Kirjoittaja Nightingale » 02.03.2017 14:09
Kazuhiro Tanaka
"Mä kyl kutsuin Tomin kattoon meiän treenejä, et ei se mikään kuokkavieras oo. Mä myös sanoin, et se voi testata teiän soittimii, kun eihän se oo koskaan ennen saanu tilaisuutta sellaseen", Niya väitti vastaan. "Ja se soitti noita rumpuja tosi hyvin alottelijaksi. Sillä on selkeesti musiikillisia lahjoja. Jos se treenais, se oppis takuusti soittamaan ihan sika hyvin", tämä lisäsi ilmiselvästi ylpeänä luuserikaverinsa saavutuksesta. Kazuhiro ei ollut läheskään yhtä vaikuttunut Thomasin taidoista sen pienen pätkän perusteella, jonka hän oli kuullut saapuessaan treenikämpälle, sillä peruskompin oppi simpanssikin, mutta pitäköön Niya kuvitelmansa.
Shou katsoi vuoron perään kaikkia kolmea kiistan osapuolta, ennen kuin sanoi tuttuun sovittelevaan tapaansa: "Jos kerta Tom on Niyan vieraana täällä, niin olisi sääli, jos hän olisi tullut turhaan. Minulla ei ole mitään Thomasia vastaan. Mutta Niya, ensi kerralla sinun kuuluisi ilmoittaa kaikille, ketä kutsut, se olisi reilua kaikkia kohtaan. Minun soitintani saa testailla, kunhan sitä kohdellaan oikein, mutta teidän olisi pitänyt kysyä Kazuhiron mielipidettä ennen kuin menitte testailemaan hänen rumpujaan. Teidän kannattaisi siis varmaan pyytää anteeksi."
Sanojensa päätteeksi Shou vilkaisi Akia ilmeisesti olettaen, että suorapuheisella basistilla olisi jotain sanottavaa asiaa. Ja olihan tällä. "Onhan meidän treeneissä ollut muitakin, kuten esimerkiksi Hajime ja Yuki, eikä sulla ole ollut mitään sanomista silloinkaan, mikä sulla on Tomia vastaan?" Aki kysyi. Tietysti tämä asettui Thomasin puolelle. Shou oli sentään yrittänyt ymmärtää hänenkin näkökulmaansa asiaan, mutta Aki ei.
Kazuhiro loi poikaystäväänsä viileän katseen. "En minä Yukiakaan tänne halunnut, mutta hän jätti sentään tavarani rauhaan. Kun ottaa huomioon Thomasin menneisyyden, häneen ei minun mielestäni voi luottaa. En olisi yllättynyt, jos hän yrittäisi varastaa piuhoja tai muuta pientä. Vanhat tavat kuolevat hitaasti, jos ollenkaan." Sanojensa päätteeksi rumpali katsahti Thomasia, joka ei lainkaan vaikuttanut siltä, että aikoi noudattaa Shoun kehotusta ja pyytää häneltä anteeksi sitä, että oli kajonnut hänen omaisuuteensa.
Häilyväinen sydän on ainoa vakaa asia maailmassa.