Guest

Pikku mussuikoiden soittotreenejä ja paljon muuta!! :''3

Valvoja: Nightingale

Re: Guest

ViestiKirjoittaja Nightingale » 06.03.2017 23:06

Niya Fujiwara

"Se meni hyvin ensimmäiseksi yritykseksi pitkästä aikaa", Shou totesi hienoinen hymy huulillaan. Niya hymyili tyytyväisenä takaisin kitaristille. Hänen ilonsa kuitenkin haihtui savuna ilmaan, kun Aki tokaisi: "Ens kerralla älä Niya alota laulamista liian aikasin." Basistin äänensävy oli ärsyttävällä tavalla neuvova.

"Ite soitit tokassa kertsissä väärin", Niya tiuskaisi vastaan. Akilla ei ollut mitään varaa arvostella häntä, kun tämä oli itsekin mokannut. Sitä paitsi hänen virheensä oli ollut pienempi. Jos hän olikin aloittanut ihan hitusen etuajassa, hän oli pysynyt nuoteissa, toisin kuin basisti. Akin sieti siis keskittyä omaan treenaamiseensa Niyan vahtaamisen sijaan.
Häilyväinen sydän on ainoa vakaa asia maailmassa.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Rishou Makito » 08.03.2017 11:42

Rishou Makito

"Ens kerralla älä Niya alota laulamista liian aikasin", Aki sanoi Niyalle. Basistin äänensävy ei ollut ärtynyt tai tuomitseva, mutta Niya silti ei pitänyt palautteesta, mikä ei tullut yllätyksenä. Laulajalla oli iso ego ja ylpeys laulun suhteen, joten tämä ei pitänyt muiden neuvomisista tai näiltä saamastaan kritiikistä. "Ite soitit tokassa kertsissä väärin", Niya tiuskaisi. Nuorimmainen oli loukkaantunut basistin sanoista.

Shou toivoi, ettei tämä menisi taas riitelyksi. Juuri kun he olivat päässeet edellisestä väittelystä eroon, niin heti pukkasi toista perään. Niya ja Aki ottivat toistuvasti yhteen treeneissä, kun kyse oli palautteen antamisesta. Näillä kahdella meni aina kaueahksi syyttelyksi.

"Kaikki me teimme vähän virheitä. Minäkin myönnän soittaneen muutaman nuotin väärin siellä täällä, mutta aion soittaa ensi kerralla paremmin. Harjoittelemme juuri siksi, jotta huomaisimme virheemme ja osaisimme korjata ne. Ei ole syytä riidellä, mehän teemme yhteistyötä", Shou sanoi sovittelevasti väliin ennen kuin basistin ja laulajan väittely kehkeytyisi kunnon riidaksi niin, ettei harjoituksia pystyisi enää jatkamaan. Heillä ei ollut montaa päivää aikaa.
Rishou Makito

ViestiKirjoittaja Akiyoshi Higa » 08.03.2017 11:49

Akiyoshi Higa

Ei tullut mitenkään yllätyksenä se, että Niya suuttui Akin neuvoista, vaikka basisti oli yrittänyt pitää äänensä normaalina. "Ite soitit tokassa kertsissä väärin", laulaja tiuskaisi syyttävästi. Akia alkoi suututtaa Niyan pikkumaisuus. Ja hän kuvitteli itse olevansa joskus liian lapsellinen! Niya veti pidemmän korren siinä asiassa. "Kyl mä tiiän tehneeni virheitä, ja mä myös korjaan ne. Joten tee säkin", Aki vastasi kärkkäisesti.

"Kaikki me teimme vähän virheitä. Minäkin myönnän soittaneen muutaman nuotin väärin siellä täällä, mutta aion soittaa ensi kerralla paremmin. Harjoittelemme juuri siksi, jotta huomaisimme virheemme ja osaisimme korjata ne. Ei ole syytä riidellä, mehän teemme yhteistyötä", Shou sanoi väliin sovittelevasti. Perus Shouta, aina katkaisemassa riidat ennen kuin ne kehkeytyivät pahemmiksi. Hyvä niin.

