Long time, no see (Shoun asunto)

Missä sitten asunto sijaitseekaan, tänne kaikki asuntopelit.

Valvoja: Nightingale

Re: Long time no see (Shoun asunto)

ViestiKirjoittaja OtakuCroco » 16.08.2015 16:48

Thomas

Tom ei aikonut pohtia, oliko hänellä vielä tunteita Niyaa kohtaan. Hän ei halunnut tämän kaiken lisäksi vielä tuntea yksipuolista ihastusta nuorempaa kohtaan. Parempi vain antaa asian olla, kyllä asia ajan mittaan unohtuisi. Hän ei kylläkään ollut vieläkään antanut anteeksi Darretten laulajalle, vaikka tämä oli pyytänytkin anteeksi. Tämä saisi vielä joskus kokea samalla mitalla. Tom ei tiennyt kyllä miten, voisi näpäyttää takaisin. Kyllä hän vielä sen keksisi.

"Sä näytät hyvältä. Et enää muistuta yhtään katulasta", Niya totesi vaihtaen puheenaihetta. Tomin suu meni viivaksi, mutta hän ei sanonut mitään. "Onko sun porukat kivoja?" Niya kysyi varovasti. Thomas olisi halunnut jatkaa mykkäkouluaan loputtomiin. Niya ei ollut tuntunut vieläkään tajunneen, miten loukkavasti oli käyttäytynyt. Silti, ei Tomkaan jaksanut ikuisesti pitää mykkäkoulua, tykkäsi hänkin sen verran puhumisesta. Asian voisi siirtää sikseen jonkinaikaa. Olihan hän halunnut aina salaa kertoa Niyalle, kuinka hyvin hänellä oli mennyt. Hän olisi halunnut toisen olevan enemmän iloinen hänen puolestaan.

Mutta juuri nyt ei voinut mitään sille, että Niya oli täysi tumpelo. "On ne kivoi. Mulla on nykyään pikkuvelikin", Tom vastasi ja kohdisti vilkaisunsa olkansa yli Niyaan.
"You should never fight your feelings"
OtakuCroco
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Nightingale » 16.08.2015 17:03

Niya Fujiwara

"On ne kivoi. Mulla on nykyään pikkuvelikin", Tom tokaisi. Tämä oli hiukan nihkeänoloinen, mutta Niya päätti ottaa hyvänä merkkinä sen, että tämä sentään vastasi hänelle. Ehkäpä vanhempi vielä lämpenisi, kunhan he juttelisivat hetken. Toivon mukaan Shou ei tulisi ihan vielä takaisin kaupasta. Hän halusi keskustella kahden kesken Tomin kanssa vähän aikaa, jotta tämä lakkaisi olemasta niin viileä häntä kohtaan. Olisi kiusallista, jos Shou joutuisi todistamaan heidän kireitä välejään.

"Aijaa. Minkä ikäinen se on? Miten se on ottanut sen, että sillä on nyt isoveli?" Niya tiedusteli. Hän yritti nyt parhaansa mukaan käyttäytyä kypsästi ja kohteliaasti. Siinä auttoi se, että hän mietti, mitä Kazu olisi hänen sijassaan kysynyt. Paitsi että Kazu olisi varmaan ollut hiljaa, koska ei tuntenut Tomia. Kazu oli myös jostain syystä vaikuttanut melko epäilevältä koditonta nuorukaista kohtaan. Tosin niinhän tämä vaikutti kaikkia kohtaan. Jos Niyan ongelma oli ajattelemattomuus, niin Kazun oli ehdottomasti luottamuspula muita ihmisiä kohtaan.

