Hajime Aizawa
"En ole suunnitellut mitään erikoista, mutta voisin kyllä käydä ostarilla katsomassa uutta kameralinssiä, jossa olisi tarkempi zoomauskapasiteetti. Tarvitsen sellaisen", Junya kertoi. Tämä otti valokuvausharrastuksensa hyvin tosissaan ja tahtoi panostaa siihen sekä ajallisesti että rahallisesti. Hajimesta oli hienoa, että joku muu suhtautui valokuvaukseen yhtä innolla kuin hän.
"Kannattaisi varmaan aloittaa se tutkielma, vaikka aloittaminen on aina hankalaa. Voit sitten huoletta palkita itsesi leffaillalla kaverien kanssa viikonloppuna eikä sinun tarvitse perua menoasi :) Läksyt voi aina jättää välillä tekemättä, sanot vaikka opelle, että kissa käytti niitä hiekkalaatikkona :D", Junya ehdotti seuraavaksi. Toisen viimeiset sanat saivat Hajimen tuijottamaan ruutua epäuskoisena. Oliko puuseppä todella juuri ehdottanut, että hän jättäisi läksyt tekemättä ja valehtelisi lisäksi opettajalle?
"Kyllä minun on tehtävä läksytkin. Enhän minä muuten pärjää kokeissa. Mutta olet varmaan oikeassa, että minun pitäisi käydä tutkielman kimppuun pikimmiten. Haittaako, jos menen nyt tekemään sitä ja juttelemme lisää huomenna?" Hajime kysyi. Hän ei olisi millään halunnut jättää juttutuokiota Junyan kanssa niin lyhyeksi, mutta hän oli hukannut tänään jo niin paljon läksyjentekoaikaa, että hänen olisi järkevää keskittyä loppuilta koulutöihinsä.