Spinning the Bottle (Niyan synttärijuhlat)

Missä sitten asunto sijaitseekaan, tänne kaikki asuntopelit.

Valvoja: Nightingale

Re: Spinning the Bottle (Niyan synttärijuhlat)

ViestiKirjoittaja Akiyoshi Higa » 17.06.2020 15:01

Akiyoshi Higa

"En sanonut, ettei sillä ollut mitään merkitystä. Sanoin, että unohda koko asia. Mitä osaa tuosta lauseesta et ymmärtänyt?" Kazu tiuskaisi ja riuhtaisi itsensä irti Akin otteesta. Aki tuijotti vihaista poikaystäväänsä, joka ei ollut hänen muistaakseen koskaan käyttäytynyt hänen seurassaan näin vihaisesti ja aggressiivisesti. Viimeksi kun tämä oli hurjistunut, oli ollut silloin kun Tom oli luvatta kokeillut tämän rumpuja. Aki rupesi miettimään, että oliko tehnyt jotain väärin, mikä oli tulistuttanut rumpalin tällä tavoin häntä vastaan. Ei kai hänen seksihistoriansa ollut syynä? Mutta niin paljon, kun Aki pohti, hän ei osannut yhdistää seksihistoriaansa heidän suhteensa häpeämiseen.

"Miksi edes olet yllättänyt? Tiedät kyllä, millainen minä olen. Olemme riidelleet niin monta kertaa, että luulisi sinun jo oppineen, että joskus haastan riitaa tyhjästä. Et kuitenkaan selvästi ole vielä oppinut, milloin minut kannattaa jättää rauhaan. Pieni vinkki: nyt olisi korkea aika tehdä niin, ennen kuin tämä menee rumaksi", Kazu jatkoi kylmästi. Miks sä uhkailet mua? Aki pohti mielessään. Basistista tuntui siltä, että hän seisoi jonkin rajalla, jota hän ei saisi ylittää. Mutta miksi ei saisi?

Akista oli aina tuntunut, että Kazu oli luonut heidän välilleen jäisen muurin, jonka lävitse hän ei nähnyt. Mutta mitä läheisimmiksi he olivat käyneet, sitä useammin hän oli nähnyt sadasosan sekunnin vilahduksia muurin toiselle puolelle, mutta sitten muurien tiheys oli tiukentunut samantien. Hän ei ollut koskaan saanut kiinni näkemästään. Kazun ajatukset olivat kuin parvikala, kun sitä lähestyi, se uiskenteli saman tien karkuun.

Nyt tuntui kuin Kazun luoma jäämuuri olisi ollut melkein läpinäkyvä, ohuen ohut kerros jäätä. Jos hän hipaisisikin sitä, se menisi rikki. Mutta olisiko se oikein? Mitä sen takana olisi? Kazun sanojen mukaan asiat menisivät rumaksi, jos hän vielä kokeilisi rajojaan. Moni varmasti juoksisi kirkuen karkuun, mutta Aki oli liian utelias tehdäkseen niin. Ehkä hän uhmasi omaa terveyttään tai heidän suhteensa kestoa, mutta hän halusi silti kokeilla, jos onnistuisi rikkomaan sen jäämuurin. "Ehkä ne tulee tyhjästä, tai sit ei, mut sun mieltä selkeesti painaa jokin. Haluun tietää mitä se on."
Akiyoshi Higa

ViestiKirjoittaja Nightingale » 17.06.2020 17:41

Kazuhiro Tanaka

Alexander oli aina perääntynyt tässä vaiheessa, joten Kazuhiro oli olettanut, että Akikin tekisi niin. Hänen olisi kuitenkin pitänyt muistaa, että basisti oli paljon itsepäisempi ja pelottomampi kuin Alex. Joko Aki ei nähnyt olevansa hyvin lähellä rajaa tai ei välittänyt siitä, sillä perääntymisen sijaan tämä jatkoi eteenpäin puskemista. "Ehkä ne tulee tyhjästä, tai sit ei, mut sun mieltä selkeesti painaa jokin. Haluun tietää mitä se on", poikaystävä vaati.

