Guest

Pikku mussuikoiden soittotreenejä ja paljon muuta!! :''3

Valvoja: Nightingale

Re: Do you wanna try?

ViestiKirjoittaja Akiyoshi Higa » 01.03.2017 15:19

Akiyoshi Higa

Matkalla treenikämpälle Aki oli törmännyt Shouhun. Oli ollut mukava nähdä kitaristi ulkona kotoaan. He päättivät kävellä yhtä matkaa ja vaihtaa kuulumisia. "Miten haavasi jaksaa?" Shou kysyi. "Hyvin, siihen ei satu enää. Jälkihän siinä on, mut hyvin umpeutunut", Aki vastasi. Tietty siihen olisi sattunut silloin ikävästä, jos joku olisi päättänyt iskeä nyrkin suoraan haavaan, mutta kukaan tulisi tuskin tekemään sitä.

Ei mennyt aikaakaan, kun he saapuivat treenikämpälle. Shou avasi oven, jonka raosta kuului Niyan ääntä, hyvin kiivas ääni: "Sä oot nyt ihan perseestä! Tom ei oo mikää nuorisorikollinen tai likanen, ei se enää asu kadulla vaan ihan omakotitalossa niin kuin säkin. Eikä sun rummut hajoo siitä, että joku vähän testaa niitä. Sä oot oikeesti ihan kohtuuton! Tom jää, ja sillä selvä, sanoit sä mitä vaan. Aki ja Shou haluu nähä sen, vaik sä et haluiskaan, joten sä saat nyt vaan luvan kestää."

Aki astui Shoun perässä sisemmälle treenikämppään ja näki Tomin, Niyan ja Kazun nokittain. Tom seisoi Kazun rumpusetin takana vihainen ilme kasvoillaan, Niya seisoi tämän vieressä kiukkuinen katse kohdistettuna Kazuun ja Kazun ilmettä hän ei nähnyt, koska tämä oli selin häneen ja Shoun. Asennon perusteella saattoi päätellä tämän olevan erittäin tyytymätön.

"Mitä täällä tapahtuu?" Shou kysyi ihmeissään ennen kuin Aki ehti älytä avata suutaan. Tom, Niya ja Kazu oli vain ollut outo kokoonpano, että oli pistänyt hänet vähän hämmennyksiin.
Akiyoshi Higa

ViestiKirjoittaja OtakuCroco » 01.03.2017 16:18

Thomas

"Tiedoksesi, että tämä ei ole mikään katu, jolla saa viettää aikaansa kuka tahansa. Tämä on meidän treenikämppä, jonne muilla kuin bändiin kuuluvilla ei ole asiaa, ei ainakaan ilman kaikkien bändiläisten suostumusta. Sinä et ole tervetullut", rumpali vastasi loukkaavasti. Edelleen mä en ole enää mikään katulapsi! Saatanan kukkahattutäti! "Ja mitä sinuun tulee, et todellakaan voi kutsua yhteiseen tilaamme ketä haluat vaan sinun on huomioitava myös meidän muiden mielipiteet. Ja minä en halua häntä tänne. Sinulla ei myöskään todellakaan ole oikeutta antaa hänelle lupaa käyttää minun rumpujani ilman minun suostumustani. Minä olen hankkinut ne omilla rahoillani enkä tahdo, että joku nuorisorikollinen hajottaa ne. Ylipäätään en halua, että minun tavaroihini kosketaan ilman lupaani. Eikä minua kiinnosta tipan vertaa, onko hänellä ollut tilaisuutta kokeilla rumpujen soittamista ennen vai ei, vaan hän saa luvan pitää likaiset näppinsä irti minun tavaroistani", Kazu tokaisi Niyaan puoleen käännyttyään.

Tom näki välähdyksen silmissään, kuinka hän tarttui rumpalin takin kauluksesta ja löi tätä keskelle tämän neitimäisen nättiä naamaa. Nuorukainen puristi vapisevan kätensä nyrkkiin ja sulki silmänsä syvään henkeä vetäen ennen kuin ehti toteuttaa mielihalunsa lyödä Kazua. Hän oli ennenkin kuullut solvauksia taustastaan eikä ollut ollut pidätellyt raivoaan. Kerran oli käynyt niin hänen juuri asettauduttua kodiksi Alicen ja Timmyn kotiin. Näiden perhetuttava, entinen naapuri oli tullut käymään ja kysellyt Tomista. Tämä oli solvannut Tomia tämän nenän edessä ja haukkunut myös nuorisorikolliseksi, ja että tämä kuuluisi vankilaan eikä turvalliseen kotiin sellaisen menneisyyden jälkeen. Tomilla oli pimahtanut päässä ja hän käynyt rouvan kimppuun nyrkkejä säästelemättä. Oli nainen tai ei, hänen oli ollut oiottava tämän huonoa asennetta.

