos menisimme kahville joku päivä?"

Kazu katsahti Satorua yllättyneenä. Toinen pyysi häntä ulos kanssaan? Mitä ilmeisimmin tämän mielenkiinto häntä kohtaan ei sittenkään rajoittunut pelkkään kaveruuteen vaan tätä kiinnosti ottaa uusiksi vajaan viikon takainen. Kazuhiro ei oikein tiennyt, mitä siitä pitäisi ajatella. Hän ei ollut koskaan ennen mennyt kahta kertaa sänkyyn saman ihmisen kanssa, ellei seurustellut tämän kanssa, eikä hän ollut varma, että tahtoi nyt muuttaa tapojaan.

Toisaalta kuinka paljon harmia siitä muka voisi olla, jos hän antautuisi toistamiseen Satorun kanssa sänkyyn? Kazuhiro ei voinut kieltää, ettei olisi nauttinut hyvästä seksistä, ja uusinta Satorun kanssa lupasi nimenomaan sitä. Sitä paitsi Satoru saattaisi hyvinkin auttaa Kazua viimeinkin unohtamaan ikiaikaisen tuntuisen ihastuksensa bänditoveriinsa Akiin, mikä olisi loistava asia. Vaaleahiuksinen nuorukainen oli kyllästynyt janoamaan jotain sellaista, mitä ei voisi koskaan saada. Sitten kun hänen ihastuksensa olisi poissa, hänestä ja Akista voisi ehkä jopa vihdoin tulla kunnon kavereita, mikä olisi koko bändin kannalta erinomainen lopputulos.

"Kuulostaa hyvältä", Kazuhiro vastasi. Samassa hänen mieleensä tuli aiemmin luokassa kuultu elokuvakeskustelu, ja hän jatkoi: "Itse asiassa minun tekisi mieli mennä elokuviin. En ole käynyt vähään aikaan katsomassa yhtäkään filmiä. Mitä jos menisimme ensin elokuviin ja sen jälkeen kahville keskustelemaan siitä, mitä juuri näimme valkokankaalla?"
Häilyväinen sydän on ainoa vakaa asia maailmassa.
Nightingale

ViestiKirjoittaja OtakuCroco » 19.11.2013 22:19

Satoru Wilson

Kazuhiro katsoi häntä yllättyneenä kuultuaan kahville meno-ehdotuksen. Ihastus tuntui hetken miettivät, suostuisiko, ja Satoru päänsä sisällä ehti jo pelätä, ettei toinen suostuisikaan. "Kuulostaa hyvältä", Kazuhiro vastasi. Toisen vastaus piristi todella paljon! "Itse asiassa minun tekisi mieli mennä elokuviin. En ole käynyt vähään aikaan katsomassa yhtäkään filmiä. Mitä jos menisimme ensin elokuviin ja sen jälkeen kahville keskustelemaan siitä, mitä juuri näimme valkokankaalla?"

Satoru kohotti kulmiaan ilahtuneesti. Hän ei ollut odottanut toisen ehdottavan jotain noinkin hienoa kuin leffaan meneminen. Mitä enemmän aikaa hän saisi viettää Kazuhiron kanssa, sitä parempi! Hän ei pistäisi ollenkaan vastaan. "Kuulostaa loistavalta ehdotukselta", Satoru hymyili. "Onko mielessäsi joku tietty elokuva vai päätetäänkö se vähän myöhemmin?", Satoru kysyi.

Nuorukainen tajusi, etteivät he saisi toisiinsa yhteyttä, jos eivät vaihtaisi numeroitaan. Hän oli kyllä tiennyt Kazuhiron numeron jo monta kuukautta, mutta näin numerovaihto tapahtuisi paljon muodollisemmin. Hän kaivoi laukustaan paperia ja kuulakärkikynän, sitten hän raapusti siihen oman kännykkänumeronsa ja ojensi sen Kazuhirolle. "Tässä numeroni, voit antaa omasikin jos haluat. Helpompi saada yhteyttä ja sopia päivästä sekä ajasta", Satoru sanoi huolettomasti hymyillen.
"You should never fight your feelings"
OtakuCroco
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Nightingale » 21.11.2013 23:25