"Onko sun porukat pannu sut kouluun vai mihin sä nykyään kulutat päiväs?" Niya kysyi seuraavan mieleensä juolahtaneen kysymyksen. Luulisi ainakin, että Tomin vanhemmat haluaisivat tämän pääsevän kiinni normaaliin elämään ja oppivan lukemaan. Eihän Tom pääsisi ikinä minnekään töihin, jos ei osaisi edes lukea. Vähän olisi varmaan hyvä osata laskeakin ja tietää edes jotain perusjuttuja historiasta sun muusta, jottei vaikuttaisi ihan urpolta muiden ihmisten silmissä.
Häilyväinen sydän on ainoa vakaa asia maailmassa.
Nightingale

ViestiKirjoittaja OtakuCroco » 16.08.2015 17:21

Thomas

"Aijaa. Minkä ikäinen se on? Miten se on ottanut sen, että sillä on nyt isoveli?" Niya kysyi seuraavaksi. Thomas ei osannut ollenkaan arvioida, oliko Niya kiinnostunut hänen elämästään oikeasti, vai kyselikö tämä sen vuoksi, jotta pääsisi livahtamaan tilanteesta. Toinen varmasti toivoi Shoun palaavan mahdollisimman pian, jotta tilanteeseen tulisi joku sovittelija, ja Niya pääsisi lähtemään kotiin.

"Se on yhdeksän ja tosi innoissaan siitä, että sillä on elävä isoveli." Kaikkihan olivat luulleet häntä kuolleeksi monenmonta vuotta. Vanhemmat olivat Jonille kertoneet Tomin kuolleen ennen kuin Jon oli edes syntynyt. Jon oli monta vuotta haaveillut veljestä, ja nyt tällä oli viimeinkin semmoinen. Timmy ja Alice eivät olleet halunneet tehdä Jonin jälkeen enempää lapsia, vaikka olisihan se ollut kiva nuorella olla joku kaveri.

"Onko sun porukat pannu sut kouluun vai mihin sä nykyään kulutat päiväs?" Niya uteli seuraavaksi. "Alice opettaa mua kotona. Se opettaa kaikkia aineita, kaikki tärkeimmät jutut. Oon oppinu vähäsen lukemaan ja laskemaan." Thomas oli kieltämättä ylpeä itsestään, kun oli oppinut nopeasti kaikkea. Nyt häntä ei voinut kutsua typeräksi ummikoksi, vaikka olihan hänellä silti paljon oppimista. Mutta tilanteeseen nähden hän tiesi jo paljon.

Sitten Tom muisti näyttää Niyalle puhelimensa, jonka kaivoi taskustaan. "Timmy osti mulle tämmösen. Aika siisti vehje, ja kätevä jos pitää saada nopsaa kii", Tom sanoi ja heilutteli puhelinta hetken kädessään. Tuskinpa asia oli Niyalle mitenkään ihmeellinen, tällä oli ollut elämänsä aikana varmaan kymmeniä älypuhelimia.
OtakuCroco
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Nightingale » 16.08.2015 17:43

Niya Fujiwara

"Se on yhdeksän ja tosi innoissaan siitä, että sillä on elävä isoveli", Tom kertoi. Ainiin, Tomin vanhemmathan olivat luulleet vanhemman poikansa kuolleen. Oli varmaan ollut melkoinen järkytys, kun tämä oli eräänä päivänä ilmaantunut ilmielävänä näiden ulko-oven taakse. Ihme, että nämä olivat edes uskoneet, että oven takana seisova nuori mies oli näiden poika. No, ehkä Shoun mukana olo oli auttanut näitä vakuuttumaan totuudesta. Tai ehkä vanhemmat vain kykenivät maagisesti tunnistamaan lapsensa, vaikkeivät olisi nähneet näitä moneen vuoteen.

"Alice opettaa mua kotona. Se opettaa kaikkia aineita, kaikki tärkeimmät jutut. Oon oppinu vähäsen lukemaan ja laskemaan", Tom vastasi hänen koulunkäyntiä koskevaan kysymykseensä. Niya mietti hetken, kuka hitto oli Alice, mutta muisti sitten, että se oli Tomin äidin nimi. "Kotiopetus on varmaan ihan fiksua. Tai siis, näyttäisit aika oudolta ekaluokkalaisten keskuudessa", Niya kommentoi.