Jollain ihmeen ilveellä Alice ja Timmy olivat saaneet rouvan puhuttua ympäri siitä, ettei tämä olisi nostanut syytettä Tomia vastaan pahoinpidellyksi tulemisesta. Tom oli sen jälkeen yrittänyt hillitä raivonpuuskiaan, mutta oli epäonnistunut siinä monesti, etenkin opiskelun yhteydessä. Kun hän ei ollut tajunnut jotain Alicen hänelle opettamaa yleistietoa, fysiikkaa, äidinkieltä tai matikkaa, hän oli raivostunut omasta tyhmyydestään ja heitellyt kirjoja ympäri huonetta huonekaluista puhumattakaan.

Timmy oli pitänyt hänelle vihanhallintatunteja koko puolen vuoden ajan, jotta hän saisi itsensä hillittyä edes muiden ihmisten keskuudessa. Hänen menneisyytensä vuoksi hänen ei kannattanut joutua ulkopuolisten kanssa ongelmiin. Tappelu oli siis ehdottomasti kielletty. Alicen ja Timmyn säännöt olivat ankarat, mutta nämä kohtelivat häntä silti ymmärtäväisesti ja rakastavasti, eivät kuitenkaan lellineet häntä vaan halusivat pistää hänet ruotuun, jotta hän pärjäisi tulevaisuudessa edes jotenkin.

Tom otti isänsä neuvosta nytkin vaarin ja hengitti syvään vuoroin sisään ja vuoroin ulos. Hänen täytyisi olla välittämättä solvauksista, koska niistä räjähtäminen vain ruokkisi niitä. Hänen pitäisi siis ignoonata halveksuvat ihmiset. Tomin itsehillintä harjoitukset keskeytyivät, kun hän kuuli Shoun äänen. "Mitä täällä tapahtuu?" Tom avasi silmänsä ja hänen mielensä kirkastui. Nuorukainen poistui rumpujen luota ja käveli Akin ja Shoun luokse katsomatta Kazua. "Moi", hän tervehti kavereitaan ilahtuneena.
"You should never fight your feelings"
OtakuCroco
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Nightingale » 01.03.2017 23:49

Kazuhiro Tanaka

"Sä oot nyt ihan perseestä! Tom ei oo mikää nuorisorikollinen tai likanen, ei se enää asu kadulla vaan ihan omakotitalossa niin kuin säkin. Eikä sun rummut hajoo siitä, että joku vähän testaa niitä. Sä oot oikeesti ihan kohtuuton! Tom jää, ja sillä selvä, sanoit sä mitä vaan. Aki ja Shou haluu nähä sen, vaik sä et haluiskaan, joten sä saat nyt vaan luvan kestää", Niya kimitti uhmakkaasti. Tämä näytti olevan ihan sydämen asia laulajalle.

Kazuhiro oli juuri aikeissa tehdä Niyalle selväksi, että Thomas todellakin saisi luvan häipyä, piste, kun tuttu ääni kysyi hänen takaansa: "Mitä täällä tapahtuu?" Rumpali käännähti ympäri ja huomasi, että Shou ja Akikin olivat saapuneet paikalle, ilmeisesti yhtä matkaa. Yleensä kenenkään saapuminen ei jäänyt häneltä huomiotta, mutta tällä kertaa hän oli ollut niin keskittynyt meneillään olevaan kiistaan, ettei ollut lainkaan havainnut ykköskitaristin ja poikaystävänsä saapumista.

Akin näkeminen ilahdutti väkisinkin Kazuhiroa, mutta suurin osa hänen mielenkiinnostaan oli kuitenkin yhä Thomasin häätämisessä treenikämpältä pois - Thomasin, joka oli juuri lampsinut rumpujen luota Akin ja Shoun luo ja tervehtinyt näitä tuttavallisesti. Kazu oli melko varma, ettei Thomasin saaminen häädettyä olisi ainakaan helpompaa nyt, kun tämän entiset kämppäkaverit olivat paikalla. Hän ei kuitenkaan aikonut antaa niin vain periksi.

"Thomas soitti rumpujani kysymättä minulta lupaa. Häntä ei myöskään ole kutsuttu tänne. Minä haluan, että hän lähtee", Kazuhiro ilmoitti viileän päättäväisesti.
Häilyväinen sydän on ainoa vakaa asia maailmassa.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Nightingale » 02.03.2017 00:09

Niya Fujiwara

Kazu näytti siltä, että aikoi antaa hänelle samalla mitalla takaisin. Ennen kuin tämä ehti niin tehdä, paikalle kuitenkin pöllähtivät Shou ja Aki. Kumpikin näytti hämmentyneeltä näystä, joka näitä kohtasi sisään astuessa, mikä ei ollut ihme. "Mitä täällä tapahtuu?" Shou kysyi molempien puolesta.