Akikin muisti, ettei heillä ollut montaa päivää aikaa enää harjoitella keikkaa varten. Riitely ei kehittäisi heitä mihinkään suuntaan. Niinpä basisti päätti antaa Niyan kiukuttelun olla. Ei aina pitäisi antaa tuon diivan häiritä itseään. "No niin jatketaan. Meillä on muitakin biisejä mitä tän jälkeen pitää harjotella", Aki tokaisi.
Akiyoshi Higa

ViestiKirjoittaja OtakuCroco » 08.03.2017 12:01

Thomas

Niya ei ottanut kovinkaan hyvin vastaan Akin kehotusta siitä, että tämän pitäisi aloittaa laulaminen hintsusti myöhemmin. "Ite soitit tokassa kertsissä väärin", Niya sanoi kiukkuisesti vastalauseen. "Kyl mä tiiän tehneeni virheitä, ja mä myös korjaan ne. Joten tee säkin", Aki vastasi närkästyneenä. Tom kohotti toista kulmaansa. Oliko bändin jäsenten hyvä alkaa riitelemään nyt, kun olivat vasta soittaneet ekan biisin? Sitä paitsi jos Tom muisti oikein, keikkaan ei ollut enää montaa päivää...

"Kaikki me teimme vähän virheitä. Minäkin myönnän soittaneeni muutaman nuotin väärin siellä täällä, mutta aion soittaa ensi kerralla paremmin. Harjoittelemme juuri siksi, jotta huomaisimme virheemme ja osaisimme korjata ne. Ei ole syytä riidellä, mehän teemme yhteistyötä", Shou sanoi väliin ennen kuin Niya ehti sanoa mitään Akille.

Akikin tajusi, että riitely oli turhaa ja sanoi: "No niin jatketaan. Meillä on muitakin biisejä mitä tän jälkeen pitää harjotella." Thomas huokaisi sisäisesti helpotuksesta. Olisi ollut kiusallista seurata toista riitelyä vierestä.
"You should never fight your feelings"
OtakuCroco
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Nightingale » 16.05.2017 16:02

Kazuhiro Tanaka

"Ite soitit tokassa kertsissä väärin", Niya tiuskaisi vastaan. Tietysti tämä oli ottanut itseensä Akin ihan aiheellisesta kritiikistä. "Kyl mä tiiän tehneeni virheitä, ja mä myös korjaan ne. Joten tee säkin", Aki tokaisi vastaan Niyan vastauksesta provosoituneena. Kazuhiro pyöräytti tympääntyneesti silmiään. Aina sama juttu: Aki antoi Niyalle palautetta, Niya loukkaantui ja meni puolustuskannalle, Aki ärsyyntyi, Niya ärsyyntyi lisää, Aki ärsyyntyi lisää ja sitten olikin jo täysi tappelu päällä.

Tällä kertaa tilanne ei kuitenkaan onneksi päässyt eskaloitumaan niin pitkälle, sillä Shou vaistosi ajoissa vaaran ja puuttui tilanteeseen. "Kaikki me teimme vähän virheitä. Minäkin myönnän soittaneen muutaman nuotin väärin siellä täällä, mutta aion soittaa ensi kerralla paremmin. Harjoittelemme juuri siksi, jotta huomaisimme virheemme ja osaisimme korjata ne. Ei ole syytä riidellä, mehän teemme yhteistyötä", ykköskitaristi opasti Akia ja Niyaa. Vaikka Shoun ainainen sovittelevuus ärsytti välillä Kazua, joissain tilanteissa se tuli tarpeeseen ja hän oli siitä kiitollinen. Kazu itse kun ei todellakaan ollut hyvä sovittelemaan riitoja. Yleensä kun hän puuttui Akin ja Niyan väliseen riitelyyn, asiat menivät vain entistä pahemmalle tolalle, hän kun sanoi aina suoraan, mitä mieltä oli toisten lapsellisesta käytöksestä.

