Time to apologize

Täällä on kaupat, ostarit yms.

Valvoja: Nightingale

Re: Time to apologize

ViestiKirjoittaja Nightingale » 12.05.2020 23:35

Kazuhiro Tanaka

Hajime reagoi hänen ehdotukseensa painamalla katseensa alas. Kitaristi näytti häpeilevältä, ja tämän seuraavat sanat paljastivat, miksi. "En voi kertoa Junyalle, koska valehtelin hänelle päin naamaa olevani hetero. Minun ei olisi pitänyt tehdä niin, mutta olen niin tottunut salailemaan seksuaalista suuntautumistani. En kuitenkaan usko, että hän ymmärtäisi. En halua menettää häntä."

Kazuhiro irvisti mielessään. Hän oli arvannut, että Hajime oli salaillut homoseksuaalisuuttaan, mutta hän oli ajatellut toisen enemmänkin antaneen ymmärtää olevansa hetero kuin valehdelleensa suoraan asiasta. Se teki tilanteesta mutkikkaamman. Junya oli ymmärtäväinen, mutta Kazu ei tiennyt, miten tämä suhtautuisi tietoon siitä, että tälle oli valehdeltu päin naamaa. Ainakin se varmasti loukkaisi tätä enemmän tai vähemmän, vaikka Hajime ei ollutkaan tehnyt niin ilkeyttään.

"En osaa sanoa, miten Junya ottaisi sen, että kuulisi sinun valehdelleen hänelle", Kazuhiro totesi ääneen. "Uskon, että hän haluaisi kuitenkin kuulla syysi tehdä niin ja tahtoisi ymmärtää asian sinun näkökulmastasi. Pidän epätodennäköisenä, että hän katkaisisi välinne. Joka tapauksessa ei ole kestävä ratkaisu, että jatkat salailua. Ennen pitkää se alkaa rasittaa ystävyyssuhdettanne. Junya vaistoaa kyllä, ettet ole täysin oma itsesi hänen kanssaan." Varsinkin kun minä vihjasin hänelle siitä, Kazuhiro ajatteli katuvasti mutta jätti sen sanomatta.
Häilyväinen sydän on ainoa vakaa asia maailmassa.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Nightingale » 12.05.2020 23:45

Hajime Aizawa

"En osaa sanoa, miten Junya ottaisi sen, että kuulisi sinun valehdelleen hänelle. Uskon, että hän haluaisi kuitenkin kuulla syysi tehdä niin ja tahtoisi ymmärtää asian sinun näkökulmastasi. Pidän epätodennäköisenä, että hän katkaisisi välinne. Joka tapauksessa ei ole kestävä ratkaisu, että jatkat salailua. Ennen pitkää se alkaa rasittaa ystävyyssuhdettanne. Junya vaistoaa kyllä, ettet ole täysin oma itsesi hänen kanssaan", Kazuhiro vastasi.

Hajime nyökkäsi. Hän tiesi rumpalin sanojen olevan täyttä totta. Hän ei kuitenkaan nähnyt ulospääsyä tilanteesta. Hän ei ollut valmis ottamaan sitä riskiä, ettei Junya enää haluaisi olla tekemisissä hänen kanssaan. Mieluummin hän eli laina-ajalla ja yritti ottaa kaiken irti niistä hetkistä, joita hänellä oli jäljellä Junyan kanssa. Toisin kuin Kazuhiro, Hajime ei ollut vakuuttunut siitä, että Junya kykenisi antamaan hänelle hänen valheensa anteeksi, niin syvästi se varmasti loukkaisi tätä. Sen vuoksi hän pyrki lykkäämään väistämättömän tuntuista onnetonta loppua mahdollisimman pitkään. "En vain ole ainakaan vielä valmis kertomaan hänelle", Hajime tyytyi toteamaan.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Nightingale » 12.05.2020 23:58

Kazuhiro Tanaka

Hajime nyökkäsi sen merkiksi, että tiesi hänen puhuvan täyttä totta. Kitaristi oli älykäs, joten tämä oli varmasti tiedostanut, ettei salailu johtaisi mihinkään hyvään. Asian tiedostamisesta oli kuitenkin vielä matkaa siihen, että Hajime kykenisi kertomaan totuuden, kuten tämän seuraavat sanat osoittivat: "En vain ole ainakaan vielä valmis kertomaan hänelle."