Kazu ehätti vastaamaan ensin. "Thomas soitti rumpujani kysymättä minulta lupaa. Häntä ei myöskään ole kutsuttu tänne. Minä haluan, että hän lähtee", rumpali vaati kylmästi. Tämä oli näköjään päättänyt olla luovuttamatta, mitä Niya oli vähän osannut odottaakin. Kazu osasi olla todella jääräpäinen.

Niya oli kuitenkin aika varma, ettei Tom joutuisi lähtemään vaan että tämä oli itse asiassa vahvemmilla nyt, kun Aki ja Shou olivat saapuneet treenikämpälle. Tom oli jo ilahtuneena siirtynyt Akin ja Shoun luokse, ja myös nämä näyttivät ilahtuneilta Tomin näkemisestä. Kaikella todennäköisyydellä sekä Aki että Shou asettuisivatkin ex-kämppiksensä puolelle yhdessä Niyan kanssa ja Kazu jäisi ypöyksin, mikä olisi tälle aivan oikein.

"Mä kyl kutsuin Tomin kattoon meiän treenejä, et ei se mikään kuokkavieras oo. Mä myös sanoin, et se voi testata teiän soittimii, kun eihän se oo koskaan ennen saanu tilaisuutta sellaseen", Niya kertoi omasta puolestaan. "Ja se soitti noita rumpuja tosi hyvin alottelijaksi. Sillä on selkeesti musiikillisia lahjoja. Jos se treenais, se oppis takuusti soittamaan ihan sika hyvin", laulaja lisäsi ylpeänä kaverinsa puolesta.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Rishou Makito » 02.03.2017 12:46

Rishou Makito

Kolmikon katseet kääntyivät juuri tulleita bändilaisiä kohti. Tom ilahtui silminnähtävästi ja tallusteli heidän luokse tervehtien. Shou loi tälle hymyn tervehdykseksi. Oli mukava nähdä Tomia taas. Viimeksi hän oli nähnyt tämän silloin, kun oli järjestänyt Niyan ja Thomasin jälleennäkemisen.

"Thomas soitti rumpujani kysymättä minulta lupaa. Häntä ei myöskään ole kutsuttu tänne. Minä haluan, että hän lähtee", Kazuhiro ilmoitti viileästi. "Mä kyl kutsuin Tomin kattoon meiän treenejä, et ei se mikään kuokkavieras oo. Mä myös sanoin, et se voi testata teiän soittimii, kun eihän se oo koskaan ennen saanu tilaisuutta sellaseen. Ja se soitti noita rumpuja tosi hyvin alottelijaksi. Sillä on selkeesti musiikillisia lahjoja. Jos se treenais, se oppis takuusti soittamaan ihan sika hyvin", Niya vastasi oman versionsa.

Shou antoi katseen käydä Kazuhirossa, Niyassa sekä Thomasissa. Olipas kinkkinen tilanne. Oli vain yksi, joka toivoi Tomin lähtevän. Kazuhiroa vastassa oli enemmistö. "Jos kerta Tom on Niyan vieraana täällä, niin olisi sääli, jos hän olisi tullut turhaan. Minulla ei ole mitään Thomasia vastaan. Mutta Niya, ensi kerralla sinun kuuluisi ilmoittaa kaikille, ketä kutsut, se olisi reilua kaikkia kohtaan. Minun soitintani saa testailla, kunhan sitä kohdellaan oikein, mutta teidän olisi pitänyt kysyä Kazuhiron mielipidettä ennen kuin menitte testailemaan hänen rumpujaan. Teidän kannattaisi siis varmaan pyytää anteeksi", Shou sanoi omasta puolestaan. Hän halusi keksiä mahdollisimman sovitteliaan ratkaisun, joka kävisi kaikille. Ehkä Kazuhirokin lientyisi mahdollisen anteeksipyynnön jälkeen. Shou vilkaisi Akia, olisiko tällä jotain sanottavaa asiasta? Varmasti olisi, Aki oli niin suorapuheinen, että varmasti ilmaisisi mielipiteensä.
Rishou Makito

ViestiKirjoittaja Akiyoshi Higa » 02.03.2017 13:06

Akiyoshi Higa

Tom oli ilahtunut heidät nähdessään ja tallusteli tervehtien heidän luokseen. "Terve", Aki tervehti ja pukkasi tätä nyrkillä veljellisesti olkapäähän. Hän ei ollut nähnyt nuorukaista sitten sen jälkeen, kun he olivat lohduttaneen Shouta tämän sydänsuruissa.