"No niin jatketaan. Meillä on muitakin biisejä mitä tän jälkeen pitää harjotella", Aki totesi selvästi valmiina unohtamaan koko asian ja menemään eteenpäin. Eri asia oli kuitenkin, oliko Niya valmis tekemään samoin. Toivon mukaan laulaja kuitenkin muistaisi, ettei heillä todellakaan ollut aikaa hukattavaksi riitelyyn vaan että heidän täytyi harjoitella tehokkaasti, mikäli he tahtoivat olla edukseen uudenvuodenkeikalla.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Nightingale » 16.05.2017 16:30

Niya Fujiwara

"Kyl mä tiiän tehneeni virheitä, ja mä myös korjaan ne. Joten tee säkin", Aki vastasi ärsyyntyneen näköisenä. No, itse tämä oli ensin alkanut syyttelemään häntä mokailusta. Hän oli vain vastannut samalla mitalla takaisin. Jos Aki kerran halusi kritisoida hänen laulutaitoaan, niin kyllä tämän pitäisi kestää omiin soittotaitoihinsa kohdistuva vastakritiikki. Sitä paitsi Aki oli edelleen mokannut pahemmin kuin hän.

Ennen kuin Niya ehti jatkaa sanaharkkaa, Shou kuitenkin puuttui puheeseen. "Kaikki me teimme vähän virheitä. Minäkin myönnän soittaneen muutaman nuotin väärin siellä täällä, mutta aion soittaa ensi kerralla paremmin. Harjoittelemme juuri siksi, jotta huomaisimme virheemme ja osaisimme korjata ne. Ei ole syytä riidellä, mehän teemme yhteistyötä", ykköskitaristi sanoi.

"No niin jatketaan. Meillä on muitakin biisejä mitä tän jälkeen pitää harjotella", Aki tokaisi. "Kyllä se mulle käy. Se en ollu mä, joka halus alkaa syyttää muita mokailusta", Niya vastasi ylemmyydentuntoisesti. "Mikä biisi me soitetaan seuraavaks? Käviskö Perfect?" hän kysyi Shoun puoleen kääntyen.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Rishou Makito » 16.05.2017 17:00

Rishou Makito

Shou toivoi hartaasti, että hänen sanansa onnistuisivat rauhoittamaan tilanteen edes jotenkin. Hän tiesi, että hän saattoi olla rasittava, kun aina meni kaikkien riitojen väliin, mutta hän ei halunnut kenenkään riitelevän. Hän ei yksinkertaisesti pitänyt riitelystä tai sen vierestä seuraamista. "No niin jatketaan. Meillä on muitakin biisejä mitä tän jälkeen pitää harjotella", Aki sanoi kääntyen poispäin Niyasta. Shou huokaisi hiljaa helpotuksesta ja vilkaisi Niyaa, mitähän nuorimmainen sanoisi?

"Kyllä se mulle käy. Se en ollu mä, joka halus alkaa syyttää muita mokailusta", Niya totesi ylimielisesti. Shou nielaisi huomaamattomasti ja vilkaisi Akia. Niyan äänensävy ja sanat olivat niin provosoivat, ettei olisi ollut ihme, jos Aki napsahtaisi niistä ja alkaisi kiistellä vastaan. "Mikä biisi me soitetaan seuraavaks? Käviskö Perfect?" Niya kysyi Shoun puoleen kääntyneenä.

"Käy", Shou totesi. Mikä tahansa biisi kävi siinä tilanteessa. Sillä hetkellä hän halusi kuulla vain instrumenttien soittoa eikä suunsoittoa. Shou odotti taas Kazuhiron merkkiä siitä, että he voisivat aloittaa soittamisen. Shou oli harjoitellut Perfect-biisiä eniten, joten osasi sen hyvin.
Rishou Makito

ViestiKirjoittaja Akiyoshi Higa » 16.05.2017 17:11

Akiyoshi Higa

"Kyllä se mulle käy. Se en ollu mä, joka halus alkaa syyttää muita mokailusta", Niya sanoi raivostuttavan ylimielisesti. Niyan asenne jos mikä osui kaikkiin hänen ärsytyspisteisiin, ja sai hänet kuohumaan ärtymyksestä. Aki käänsi katseensa Niyaan aikeissaan sanoa tälle pari valittua sanaa. Hän ei ollut syyttänyt omasta mielestään ketään, vain huomioinut Niyan virheen, josta tämä oli suuttunut. On se kumma kun artisti ei voi kestää negatiivista palautetta!

