Kirjoittaja Nightingale » 16.08.2015 17:43
Niya Fujiwara
"Se on yhdeksän ja tosi innoissaan siitä, että sillä on elävä isoveli", Tom kertoi. Ainiin, Tomin vanhemmathan olivat luulleet vanhemman poikansa kuolleen. Oli varmaan ollut melkoinen järkytys, kun tämä oli eräänä päivänä ilmaantunut ilmielävänä näiden ulko-oven taakse. Ihme, että nämä olivat edes uskoneet, että oven takana seisova nuori mies oli näiden poika. No, ehkä Shoun mukana olo oli auttanut näitä vakuuttumaan totuudesta. Tai ehkä vanhemmat vain kykenivät maagisesti tunnistamaan lapsensa, vaikkeivät olisi nähneet näitä moneen vuoteen.
"Alice opettaa mua kotona. Se opettaa kaikkia aineita, kaikki tärkeimmät jutut. Oon oppinu vähäsen lukemaan ja laskemaan", Tom vastasi hänen koulunkäyntiä koskevaan kysymykseensä. Niya mietti hetken, kuka hitto oli Alice, mutta muisti sitten, että se oli Tomin äidin nimi. "Kotiopetus on varmaan ihan fiksua. Tai siis, näyttäisit aika oudolta ekaluokkalaisten keskuudessa", Niya kommentoi.
Tom vaikutti näyttävän äkisti muistavan jotain, sillä tämä alkoi kaivella housujen taskujaan. Pian näkyviin ilmestyi älypuhelin. Se ei ollut mikään iPhone tai edes Samsungin uusin malli, mutta älypuhelin nyt kuitenkin. "Timmy osti mulle tämmösen. Aika siisti vehje, ja kätevä jos pitää saada nopsaa kii", Tom selitti kännykkää kädessää heilutellen. Tämän äänessä oli aimo annos ylpeyttä.
Niya ei voinut olla hymyilemättä Tomin innostukselle. Hän ei ollut ennen nähnyt vanhempaa noin vilpittömän hyväntuulisena ja ylpeänä itsestään kuin nyt, kun tämä kertoi koulunkäynnistään ja uudesta kännykästään. Huolettoman onnellinen look kyllä sopi Tomille hyvin. Se myös sai Niyan muistamaan, miksi hän oli silloin kerran päätynyt harrastamaan Tomin kanssa seksiä (siis sen lisäksi, että toinen oli ollut sopivasti saapuvilla). Vaikka Tom olikin välillä hyvin tyly, tämä osasi myös olla melkoisen puoleensavetävä. Nyt pahan pojan charmi oli tosin vaihtunut tahattomaan, luontaiseen karismaan.
"Toi on kyllä cool. Nyt voidaan soittaa ja tekstailla Snapchatin kautta. Onko sulla jo se? Jos ei, niin mä voin asentaa sen sulle", Niya tarjosi. Oli kiva, että hänellä ja Tomilla oli vihdoin keino pitää yhteyttä toisiinsa suoraan eikä välikäsien kautta.
Häilyväinen sydän on ainoa vakaa asia maailmassa.