"Thomas soitti rumpujani kysymättä minulta lupaa. Häntä ei myöskään ole kutsuttu tänne. Minä haluan, että hän lähtee", Kazu ilmoitti kylmästi. "Mä kyl kutsuin Tomin kattoon meiän treenejä, et ei se mikään kuokkavieras oo. Mä myös sanoin, et se voi testata teiän soittimii, kun eihän se oo koskaan ennen saanu tilaisuutta sellaseen. Ja se soitti noita rumpuja tosi hyvin alottelijaksi. Sillä on selkeesti musiikillisia lahjoja. Jos se treenais, se oppis takuusti soittamaan ihan sika hyvin", Niya sanoi heti perään puolustellakseen entistä katupoikaa.

Vai että sellainen episodi. Aki katsahti Kazua. Hän ei ymmärtänyt, mikä poikaystävällä oli niin pahasti Tomia vastaan, muutakin kuin se, että tämä oli soittanut luvatta rumpuja ja tullut yllätyskäynnille. "Jos kerta Tom on Niyan vieraana täällä, niin olisi sääli, jos hän olisi tullut turhaan. Minulla ei ole mitään Thomasia vastaan. Mutta Niya, ensi kerralla sinun kuuluisi ilmoittaa kaikille, ketä kutsut, se olisi reilua kaikkia kohtaan. Minun soitintani saa testailla, kunhan sitä kohdellaan oikein, mutta teidän olisi pitänyt kysyä Kazuhiron mielipidettä ennen kuin menitte testailemaan hänen rumpujaan. Teidän kannattaisi siis varmaan pyytää anteeksi", Shou sanoi. Perinteisesti kitaristi haki sellaista ratkaisua, joka voisi miellyttää kaikkia.

"Onhan meidän treeneissä ollut muitakin, kuten esimerkiksi Hajime ja Yuki, eikä sulla ole ollut mitään sanomista silloinkaan, mikä sulla on Tomia vastaan?" Aki kysyi Kazulta. Hän oli iloinen nähdessään taas poikaystävänsä, mutta tämän asenne Tomia kohtaan oli ikävä. Tom oli heidän kaikkien kaveri, joten tämä tulisi luultavasti useimminkin vierailemaan treenikämpällä. Rumpali saisi luvan tottua siihen.
Akiyoshi Higa

ViestiKirjoittaja OtakuCroco » 02.03.2017 13:16

Thomas

Shou hymyili tervehdykseksi ja Aki tyrkkäsi häntä toverillisesti olkapäähän. Toisten eleet vähän lohduttivat häntä. Hänellä oli todella kurja mieli rumpalin sanomisien takia. "Thomas soitti rumpujani kysymättä minulta lupaa. Häntä ei myöskään ole kutsuttu tänne. Minä haluan, että hän lähtee", rumpali sanoi. Tämä ei sitten aikonut luovuttaa!

"Mä kyl kutsuin Tomin kattoon meiän treenejä, et ei se mikään kuokkavieras oo. Mä myös sanoin, et se voi testata teiän soittimii, kun eihän se oo koskaan ennen saanu tilaisuutta sellaseen. Ja se soitti noita rumpuja tosi hyvin alottelijaksi. Sillä on selkeesti musiikillisia lahjoja. Jos se treenais, se oppis takuusti soittamaan ihan sika hyvin", Niya puolusteli. Tom oli kiitollinen, että tämä piti hänen puoliaan, koska ei itse voinut. Tämä ei ollut hänen treenikämppänsä. Jos Shou tai Aki eivät olisi tulleet, hänen olisi luultavasti täytynyt lähteä niin vastahakoiselta kuin se olisi kuulostanutkin.

"Jos kerta Tom on Niyan vieraana täällä, niin olisi sääli, jos hän olisi tullut turhaan. Minulla ei ole mitään Thomasia vastaan. Mutta Niya, ensi kerralla sinun kuuluisi ilmoittaa kaikille, ketä kutsut, se olisi reilua kaikkia kohtaan. Minun soitintani saa testailla, kunhan sitä kohdellaan oikein, mutta teidän olisi pitänyt kysyä Kazuhiron mielipidettä ennen kuin menitte testailemaan hänen rumpujaan. Teidän kannattaisi siis varmaan pyytää anteeksi", Shou sanoi.