Ennen kuin Aki ehti avata suunsa, hänen huomionsa kiinnittyi Shoun katseeseen. Tämän ilme kertoi selvästi, ettei kitaristi haluaisi riidan jatkuvan enempää. Vaikka Akia sapetti antaa Niyalle jonkinlainen yliote tästä, ei hän halunnut treenien menevän sentään pilalle. Niinpä basisti puristi kätensä nyrkkiin ja hengitti syvään onnistuen hieman lieventämään suuttumustaan.

"Mikä biisi me soitetaan seuraavaks? Käviskö Perfect?" Niya kysyi Shoulta, joka vastasi myöntävästi. Akille oli sillä hetkellä samantekevää mitä he soittaisivat. Hän halusi päästä soittamaan ja keskittymään soittamiseen, jotta voisi unohtaa Niyan ärsyttävyyden edes hetkeksi. Basisti vilkaisi Kazua merkitseästi, tämä voisi antaa mahdollisimman pian merkin soittamisen aloittamisesta.
Akiyoshi Higa

ViestiKirjoittaja OtakuCroco » 16.05.2017 17:18

Thomas

"Kyllä se mulle käy. Se en ollu mä, joka halus alkaa syyttää muita mokailusta", Niya totesi ylimielisesti. Onnistuipa Niya kuulostamaan kommentillaan erittäin ärsyttävältä, ihme jos Aki ei reagoisi niihin mitenkään. Jep, Aki näytti hyvin vihaiselta ja tämä oli aikeissa sanoa jotain, mutta tuli toisiin ajatuksiin.

"Mikä biisi me soitetaan seuraavaks? Käviskö Perfect?" Niya kysyi, johon Shou suostui. Thomas huomasi jännittäneensä lihaksensa Niyan ja Akin yhteenoton aikana, mutta onnistui taas rentoutumaan soiton alettua.
OtakuCroco
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Nightingale » 16.05.2017 18:47

Kazuhiro Tanaka

"Kyllä se mulle käy. Se en ollu mä, joka halus alkaa syyttää muita mokailusta", Niya vastasi nenäkkäästi. Tietenkin tämän piti saada sanoa viimeinen sana, vaikka se tarkoittikin sitä, että kiista oli vaarassa leimahtaa uudelleen liekkeihin. Että Niya osasi välillä olla rasittava!

Aki näytti ärsyyntyneeltä mutta ei loppujen lopuksi kuitenkaan sanonut mitään takaisin vaan hillitsi itsensä. Se vaikutti kuitenkin olevan työn takana nyrkkiin puristetuista käsistä ja tarkkaan harkituista hengenvedoista päätellen. Oli se silti edistystä. Vielä puoli vuotta sitten Aki ei olisi vastaavassa tilanteessa kyennyt millään pitämään suutaan kiinni ja jättämään Niyan provosointia omaan arvoonsa. Toisin kuin laulaja, basisti oli kehittynyt parempaan suuntaan.

"Mikä biisi me soitetaan seuraavaks? Käviskö Perfect?" Niya kysyi Shoulta. "Käy", kitaristi vastasi heti selvästi siinä toivossa, että uuteen kappaleeseen siirtyminen saisi sekä Niyan että Akin unohtamaan äskeisen kiistan. Akikin näytti haluavan kovasti päästä takaisin soittamisen pariin, sillä tämä katsahti häneen merkitsevästi. Kazuhiro nyökkäsi, antoi rumpukapuloillaan aloitusmerkin ja alkoi soittaa.

Perfect meni hyvin. Ilmeisesti kaikki olivat harjoitelleet sitä tahoillaan, minkä lisäksi se oli musiikillisesti varsin helppo. Perfect oli läpikotaisin Niyan käsialaa, ja laulaja tykkäsi säveltää suoraviivaisia kappaleita, toisin kuin Kazuhiro itse. Kazun mielestä kappaleiden piti olla kunnianhimoisia, vaikka se tarkoittikin, että niiden hallitseminen hyvin vaati paljon harjoittelua. Vaikka he olivat lähinnä kellaribändi, se ei hänen mielestään merkinnyt sitä, että heidän oli sävellettävä yksinkertaisia kappaleita.