Tom vaikutti näyttävän äkisti muistavan jotain, sillä tämä alkoi kaivella housujen taskujaan. Pian näkyviin ilmestyi älypuhelin. Se ei ollut mikään iPhone tai edes Samsungin uusin malli, mutta älypuhelin nyt kuitenkin. "Timmy osti mulle tämmösen. Aika siisti vehje, ja kätevä jos pitää saada nopsaa kii", Tom selitti kännykkää kädessää heilutellen. Tämän äänessä oli aimo annos ylpeyttä.

Niya ei voinut olla hymyilemättä Tomin innostukselle. Hän ei ollut ennen nähnyt vanhempaa noin vilpittömän hyväntuulisena ja ylpeänä itsestään kuin nyt, kun tämä kertoi koulunkäynnistään ja uudesta kännykästään. Huolettoman onnellinen look kyllä sopi Tomille hyvin. Se myös sai Niyan muistamaan, miksi hän oli silloin kerran päätynyt harrastamaan Tomin kanssa seksiä (siis sen lisäksi, että toinen oli ollut sopivasti saapuvilla). Vaikka Tom olikin välillä hyvin tyly, tämä osasi myös olla melkoisen puoleensavetävä. Nyt pahan pojan charmi oli tosin vaihtunut tahattomaan, luontaiseen karismaan.

"Toi on kyllä cool. Nyt voidaan soittaa ja tekstailla Snapchatin kautta. Onko sulla jo se? Jos ei, niin mä voin asentaa sen sulle", Niya tarjosi. Oli kiva, että hänellä ja Tomilla oli vihdoin keino pitää yhteyttä toisiinsa suoraan eikä välikäsien kautta.
Nightingale

ViestiKirjoittaja OtakuCroco » 16.08.2015 17:56

Thomas

"Kotiopetus on varmaan ihan fiksua. Tai siis, näyttäisit aika oudolta ekaluokkalaisten keskuudessa", Niya totesi. Tomia rupesi pienesti huvittamaan ajatus. Hän voisi olla aikamoinen tuijotuksen kohde 7-vuotiaiden keskuudessa. Sitä paitsi hän ei ollut vielä tottunut olemaan rennosti suurissa ihmismassoissa, vaan tunsi itsensä niissä vielä hermostuneeksi. Siksi hän ei voinut vielä mennä yksin ostoskeskuksiin tai mihinkään, missä oli paljon ihmisiä. Normaalistihan hän oli vältellyt ihmisiä sivukujilla.

Tom hämmentyi vähän, mille ihmeelle Niya alkoi hymyillä hänen näytettyään ihka ensimmäistä kännykkäänsä, mutta ajatteli ettei sillä ollut väliä. "Toi on kyllä cool. Nyt voidaan soittaa ja tekstailla Snapchatin kautta. Onko sulla jo se? Jos ei, niin mä voin asentaa sen sulle", Niya kommentoi sitten.

Thomas ei ollut ihan varma, mikä tämä Snapchat oikein oli, mutta arveli sen olevan joku keskusteluohjelma, joka oli ladattavissa kännykkään. "Ei oo. Senkus sit annat", Tom sanoi aavistuksen epäröiden. Hän ei oikein tiennyt, mitä ajatteli siitä, jos pääsisi juttelemaan Niyalle kännykän kautta.

