Backstage feelings (keikkapaikka)

Jokin muu paikka mielessä? Ei hätää, ne pelit tänne ^^

Valvoja: Nightingale

Re: Backstage feelings (keikkapaikka)

ViestiKirjoittaja Rishou Makito » 20.05.2020 19:10

Rishou Makito

Shou epäilykset siitä, ettei Niya tulisikaan, todettiin oikeiksi, sillä basisti murahti tupakka suussa: "Niya ei sitten tule, hän päätti mennä mäkkäriin sen iilimadon kanssa." "Luultavasti otti nokkiinsa siitä, mitä sanoimme Yukista. No, hänhän halusi alun perinkin ranskanperunoita, joten nyt hän saa juuri sitä, mitä tahtoo", Kazuhiro totesi Akin jälkeen.

Shou tuijotti bänditovereitaan. Mitä ihmettä nämä olivat menneet sanomaan Niyalle siinä hetkessä, kun hän ei ollut ollut paikalla? Vaikka Niya oli joskus rasittava ja väitti vastaan, olisi rumpalin ja basistin kuulunut olla välillä vähän ymmärtäväisempiä nuorempaa kohtaan. Yukilla oli toki mennyt hieman yli, mutta olisi kaksikko voinut silti pitää mölyt mahassaan. Ei kukaan pitänyt siitä, että heidän ystäviään haukuttiin.

"Taidan mennä kotiin. Sitä paitsi ois kiva viettää uusi vuosi perheen kesken", Tom sanoi, selvästi harmistuneena siitä, ettei Niya tulisikaan mukaan. Toinen syy saattoi olla Kazuhiron läsnäolo. Viimeksikään ei ollut ollut mennyt kovin hyvin, joten nuorukaisen päätös mennä kotiin oli ihan fiksua. "Hyvää Uutta Vuotta Shou ja Aki", Tom sanoi ystävilleen ja meni auton etuosaan, pelkääjän paikan oven luokse. Vaaleahiuksinen nuorukainen pysähtyi kuin olisi harkinnut jotain. Sitten tämä kääntyi rumpalia kohden ja toivotti tälle hyvää uutta vuotta. Nuoremman teko sai Shoun hymyilemään.

Auton lähdettyä liikkeelle, he jäivät kolmisin. Omituinen kokoonpano, Shou pohti mielessään. "Jäimme sitten kolmisin. Kummasti porukka väheni", Shou totesi puoliksi huvittuneena. Ainakin nyt olisi rauhallisempaa. Tosin. Akista ja Kazuhirosta ei koskaan tiennyt, milloin nämä ottaisivat taas yhteen. "Se ravintola taisi olla täällä päin", Shou ilmoitti ja lähti johdattamaan kaksikkoa oikeaan suuntaan.
Rishou Makito

ViestiKirjoittaja Akiyoshi Higa » 20.05.2020 19:21

Akiyoshi Higa

"Luultavasti otti nokkiinsa siitä, mitä sanoimme Yukista. No, hänhän halusi alun perinkin ranskanperunoita, joten nyt hän saa juuri sitä, mitä tahtoo", Kazu tokaisi hänen jälkeensä. Aki ei ollut kuullut mitä rumpali oli hänen lähdettyään sanonut, mutta tämän tuntien tuskin mitään mukavaa.

"Taidan mennä kotiin. Sitä paitsi ois kiva viettää uusi vuosi perheen kesken", Tom sanoi, kieltäytyen Shoun kutsua liittyä heidän seuraansa. Totta. Nuorempi varmasti halusi viettää perheensä kanssa aikaa, nyt kun oli löytänyt tiensä jälleen näiden luokse. Tänä vuonna ei Tomin tarvinnut viettää Uutta Vuotta yksin.

"Hyvää Uutta Vuotta Shou ja Aki", Tom toivotti ja siirtyi auton etuosaan. "Hyvää Uutta Vuotta, Tom", Aki toivotti omasta puolestaan. Nuorukainen kuitenkin pysähtyi miettimään jotain. Oliko tämä sittenkin tullut toisiin ajatuksiin? Sitten tämä kääntyi Kazun puoleen ja totesi: "Hy-hyvää Uutta Vuotta sulleki, Kazu!" tämän sanottuaan tuo hyppäsi autoon ja paiskasi oven kiinni.