Energisen Perfectin jälkeen he soittivat kappaleet Away ja Rebirth, jotka olivat molemmat melko raskaita. Away oli Akin tekemä ja meni varsin hyvin, koska se oli yksi heidän vanhimpia kappaleitaan. Sen sijaan Kazuhiron säveltämä ja sanoittama Rebirth ei mennyt ensimmäisellä kerralla kovin kaksisesti, koska se oli uudempi kappale ja selvästi vaikeampi kuin vaikkapa Perfect. He päätyivätkin soittamaan sen uudelleen, tällä kertaa hieman paremmalla menestyksellä. Toivottavasti muut harjoittelisivat sitä vielä yksin kotonaan, jotta se menisi hyvin keikalla. Kazuhiro ei olisi lainkaan tyytyväinen, jos hänen tekemänsä kappale menisi päin honkia yleisön edessä.

Seuraavaksi he siirtyivät kevyempien ja rauhallisempien kappaleiden pariin. Ensin he soittivat Shelterin, joka oli Shoun säveltämä ja sanoittama, ja sitten Last Lightin, joka oli Kazuhiron käsialaa. Hän oli käyttänyt paljon aikaa sen hiomiseen täydelliseksi, ja hän olikin varsin ylpeä siitä. Akille, Shoulle ja Niyalle sen saaminen kohdilleen vaikutti kuitenkin tuottavan vielä enemmän vaikeuksia kuin Rebirthin. Toiset vaikuttivat lekotelleen täysin laakereillaan heidän treenitaukonsa aikana, mikä ärsytti Kazua.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Nightingale » 16.05.2017 19:13

Niya Fujiwara

Shou hyväksyi oikopäätä hänen ehdotuksensa, mihin Niya oli tyytyväinen. Perfect oli hänen tekemänsä, joten hänestä oli todella kivaa laulaa sitä. Joka jäppinen ei osannut säveltää tai sanoittaa musiikkia, joten hänellä oli syytä ylpeyteen. Perfect oli sitä paitsi tosi hyvä biisi, vaikka Niya itse niin sanoikin. Hän oli varma, että myös yleisö rakastaisi sitä, kun he soittaisivat sen uutena vuotena.

Kazu antoi aloitusmerkin rumpukapuloillaan, ja muut alkoivat soittaa kukin omaa soitintaan. Niya liittyi mukaan, kun se aika tuli. Tällä kertaa hän piti huolen, ettei aloittanut laulamista yhtään liian aikaisin. Hän ei halunnut, että Aki saisi taas syyn alkaa aukoa päätään hänelle.

Kaiken kaikkiaan biisi meni todella hyvin. Niya tietysti osasi Perfectin erinomaisesti, koska hän oli itse tehnyt sen, mutta myös muut pysyivät nuoteissa. Sitten he soittivat Awayn, joka meni sekin mallikkaasti, koska he olivat soittaneet sen monta kertaa ennenkin. Sitä seuraava kappale Rebirth meni kuitenkin huonosti. He päätyivätkin ottamaan sen uudestaan, jotta he saisivat sen sujumaan paremmin. Parantamisen varaa jäi silti vielä. Täytyisi varmaan jatkaa harjoittelua yksin kotona. Että Kazun piti tehdä hankalia biisejä! Ja laittaa niihin outoja sanoja! Miten "Sekhmet" edes oli tarkoitus ääntää?

Seuraavaksi he siirtyivät kevyempien ja hieman rauhallisempien kappaleiden pariin. Ensin oli vuorossa Shoun tekemä Shelter, joka oli heidän biiseistään kaikkein hempein. Niya ei niin välittänyt kevyistä ja rauhallisista lauluista, mutta niitäkin piti olla nopeiden ja raskaiden biisien vastapainoksi, jotta settilista oli tasapainoinen. Oli siis ihan hyvä, että Shou tykkäsi yleensä säveltää kevyempää musiikkia kuin he muut.