Se oli viimeinen tikki. Kazu tunsi kovasti vaalimansa kontrollin napsahtavan poikki kuin kuminauha, jota oli venytetty liian pitkälle. "Hyvä on sitten! Itsepähän kerjäsit tätä", hän sähisi. "Inhosin kuulla, kuinka paljon seksikumppaneita sinulla on ollut ennen minua. Olen selvästi vain yksi numero muiden joukossa ja on vain ajan kysymys, milloin saat tarpeeksesi minusta. Minulla ei ole enää mitään uutta tarjottavaa sinulle, enkä muutenkaan voi antaa samoja asioita kuin joku bimbo lutka tai edes samoja kuin joku muu homomies. Olen ollut ennenkin tässä tilanteessa ja tiedän erittäin hyvin, miten tämä tulee päättymään. Voit siis saman tien jättää minut nyt ja säästää meiltä molemmilta aikaa!"
Häilyväinen sydän on ainoa vakaa asia maailmassa.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Akiyoshi Higa » 17.06.2020 18:33

Akiyoshi Higa

Akin yritys kannatti, ja muuri mureni hänen edessään. Kuin Kazulla olisi napsahtanut jotain päässä, tämä päästi todelliset ajatuksensa valloilleen: "Hyvä on sitten! Itsepähän kerjäsit. Inhosin kuulla, kuinka paljon seksikumppaneita sinulla on ollut ennen minua. Olen selvästi vain yksi numero muiden joukossa ja on vain ajan kysymys, milloin saat tarpeeksesi minusta. Minulla ei ole enää mitään uutta tarjottavaa sinulle, enkä muutenkaan voi antaa samoja asioita kuin joku bimbo lutka tai edes samoja kuin joku muu homomies. Olen ollut ennenkin tässä tilanteessa ja tiedän erittäin hyvin, miten tämä tulee päättymään. Voit siis saman tien jättää minut nyt ja säästää meiltä molemmilta aikaa!" Kazu sähisi.

Akia ei yllättänyt se, että hänen seksihistoriansa oli jäänyt vaivaamaan rumpalia, koska se häiritsi häntä itseäänkin hieman. Se mikä yllätti, oli se, että Kazu luuli hänen haaveilevan naikkosista ja jostain toisista miehistä. Akin teki mieli suuttua siitä, ettei Kazu luottanut häneen vieläkään, mutta hillitsi mielensä. Hän ei voinut suuttua silminnähden nyt, kun oli saanut Kazun avautumaan. Hän kyllä kirosi mielessään Niyaa, joka oli mennyt kysymään pelissä asiasta, ja hän oli joutunut vastaamaan siihen Kazun kuullen. Hän oli laittanut alikanttiin kumppanilukeman, mutta se oli ollut silti liikaa.

Hänen elämänsä tähän asti oli ollutkin yhtä seilaamista. Hän oli käynyt eri satamissa, joista osasta muutamankin kerran uudelleen, muttei ollut ikinä tuntenut kuuluvansa minnekään vakituisesti. Kukaan ei ollut koskaan kolahtanut hänen kohdallaan henkisesti, ennen kuin hän oli tutustunut Kazuun. Vaikka Kazu oli yksi hankalimmista ja vaikeimmista ihmisistä maan päällä, Aki tunsi silti jonkinlaista kieroutunutta yhteenkuuluvuutta tämän kanssa. Kazu veti häntä jollakin oudolla tavalla puoleensa.

Koottuaan ajatuksiaan ja prosessoituaan poikaystävän tunneryöppyä hän vastasi: "En oo ylpee mun seksikumppaneiden määrästä enkä voi muuttaa mennyttä. Nii vaan on tapahtunu eikä sille voi enää mitään. Ja vaikka niitä on ollu nii paljon, kukaan ei oo kolahtanut sillä tavalla ku sä. En oo koko tänä aikana haaveillu kenestäkää muusta. Haluun vaan sut", Aki vastasi ja viimeisen lauseen kohdalla otti samaisen poikaystävän käden, jonka tämä oli aiemmin riuhtaissut irti, omaansa. Hän ei voinut uskoa, että oli juuri sanonut mitään noin kliseistä ja häntä hieman nolotti. Hän ei ollut tottunut puhumaan hempeitä ja muuta liipalaapaa, mutta Kazu oli ansainnut kuulla sen, mitä hän tunsi.
Akiyoshi Higa

ViestiKirjoittaja Nightingale » 17.06.2020 19:26

Kazuhiro Tanaka

Kazuhiro oli olettanut, että Aki vastaisi hänen purkaukseensa samalla mitalla. Sen sijaan basisti oli hetken hiljaa, ennen kuin sanoi hämmästyttävän rauhallisesti: "En oo ylpee mun seksikumppaneiden määrästä enkä voi muuttaa mennyttä. Nii vaan on tapahtunu eikä sille voi enää mitään. Ja vaikka niitä on ollu nii paljon, kukaan ei oo kolahtanut sillä tavalla ku sä. En oo koko tänä aikana haaveillu kenestäkää muusta. Haluun vaan sut." Viimeisten sanojen kohdalla Aki otti hänen kätensä hellästi omaansa.