Aki nosti kulmiaan yllättyneenä. Hänen oli pakko arvostaa nuoremman pokkaa toivottaa Kazulle hyvät Uudet Vuodet, kun viime kohtaamiskerta oli ollut varsin ikävä. Aki heilautti kättään ilmassa, kun auto lähti liikkeelle ja katosi festarialueen ulkopuolelle.

"Jäimme sitten kolmisin. Kummasti porukka väheni", Shou totesi ja lähti sitten johdattamaan heitä ravintolaa kohden. Akin tupakka oli loppumaisillaan, joten hän pudotti sen maahan ja talloi kengänkärjellään sammuttaakseen sen.

Ravintola ei ollut kaukana. Aki katseli ikkunasta sisään eikä siellä näyttänyt olevan kuin muutama ihminen. Suuret ihmismassat olivat varmasti kokoontuneet sinne, missä ammuttaisiin keskiyöllä raketteja.
Akiyoshi Higa

ViestiKirjoittaja Nightingale » 20.05.2020 19:55

Kazuhiro Tanaka

Thomasilla näytti olevan eri tuntemukset Niyan poisjäännin johdosta kuin hänellä. "Taidan mennä kotiin. Sitä paitsi ois kiva viettää uusi vuosi perheen kesken", tämä sanoi. Selvästi Niyan lähtö Yukin ja Hajimen mukaan oli ollut pettynyt tämän kaverille tai mikä ikinä näiden välinen suhde nyt olikaan. Toinen syy Thomasin päätökseen lieni se, että Kazuhiro oli lähdössä ravintolaan. Entinen katulapsi ei tuntunut pitävän hänestä yhtään enempää kuin hän tästä.

Thomas toivotti hyvää uutta vuotta Akille ja Shoulle ja asteli sitten pakettiauton pelkääjän paikan puoleiselle ovelle. Ovenkahvaan tartuttuaan tämä kuitenkin pysähtyi, aivan kuin harkiten jotain. Sitten tämä Kazuhiron suureksi ihmetykseksi toivotti hyvää uutta vuotta hänellekin, ennen kuin vetäisi auton oven auki ja katosi sisälle. Sitten Benjiro jo käynnistikin auton ja lähti ajamaan pois parkkipaikalta. Tilanne oli niin nopeasti ohi, ettei Kazuhiro ollut saanut tilaisuutta vastata mitenkään Thomasin toivotukseen.

"Jäimme sitten kolmisin. Kummasti porukka väheni", Shou tokaisi ja näytti hieman huvittuneelta. Toisaalta tämä vaikutti myös paheksuvan bänditovereitaan siitä, että nämä olivat sanoillaan saaneet Niyan häädettyä porukasta. Kazuhiro kieltäytyi kuitenkin kokemasta syyllisyyttä siitä. Niya oli itse aiheuttanut koko tilanteen kutsumalla jälleen kerran keneltäkään mielipidettä kysymättä muiden inhoaman Yukin paikalle. Kenties tämä ensi kerralla miettisi kahdesti, ennen kuin tekisi niin. Kovin toiveikas rumpali ei kuitenkaan sen suhteen ollut. Niya oli uskomattoman kovapäinen.

"Se ravintola taisi olla täällä päin", Shou sanoi ja lähti kävelemään etunenässä. Kazuhiro toivoi, että kitaristi tosiaan tiesi, missä ravintola sijaitsi. Häntä ei huvittanut harhailla ympäri Lontoota tähän aikaan illasta, ei varsinkaan nälkäisenä.

Onneksi ravintola löytyi melkein kulman takaa. Se näytti enimmäkseen tyhjältä, mikä sopi Kazulle paremmin kuin hyvin, hän kun inhosi tungosta. Suurin osa ihmisistä oli varmaankin kokoontunut ydinkeskustaan katsomaan kaupungin keskiyölle sijoittamaa ilotulitusta.