Tom katsoi Darretten kitaristia järkyttyneenä. Hänenkö kuului pyytää anteeksi?? Hän ei ollut tehnyt tietoisesti mitään väärää! Shou olisi käskenyt Kazunkin sanoa oman anteeksipyyntönsä, jos olisi kuullut miten tämä puhui hänelle! Tom ei todellakaan ollut mikään likainen katurotta enää! "Onhan meidän treeneissä ollut muitakin, kuten esimerkiksi Hajime ja Yuki, eikä sulla ole ollut mitään sanomista silloinkaan, mikä sulla on Tomia vastaan?" Aki kysyi rumpalilta.
OtakuCroco
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Nightingale » 02.03.2017 14:09

Kazuhiro Tanaka

"Mä kyl kutsuin Tomin kattoon meiän treenejä, et ei se mikään kuokkavieras oo. Mä myös sanoin, et se voi testata teiän soittimii, kun eihän se oo koskaan ennen saanu tilaisuutta sellaseen", Niya väitti vastaan. "Ja se soitti noita rumpuja tosi hyvin alottelijaksi. Sillä on selkeesti musiikillisia lahjoja. Jos se treenais, se oppis takuusti soittamaan ihan sika hyvin", tämä lisäsi ilmiselvästi ylpeänä luuserikaverinsa saavutuksesta. Kazuhiro ei ollut läheskään yhtä vaikuttunut Thomasin taidoista sen pienen pätkän perusteella, jonka hän oli kuullut saapuessaan treenikämpälle, sillä peruskompin oppi simpanssikin, mutta pitäköön Niya kuvitelmansa.

Shou katsoi vuoron perään kaikkia kolmea kiistan osapuolta, ennen kuin sanoi tuttuun sovittelevaan tapaansa: "Jos kerta Tom on Niyan vieraana täällä, niin olisi sääli, jos hän olisi tullut turhaan. Minulla ei ole mitään Thomasia vastaan. Mutta Niya, ensi kerralla sinun kuuluisi ilmoittaa kaikille, ketä kutsut, se olisi reilua kaikkia kohtaan. Minun soitintani saa testailla, kunhan sitä kohdellaan oikein, mutta teidän olisi pitänyt kysyä Kazuhiron mielipidettä ennen kuin menitte testailemaan hänen rumpujaan. Teidän kannattaisi siis varmaan pyytää anteeksi."

Sanojensa päätteeksi Shou vilkaisi Akia ilmeisesti olettaen, että suorapuheisella basistilla olisi jotain sanottavaa asiaa. Ja olihan tällä. "Onhan meidän treeneissä ollut muitakin, kuten esimerkiksi Hajime ja Yuki, eikä sulla ole ollut mitään sanomista silloinkaan, mikä sulla on Tomia vastaan?" Aki kysyi. Tietysti tämä asettui Thomasin puolelle. Shou oli sentään yrittänyt ymmärtää hänenkin näkökulmaansa asiaan, mutta Aki ei.

Kazuhiro loi poikaystäväänsä viileän katseen. "En minä Yukiakaan tänne halunnut, mutta hän jätti sentään tavarani rauhaan. Kun ottaa huomioon Thomasin menneisyyden, häneen ei minun mielestäni voi luottaa. En olisi yllättynyt, jos hän yrittäisi varastaa piuhoja tai muuta pientä. Vanhat tavat kuolevat hitaasti, jos ollenkaan." Sanojensa päätteeksi rumpali katsahti Thomasia, joka ei lainkaan vaikuttanut siltä, että aikoi noudattaa Shoun kehotusta ja pyytää häneltä anteeksi sitä, että oli kajonnut hänen omaisuuteensa.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Nightingale » 02.03.2017 14:19

Niya Fujiwara

Shou katsoi heidän molempien versiot kuultuaan vuoron perään häntä, Kazua ja Tomia. Sitten tämä ehdotti: "Jos kerta Tom on Niyan vieraana täällä, niin olisi sääli, jos hän olisi tullut turhaan. Minulla ei ole mitään Thomasia vastaan. Mutta Niya, ensi kerralla sinun kuuluisi ilmoittaa kaikille, ketä kutsut, se olisi reilua kaikkia kohtaan. Minun soitintani saa testailla, kunhan sitä kohdellaan oikein, mutta teidän olisi pitänyt kysyä Kazuhiron mielipidettä ennen kuin menitte testailemaan hänen rumpujaan. Teidän kannattaisi siis varmaan pyytää anteeksi."

Niyan naama venähti. Miksi Shou puolusti Kazua eikä Tomia? Kazunhan tässä olisi pitänyt pyytää anteeksi eikä Niyan ja Tomin, sillä Kazu oli puhunut törkeästi ja alentavasti Tomille. Toisaalta Shou ei kai ollut kuullut sitä, sillä tämä oli tullut Akin kanssa sisään Niyan puheenvuoron aikana. Ykköskitaristi ei siis varmaankaan tiennyt, kuinka loukkaavasti Kazu oli puhunut Tomista ja Tomille, vaikka kyllä tämän olisi pitänyt se arvata.