Kazu puraisi alahuultaan ja käänsi katseensa poispäin. Hänen oli vaikea ymmärtää, miten Aki saattoi sanoa jotain tuollaista hänen verbaalisen hyökkäyksensä jälkeen. Aina, kun hän oli ruvennut hankalaksi Alexanderin kanssa, tämä oli ruvennut käyttäytymään yhtä lailla vihamielisesti häntä kohtaan, mikä oli tietenkin johtanut kunnon riitaan, joka oli päättynyt siihen, että jompikumpi oli marssinut pois paikalta. Myöhemmin Alex oli halunnut puhua mutta Kazuhiro yleensä ei, joten asiat olivat jääneet selvittämättä ja he kumpikin olivat vain yrittäneet unohtaa ne ja mennä eteenpäin. Ennen pitkää samat asiat olivat kuitenkin palanneet riitojen aiheiksi. Se ei ollut ollut hyvä kierre, mutta kumpikaan heistä ei ollut osannut katkaista sitä. Näytti kuitenkin siltä, että Aki yllättäen osasi.

"En halua olla mikään mustasukkainen tyttöystävä. Sitä paitsi minullakin on ollut yhdenillanjuttuja, joten minulla ei ole varaa tuomita ketään irtoseksin vuoksi", Kazu sanoi edelleen poispäin katsoen. "En myöskään syytä sinua muiden katselusta. Tiedän, ettet ole sitä tyyppiä, vaikka välillä joudunkin muistuttamaan itseäni siitä. Pelkään vain, etten pysty pitämään sinua tyytyväisenä. Sinä olet niin kokenut ja estoton, kun taas minä en. Ennen pitkää huomaat puutteeni ja ne alkavat häiritä sinua yhä enemmän, kuten Alexanderia."
Nightingale

ViestiKirjoittaja Akiyoshi Higa » 17.06.2020 20:21

Akiyoshi Higa

Kazu puraisi alahuultaan ja käänsi katseensa pois päin, muttei enää riuhtaissut itseään irti. Aki oli toiveikas siitä, että oli onnistunut edes vähä vakuuttamaan poikaystäväänsä. "En halua olla mikään mustasukkainen tyttöystävä. Sitä paitsi minullakin on ollut yhdenillanjuttuja, joten minulla ei ole varaa tuomita ketään irtoseksin vuoksi", Kazu vastasi rauhallisempaan sävyyn. "En myöskään syytä sinua muiden katselusta. Tiedän, ettet ole sitä tyyppiä, vaikka välillä joudunkin muistuttamaan itseäni siitä. Pelkään vain, etten pysty pitämään sinua tyytyväisenä. Sinä olet niin kokenut ja estoton, kun taas minä en. Ennen pitkää huomaat puutteeni ja ne alkavat häiritä sinua yhä enemmän, kuten Alexanderia", toinen jatkoi.

Aki ei ollut varma mistä puutteista Kazu puhui, liittyivätkö ne seksiin? Tähän asti hänellä ei ollut ollut ainakaan mitään valitettavaa. Ennemminkin hän oli pohtinut, että entisenä heteromiehenä, oliko hänellä riittävät välineet homoseksiin. Alexanderin, Kazun exän, nimen Aki oli aiemminkin kuullut. Taannoin Kazu oli kertonut, ettei ollut ollut sille tyypille unelmakumppani. Rumpalin sanojen mukaan tämä ei ollut kelvannut sellaisenaan exälleen. Aki ei voinut muuta kuin ajatella, että toisen menetys oli toisen voitto. "Riittää,että oot vaa oma ittes", Aki totesi. Hän ei vaatinut kuuta taivaalta- kaltaisia kokemuksia tai muutenkaan ollut nirso seksin suhteen.
Akiyoshi Higa

ViestiKirjoittaja Nightingale » 17.06.2020 20:50

Kazuhiro Tanaka

"Riittää,että oot vaa oma ittes", Aki sanoi. Kazuhiro pudisti päätään. "Saatat luulla tarkoittavasi tuota, mutta todellisuudessa kukaan ei ole minuun tyytyväinen omana itsenäni, ei ainakaan pitkässä juoksussa. Alussa Alexkin vakuutti, ettei häntä haittaa, että olen kokematon sängyssä ja epäsosiaalinen. Sitten kuitenkin alkoi tulla sanomista ja vertailua. 'Eksäni Liam osasi kyllä tehdä tuota' tai 'Liam ei todellakaan ollut tuollainen'", Kazu sanoi matkien entisen poikaystävänsä tyytymätöntä ääntä.

