First Date

Täällä on kaupat, ostarit yms.

Valvoja: Nightingale

Re: First Date

ViestiKirjoittaja Akiyoshi Higa » 01.02.2015 04:18

Akiyoshi Higa

Kazu taas yllätti Akin hymyllä. Joka kerta se sai lämpimän aallon syöksyvän hänen lävitseen. Juuri noina hetkinä basistin teki mieli pitää Kazusta kiinni. Mutta niin kuin aina, heidän ympärillään oli ihmisiä, joiden nähden hän ei halunnut tehdä mitään. Eikä Kazukaan liioin katsoisi sitä hyvällä. "Kuulostaa hyvältä. Vietän mielelläni vielä vähän aikaa kanssasi", rumpali vastasi hymynsä kera.

"Jos sinulla ei ole mielessä mitään erityistä paikkaa, niin voisimme vain etsiä tyhjän penkin jostain vähän syrjemmästä ja istua juttelemaan. Luulen, että voisimme tutustua toisiimme paremmin. En tiedä sinusta kovinkaan paljoa, vaikka olemme olleet samassa bändissä jo yli vuoden", Kazu ehdotti hetken pohdittuaan. "Käy mulle", Aki suostui hymysuin.

Oli tosiaan vähän hassua, etteivät he tienneet toisistaan paljon mitään, vaikka olivat olleet samassa bändissä niin pitkään. Heidän alkutaipaleensa ei ollut koskaan ollut mitenkään ruusuista. Kun vähän kelasi taaksepäin, heidät pystyi jokaisena kertana löytämään kinastelemasta milloin mistäkin. He olivat niin erilaisia ihmisiä, mutta silti jokin veti Kazussa häntä puoleensa.

Siihen aikaan päivästä saattoi olla aika vaikea löytää vapaata penkkiä mistään syrjemmästä. Sellaista, joka ei olisi niin ihmisten ilmoilla. Mutta sitten Aki muisti, että hetken kävelymatkan päässä olevassa puistossa olisi paljon istumapaikkoja, osa niinkin syrjässä kävelypolulta, että pääsisi juttelemaan rauhassa.

"Mä taidan ehkä tietää kivan paikan", Aki ehdotti ja lähti johdattamaan seuralaistaan sinne päin.
Akiyoshi Higa

ViestiKirjoittaja Nightingale » 01.02.2015 13:54

Kazuhiro Tanaka

"Käy mulle", Aki vastasi leveästi hymyillen. Basisti näytti olevan mielissään hänen myönteisestä reaktiostaan hengausehdotukseen. Kazuhirosta tuntui, että hänen pitäisi yrittää useammin näyttää basistille, että hänellä oli kivaa tämän kanssa. Hän ei vain ollut tottunut näyttämään tunteitaan avoimesti, ei ainakaan positiivisia tunteitaan.

"Mä taidan ehkä tietää kivan paikan", Aki ilmoitti seuraavaksi ja lähti johdattamaan häntä pois elokuvateatterista. Kazuhiro kohotti kulmiaan mutta ei kysynyt mitään vaan seurasi vain vanhempaa. Hän päätti luottaa Akiin ja tämän arviointikykyyn kivan paikan suhteen.

He poistuivat ensin elokuvateatterista ja sitten koko kauppakeskuksesta, jossa teatteri sijaitsi. Kazuhiro alkoi jo ihmetellä, minne he olivat matkalla, kun hän huomasi heidän edessään pienen mutta rauhallisen puiston. Olipas Akilla leikannut tällä kertaa. Puisto oli erinomainen paikka jutella ilman häiriötekijöitä.
Häilyväinen sydän on ainoa vakaa asia maailmassa.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Akiyoshi Higa » 01.02.2015 14:07

Akiyoshi Higa

Aki johdatti Kazun pois elokuvateatterista ja siten pois ostoskeskuksesta. Hetken matkaa käveltyään puisto alkoi häämöttää näköpiirissä. Kazu ei ollut sanonut vielä mitään poikkisanaa siitä, mihin he olivat menossa. Ilmeisesti rumpali oli nähnyt puiston ja aavisteli heidän menevän puistoon. Hiljaisuus oli selvästi myöntymisen merkki ja toinen oli samaa mieltä puistosta. Se olisi loistava paikka jutusteluun.