Hän ei osannut kieltäytyä, vaikka oli edelleen näreissään nuoremmalleen. Hän ei halunnut antaa heti anteeksi, mutta ei hän olisi halunnut myöskään katkaista heidän välejään lopullisesti. Sitä paitsi Shou tuskin arvostaisi sitä, jos kerta tulevaisuudessa he tulisivat näkemään porukalla useammin.
OtakuCroco
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Nightingale » 16.08.2015 18:09

Niya Fujiwara

Tom näytti hiukan hämmentyneeltä ja epäröivältä hänen ehdotuksensa johdosta, mutta suostui kuitenkin. "Hienoa!" Niya vastasi ja nappasi muitta mutkitta Tomin kännykän tämän kädestä. Vaikka puhelin olikin eri mallia kuin hänen, hän löysi nopeasti tiensä Play-kauppaan, josta pystyi ilmaiseksi lataamaan Snapchatin. Muutama painallus vain, niin kännykkä jo latasi ohjelmaa. Niya hymyili tyytyväisenä. Hän oli oikea tekniikkavelho!

Kun asennus oli valmis, Niya ojensi kännykän takaisin sen omistajalle. "Valmista tuli. Saat sen auki, kun painat tuosta kuvakkeesta, joka on heti alkunäytössä."

Äkisti Niya kuitenkin muisti, että eihän hän ollut antanut numeroaan Tomille. Niinpä hän nappasi puhelimen jälleen itselleen, meni yhteystietoihin ja lisäsi itsensä kontaktien joukkoon nimellä "Niya <3". Akin ja Shoun numerot Tomilla jo olikin vanhempiensa numeroiden lisäksi. "No niin, nyt sulla on mun numero. Jos soitat siihen tai laitat mulle tekstaria, niin saan sun numeron myös", Niya ilmoitti ja palautti puhelimen toistamiseen.
Nightingale

ViestiKirjoittaja OtakuCroco » 16.08.2015 18:21

Thomas

"Hienoa!" Niya sanoi ja nappasi huoletta kännykän hänen kädestään. Tämä näpytti vain hetken ja pian tämä olikin jo ladannut Snapchatin hänelle. "Valmista tuli. Saat sen auki, kun painat tuosta kuvakkeesta, joka on heti alkunäytössä", nuorempi selitti osoittaessaan puhelimen näyttöä. Tom teki työtä käskettyä, muttei kerinnyt tekemään mitään muuta, kun Niya jälleen nappasi puhelimen kouraansa.

Darretten laulaja näpytti tovin näyttöä ja ojensi sitten puhelimen takaisin hänelle. Nuorukainen tuijotti näyttöä irvistäen nähdessään, minkä nimen Niya oli itsensä kohdalle tallentanut. "No niin, nyt sulla on mun numero. Jos soitat siihen tai laitat mulle tekstaria, niin saan sun numeron myös." Tom kyllä aikoisi vaihtaa Niyan nimen toiseksi, hän ei sydämiä yhteystiedoissaan katselisi.

Thomas nyökkäsi, painasi Niyan nimen kohdalla olevaa viesti-painiketta ja kirjoitti Niyalle viestin: "Oot aika rasittava vaahtosammutin." Sitten hän painoi lähetä-nappia ja sekunnin kuluttua Niyan puhelin piippasi viestistä. Kun Niya oli saanut luettua viestin, Thomas näytti tälle ilkikurisesti kieltään. Siitäs sait.
OtakuCroco
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Nightingale » 16.08.2015 18:34

Niya Fujiwara

Jostain syystä Tom irvisti nähdessään, millä nimellä hän oli itsensä tämän yhteystietoihin tallentanut. Ilmeisesti sydän oli ollut liikaa tälle. Niin se kyllä oli ollut Akillekin. Tämä oli ottanut sen heti pois ja julistanut, ettei katselisi yhtäkään sydäntä kontakteissaan. No, omapahan oli menetyksensä. Niyasta sydämet olivat kivoja.

Soittamisen sijaan Tom päätyi naputtelemaan tekstiviestin hänelle. Niya odotti mielenkiinnolla, että pääsisi lukemaan viestin. Pian Tom saikin sen valmiiksi, ja Niyan puhelin piippasi uuden viestin merkiksi. Niya avasi sen välittömästi. Viestin sisältö ei kuitenkaan ollut hänen mielessään, sillä siinä luki: "Oot aika rasittava vaahtosammutin."