Tarjoilija tuli heidän luokseen melkein heti, kun he olivat istuutuneet alas, ja ojensi ruokalistat. "Saisiko olla jotain juotavaa?" tämä kysäisi. "Ihan vain vettä, kiitos", Kazuhiro vastasi omasta puolestaan ja keskitti sitten huomionsa ruokalistaan. Toivottavasti täällä osattiin tehdä hyvää japanilaista ruokaa. Hän ei aina ihan luottanut Shoun makuun.
Häilyväinen sydän on ainoa vakaa asia maailmassa.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Rishou Makito » 20.05.2020 22:54

Rishou Makito

Muutaman minuutin kävelyn jälkeen he saapuivat perille ja astuivat ravintolaan sisään. Sisällä oli paljon tilaa, joten he saattoivat valita vapaasti minne halusivat mennä istumaan. Shou itse ei ollut käynyt ravintolassa aiemmin, mutta hän oli lukenut hyviä arvosteluja, ja hänellä oli ollut pitkään tarkoituksena testata tämä paikka. Nyt siihen tuli viimein tilaisuus.

Heidän istuuduttuaan tarjoilija tuli kysymään, mitä he joisivat ja ojensi heille ruokalistan. Kazuhiro tilasi vain vettä. Shoukin halusi vettä, mutta sen lisäksi hän pyysi vihreää teetä. Kun tarjoilija oli ottanut heidän juomatilauksensa, tämä katosi keittiöön hakemaan niitä. Shou syventyi sitten ruokalistaan, joka sisälsi paljon perinteisiä japanilaisia ruokia.

Jonkin ajan kuluttua tarjoilija palasi kaikkien juomien kanssa ja kyseli, joko asiakkaat olivat päättäneet, mitä halusivat syödä. "Ottaisin kalatempuraa ja soba-nuudeleita, kiitos", Shou ilmoitti ja ojensi ruokalistan takaisin tarjoilijalle.

Kun kaikki olivat tilanneet omat annoksensa, oli enää vain odotuksen aika. Jottei kolmikon välillä olisi kiusallista hiljaisuutta, Shou päätti alkaa puhua. "Mitä teille muuten kuuluu nykyään? Emme ole kauheasti ehtineet jutella treenien ulkopuolisista asioista. Pahoittelut vielä omalta osaltani pitkäaikaisesta poissaolosta."
Rishou Makito

ViestiKirjoittaja Akiyoshi Higa » 20.05.2020 23:08

Akiyoshi Higa

Kolmikko astui sisään ravintolaan ja istuutui aika reunaan. Tarjoilija otti heidät nopeasti hymyillen vastaan ja kyseli, mitä he haluaisivat juoda. Kazu otti vettä ja Shou virheää teetä veden lisäksi. Akin ei tehnyt yhtään mieli olla tee tai vesilinjalla vaan hän päätti tilata Sakea, ihan vain koska se oli japanilainen alkoholi eikä hän ollut montaa kertaa sitä päässyt maistamaan. Se oli ihan ok. Sitä paitsi hän halusi juhlia keikkaa ja Uutta Vuotta edes pienesti. Vedestä tulisi vain vihaiseksi.

Tarjoilijan hakiessa juomia Akikin syventyi ruokalistaan. Hänellä oli kamala nälkä, hänen olisi tehnyt mieli ottaa kaikkea, mutta ei sentään. Kun tarjoilija saapui juomineen takaisin, Shou kertoi ensimmäisenä, mitä ruokaa halusi. "Mä otan misokeittoa ja sukiyakia", Aki sanoi omasta puolestaan.

Ravintolan työntekijä katosi uudemman kerran keittiöön. Nyt vain piti odottaa. "Mitä teille muuten kuuluu nykyään? Emme ole kauheasti ehtineet jutella treenien ulkopuolisista asioista. Pahoittelut vielä omalta osaltani pitkäaikaisesta poissaolosta", Shou sanoi rikkoen kolmikon yllä vallitsevan hiljaisuuden.

"Ihan ymmärrettävää toi sun tilanne, älä hikoile liikoja", Aki totesi. Suruaika oli suruaika. Olihan se tullut ikävään aikaan, mutta keikka oli ollut onnistunut, joten ei ollut enää mitään hätää. Aki itse mietti mitä kertoisi. Hän ei todellakaan voinut sanoa, että oli alkanut seurustella Kazun kanssa. "Oon nyt ollut siellä autokorjaamolla, ja menee ihan hyvin. Muuten aika perus elämää. Oon mä säveltäny yhtä biisiä täs tovin."
Akiyoshi Higa

ViestiKirjoittaja Nightingale » 21.05.2020 12:20

Kazuhiro Tanaka

Shou tilasi veden lisäksi vihreää teetä. Kazuhiro pohti, että voisi itsekin kenties tilata sitä myöhemmin. Hän piti vihreästä teestä, ja se oli terveellistä. Aki taas tilasi luultavasti uuden vuoden kunniaksi heistä ainoana alkoholia, sakea. Toivottavasti toinen tiesi, mitä teki, sillä sake saattoi olla petollista voimakkuudessaan.