Basistin onneksi hänen miettimä syrjäinen penkki oli vapaana. Se oli muutaman puun ja tiheän puskan vieressä, joten ihmiset onnistuivat usein missaamaan tämän penkin. Sitä paitsi kasvusto oli hyvä tuulensuoja, jos sattui sillä viileällä ilmalla tuulemaan enemmän. Toivon mukaan ilma ei kylmenisi tämän enempää, koska muuten he eivät voisi kovinkaan kauaa hengata ulkona.

Aki istuutui penkille. "Kai tää on hyvä?" Hän varmisti seuralaiseltaan. Luulisi, että se olisi ihan kelpo paikka ja sopisi Kazunkin mieleen. Se oli piilossa uteliailta korvilta ja katseilta. Aki ei ainakaan halunnut kenenkään kuulevan heidän keskustelujaan. Hän halusi olla kahdestaan vain Kazun kanssa.
Akiyoshi Higa

ViestiKirjoittaja Nightingale » 01.02.2015 14:28

Kazuhiro Tanaka

Akilla oli selvästi jokin tietty kolkka puistosta mielessään, sillä tämä johdatti heitä määrätietoisesti eteenpäin. Hetken kävelyn jälkeen he saapuivatkin syrjässä olevalle penkille, jonka kasvillisuus kätki melkein kokonaan näkyvistä. Kasvusto toimi myös kohtuullisena tuulensuojana, mikä oli laskettavissa lisäansioksi Akin paikkavalinnalle. Tärkeintä oli kuitenkin se, että paikka oli rauhallinen, jotta he saattoivat keskustella häiriöittä.

"Kai tää on hyvä?" Aki tarkisti häneltä istuuduttuaan penkille. "On", Kazu vastasi nyökkäyksen kera ja istuutui basistin viereen. Hän oli hetken hiljaa, koska ei tiennyt, miten olisi aloittanut keskustelun. Hän ei ollut tottunut tällaisiin tilanteisiin, epäsosiaalinen ihminen kun oli. "Haluaisitko vaikka kysyä minulta jotain?" rumpali sitten tarjosi, kun ei keksinyt mitään luontevampaa tapaa avata tutustumistuokio. "Ilmoitan kyllä, jos en halua vastata johonkin kysymykseen."
Nightingale

ViestiKirjoittaja Akiyoshi Higa » 01.02.2015 15:07

Akiyoshi Higa

Akin onneksi Kazu totesi paikan olevan ihan hyvä. Rumpali istuutui myös penkille, minkä jälkeen heidän yllään vallitsi hetken hiljaisuus. Aki pohti kuumeisesti, mitä hänen kuuluisi sanoa, tai että mitä hänen sopisi sanoa. Häntä hirvitti ajatella, että jos möläyttäisi jotain Kazulle sopimatonta, se saattaisi pilata tunnelman, mikä heidän välillään nyt vallitsi.

Onneksi kuitenkaan hiljaisuus ei jatkunut sen pidempään, sillä Kazu keksi sanoa jotain. "Haluaisitko vaikka kysyä minulta jotain?" toinen kysyi ja lisäsi: "Ilmoitan kyllä, jos en halua vastata johonkin kysymykseen." Aki nyökkäsi. Olikohan tämä sellainen hetki, kun vuoronperään kysyttiin toisilta asioita. Basisti koitti pohtia, mitä kaikkea halusi tietää Kazusta. Mitä hän ei vielä tiennyt. Ei varmaan mitään. Hän ei tiennyt tämän lempiharrastusta, -kirjaa, -ruokaa taikka lemppari vuodenaikaa. Aki halusi kyllä saada tietää kaiken kumppanistaan. Saattoikohan hänen kysyä mitään lapsellisia kysymyksiä, ei hän sentään halunnut nolata itseään.

Mutta sitten nuoren miehen mieleen juolahti asia, mistä hän tiesi jotain, mutta ei aivan kaikkea. "Millasii sun veljet on? Taisit viimeksi mainita, että sulla on isoveljiä", Aki kysyi.
Akiyoshi Higa

ViestiKirjoittaja Nightingale » 01.02.2015 15:44

Kazuhiro Tanaka

Aki nyökkäsi ymmärtämisen merkiksi ja piti sitten pienen miettimistauon. Ilmeisesti toisen oli vaikea keksiä sopivaa kysymystä hänelle esitettäväksi. Lopulta basisti kuitenkin avasi suunsa: "Millasii sun veljet on? Taisit viimeksi mainita, että sulla on isoveljiä."