Kazuhiro Tanaka

Satoru vaikutti hiukan yllättyvän hänen ehdotuksestaan, mutta onneksi vain positiivisesti. "Kuulostaa loistavalta ehdotukselta. Onko mielessäsi joku tietty elokuva vai päätetäänkö se vähän myöhemmin?" toinen kysäisi hyväntuulisen oloisena. "Päätetään myöhemmin. Minun täytyy ottaa selvää, mitä olisi tarjolla", Kazu vastasi.

Kazuhiro alkoi juuri miettiä, että heidän täytyisi vaihtaa numeroita, mikäli mielivät saada yhteyden toisiinsa muutoin kuin sattumalta lukion käytävällä törmäämällä, kun Satoru vaikutti huomaavan saman seikan. Toinen kaivoi koululaukustaan paperia ja kuulakärkikynän ja rupesi raapustamaan omaa numeroaan paperille. Sen tehtyään tämä ojensi paperin hänelle. "Tässä numeroni, voit antaa omasikin jos haluat. Helpompi saada yhteyttä ja sopia päivästä sekä ajasta."

"Kiitos. Minä voin ottaa sinuun yhteyttä, kun olen löytänyt sopivan elokuvan", Kazuhiro ilmoitti ottaessaan toisen numeron sisältävän paperin vastaan. Hän taittoi paperin kahtia ja pisti sen sitten huolellisesti taskuunsa, jotta se ei vain pääsisi katoamaan. Vaikka hän oli hetki sitten ollut epävarma koko treffeistä, nyt ajatus Satorun kanssa elokuviin ja kahville menemisestä tuntui itse asiassa ihan hyvältä. Kazu hymyili vielä pienesti Satorulle osoittaakseen, että treffisuunnitelmat miellyttivät häntä, ennen kuin kääntyi ympäri ja lähti kohti yläkertaan johtavaa portaikkoa ja ranskan tuntia.
Häilyväinen sydän on ainoa vakaa asia maailmassa.
Nightingale

ViestiKirjoittaja OtakuCroco » 24.11.2013 13:25

Satoru Wilson

"Päätetään myöhemmin. Minun täytyy ottaa selvää, mitä olisi tarjolla", Kazuhiro vastasi. Toisella ei ollut mielessä mitään tiettyä, mutta se ei haitannut. Kazuhiro otti vastaan hänen puhelinumero-lappusensa ja pisti sen taskuunsa. "Kiitos. Minä voin ottaa sinuun yhteyttä, kun olen löytänyt sopivan elokuvan", tämä ilmoitti. Satoru oli vähän arvellutkin, ettei toinen antaisi numeroaan yleisellä käytävällä hänelle. Olipa ainakin kysynyt. Eikä hän ollut mitenkään pettynyt. Päinvastoin. Ihastus ottaisi häneen yhteyttä ihan itse!!

Kazuhiro hymyili, kääntyi ja lähti kävelemään kohti seuraavaa tuntia, joka taisi olla ranskaa. Kyllä, Satoru oli opetellut toisen lukujärjestyksen ulkoa. Toisen kadottua näköpiiristä, Satoru saattoi viimeinkin näyttää avoimen iloiselta ja innokkaalta. Hän jännitti niin paljon! Hän oli onnistunut tässä päivässä arvosanalla kymmenen! Sitä paitsi hänestä tuntui kuin toinen olisi pitänyt hänestä nyt jo ihan vähäsen. Ei kai tämä muuten olisi suostunut hänen ulosmeno-ehdotukseensa!

Satoru ei olisi malttanut mennä viimeiselle tunnilleen, mutta hänen olisi pakko. Niinpä hän itsekin lähti paikalta alakerran suuntaan. Seuraavaksi hänellä taisi olla biologiaa...
"You should never fight your feelings"
OtakuCroco
Ylläpitäjä

Edellinen

Paluu Jokin muu paikka