Tarjoilija kävi hakemassa heidän tilaamansa juomat ja palasi ne mukanaan kysymään ruokatilauksia. Shou otti kalatempuraa ja sobanuudeleita, Aki puolestaan misokeittoa ja sukiyakia. Kazuhiro päätyi myös valitsemaan alkuruoaksi misokeittoa. Pääruoaksi hän tilasi sashimia. Se oli kevyttä, maukasta ja terveellistä. Sitä paitsi hän ei edes syönyt punaista lihaa, toisin kuin Aki. Tutkimusten mukaan punainen liha lyhensi elinikää ja aiheutti monenlaisia sairauksia sen lisäksi, että sen tuotanto oli hyvin epäekologista ja eläinten oikeuksia polkevaa.

Tarjoilijan poistuttua Shou alkoi virittää keskustelua: "Mitä teille muuten kuuluu nykyään? Emme ole kauheasti ehtineet jutella treenien ulkopuolisista asioista. Pahoittelut vielä omalta osaltani pitkäaikaisesta poissaolosta." "Ihan ymmärrettävää toi sun tilanne, älä hikoile liikoja", Aki kuittasi toisen anteeksipyynnön ja kertoi:"Oon nyt ollut siellä autokorjaamolla, ja menee ihan hyvin. Muuten aika perus elämää. Oon mä säveltäny yhtä biisiä täs tovin."

"Olen keskittynyt opiskeluun", Kazuhiro sanoi omasta puolestaan. Varsinkin näin viimeisenä lukiovuotena oli tärkeää pitää huolta arvosanoista ja siitä, että oli kunnolla valmistautunut loppukokeisiin, jotta pääsisi juuri siihen yliopistoon, mihin halusi. "Lisäksi olen tutustunut paremmin Hajimeen. Hän on älykäs ja muutenkin hyvää seuraa."
Nightingale

ViestiKirjoittaja Rishou Makito » 21.05.2020 13:54

Rishou Makito

Aki päätti mennä vähän vahvemmalla linjalla, kun tilasi sakea. Shou oli ymmärtänyt, että Akilla olisi ihan hyvä viinapää. Ehkä tämä saken kestäisi. Toivottavasti basistille ei nousisi päähän. Hän muisti hyvin kuinka tämä oli viime baarireissulla vetänyt kaatokännit, ja Kazuhiro oli joutunut raahaamaan tämän bussipysäkille.

Ruuaksi Aki tilasi misokeittoa ja sukiyakia ja Kazuhiro tilasi itselleen misokeittoa ja sashimia. Oli hauska huomata, miten erilaiset ruokavalinnat he olivat tehneet.

"Ihan ymmärrettävää toi sun tilanne, älä hikoile liikoja", Aki tokaisi hänen anteeksipyynnölleen. Sen jälkeen basisti kertoi kuulumisistaan: "Oon nyt ollut siellä autokorjaamolla, ja menee ihan hyvin. Muuten aika perus elämää. Oon mä säveltäny yhtä biisiä täs tovin." Shou nyökkäsi. Hyvä että tällä meni elämässä hyvin nyt. Shoulla heräsi mielenkiinto biisiin, jota tämä oli kertonut säveltäneensä. Akin tuntien se olisi varmasti raskaampaa ja menevämpää sorttia.

"Olen keskittynyt opiskeluun. Lisäksi olen tutustunut paremmin Hajimeen. Hän on älykäs ja muutenkin hyvää seuraa", Kazuhiro vastasi omasta puolestaan. Shou ei ollutkaan aiemmin tiennyt, että Kazuhiro ja Hajime olivat ystävystyneet niin hyvin. Oli mukavaa, kun rumpalille oli muodostunut uusi ystävyyssuhde. Eihän Shou tiennyt kuinka paljon ystäviä Darretten rumpalilla oli, mutta tämän luonteesta päätellen tämä oli hyvin valikoiva ja kiinnostui harvoista ihmisistä.