Kun Niya vilkaisi Tomia, hän huomasi tämän tuijottavan Kazua järkyttyneenä. Tominkin oli selvästi vaikea uskoa, että häntä vaadittiin pyytäämään anteeksi Kazulta kaiken sen jälkeen, mitä tämä oli ladellut. Ennen kuin Niya ehti ruveta protestoimaan Shoun ehdotusta vastaan, Aki kuitenkin puuttui puheeseen. "Onhan meidän treeneissä ollut muitakin, kuten esimerkiksi Hajime ja Yuki, eikä sulla ole ollut mitään sanomista silloinkaan, mikä sulla on Tomia vastaan?" basisti kysyi Kazulta. Niya hurrasi mielessään. Aki sentään oli päivänselvästi hänen ja Tomin puolella.

Kazu mulkaisi Akia ilmeisen tyytymättömänä tämän puuttumisesta asiaan. "En minä Yukiakaan tänne halunnut, mutta hän jätti sentään tavarani rauhaan. Kun ottaa huomioon Thomasin menneisyyden, häneen ei minun mielestäni voi luottaa. En olisi yllättynyt, jos hän yrittäisi varastaa piuhoja tai muuta pientä. Vanhat tavat kuolevat hitaasti, jos ollenkaan", rumpali tokaisi vastaukseksi.

"Mitä vittuu! Et sä voi sanoo noin! Ei Tom oo mikään näpistelijä. Se varasti kaduilla vaan, koska sen oli pakko tehä niin selvitäkseen. Se ei todellakaan pöllis mitään meiän kamoja!" Niya väitti kiukkuisesti vastaan.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Rishou Makito » 02.03.2017 14:51

Rishou Makito

Thomas ei ollut ollenkaan pitänyt Shoun ehdotuksesta, että tämä ja Niya pyytäisivät anteeksi Kazuhirolta. Tomin ilmeestä päätellen Kazukin oli sanonut jotain epäasiallista, sillä Tom näytti erittäin epähalukkaalta pyytämään anteeksi. "Onhan meidän treeneissä ollut muitakin, kuten esimerkiksi Hajime ja Yuki, eikä sulla ole ollut mitään sanomista silloinkaan, mikä sulla on Tomia vastaan?" Aki sanoi hänen jälkeensä, johon Kazuhiro vastasi: "En minä Yukiakaan tänne halunnut, mutta hän jätti sentään tavarani rauhaan. Kun ottaa huomioon Thomasin menneisyyden, häneen ei minun mielestäni voi luottaa. En olisi yllättynyt, jos hän yrittäisi varastaa piuhoja tai muuta pientä. Vanhat tavat kuolevat hitaasti, jos ollenkaan."

Shou kurtisti kulmiaan Kazuhiron sanoille. Tuo oli jo kohtuutonta... Niya oli myös järkyttynyt kuulemastaan ja ilmaisi mielipiteensä asiasta: "Mitä vittuu! Et sä voi sanoo noin! Ei Tom oo mikään näpistelijä. Se varasti kaduilla vaan, koska sen oli pakko tehä niin selvitäkseen. Se ei todellakaan pöllis mitään meiän kamoja!"

Niya oli kerrankin oikeassa. Shou oli ylpeä heidän laulajastaan, tämä kerrankin ajoi oikeaa asiaa eteenpäin. "Minäkin luotan Tomiin täysin. Hän ei ole varastanut ikinä mitään minulta, kun otin hänet luokseni asumaan eikä hän tekisi niin täälläkään. Hän haluaa olla hyvä yhteiskunnan jäsen ja katsoo päättäväisesti tulevaisuuteen. On julmaa tuomita hänet ainaiseksi varkaaksi vain hänen menneisyytensä vuoksi. Meidän kaikkien pitäisi olla hänen tukenaan", Shou sanoi. Näistä treeneistä ei tulisi mitään, jos he jatkaisivat riitelyä siitä, jäisikö Thomas vai ei. Shoukin halusi näyttää Tomille heidän soittamistaan, koska tätä selvästi kiinnosti.
Rishou Makito

Re: Guest

ViestiKirjoittaja Akiyoshi Higa » 02.03.2017 15:09

Akiyoshi Higa

Kazu loi häneen viileän katseen ja vastasi: "En minä Yukiakaan tänne halunnut, mutta hän jätti sentään tavarani rauhaan. Kun ottaa huomioon Thomasin menneisyyden, häneen ei minun mielestäni voi luottaa. En olisi yllättynyt, jos hän yrittäisi varastaa piuhoja tai muuta pientä. Vanhat tavat kuolevat hitaasti, jos ollenkaan." Aki tuijotti poikaystäväänsä tympeänä. Häntä alkoi toden teolla suututtaa Kazun asenne Tomia kohtaan, joka yritti selvästi elää normaalia elämää.

"Mitä vittuu! Et sä voi sanoo noin! Ei Tom oo mikään näpistelijä. Se varasti kaduilla vaan, koska sen oli pakko tehä niin selvitäkseen. Se ei todellakaan pöllis mitään meiän kamoja!" Niya kiukkusi puolustellen Tomia.