Kazuhiro nyökkäsi. Hän ei erityisemmin välittänyt puhua perheestään, mutta ei se mitenkään poikkeuksellisen arka aihekaan ollut. Hän oli vain pettynyt isoveljiinsä eikä siksi mielellään kertonut näistä paljon mitään kenellekään. Hänen mielestään Junya ja Haruki eivät ansainneet tulla muuta kuin ohimennen mainituiksi.

"Haruki on meistä kolmesta vanhin, 27. Häntä kiinnostaa tätä nykyä vain työnteko, aivan kuten isääni. Näen häntä muutaman kerran vuodessa perhepäivällisillä, en muuten. Emme ole puhuneet kunnolla toistemme kanssa vuosikausiin. En usko, että hän tietää nykyään mitään minun elämästäni."

"Junya on 24 ja työskentelee puuseppänä. Olimme ennen äitini kuolemaa läheisiä, mutta sitten hän päätti alkaa viettää kaiken aikansa kavereiden kanssa ja käydä kotona vain nukkumassa. Lopulta hän muutti omaan asuntoonsa emmekä nähneet enää käytännössä ollenkaan toisiamme. Muutama viikko sitten hän ilmestyi kuitenkin oven taakse ja ilmoitti muuttavansa takaisin kotiin. Kävi ilmi, että hän oli eronnut juuri pitkäaikaisesta poikaystävästään, jota minä en edes tiennyt hänellä olevan. Nyt hän tahtoo omien sanojensa mukaan hyvittää aiemman käytöksensä ja korjata välimme", Kazuhiro kertoi penseään sävyyn.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Akiyoshi Higa » 01.02.2015 15:56

Akiyoshi Higa

Kazu nyökkäsi ja alkoi kertoa. "Haruki on meistä kolmesta vanhin, 27. Häntä kiinnostaa tätä nykyä vain työnteko, aivan kuten isääni. Näen häntä muutaman kerran vuodessa perhepäivällisillä, en muuten. Emme ole puhuneet kunnolla toistemme kanssa vuosikausiin. En usko, että hän tietää nykyääm mitään minun elämästäni."

"Junya on 24 ja työskentelee puuseppänä. Olimme ennen äitini kuolemaa läheisiä, mutta sitten hän päätti alkaa viettää kaiken aikansa kavereiden kanssa ja käydä kotona vain nukkumassa. Lopulta hän muutti omaan asuntoonsa emmekä nähneet enää käytännössä ollenkaan toisiamme. Muutama viikko sitten hän ilmestyi kuitenkin oven taakse ja ilmoitti muuttavansa takaisin kotiin. Kävi ilmi, että hän oli eronnut juuri pitkäaikaisesta poikaystävästään, jota minä en edes tiennyt hänellä olevan. Nyt hän tahtoo omien sanojensa mukaan hyvittää aiemman käytöksensä ja korjata välimme", Kazu lopetti. Tämän äänensävy ei ollut kovin myönteinen kertoessaan veljistään.

Aki nyökkäsi. Tämä Junya-niminen isoveli oli pettänyt pahemmin Kazun luottamuksen, joten ei ollut mikään ihme, että toinen oli katkera tälle. Harmi, että Kazulla oli niin viileät välit veljiinsä. Aki ainakin Neroa ja Fumiyaa lukuunottamatta oli aika läheinen veljiensä kanssa, vaikka asuikin nyt kauempana heistä. Kyllä hän kävi maalla tapaamassa perhettään aina juhlapyhinä. Ryuu ja Teru, hänen läheisimmät veljensä, olisivat halunneet hänen käyvän useammin. Aki oli kyllä sitä mieltä, että heidän kuuluisi vaihteeksi käydä Lontoossa, missä heille olisi paljon enemmän tekemistä.

"Entä haluutko sä korjata teidän välit?" Aki kysyi uteliaana.
Akiyoshi Higa

ViestiKirjoittaja Nightingale » 01.02.2015 16:10

Kazuhiro Tanaka

Aki nyökkäsi ymmärtäväisen näköisenä. "Entä haluutko sä korjata teidän välit?" tämä kysyi. Kazuhiro oli hetken vaiti ja pohti kysymystä. "Kyllä kai. En vain ole varma, että se on mahdollista. Liian vähän, liian myöhään. Tai siltä minusta ainakin tuntuu", hän vastasi lopulta hiljaa.