"Se on hienoa. Onnea loppukokeisiin", Shou toivotti, vaikka niihin taisi olla vielä muutama kuukausi aikaa. "Olisi ollut kyllä mukava saada Hajime mukaan syömään", Shou kommentoi. Olisihan hänkin voinut pyytää anteeksi. Hän oli ollut aiemmin omasta mielestään epäkohtelias ja aiheuttanut pahaa mieltä Hajimelle. Hika oli tehnyt silloin aloitteen ja flirttaillut Japanese Beastin kitaristille, joka oli ollut pikemmin hämmentynyt ja torjuva kuin vastaanottavainen.

Ruoka saapui varsin nopeasti, he olivat onnekkaita kun ravintolassa ei ollut ollenkaan jonoa. Vesi verahti kielelle, kun Shou katsoi annostaan. Hän otti syömäpuikot käteensä ja alkoi syödä.
Rishou Makito

ViestiKirjoittaja Akiyoshi Higa » 21.05.2020 14:47

Akiyoshi Higa

"Olen keskittynyt opiskeluun. Lisäksi olen tutustunut paremmin Hajimeen. Hän on älykäs ja muutenkin hyvää seuraa", Kazu vastasi omasta puolestaan. "Se on hienoa. Onnea loppukokeisiin", Shou vastasi. Aki oli ihan unohtanut, että Kazu oli lukiossa jo niin pitkällä, että tämän täytyi opiskella loppukokeisiin. Akin omista lukioajoista oli sen verran aikaa, ettei hän osannut muistaa asiaa. Hän itse oli mennyt reaaliaineista niin ja näin läpi, mutta musiikkilinjan kokeet menivät täydellisesti.

"Olisi ollut kyllä mukava saada Hajime mukaan syömään", Shou jatkoi. "Sen seura ei ois haitannut pahemmin", Aki totesi ja siemaisi sakeaan. Harmi vain, että Yuki oli kuin kaksipuoleinen teippi. Toinen puoli oli Hajimessa kiinni ja toinen ongelmissa.

Ruoka tuli pöytään hyvinkin pian. Shou tarttui syömäpukkoihinsa ja rupesi tunkemaan kalanpaloja suuhunsa. Aki itse aloitti misokeitosta ja lappasi sitä suuhunsa valkoisella posliinilusikalla. Se oli jopa hyvää, ehkä hieman suolaista, mutta se ei paljoa haitannut. Kaikki ravintolat eivät osanneet valmistaa kunnon misokeittoa. Keiton annoskoko oli niin pieni, että siitä olisi jäänyt vain vihaiseksi, jos sitä olisi vain tilannut. Oli siis aika siirtyä pääruuan kimppuun. Hän oli vannoutunut punaisen lihan ystävä, hän ei sen syömisestä luopuisi kuin vain pakon edessä.
Akiyoshi Higa

ViestiKirjoittaja Nightingale » 21.05.2020 17:41

Kazuhiro Tanaka

"Se on hienoa. Onnea loppukokeisiin", Shou toivotti. Kazuhiro nyökkäsi kiitokseksi. Toisin kuin Hajime, hän ei liiemmin stressannut kokeista. Kun valmistautui hyvin eikä jättänyt lukemista viimeiselle illalle, ei ollut mitään syytä hermoiluun.

"Olisi ollut kyllä mukava saada Hajime mukaan syömään", Shou lisäsi. Ilmeisesti tämä ei sitten tosiaan kantanut Hajimelle kaunaa tapahtuneesta. "Sen seura ei ois haitannut pahemmin", Aki säesti. "Mukava kuulla", Kazu totesi. Hän oli ilahtunut siitä, että basistinkin suhtautuminen Hajimeen oli lämmennyt sen jälkeen, kun tämä oli tajunnut, ettei Hajimen ja hänen välillä ollut mitään muuta kuin ystävyyttä. Hänestä oli kyllä edelleen absurdia, että toinen oli alun perin kuvitellut jotain muuta. Hän ei yksinkertaisesti nähnyt Hajimea lainkaan siinä valossa. Tavallaan he olivat liian samanlaisia ja tavallaan taas liian erilaisia ollakseen yhteensopivia, toisin kuin hän ja Aki.