"Yritin korjata käytöstäni, mutta ei siitä ollut paljoakaan apua. Vaikka rakastin Alexia, en pystynyt muuttumaan sellaiseksi kuin hän olisi halunnut. Hiljalleen hänen tyytymättömyytensä kasvoi, ja lopulta hän sitten meni hakemaan muualta sitä, mitä ei minulta saanut. Hän tunnusti itse pettämisensä, koska hänellä oli omien sanojensa mukaan siitä syyllinen olo. Ja silti hän sanoi, että minä ajoin hänet siihen. Että niin ei olisi käynyt, jos olisin ollut toisenlainen. Se oli siis oma vikani." Kazuhiron ääni särkyi viimeisten sanojen kohdalla. Järkytyksekseen hän myös huomasi kyynelten valuvan poskilleen. Hän ei edes muistanut, milloin oli viimeksi itkenyt jonkun nähden, mutta siinä hän nyt seisoi Akin vieressä keskellä katua kyynelehtimässä.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Akiyoshi Higa » 18.06.2020 17:11

Akiyoshi Higa

Kazu pudisti hänen sanoille päätään. "Saatat luulla tarkoittavasi tuota, mutta todellisuudessa kukaan ei ole minuun tyytyväinen omana itsenäni, ei ainakaan pitkässä juoksussa. Alussa Alexkin vakuutti, ettei häntä haittaa, että olen kokematon sängyssä ja epäsosiaalinen. Sitten kuitenkin alkoi tulla sanomista ja vertailua. 'Eksäni Liam osasi kyllä tehdä tuota' tai 'Liam ei todellakaan ollut tuollainen'", tämä sanoi matkien exänsä äänensävyä.

"Yritin korjata käytöstäni, mutta ei siitä ollut paljoakaan apua. Vaikka rakastin Alexia, en pystynyt muuttumaan sellaiseksi kuin hän olisi halunnut. Hiljalleen hänen tyytymättömyytensä kasvoi, ja lopulta hän sitten meni hakemaan muualta sitä, mitä ei minulta saanut. Hän tunnusti itse pettämisensä, koska hänellä oli omien sanojensa mukaan siitä syyllinen olo. Ja silti hän sanoi, että minä ajoin hänet siihen. Että niin ei olisi käynyt, jos olisin ollut toisenlainen. Se oli siis oma vikani", rumpali jatkoi. Tämän ääni särkyi viimeisen lauseen kohdalla.

Aki yllättyi katsoessaan kyynelten putoavan Kazun silmistä tämän poskille. Kazun kokema oli tehnyt tähän selvästi syviä haavoja, kun murtui sillä tavalla hänen edessään ja vieläpä julkisella paikalla. Oli outoa nähdä aina niin hillitty, viileä ja itsenäinen ihminen vuodattavan kipeitä kyyneliä. Aki tiesi aina olleensa huono lohduttaja, hän ei käsittänyt miten esimerkiksi Shou keksi aina toisille lohduttavia sanoja tällaisina hetkinä. Basisti ei osannut sanoa oikein mitään, mikä parantaisi rumpalin oloa.

Hän oli pikemminkin vihainen siitä, mitä Kazu oli joutunut kokemaan exän takia. Ei ihme, jos tällä oli luottamuspula ihmisiin eikä päästänyt lähelleen ketään. Oli tuskin mitään vakuuttavaa, mitä Aki pystyisi sanomaan juuri nyt. Ainakaan mitään, mikä todistaisi hänen olevan erilaisempi kuin Alexander. Ainakin hän halusi olla.

