Talking online

Missä sitten asunto sijaitseekaan, tänne kaikki asuntopelit.

Valvoja: Nightingale

Re: Talking online

ViestiKirjoittaja Nightingale » 02.03.2017 14:32

Hajime Aizawa

"En ole suunnitellut mitään erikoista, mutta voisin kyllä käydä ostarilla katsomassa uutta kameralinssiä, jossa olisi tarkempi zoomauskapasiteetti. Tarvitsen sellaisen", Junya kertoi. Tämä otti valokuvausharrastuksensa hyvin tosissaan ja tahtoi panostaa siihen sekä ajallisesti että rahallisesti. Hajimesta oli hienoa, että joku muu suhtautui valokuvaukseen yhtä innolla kuin hän.

"Kannattaisi varmaan aloittaa se tutkielma, vaikka aloittaminen on aina hankalaa. Voit sitten huoletta palkita itsesi leffaillalla kaverien kanssa viikonloppuna eikä sinun tarvitse perua menoasi :) Läksyt voi aina jättää välillä tekemättä, sanot vaikka opelle, että kissa käytti niitä hiekkalaatikkona :D", Junya ehdotti seuraavaksi. Toisen viimeiset sanat saivat Hajimen tuijottamaan ruutua epäuskoisena. Oliko puuseppä todella juuri ehdottanut, että hän jättäisi läksyt tekemättä ja valehtelisi lisäksi opettajalle?

"Kyllä minun on tehtävä läksytkin. Enhän minä muuten pärjää kokeissa. Mutta olet varmaan oikeassa, että minun pitäisi käydä tutkielman kimppuun pikimmiten. Haittaako, jos menen nyt tekemään sitä ja juttelemme lisää huomenna?" Hajime kysyi. Hän ei olisi millään halunnut jättää juttutuokiota Junyan kanssa niin lyhyeksi, mutta hän oli hukannut tänään jo niin paljon läksyjentekoaikaa, että hänen olisi järkevää keskittyä loppuilta koulutöihinsä.
Häilyväinen sydän on ainoa vakaa asia maailmassa.
Nightingale

ViestiKirjoittaja OtakuCroco » 02.03.2017 15:22

Junya Tanaka

"Kyllä minun on tehtävä läksytkin. Enhän minä muuten pärjää kokeissa. Mutta olet varmaan oikeassa, että minun pitäisi käydä tutkielman kimppuun pikimmiten. Haittaako, jos menen nyt tekemään sitä ja juttelemme lisää huomenna?" Hajime vastasi. Toinen oli niin tunnollinen. Varmaankin tämän vanhemmillakin oli osuutta asiaan, että tämä pyrki suorittamaan koulutehtävät mahdollisimmat täydellisesti.

"Ymmärrän, mene vain. Jutellaan vain huomenna. Tsemppiä tutkielman tekoon! ^^" Junya kirjoitti. Sen lisäksi että hän halusi jutella ystävänsä kanssa lisää, hän halusi nähdä Hajimen livenä mahdollisimman pian. Hän halusi tutkia enemmän tämän kehonkieltä ja sanomisia, hän halusi ottaa selvää, mitä kaikkea toinen teeskenteli.
"You should never fight your feelings"
OtakuCroco
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Nightingale » 02.03.2017 23:18

Hajime Aizawa

"Ymmärrän, mene vain. Jutellaan vain huomenna. Tsemppiä tutkielman tekoon! ^^", Junya vastasi. Toinen oli aina niin ymmärtäväinen ja kannustava. Hän oli todella onnekas, kun oli saanut noin ihanan ihmisen elämäänsä.

"Kiitos tsempistä. ^^ Huomiseen!" Hajime kirjoitti vielä, ennen kuin kirjautui ulos Facebookista. Sitten hän huokaisi syvään ja otti esiin matematiikan kirjansa sekä vihkonsa. Jos hän työskentelisi tehokkaasti, hän ehtisi tehdä sinä iltana läksyjen lisäksi pari tuntia tutkielmaansa, ennen kuin olisi aika mennä nukkumaan. Ja mitä enemmän hän saisi tutkielmaa tehtyä tänään, sitä vähemmän sitä olisi tehtävänä myöhemmin ja sitä todennäköisemmin hän pystyisi osallistumaan leffailtaan.
Häilyväinen sydän on ainoa vakaa asia maailmassa.
Nightingale

Edellinen

Paluu Asunnot