Pienen tauon pidetttyään rumpali jatkoi: "Sitä paitsi en tiedä, mihin minä enää tässä vaiheessa tarvitsisin Junyaa. Se aika, kun olisin kaivannut isoveljeä rinnalleni, on kaukana takanapäin. Pärjään tätä nykyä vallan mainiosti ilman kenenkään apua." Viimeisen lauseen hän lausui hivenen uhmakkaaseen sävyyn. Hän oli tottunut olemaan ylpeä siitä, että pärjäsi yksin elämässä.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Akiyoshi Higa » 01.02.2015 16:28

Akiyoshi Higa

Kazu mietti hetken hänen kysymystään ennen kuin vastasi. "Kyllä kai. En vain ole varma, että se on mahdollista. Liian vähän, liian myöhään. Tai siltä minusta ainakin tuntuu." "Sitä paitsi en tiedä, mihin minä enää tässä vaiheessa tarvitsisin Junyaa. Se aika, kun olisin kaivannut isoveljeä rinnalleni, on kaukana takanapäin. Pärjään tätä nykyä vallan mainiosti ilman kenenkään apua."

Ilmankos Kazu oli kyyninen. Tämä oli joutunut pettymään suuresti isoveljiensä suhteen ja joutunut selviämään yksin elämässä. Rumpali oli joutunut käytännössä kasvattamaan itse itsensä, kun isäkin oli ilmeisesti jonkinmoinen työnarkomaani. Kazulla oli syvä luottamuspula ihmisten suhteen, ei ollut ihme, että tämä oli kyyninen kaikkia kohtaan. Se myös selitti vähän sitä, miksi toinen oli kysynyt niitä hämmentäviä kysymyksiä aiemmin tänään. Kazu ei luottanut häneen. Tai siis, varmaan yritti mutta pelkäsi luottaa.

"Mut ehkä sä voit antaa sille tilaisuuden. Jos et haluu sitä veljeksi pyörimään, niin ainakin voisitte olla kavereita..." Aki ehdotti. Kazu tuskin halusi häneltä mitään neuvoja. Ei Akikaan olisi antanut helposti anteeksi isoveljelleen tuollaisen pettymyksen jälkeen. No, ei hän antaisi ikinä anteeksi Nerolle, tämän petos oli ollut varsin suuri. Hänen isoveljensä oli vahingoittanut Kazua, ties kuinka syvät arvet siitäkin oli jäänyt Kazun mieleen. Tämä ei koskaan puhunut mitään Nerosta, ja tuskin halusikaan. "Varmaan kannattaisi pitää jonkinmoiset välit veljees. Sä voit katkasta välit kavereihin ja muihin ihmisiin, mut verisukulaiset pysyy sun elämässä aina. Oli ne millasia vain tai kuinka kaukana tahansa."
Akiyoshi Higa

ViestiKirjoittaja Nightingale » 01.02.2015 16:48

Kazuhiro Tanaka

"Mut ehkä sä voit antaa sille tilaisuuden. Jos et haluu sitä veljeksi pyörimään, niin ainakin voisitte olla kavereita..." Aki totesi varovaisesti. "Varmaan kannattaisi pitää jonkinmoiset välit veljees. Sä voit katkasta välit kavereihin ja muihin ihmisiin, mut verisukulaiset pysyy sun elämässä aina. Oli ne millasia vain tai kuinka kaukana tahansa", basisti jatkoi.

Kazuhiro kohotti kulmiaan. Hän ei ollut odottanut neuvoja toiselta. Akin jälkimmäiset sanat saivat hänet miettimään, puhuiko vanhempi omasta kokemuksesta. Hän ei tiennyt basistin perheestä muuta kuin sen, että tämän vanhemmat asuivat maalla ja että tällä oli iso liuta veljiä. Tuon kaiken hän oli kuullut Niyalta, joka tunnetusti tykkäsi juoruilla muiden asioista.

Tietysti Aki saattoi myös viitata sanoillaan Neroon. Toivon mukaan toinen ei kuitenkaan ollut antanut tälle anteeksi sitä, mitä tämä oli tehnyt hänelle. Hän olisi tuntenut olonsa petetyksi, mikäli Aki olisi valinnut Neron hänen ylitseen. Oli kuitenkin varmaan parempi olla ajattelematta lainkaan Neroa. Akin isoveli ei ollut hänen mietteidensä arvoinen.