Shelterin jälkeen he soittivat vielä Last Light -nimisen biisin. Se oli Rebirthin tapaan Kazun käsialaa ja ainakin yhtä hankala. "Täs on tosi vaikeita kohtii. Ihan mahotonta päästä noin äkkii noin ylös", Niya valitti, kun biisi oli ohi. Hän oli pudonnut nuoteista useamman kerran, ja se turhautti häntä. Helppohan Kazun oli kirjoittaa tuollaisia nostoja, kun tämä ei joutunut itse laulamaan niitä. Hän ei muutenkaan oikein tykännyt Last Lightistä, koska hän ei kunnolla tajunnut sen tarinaa. Lyriikat olivat varmaan vertauskuvalliset tai jotain vastaavaa hienoa shittiä Kazun tuntien. Shelterissä oli hänestä paljon paremmat sanat, ja se oli helpompi laulaakin.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Rishou Makito » 07.04.2018 01:10

Rishou Makito

Perfect-biisi meni kaikilta loistavasti. Nuoteiltaan kappale oli helppo, olihan se Niyan käsialaa, joka tykkäsi kirjoittaa yksinkertaisia kappaleita, toisin kuin Kazuhiro, joka kirjoitti vähän syvällisempiä ja mutkikkaampia nuotteja. Shou piti kovasti Kazuhiron säveltämistä biiseistä, niissä oli aina jokin syvempi kertomus. Rumpali käytti paljon vertauskuvia sanoituksissaan ja niiden alkuperää ja tarkoitusta oli aina mukava analysoida.

Seuraavana he soittivat Akin säveltämän ja sanoittaman Away-kappaleen, minkä jälkeen tuli vuoroon vähän vaikeampi biisi Rebirth, joka oli taas Kazuhiron säveltämä ja sanoittama. Rebirthin soittaminen ensimmäisellä ei mennyt kovinkaan hyvin kenelläkään muulla kuin Kazuhirolla, joka totta kai osasi biisin, koska oli säveltänytkin sen. He soittivat biisin toiseen kertaan ja tällä kertaa paremmalla menestyksellä. Shou halusi kyllä pian oppia kunnolla soittamaan oman osansa tästä biisistä. Hyvin soitettuna biisi kuulosti oikein mainiolta.

Seuraavaksi he soittivat Shelterin ja Last Lightin. Jälkimmäinen tuotti vaukeuksia, koska Shou ei ainakaan osannu soittaa sitä kunnolla. Harjoituksen puutetta. Shou pahoitteli mielessään mokailujaan, koska ei ollut ollut aiemmin kovin inspiroitunut harjoittelemaan osuuttaan hänen ja Hikan eron jälkeen. Hänen täytyisi treenata lisää omalla ajallaan ennen Uutta vuotta.

Last light-biisin jälkeen Niya sanoi valittelevalla äänensävyllä: "Täs on tosi vaikeita kohtii. Ihan mahotonta päästä noin äkkii noin ylös." Shou ymmärsi Niyan tuskan. Last light-biisi oli heidän tähänastisista kappaleistaan vaikein, jota heidän tulisi soittaa useamman kerran tänään, jotta saisivat sen kuulostamaan sen sellaiselta kuten sen piti. "Se vaatii vähän harjoittelua, uskon kuitenkin, että sinä jossain vaiheessa osaat sen, kunhan vain harjoittelemme tarpeeksi monta kertaa. Nyt kun tiedämme, mitkä biisit vaativat hiomista, voimme keskittyä enemmän niihin", Shou sanoi ja yritti olla kannustava Niyaa kohtaan. Nuori laulaja ei pitänyt paljoakaan äkillisistä haasteista ja tahtoi siksi valittaa helposti.
Rishou Makito

ViestiKirjoittaja Akiyoshi Higa » 07.04.2018 01:40

Akiyoshi Higa

Perfect-biisin soitto meni jokaiselta hyvin, joten sitä ei pahemmin tarvinnut alkaa useaan kertaan soittamaan. Seuraavakin biisi meni lähes täydellisesti, olihan se suht vanha biisi ja sen soittaminen tuli jo luonnostaan. Kazun säveltämä Rebirth-biisi ei kuitenkaan mennyt yhtä mallikkaasti ensimmäisellä yrityksellä vaan vaati sen toisen soitto kerran. Vaikka Kazun säveltämät kappaleet olivat monimutkisia ja hankalia, Aki piti haasteista, joita ne toi. Oli kiva aina päästä kokeilemaan omia kykyjään ja rajojaan soittotaidoissa. Vaikkei niissä mitään vikaa tietenkään ollut, olihan hän käynyt aikoinaan musiikkiopiston, perhana vieköön.