Aki puristi kovemmin Kazun kättä ja painoi hellästi otsansa tämän otsaa vasten. "Ei se ollu sun vika. Se vaa yritti pönkittää omia tunnontuskiaan", basisti sanoi. Ei ollut hyvä, että Kazu syytti itseään tuosta kaikesta. Ei ollut reilua, että se kusipää oli sysännyt kaiken syyn Kazun niskoille ja päässyt kuin koira veräjästä.
Akiyoshi Higa

ViestiKirjoittaja Nightingale » 21.06.2020 21:31

Kazuhiro Tanaka

Aki näytti yllättyneeltä hänen itkunsa vuoksi, eikä Kazuhiro ihmetellyt sitä, sillä hän ei ollut itsekään olettanut murtuvansa tällä tavalla. Yleensä hän pyrki pitämään itselleen tapahtuneet kipeät asiat tiukasti lukitussa laatikossa päänsä sisällä, koska hän ei nähnyt, että niiden ajattelemisesta tai niistä puhumisesta olisi mitään hyötyä. Mennyttä ei käynyt muuttaminen, joten sitä oli järkevää pohtia vain sen verran, että vältti tekemästä samoja virheitä uudelleen. Muuten oli parempi yrittää jättää tapahtunut taakseen ja mennä elämässä eteenpäin sen sijaan, että märehti kokemiaan asioita, kuten vaikkapa Shou oli märehtinyt kuukausikaupalla eroaan Hikasta.

Lisäksi tavallisesti Kazu ajatteli Alexanderia ja tämän hänelle tekemiä asioita katkerasti eikä surumielisesti. Oli helpompaa pitää Alexia pelkkänä itsekkäänä kusipäänä ja vihata tätä kuin muistaa tämän hyvät puolet ja omat rakkauden tunteet. Rationaalisesti Kazuhiro myös tiesi, että pettäminen oli ollut poikaystävän ratkaisu, josta tämä kantoi itse täyden vastuun. Ja silti Alexin eron hetkellä lausumat sanat olivat porautuneet syvälle hänen mieleensä, niin että hän tavallaan uskoi, että toinen oli puhunut totta. Alexilla oli ollut valitettava taito synnyttää itsesyytöksiä Kazun mielessä sekä tahallisesti että tahattomasti.

Aki tiukensi otettaan hänen kädestään ja painoi otsansa hänen otsaansa vasten. "Ei se ollu sun vika. Se vaa yritti pönkittää omia tunnontuskiaan", basisti vakuutti. Kazuhiro puri huultaan ja yritti huonolla menestyksellä hillitä kyyneliään. "Tiedän. Mutta on totta, että ongelmamme kumpusivat enimmäkseen minusta. Pelkään, että tuhoan meidänkin suhteemme samalla tavalla", hän tunnusti.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Akiyoshi Higa » 22.06.2020 16:14

Akiyoshi Higa

Kazu puri huultaan, ilmeisesti pidätelläkseen lisäkyyneleitä onnistumatta kuitenkaan siinä. "Tiedän. Mutta on totta, että ongelmamme kumpusivat enimmäkseen minusta. Pelkään, että tuhoan meidänkin suhteemme samalla tavalla", rumpali tunnusti.

Akin oli vaikea kuvitella, että olisi Kazun syy, jos heille sattuisi tulemaan ero. Hän itse oli kömpelö tunneasioissa ja itseilmaisussa surkea, eikä hän ollut koskaan seurustellut, joten siinä oli ainekset siihen, että hänkin voisi yhtä lailla pilata kaikki. Basistin oli joskus ihmeteltävä, mihin Kazu oli hänessä ihastunut, hän kun ei ollut sellainen, jonka kanssa esimerkiksi käytäisiin järkeviä kirjakeskusteluja.

"Vaikee kuvitella. Mulla ei ainakaan oo ollu mitään valitettavaa tähän asti", Aki vastasi. "Eikä viitti liikaa miettiä tulevaa tai pelätä sitä, eletää mieluummin tässä hetkessä. Mut mä sanon, vaikket ehkä uskokaan nyt, mut mulla ei oo aikomustakaan päästää susta irti", Aki lisäsi. Kazusta oli tullut hänelle sitä tärkeämpi, mitä enemmän hän tunsi ja vietti aikaa tämän kanssa, joten mahdollisen eron ajatteleminen tuntui ikävältä.
Akiyoshi Higa

ViestiKirjoittaja Nightingale » 22.06.2020 16:45

Kazuhiro Tanaka

"Vaikee kuvitella. Mulla ei ainakaan oo ollu mitään valitettavaa tähän asti", Aki vastasi. "Eikä viitti liikaa miettiä tulevaa tai pelätä sitä, eletää mieluummin tässä hetkessä. Mut mä sanon, vaikket ehkä uskokaan nyt, mut mulla ei oo aikomustakaan päästää susta irti", tämä lisäsi.