"Saatat olla oikeassa. En kuitenkaan ole hyvä antamaan anteeksi luottamukseni pettämistä", Kazuhiro vastasi. Päästäkseen jatkamasta Junyasta puhumista hän kysyi vuorostaan Akilta: "Oletko sinä hyvissä väleissä veljiesi kanssa?"
Nightingale

ViestiKirjoittaja Akiyoshi Higa » 01.02.2015 17:11

Akiyoshi Higa

Kazu kohotti kulmiaan hänen varovaisille neivoilleen, muttei tuntunut ottaneen sitä pahalla. Onneksi. Aki ei halunnut ruveta kiistelemään mielipiteistä juuri nyt. "Saatat olla oikeassa. En kuitenkaan ole hyvä antamaan anteeksi luottamukseni pettämistä", rumpali totesi. Aki nyökkäsi vastaukseksi. Eihän se koskaan ollut helppoa. Hän kyllä pystyi uskomaan Kazun tapauksen. Mutta perheen kanssa oli se hyvä puoli, että se pysyi koko elinikäsi elämässäsi. Kazulla olisi aikaa miettiä ja antaa anteeksi.

"Oletko sinä hyvissä väleissä veljiesi kanssa?" Kazu kysyi vuorostaan häneltä. Aki ei mielestään ollut puhunut veljistään Kazulle, tai edes sitä kuinka monta heitä oli, mutta todennäköisesti tämä oli taas kuullut kaiken Niyan kautta. Perkele sitä penskaa, aina juoruamassa muista. Kukaan ei koskaan saanut kertoa mitään itse, kun Niya leperteli kaiken etukäteen.

"Kaikkiin paitsi kahteen vanhimpaan veljeen on hyvät välit. Ryuun ja Terun kanssa oon pitänyt yhtä melkein aina. Nuorin veljeni Daiki on taas semmonen prinssi meidän perheessä. Vähän hemmoteltu, mut ihan okei."
Akiyoshi Higa

ViestiKirjoittaja Nightingale » 01.02.2015 17:29

Kazuhiro Tanaka

"Kaikkiin paitsi kahteen vanhimpaan veljeen on hyvät välit. Ryuun ja Terun kanssa oon pitänyt yhtä melkein aina. Nuorin veljeni Daiki on taas semmonen prinssi meidän perheessä. Vähän hemmoteltu, mut ihan okei", Aki vastasi. Kazuhiro hymähti. "Onneksi minulla ei ole noin veljiä. Teillä ei varmaan ollut kauheasti omaa rauhaa."

Oltuaan hetken hiljaa Kazu päätti ottaa puheenaiheeksi ennen elokuvaa tapahtuneen välikohtauksen, koska se häiritsi häntä yhä. "Olen pahoillani, että olin niin intensiivinen kysymyksieni kanssa, kun istuimme odottamassa pääsyä saliin. Minun on hyvin vaikea luottaa muihin ihmisiin. Pelkään, että luottamukseni petetään jälleen. Ei se ole mitään henkilökohtaista, vaikka se varmaan siltä tuntuukin."
Nightingale

ViestiKirjoittaja Akiyoshi Higa » 01.02.2015 17:50

Akiyoshi Higa

"Onneksi minulla ei ole noin paljon veljiä. Teillä ei varmaan ollut kauheasti omaa rauhaa", Kazu hymähti. "Ei oikeastaan", Aki naurahti hiukan huvittuneena. Mutta kumma sitä ei kamalasti kaivannut omaa rauhaa, kun oli tottunut niin tiiviiseen perheyhteisöön. Jos halusi olla rauhassa, niin saattoi lähteä metikköön juoksemaan selventämään päätään.

"Olen pahoillani, että olin niin intensiivinen kysymyksieni kanssa, kun istuimme odottamassa pääsyä saliin. Minun on hyvin vaikea luottaa muihin ihmisiin. Pelkään, että luottamukseni petetään jälleen. Ei se ole mitään henkilökohtaista, vaikka se varmaan siltä tuntuukin", Kazu sanoi ottaen puheeksi päivän alussa käydyn keskustelun.

"Ei se mitään. Se vain tuli aika pahasti puun takaa", Aki sanoi. Ei hän kantanut kaunaa, häntä hiukan hävetti, että oli ottanut itseensä niin helposti. Hän ei ollut yrittänyt ajatella asiaa yhtään Kazun kannalta. "Mut mä ehkä tajusin just mitä sä hait takaa sillon. Veljiesi kertomus selvensi tiettyi juttui, nyt tuntuu et siinä ois jokin logiikka."