"Minäkin luotan Tomiin täysin. Hän ei ole varastanut ikinä mitään minulta, kun otin hänet luokseni asumaan eikä hän tekisi niin täälläkään. Hän haluaa olla hyvä yhteiskunnan jäsen ja katsoo päättäväisesti tulevaisuuteen. On julmaa tuomita hänet ainaiseksi varkaaksi vain hänen menneisyytensä vuoksi. Meidän kaikkien pitäisi olla hänen tukenaan", Shou sanoi omasta puolestaan ja oli oikeassa.

Kazu oli tässä ainut joka oli väärässä Tomin suhteen. "Sä oot liian tuomitseva Kazu. Ei oo Tomin syytä, että se joutui kasvaa kadulla yksinään omin avuin", Aki sanoi äkäisenä. Ei kukaan valitse kadulla elämistä vapaaehtoisesti! "Sä nyt et osaa ollenkaan kattoo asioita toisesta näkökulmasta, avaisit silmäsi joskus etkä ois niin samperinmoisen kapeakatseinen!" basisti tokaisi vihaisempana. Kazu oli niin jääräpää joidenkin asioiden suhteen, että tälle olisi pitänyt takoa ymmärrystä halolla.
Akiyoshi Higa

ViestiKirjoittaja OtakuCroco » 02.03.2017 15:18

Thomas

"En minä Yukiakaan tänne halunnut, mutta hän jätti sentään tavarani rauhaan. Kun ottaa huomioon Thomasin menneisyyden, häneen ei minun mielestäni voi luottaa. En olisi yllättynyt, jos hän yrittäisi varastaa piuhoja tai muuta pientä. Vanhat tavat kuolevat hitaasti, jos ollenkaan" rumpali sanoi.

Thomas puri hampaansa yhteen eikä katsonut ketään enää vaan suuntasi katseensa lattiaan ja tunki kätensä sulkeutuneesti hupparinsa taskuihin. Mä en oo mikään varas enää saatana soikoon! "Mitä vittuu! Et sä voi sanoo noin! Ei Tom oo mikään näpistelijä. Se varasti kaduilla vaan, koska sen oli pakko tehä niin selvitäkseen. Se ei todellakaan pöllis mitään meiän kamoja!" Niya puuskahti.

"Minäkin luotan Tomiin täysin. Hän ei ole varastanut ikinä mitään minulta, kun otin hänet luokseni asumaan eikä hän tekisi niin täälläkään. Hän haluaa olla hyvä yhteiskunnan jäsen ja katsoo päättäväisesti tulevaisuuteen. On julmaa tuomita hänet ainaiseksi varkaaksi vain hänen menneisyytensä vuoksi. Meidän kaikkien pitäisi olla hänen tukenaan", Shou sanoi.

"Sä oot liian tuomitseva Kazu. Ei oo Tomin syytä, että se joutui kasvaa kadulla yksinään omin avuin. Sä nyt et osaa ollenkaan kattoo asioita toisesta näkökulmasta, avaisit silmäsi joskus etkä ois niin samperinmoisen kapeakatseinen!" Aki sanoi vihaisesti.

Tom tunsi olonsa kiusalliseksi, mutta häntä liikutti kolmen muun bändiläisen ymmärrys häntä kohtaan. Ootte mun parhaimpii kamuja... Darretten rumpali tuskin muuttaisi mieltään hänen suhteensa. Tämä näki vain oman näkemyksensä eikä suostunut katsomaan asioita hänen näkökulmastaan. Häntä pelotti kohdata jokainen päivä uutena ihmisenä, pelkäsi tekevänsä virheitä ja pelkäsi aina toimiko oikein. Häntä pelotti liikkua yksin ulkona muiden ihmisten keskellä, kauppareissutkin perheen kanssa olivat hirmu ahdistavia viikonloppuisin sen ihmispaljouden keskellä! Hänestä tuntui kuin kaikki tuomitsisivat hänet, vaikkeivat tunteneet häntä.
OtakuCroco
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Nightingale » 02.03.2017 23:31

Kazuhiro Tanaka

"Mitä vittuu! Et sä voi sanoo noin! Ei Tom oo mikään näpistelijä. Se varasti kaduilla vaan, koska sen oli pakko tehä niin selvitäkseen. Se ei todellakaan pöllis mitään meiän kamoja!" Niya protestoi välittömästi kiukkuisena kuin herhiläinen. Tämä tuntui jostain syystä ottavan kaiken Thomasiin kohdistuvan kritiikin hyvin rankasti, vaikka Kazuhirosta hänen huolensa ei ollut aiheeton.