"Ei ole minun asiani painostaa sinua siihen. Kerroitpa Junyalle tai et, olen tukenasi. Tiedän, ettet voi puhua tunteistasi häntä kohtaan kenellekään muulle, joten toivon, että puhut niistä edes minulle. Minä jos kuka tiedän, kuinka haitallista asioiden patoaminen sisälle on", Kazuhiro vastasi. Hän oli jäänyt elämässään monta kertaa yksin vaikeiden asioiden kanssa, joten hän halusi varmistaa, ettei Hajimelle kävisi samoin.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Nightingale » 13.05.2020 00:03

Hajime Aizawa

"Ei ole minun asiani painostaa sinua siihen. Kerroitpa Junyalle tai et, olen tukenasi. Tiedän, ettet voi puhua tunteistasi häntä kohtaan kenellekään muulle, joten toivon, että puhut niistä edes minulle. Minä jos kuka tiedän, kuinka haitallista asioiden patoaminen sisälle on", Kazuhiro sanoi yllättävän ymmärtäväisesti. Hajime oli odottanut rumpalin yrittävän saada häntä myöntymään kertomaan Junyalle, mutta selvästi toinen todella yritti nyt olla hänelle parempi ystävä.

"Kiitos, arvostan sanojasi. Ja luulen, että tartun tarjoukseesi puhua Junyasta", Hajime vastasi. Vaikka aihe oli vaikea, puhuminen oli tehnyt hänen olonsa ainakin jossain määrin paremmaksi. Kazuhiro oli oikeassa sanoessaan, että asioiden patoaminen sisälle oli haitallista. Mitä pitempään ja mitä enemmän asioita hän oli salaillut kaikilta, sitä raskaammaksi hänen olonsa oli huomaamatta käynyt.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Nightingale » 13.05.2020 00:11

Kazuhiro Tanaka

"Kiitos, arvostan sanojasi. Ja luulen, että tartun tarjoukseesi puhua Junyasta", Hajime totesi. Toinen vaikutti aidosti kiitolliselta, ja Kazuhiro tunsi tehneensä vaihteeksi jotain oikein ystävänsä suhteen. Hänestä myös tuntui, että tämä keskustelu oli tehnyt heidän suhteestaan selvästi aiempaa tasa-arvoisemman, koska Hajimekin oli vihdoin avautunut itselleen vaikeista asioista.

"Hyvä. Sitä odotellessa voisin kertoa eilen katsomastani dokumentista. Luulen, että se voisi kiinnostaa sinuakin", Kazuhiro ehdotti ja nosti intensiivisen keskustelun vuoksi unohtuneen pahvimukin huulilleen. Tee oli onneksi vielä juomakelpoista, vaikkakin haaleaa. Hän arveli, että Hajime arvostaisi aiheen vaihtamista. Kukaan ei jaksanut loputtomiin puida raskaita asioita.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Nightingale » 13.05.2020 00:21

Hajime Aizawa

"Hyvä. Sitä odotellessa voisin kertoa eilen katsomastani dokumentista. Luulen, että se voisi kiinnostaa sinuakin", Kazuhiro sanoi ja siemaisi pahvimukistaan, ennen kuin alkoi puhua näkemästään nettidokumentista. Hajimekin alkoi hörppiä jo viilentynyttä frappuccinoaan samalla, kun kuunteli ystäväänsä. Hän oli kiitollinen Kazuhiron huomaavaisesta aiheen vaihtamisesta. Heidän keskustelunsa oli ollut hänelle emotionaalisesta vaikea, joten puhuminen jostain kevyemmästä oli nyt tervetullutta.
Nightingale

Edellinen

Paluu Keskusta