Shelter-biisi oli seuraava ja leppoisa soitettava. Hyvää vaihtelua vaikeiden biisien jälkeen. Viimeisin treenattava biisi oli nimeltään Last Light, joka oli Kazun säveltämä, eli siitä saattoi odottaa sitä, että se oli hankala soitettava. Sitä se olikin. Biisi oli uusimmasta päästä eikä oikein kukaan osannut sitä. Akia nolotti hiukan, että töpeksi niinkin paljon sointujen kanssa tässä biisissä. Hän olisi halunnu soittaa paremmin, etenkin kun kyseinen kappale oli Kazun tekemä.

"Täs on tosi vaikeita kohtii. Ihan mahotonta päästä noin äkkii noin ylös", Niya valitti Lasti Lightin ensimmäisen soittokerran jälkeen. Biisi oli hankala, mutta tuskin Niyan olisi kannattanut valittaa noin ääneen. Sen kuin vain harjoittelisi, niinhän he muutkin tekivät! Aki kuitenkin päätti pitää mölyt mahassaan, ettei vain heittäisi bensaa liekkeihin, etenkin nyt kun kaikki olivat melko uupuneita kaiken soittamisen jälkeen. Hänen ilmeestään kuitenkin saattoi vilaukselta nähdä, mitä hän ajatteli, jos sattui katsomaan oikeaan aikaan.

"Se vaatii vähän harjoittelua, uskon kuitenkin, että sinä jossain vaiheessa osaat sen, kunhan vain harjoittelemme tarpeeksi monta kertaa. Nyt kun tiedämme, mitkä biisit vaativat hiomista, voimme keskittyä enemmän niihin", Shou sanoi ja Aki oli samaa mieltä. Basisti vilkaisi treenikämpän seinäkelloa. Heillä olisi vielä vähän harjoitteluaikaa jäljellä ennen kuin kukin lähtisi omille tahoilleen.

"Sopii. Soitetaan ne vaikeimmat vielä pari kertaa läpi ja sit pitää kyl harjoitella omalla ajalla", Aki totesi. Eihän tässä ollut kuin se vaivaiset kolme päivää ennen keikkaa. Mitähän siitäkin tulee. Olivatkohan he nyt liian kunnianhimoisia, kun oli näin tiukka aikataulukin ja vähän harjoitteluaikaa?
Akiyoshi Higa

ViestiKirjoittaja OtakuCroco » 07.04.2018 01:48

Thomas

Moisen treenin seuraaminen ja yhden biisin monta kertaa putkeen kuuleminen olisi voinut olla pitkästyttävää, mutta tämä oli ensimmäinen kerta, kun hän oli seurannut livenä musiikkia, joten se oli vain mielenkiintoista. Tietysti Tom aavistuksen kuvitteli miten olisi mahtavaa kuulua bändiin ja tehdä bändin jäsenten kanssa yhteistyötä. Tavallaan hän oli hiukan kateellinen, kun oli ulkopuolisena katsomassa, eikä voinut osallistua millään lailla.

Darretten jäsenet soittivat vielä monta biisiä, muutamat niistä he joutuivat soittamaan useampaan kertaan, että se menisi vähän nappiin. Thomas huomasi kyllä, että useammalla soittokerralla biisit kuulostivat paljon paremmilta, mitä useampaan kertaan niitä soitti putkeen.

Tom seurasi bändiläisten keskusteluja biisien vaikeuksista ja että näiden tulisi soittaa vaikeimpia biisejä eniten treenien loppupuolella.
OtakuCroco
Ylläpitäjä

EdellinenSeuraava

Paluu Darretten treenikämppä