Niya nosti katseensa puhelimensa näytöstä ja aikoi kivahtaa Tomille jotain. Vanhemman ilkikurinen kielen näyttäminen sai hänet kuitenkin nielaisemaan kivahduksen. Tom näytti niin huolettomalta, ettei hän viitsinyt ruveta kiukuttelemaan. Sitä paitsi heidän tapauksessaan vaahtosammutin oli melkein hellittelynimitys.

"Mulla on vain lyhyet vanhemmat. Sitä paitsi pienikokoisuus on söpöä", Niya vastasi näyttäen itsekin kieltään. Kuvitteliko hän vain vai flirttasivatko he omalla oudolla tavallaan?
Nightingale

ViestiKirjoittaja OtakuCroco » 16.08.2015 18:47

Thomas

Niya näytti siltä kuin olisi halunnut kivahtaa jotain, mutta jätti sen tekemättä. "Mulla on vain lyhyet vanhemmat. Sitä paitsi pienikokoisuus on söpöä", nuorempi päätyi lopulta vastaamaan ja näytti itsekin kieltään. Tom ei voinut olla repeämättä tilanteelle. Oli pakko myöntää, että heidän kaverisuhteensa oli tosi ristiriitainen. Toisena hetkenä he riitelivät kurkkusuorana ja toisena taas kiusoittelivat toisiaan.

Niyalle oli vaikea olla pitkävihainen, kun tämä oli niin puhelias ja kevytkenkäinen. Toisen huoleton asenne sai hänet väkipakollakin rentoutumaan. Ehkä hän oli silloin joskus ihastunut juuri siihen, että Niyan seurassa sai olla oma itsensä. Se oli ainakin yksi hyvä puoli Niyassa, jos sellaista piti etsiä.

"Niinpä kai", Thomas kuittasi laulajan sanat ja pudisti pienesti päätään. Hän ei aikonut myöskään sanoa ääneen, että oli ikävöinyt nuoremman seuraa. Siksi hän varmaan olikin ollut niin vihainen, kun tämä ei ollut tullut katsomaan häntä. Hän salaa ei malttanut odottaa, että pääsisi hengaamaan Niyan kanssa kaupungilla niin sanotusti 'oikeana ihmisenä'. Se olisi varmasti erilaisempi kokemus. He voisivat mennä maksullisiinkin paikkoihin, koska hän sai vanhemmiltaan silloin tällöin viikkorahaa.
OtakuCroco
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Nightingale » 16.08.2015 19:00

Niya Fujiwara

Tom ei tainnut ottaa hänen sanojaan flirttinä, sillä tämä puhkesi nauramaan. Niya ei ihan ymmärtänyt, mikä hänen sanomassaan oli noin hassua, mutta no, nauru oli aina pahempi kuin vihanpito. "Niinpä kai", Tom tyytyi vastaamaan päätään pudistaen, kun oli lakannut hekottamasta. Tämä vaikutti olevan paljon paremmalla tuulella kuin vielä hetki sitten. Ilmeisesti suun puhuminen puhtaaksi oli auttanut. Hyvä niin. Niya ei halunnut olla Tomin kanssa riidoissa.

Niya vannoi itselleen, että olisi tästä lähtien parempi kaveri Tomille. Hän kyselisi tältä säännöllisesti kuulumisia, tekisi tämän kanssa kaikkia kivoja juttuja ja auttaisi tätä tämän uudessa elämässä niin hyvin kuin osaisi. Tom ansaitsi sen, sillä vaikka tämä olikin välillä töykeä, tämä oli kuitenkin pohjimmiltaan tosi hyvä tyyppi. Lisäksi Tomin seurassa oli hauskaa. Heidän persoonallisuutensa sopivat jollakin oudolla tavalla yhteen. Tomin kanssa Niyan ei tarvinnut miettiä, mitä hänestä ajateltiin. Ei sillä, että hän nyt yleensä olisi sitä kovin paljoa miettinyt. Jos joku halusi paheksua häntä, niin siitä vain.

