Kirjoittaja Nightingale » 01.02.2015 18:47
Kazuhiro Tanaka
"Ei se mitään. Se vain tuli aika pahasti puun takaa", Aki vastasi. Toinen tuntui onneksi jo jättäneen koko asian taakseen eikä selvästikään kantanut hänelle kaunaa. Oli onni, ettei Aki ollut yhtä pitkävihainen tai katkeruuteen taipuvainen kuin hän. Jos he molemmat olisivat olleet ihmisiä, jotka jaksoivat muistella loputtomiin entisiä ja kantaa niistä kaunaa, heidän suhteensa olisi ollut tuomittu tuhoon. Riitti, että Kazulla oli taipumus takertua menneisiin.
"Mut mä ehkä tajusin just mitä sä hait takaa sillon. Veljiesi kertomus selvensi tiettyi juttui, nyt tuntuu et siinä ois jokin logiikka", basisti jatkoi. Kazuhiro nyökkäsi niukasti. Totta puhuen hänen luottamuspulaansa olivat vaikuttaneet entiset seurustelusuhteet vähintään yhtä paljon kuin perhe, mutta hän ei tahtonut jutella Emilystä ja Alexanderista juuri nyt. Ennen pitkää hänen olisi varmaankin pakko kertoa Akille aiemmista suhteistaan, mutta tällä haavaa hänelle riitti keskustelu kipeistä asioista.
"Mä en haluu tuottaa sulle pettymystä. Oon ihan tosissani tän meidän jutun suhteen. Haluun saada sen toimii", Aki yllättäen vakuutti. Kazuhiro hämmästyi basistin silmissä näkyvää paloa. Basisti vaikutti todella tarkoittavan sitä, mitä sanoi.
Ennen kuin Kazu ehti miettiä, mitä vastaisi noin vakaumuksellisiin sanoihin, Aki yllätti hänet toistamiseen nojautumalla häntä kohti ja suutelemalla häntä. Rumpali jähmettyi hetkeksi silkasta yllätyksestä mutta vastasi sitten halukkaasti suudelmaan. Ellei Satorun antamia suudelmia laskettu, eikä niitä oikeastaan kannattanut laskea, koska hänellä ei ollut ollut mitään syvempiä tunteita mustahiuksista nuorukaista kohtaan, häntä ei ollut suudeltu yli vuoteen. Akin suudelma tuntuikin enemmän kuin tervetulleelta, vaikka hän ihmettelikin hieman, mistä toinen oli löytänyt rohkeutta tehdä aloitteen.
Kun ensimmäinen suudelma päättyi, Kazuhiro teki heti aloitteen seuraavaan. Hän ei tahtonut lopettaa suutelemista heti alkuunsa nyt, kun he olivat vihdoin päässeet sen pariin. Hän oli sentään tahtonut suudella Akin kanssa jo monta kuukautta. Onneksi tämä oli ollut enemmän kuin odottamisen arvoista. Akin kanssa suuteleminen sai lämpimät aallot kulkemaan Kazuhiron kehon läpi ja hänen alavatsansa kihelmöimään miellyttävästi.
Häilyväinen sydän on ainoa vakaa asia maailmassa.