"Minäkin luotan Tomiin täysin. Hän ei ole varastanut ikinä mitään minulta, kun otin hänet luokseni asumaan eikä hän tekisi niin täälläkään. Hän haluaa olla hyvä yhteiskunnan jäsen ja katsoo päättäväisesti tulevaisuuteen. On julmaa tuomita hänet ainaiseksi varkaaksi vain hänen menneisyytensä vuoksi. Meidän kaikkien pitäisi olla hänen tukenaan", Shou ilmoitti. Kazuhiro loi ykköskitaristiin viileän katseen. Shoun asunto oli sen verran sekaisin ja täynnä tavaraa, että tämä tuskin olisi huomannut, jos Thomas olisi varastanut jotain.

"Sä oot liian tuomitseva Kazu. Ei oo Tomin syytä, että se joutui kasvaa kadulla yksinään omin avuin. Sä nyt et osaa ollenkaan kattoo asioita toisesta näkökulmasta, avaisit silmäsi joskus etkä ois niin samperinmoisen kapeakatseinen!" Akikin yhtyi Thomasin puolustajiin. Basisti vaikutti olevan kaikkea muuta kuin tyytyväinen hänen asenteeseensa ja ottavan Thomasiin kohdistuvan kritiikin aivan yhtä huonosti kuin Niya.

Kazuhiro siristi silmiään ärtyneenä siitä, että kaikki olivat päättäneet asettua Thomasin puolelle. Erityisesti häntä suututti, että hänen oma poikaystävänsäkin oli niin selvästi häntä vastaan tässä asiassa ja haukkui häntä kapeakatseiseksi. Hän kuitenkin tajusi, milloin oli niin pahasti alakynnessä, ettei voinut tehdä muuta kuin antaa periksi. Hänen oli selvästi pakko sallia Thomasin jäädä katsomaan heidän treenejään. Mielissään hän ei siitä todellakaan ollut, mutta hän oli ilmiselvästi vailla muita vaihtoehtoja.

"Hyvä on. Jos kerran kaikki muut haluavat hänen jäävän, en voi asialle mitään. Mutta hänen on paras olla tulematta lähellekään minun tavaroitani tai muuten hän saa katua", Kazu tokaisi ääneen. Hyytävä äänensävy teki selväksi, ettei hän ollut lainkaan tyytyväinen tilanteeseen. Hän ei kuitenkaan sanonut muuta vaan asteli vain rumpujensa luokse ja istuutui niiden taakse odottamaan, että he alkaisivat harjoitella.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Nightingale » 02.03.2017 23:44

Niya Fujiwara

"Minäkin luotan Tomiin täysin. Hän ei ole varastanut ikinä mitään minulta, kun otin hänet luokseni asumaan eikä hän tekisi niin täälläkään. Hän haluaa olla hyvä yhteiskunnan jäsen ja katsoo päättäväisesti tulevaisuuteen. On julmaa tuomita hänet ainaiseksi varkaaksi vain hänen menneisyytensä vuoksi. Meidän kaikkien pitäisi olla hänen tukenaan", Shou ilmoitti omasta puolestaan. Jes! Niya hurrasi mielessään iloisena siitä, että Shoukin oli nyt asettunut Tomin puolelle Kazua vastaan.

"Sä oot liian tuomitseva Kazu. Ei oo Tomin syytä, että se joutui kasvaa kadulla yksinään omin avuin. Sä nyt et osaa ollenkaan kattoo asioita toisesta näkökulmasta, avaisit silmäsi joskus etkä ois niin samperinmoisen kapeakatseinen!" Aki tokaisi Shouta suorasukaisemmin, kuten tämän tyyli oli. Niya hurrasi jälleen mielessään. Kazu oli jäänyt ihan yksin loukkaavan mielipiteensä kanssa.

Kazu siristi silmiään ilmeisen tyytymättömänä siihen, ettei kukaan ollut samaa mieltä tämän kanssa. Niya oli varma, että rumpali jatkaisi vääntämistä asiasta, mutta hänen suureksi yllätyksekseen tämä antoi periksi. "Hyvä on. Jos kerran kaikki muut haluavat hänen jäävän, en voi asialle mitään. Mutta hänen on paras olla tulematta lähellekään minun tavaroitani tai muuten hän saa katua", Kazu lausahti hyisesti ja siirtyi sitten rumpujensa taakse.

Niya tuijotti hetken epäuskoisesti Kazua mutta kääntyi sitten Tomiin päin ja virnisti tälle voitonriemuisesti. "Sä voit istuu tolla sohvalla kattomassa, kun me treenataan", hän sanoi ja osoitti kulahtanutta kahden istuttavaa sohvaa. "Mistä biisistä meiän pitäs alottaa?" hän kysyi seuraavaksi Shoulta. Ykköskitaristi oli heidän bändinjohtajanaan vastuussa harjoitusten vetämisestä.
Nightingale

EdellinenSeuraava

Paluu Darretten treenikämppä