"Shou ja Aki on varmaan kertoneet sulle, että meillä on oma bändi, Darrette. Jos sä haluut, sä oot tervetullut meiän bändiharkkoihin kattomaan. Saat myös testata mun mikkiä, jos haluut", Niya tarjosi. Olisi hauskaa saada vaihteeksi yleisöä bänditreeneihin. Silloin tuntuisi melkein siltä kuin esiintyisi keikalla, vaikka katsojia olisikin vain yksi kappale.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Rishou Makito » 16.08.2015 19:14

Rishou Makito

Shou oli mennyt bussilla lähimpään kirjastoon. Siellä hän oli lukenut erilaisia musiikkilehtiä ja viettänyt rauhallista aikaa. Samalla hän oli toivonut, että Niya ja Thomas olivat saaneet keskustella rauhassa, ja toivon mukaan kotona ei odottaisi kauhea katastrofi. Olisi ikävää, jos Tomin ja Niyan välit rikkoontuisivat kokonaan, silloin Thomasin tuominen bänditreeneihin olisi todella hankalaa.

Shou vilkaisi kirjaston kelloa. Hän oli nyt ollut puoli tuntia kirjastossa. Hän voisi bussin sijaan kävellä takaisin, antaakseen lisää aikaa. Niinpä ja puki ulkovaatteet ylleen ja lähti kävelemään kohti kotia. Matkan varrella tuli vastaan lähikauppa, joka sai hänet muistamaan sen mitä oli lähtiessään sanonut Niyalle. Vaikka hänellä oli jääkaapissaan pari purkkia jääteetä, hän voisi ostaa yhden lisää, jotta ei näyttäisi siltä, että hän olisi täysin valehdellut.

Jäätee oli nopeasti ostettu ja Shou pääsi jatkamaan matkaansa. Parinkymmenen minuutin jälkeen ja saapui kerrostalon pihaan, näppäili ovikoodin ja astui rappuun. Toivottavasti hän ei ollut liian aikaisessa, koska olisi kiusallista, jos hän saapuisi väärään aikaan. Oven avatessaan hän kuitenkin kuuli vihaisten äänien sijaan varsin pirteää puheensorinaa. Shou hymyili toiveikkaana, kaksikko oli varmaan saanut puhuttua.

Kitaristi asteli olohuoneen puolelle ja näki Niyan selittävän jotain Tomille. Tomkaan ei näyttänyt yhtä kiukkuiselta kuin hänen lähtiessään, ja tämän ilmeensä oli paljon kirkkaampi. "Hei, löysinpäs sitä jääteetä, ensimmäisestä kaupasta oli loppunut", Shou tervehti kaksikkoa.
Rishou Makito

ViestiKirjoittaja OtakuCroco » 16.08.2015 19:24

Thomas

"Shou ja Aki on varmaan kertoneet sulle, että meillä on oma bändi, Darrette. Jos sä haluut, sä oot tervetullut meiän bändiharkkoihin kattomaan. Saat myös testata mun mikkiä, jos haluut", Niya kutsui. Niyalta kutsun saaminen jostain syystä piristi enemmän kuin Shoun ja Akin. "Mä tuun mielelläni", Tom vastasi hymyillen. Hän yritti kätkeä lämmentyneen ilmeensä. "Tosin mä jätän mikin sulle. Mun lauluääni tuskin on kuulemisen arvonen", nuorukainen lisäsi.

Eteisestä kuului oven avautumisen ääni. Shou oli näköjään tullut kotiin. Ihan hyvä ajoitus. Heidän pahin riitelyaalto oli jo ohi. Se olikin käynyt yllättävän nopeasti, tai sitten aika oli taaskin lentänyt siivillä. Shou tuli ulkovaatteet poistettuaan olohuoneeseen. "Hei, löysinpäs sitä jääteetä, ensimmäisestä kaupasta oli loppunut", Shou sanoi.

