Kazuhiro Tanaka
Hajime reagoi hänen ehdotukseensa painamalla katseensa alas. Kitaristi näytti häpeilevältä, ja tämän seuraavat sanat paljastivat, miksi. "En voi kertoa Junyalle, koska valehtelin hänelle päin naamaa olevani hetero. Minun ei olisi pitänyt tehdä niin, mutta olen niin tottunut salailemaan seksuaalista suuntautumistani. En kuitenkaan usko, että hän ymmärtäisi. En halua menettää häntä."
Kazuhiro irvisti mielessään. Hän oli arvannut, että Hajime oli salaillut homoseksuaalisuuttaan, mutta hän oli ajatellut toisen enemmänkin antaneen ymmärtää olevansa hetero kuin valehdelleensa suoraan asiasta. Se teki tilanteesta mutkikkaamman. Junya oli ymmärtäväinen, mutta Kazu ei tiennyt, miten tämä suhtautuisi tietoon siitä, että tälle oli valehdeltu päin naamaa. Ainakin se varmasti loukkaisi tätä enemmän tai vähemmän, vaikka Hajime ei ollutkaan tehnyt niin ilkeyttään.
"En osaa sanoa, miten Junya ottaisi sen, että kuulisi sinun valehdelleen hänelle", Kazuhiro totesi ääneen. "Uskon, että hän haluaisi kuitenkin kuulla syysi tehdä niin ja tahtoisi ymmärtää asian sinun näkökulmastasi. Pidän epätodennäköisenä, että hän katkaisisi välinne. Joka tapauksessa ei ole kestävä ratkaisu, että jatkat salailua. Ennen pitkää se alkaa rasittaa ystävyyssuhdettanne. Junya vaistoaa kyllä, ettet ole täysin oma itsesi hänen kanssaan." Varsinkin kun minä vihjasin hänelle siitä, Kazuhiro ajatteli katuvasti mutta jätti sen sanomatta.