Kirjoittaja Akiyoshi Higa » 17.06.2020 15:01
Akiyoshi Higa
"En sanonut, ettei sillä ollut mitään merkitystä. Sanoin, että unohda koko asia. Mitä osaa tuosta lauseesta et ymmärtänyt?" Kazu tiuskaisi ja riuhtaisi itsensä irti Akin otteesta. Aki tuijotti vihaista poikaystäväänsä, joka ei ollut hänen muistaakseen koskaan käyttäytynyt hänen seurassaan näin vihaisesti ja aggressiivisesti. Viimeksi kun tämä oli hurjistunut, oli ollut silloin kun Tom oli luvatta kokeillut tämän rumpuja. Aki rupesi miettimään, että oliko tehnyt jotain väärin, mikä oli tulistuttanut rumpalin tällä tavoin häntä vastaan. Ei kai hänen seksihistoriansa ollut syynä? Mutta niin paljon, kun Aki pohti, hän ei osannut yhdistää seksihistoriaansa heidän suhteensa häpeämiseen.
"Miksi edes olet yllättänyt? Tiedät kyllä, millainen minä olen. Olemme riidelleet niin monta kertaa, että luulisi sinun jo oppineen, että joskus haastan riitaa tyhjästä. Et kuitenkaan selvästi ole vielä oppinut, milloin minut kannattaa jättää rauhaan. Pieni vinkki: nyt olisi korkea aika tehdä niin, ennen kuin tämä menee rumaksi", Kazu jatkoi kylmästi. Miks sä uhkailet mua? Aki pohti mielessään. Basistista tuntui siltä, että hän seisoi jonkin rajalla, jota hän ei saisi ylittää. Mutta miksi ei saisi?
Akista oli aina tuntunut, että Kazu oli luonut heidän välilleen jäisen muurin, jonka lävitse hän ei nähnyt. Mutta mitä läheisimmiksi he olivat käyneet, sitä useammin hän oli nähnyt sadasosan sekunnin vilahduksia muurin toiselle puolelle, mutta sitten muurien tiheys oli tiukentunut samantien. Hän ei ollut koskaan saanut kiinni näkemästään. Kazun ajatukset olivat kuin parvikala, kun sitä lähestyi, se uiskenteli saman tien karkuun.
Nyt tuntui kuin Kazun luoma jäämuuri olisi ollut melkein läpinäkyvä, ohuen ohut kerros jäätä. Jos hän hipaisisikin sitä, se menisi rikki. Mutta olisiko se oikein? Mitä sen takana olisi? Kazun sanojen mukaan asiat menisivät rumaksi, jos hän vielä kokeilisi rajojaan. Moni varmasti juoksisi kirkuen karkuun, mutta Aki oli liian utelias tehdäkseen niin. Ehkä hän uhmasi omaa terveyttään tai heidän suhteensa kestoa, mutta hän halusi silti kokeilla, jos onnistuisi rikkomaan sen jäämuurin. "Ehkä ne tulee tyhjästä, tai sit ei, mut sun mieltä selkeesti painaa jokin. Haluun tietää mitä se on."