Tom tiesi, että jääteestä kertominen oli pelkkä tekosyy, mutta päätti lähteä leikkiin mukaan. Niyan ei tarvinnut tietää tämän olevan järjestetty tapaaminen. Se olikin tehty lähinnä vain hänen itsensä parhaaksi. Ja olihan siitä ollut hyötyä. Shou oli auttanut häntä niin paljon. "Lopultakin, mä jo mietin, mihin sä oot jäänyt."
OtakuCroco
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Nightingale » 16.08.2015 19:36

Niya Fujiwara

"Mä tuun mielelläni", Tom vastasi. Tämä vaikutti olevan mielissään kutsusta. Niya taputti itseään henkisesti selkään. Tomin kutsuminen bändiharjoituksiin oli ollut hyvä päähänpisto.

"Tosin mä jätän mikin sulle. Mun lauluääni tuskin on kuulemisen arvonen", Tom jatkoi. "Ei sitä voi tietää, ennen kuin kokeilee. Mut jos mikki ei innosta, niin meillä on myös rummut, basso ja kitara. Ehkä jokin niistä on sun mieleen. Olis mahtavaa, jos säkin innostuisit musiikista ihan todenteolla."

Ennen kuin Tom ehti kommentoida hänen sanojaan mitenkään, ulko-ovi kävi. Shou oli ilmeisesti palannut kaupasta. Kauan tämä olikin ollut poissa. Mistäköhän asti tämä oli käynyt etsimässä jääteetään? Toiselta puolelta kaupunkia, kenties?

"Hei, löysinpäs sitä jääteetä, ensimmäisestä kaupasta oli loppunut", Shou kertoi riisuttuaan ulkovaatteensa. "Lopultakin, mä jo mietin, mihin sä oot jäänyt", Tom tokaisi. "Mä kans. Aloin jo miettiä, pitääkö lähettää etsintäpartia sun perään", Niya säesti. "Paree kyllä olla hyvää jääteetä, kun sitä piti ihan kahdesta kaupasta etsiä."
Nightingale

ViestiKirjoittaja Rishou Makito » 16.08.2015 21:01

Rishou Makito

"Lopultakin, mä jo mietin, mihin sä oot jäänyt", Thomas kommentoi. Shou oli iloinen nähdessään Tomin pitkästä aikaa noin pirteänä. Niyan näkeminen teki tälle tosiaan hyvää, vaikka olikin vannonut ikuista vihanpitoa nuoremmalleen. "Mä kans. Aloin jo miettiä, pitääkö lähettää etsintäpartia sun perään", Niya säesti. "Paree kyllä olla hyvää jääteetä, kun sitä piti ihan kahdesta kaupasta etsiä", Niya yhtyi kommenttiin.

"Usko pois, kyllä on", Shou vastasi hymyillen Niyalle, sitten hän hymyili mielissään Tomillekin. Tämä kyllä tiesi, että hän oli hyvillään toisten parantuneista väleistä. "Ajattelin, että voisimme katsoa televisiosta toimintathrillerin, josta luin aamulla. Se alkaisi tässä kohta puoliin", Shou ehdotti. Onneksi kyseessä oli toimintaelokuva, Niya ja Thomas tuskin olisivat innostuneet mistään draamaelokuvasta.

Shou istuutui Niyan ja Tomin välissä olevaan rakoon. Vaikka se oli kahden istuttava sohva, siihen mahtui helposti kolme hoikkaa ihmistä, etenkään Niya ei vienyt paljoa tilaa, tämä mahtui koloon kuin koloon. Shou kurkotti ottamaan pöydältä kaukosäätimen ja painoi tv:n päälle. Elokuvan alkutekstit ehtivät alkaa juuri sopivasti.
Rishou Makito

EdellinenSeuraava

Paluu Asunnot