Olikohan Kazulla tapahtunut jotain muitakin pettymyksiä elämänsä aikana? Jos oli noin kova luottamuspula, niin varmasti. Aki tunsi halua vakuuttaa Kazu siitä, ettei halunnut tälle mitään pahaa. "Mä en haluu tuottaa sulle pettymystä. Oon ihan tosissani tän meidän jutun suhteen. Haluun saada sen toimii", basisti vakuutti palava katse silmissään. Kazusta oli tässä pienen hetken aikana selvinnyt monia asioita, esimerkiksi se, miksi tämä oli sellainen kuin oli. Kazun kovan kuoren alla oli varmasti paljon enemmän, oikea kultakaivos.

Näiden mietteiden vuoksi basisti ei voinut enää vastustaa kiusauksiaan. Hänestä tuntui kuin tunteet hänen sisällään pursuivat hänestä ulos sellaisella voimalla, ettei voinut hallita enää niitä. Mitään sen kummempia varoittelematta Aki nojautui eteenpäin, lähemmäs Kazun kasvoja ja painoi huulensa tämän huulia vasten.
Akiyoshi Higa

ViestiKirjoittaja Nightingale » 01.02.2015 18:47

Kazuhiro Tanaka

"Ei se mitään. Se vain tuli aika pahasti puun takaa", Aki vastasi. Toinen tuntui onneksi jo jättäneen koko asian taakseen eikä selvästikään kantanut hänelle kaunaa. Oli onni, ettei Aki ollut yhtä pitkävihainen tai katkeruuteen taipuvainen kuin hän. Jos he molemmat olisivat olleet ihmisiä, jotka jaksoivat muistella loputtomiin entisiä ja kantaa niistä kaunaa, heidän suhteensa olisi ollut tuomittu tuhoon. Riitti, että Kazulla oli taipumus takertua menneisiin.

"Mut mä ehkä tajusin just mitä sä hait takaa sillon. Veljiesi kertomus selvensi tiettyi juttui, nyt tuntuu et siinä ois jokin logiikka", basisti jatkoi. Kazuhiro nyökkäsi niukasti. Totta puhuen hänen luottamuspulaansa olivat vaikuttaneet entiset seurustelusuhteet vähintään yhtä paljon kuin perhe, mutta hän ei tahtonut jutella Emilystä ja Alexanderista juuri nyt. Ennen pitkää hänen olisi varmaankin pakko kertoa Akille aiemmista suhteistaan, mutta tällä haavaa hänelle riitti keskustelu kipeistä asioista.

"Mä en haluu tuottaa sulle pettymystä. Oon ihan tosissani tän meidän jutun suhteen. Haluun saada sen toimii", Aki yllättäen vakuutti. Kazuhiro hämmästyi basistin silmissä näkyvää paloa. Basisti vaikutti todella tarkoittavan sitä, mitä sanoi.

Ennen kuin Kazu ehti miettiä, mitä vastaisi noin vakaumuksellisiin sanoihin, Aki yllätti hänet toistamiseen nojautumalla häntä kohti ja suutelemalla häntä. Rumpali jähmettyi hetkeksi silkasta yllätyksestä mutta vastasi sitten halukkaasti suudelmaan. Ellei Satorun antamia suudelmia laskettu, eikä niitä oikeastaan kannattanut laskea, koska hänellä ei ollut ollut mitään syvempiä tunteita mustahiuksista nuorukaista kohtaan, häntä ei ollut suudeltu yli vuoteen. Akin suudelma tuntuikin enemmän kuin tervetulleelta, vaikka hän ihmettelikin hieman, mistä toinen oli löytänyt rohkeutta tehdä aloitteen.

Kun ensimmäinen suudelma päättyi, Kazuhiro teki heti aloitteen seuraavaan. Hän ei tahtonut lopettaa suutelemista heti alkuunsa nyt, kun he olivat vihdoin päässeet sen pariin. Hän oli sentään tahtonut suudella Akin kanssa jo monta kuukautta. Onneksi tämä oli ollut enemmän kuin odottamisen arvoista. Akin kanssa suuteleminen sai lämpimät aallot kulkemaan Kazuhiron kehon läpi ja hänen alavatsansa kihelmöimään miellyttävästi.
Nightingale

EdellinenSeuraava

Paluu Keskusta