Kazuhiro veti syvään henkeä ja nyökkäsi. Akin sanat ja tämän varma äänensävy rauhoittivat häntä jonkin verran, vaikka hän olikin yhä sitä mieltä, että ennen pitkää ääni toisen kellossa muuttuisi, kun hänen puutteensa tulisivat ilmeisemmiksi. Selvästi he kuitenkin elivät ainakin Akin mielestä yhä kuherruskuukautta, jolloin kaikki oli täydellistä. Poikaystävän oli myös helppoa sanoa, ettei pitäisi huolehtia tulevaisuudesta, koska tällä ei ollut yhtä paljon tunteita pelissä kuin hänellä. Kazun ei kuitenkaan auttanut muu kuin elää tuon epäsuhdan kanssa ja yrittää parhaansa mukaan olla pilaamatta heidän suhdettaan epävarmuudellaan tai muutenkaan.

Kazuhiro vetäytyi hieman kauemmaksi Akista, kaivoi nenäliinan laukustaan ja rupesi kuivaamaan silmiään. "Anteeksi tästä. Kuten varmaan tiedätkin, ei ole lainkaan minun tapaistani järjestää tällaista kohtausta, ei varsinkaan keskellä katua", hän sanoi. Saatuaan kyyneleet pyyhittyä poskiltaan hän taitteli nenäliinan, laittoi sen takaisin laukkuunsa ja kaivoi sieltä aurinkolasit, jotka asetti kasvoilleen. Hän ei halunnut koko Lontoon pällistelevän hänen itkemisen vuoksi punoittavia silmiään. "Lähdetään jatkamaan kotimatkaa", hän sanoi ja rupesi astelemaan ripeästi eteenpäin.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Akiyoshi Higa » 22.06.2020 17:36

Akiyoshi Higa

Kazu nyökkäsi vetäistyään syvään henkeä. Sen jälkeen tämä vetäytyi kauemmaksi, ja alkoi kuivata kyyneliä poskiltaan paperilla, jonka oli kaivanut laukustaan. "Anteeksi tästä. Kuten varmaan tiedätkin, ei ole lainkaan minun tapaistani järjestää tällaista kohtausta, ei varsinkaan keskellä katua", rumpali totesi. "Ei se mitään", Aki totesi.

Kuivattuaan kyyneleet Kazu kaivoi laukustaan aurinkolasit, jotka asetti silmilleen, ilmeisesti estääkseen muiden tuijottelemista itkemisestä punohtuneita silmiään. "Lähdetään jatkamaan kotimatkaa", Kazu totesi ja alkoi astella eteenpäin ripein askelin. Aki nyökkäsi ja seurasi poikaystäväänsä.

Kazu ei ollut nyökkäystä enempää kommentoinut hänen sanojaan, joten hän ei tiennyt, mitä tämä todellisuudessa niistä ajatteli. Saattoi olla, ettei Kazu ollut täysin uskonut, muttei jaksanut enää vääntää asiasta, ja oli antanut asian olla. Olihan se harmi, mutta niin kuin Aki oli sanonut, tulevasta oli turhaa murehtia, kun ei tiennyt mitä se piti sisällään. Nykyisyydestä oli vaikea nauttia, jos koko ajan pelkäsi jotain.
Akiyoshi Higa

ViestiKirjoittaja Nightingale » 22.06.2020 18:16

Kazuhiro Tanaka

"Ei se mitään", Aki oli vastannut hänen anteeksipyyntöönsä. Kotimatkan jatkamiseen liittyen tämä puolestaan oli vain nyökännyt ja lähtenyt seuraamaan häntä. Oli vaikea sanoa, mitä Aki oli hänen romahtamisestaan ja hänen sanomistaan asioista ajatellut. Kazuhiro yritti kuitenkin olla miettimättä sitä liikaa, koska se ei johtanut mitään ja teki vain hänet entistä epävarmemmaksi. Toivon mukaan toinen unohtaisi pian koko välikohtauksen tai ainakin panisi sen hänen omituisuutensa piikkiin.

Kun tuli aika lähteä eri suuntiin, he jättivät koruttomat hyvästit. Kazu suipisti itsekseen suutaan tyytymättömästi. Menisi epäilemättä jonkin aikaa, että heidän välinsä palaisivat täysin ennalleen, ja se oli hänen syytään. Hänen olisi pitänyt hillitä itsensä paremmin. Onneksi heillä kuitenkin oli varsin paljon kokemusta vaikeiden asioiden jättämisestä taakse, joten hyvällä tuurilla jo seuraavalla kerralla tavatessaan he pystyisivät olemaan ainakin enimmäkseen kuin mitään ei olisi tapahtunut.
Nightingale

Edellinen

Paluu Asunnot