Koska ravintola oli melkein tyhjä, heidän annoksensa tulivat nopeasti. Kaikille oli tullut esiintyessä nälkä, joten he keskittyivät hetkeksi täysin ruokiinsa. Misokeitto oli turhan suolaista mutta muuten kelvollista. Saatuaan keiton syötyä Kazuhiro siirtyi sashimin kimppuun. Se oli oikeastaan jopa herkullista.

Kun kaikki olivat saaneet nälkänsä tyydytettyä, Kazu avasi suunsa: "Meidän pitäisi varmaan säveltää lisää kappaleita, jos kerran olemme kehittymässä kellaribändistä ihan oikeaksi bändiksi. Benjiro kyllä vaikuttaa minusta yhä liian hyvältä ollakseen totta. En voi olla miettimättä, mitä hän hyötyy meistä. Mutta eipä kai auta kuin luottaa häneen, kun hän järjesti tämäniltaisen keikankin. Millaista kappaletta olet hahmotellut, Aki?"
Nightingale

ViestiKirjoittaja Rishou Makito » 21.05.2020 18:08

Rishou Makito

"Sen seura ei ois haitannut pahemmin", Aki oli kommentoinut omasta puolestaan. Kazuhiro näytti pilkahduksen ilahtumisesta, sillä tämä totesi: "Mukava kuulla." Shou hymyili. Kazuhiro ei näyttänyt ollenkaan yhtä nyrpeältä kuin jokin hetkin aiemmin.

Kolmikko söi annoksiaan hyvällä ruokahalulla. Shou ei löytänyt valittamista omasta annoksestaan. Kala oli hyvin friteerattu ja sobanuudelit olivat sopivan kypsiä, eivät ollenkaan liian vetisiä ja jauhoisia.

"Meidän pitäisi varmaan säveltää lisää kappaleita, jos kerran olemme kehittymässä kellaribändistä ihan oikeaksi bändiksi. Benjiro kyllä vaikuttaa minusta yhä liian hyvältä ollakseen totta. En voi olla miettimättä, mitä hän hyötyy meistä. Mutta eipä kai auta kuin luottaa häneen, kun hän järjesti tämäniltaisen keikankin. Millaista kappaletta olet hahmotellut, Aki?" Kazuhiro sanoi, kun jokaisen lautanen ammotti tyhjyyttään.

"Olen samaa mieltä. Täytyy ruveta säveltämään ahkerammin. Emme tosiaan tiedä Benjirosta mitään, emme edes mistä hän on tullut ja miksi hän halusi juuri meidän manageriksemme ryhtyä", Shou pohti. He eivät olleetkaan puineet Benin mysteerejä pahemmin koskaan aikaisemmin. Mies oli mystinen, tämä tuli ja meni aika ajoin, mutta silti bändin asiat hoituivat pikku hiljaa eteenpäin. "Olen kovin kiinnostunut kuulemaan myös, millaista kappaletta olet väsännyt."
Rishou Makito

ViestiKirjoittaja Akiyoshi Higa » 21.05.2020 18:21

Akiyoshi Higa

Aki, Kazu ja Shou söivät hyvässä hiljaisuudessa, jokainen omaan ruokaan keskittyneenä. Ei mennyt kauaakaan, kun he olivat syöneet, minkä jälkeen Kazu puhkesi puhumaan. "Meidän pitäisi varmaan säveltää lisää kappaleita, jos kerran olemme kehittymässä kellaribändistä ihan oikeaksi bändiksi. Benjiro kyllä vaikuttaa minusta yhä liian hyvältä ollakseen totta. En voi olla miettimättä, mitä hän hyötyy meistä. Mutta eipä kai auta kuin luottaa häneen, kun hän järjesti tämäniltaisen keikankin. Millaista kappaletta olet hahmotellut, Aki?"

"Olen samaa mieltä. Täytyy ruveta säveltämään ahkerammin. Emme tosiaan tiedä Benjirosta mitään, emme edes mistä hän on tullut ja miksi hän halusi juuri meidän manageriksemme ryhtyä. Olen kovin kiinnostunut kuulemaan myös, millaista kappaletta olet väsännyt", Shou yhtyi keskusteluun.

"Ben on outo joo ja aika epämääräinen, mut niin kauan kun se Darretten asiat hoitaa hyvin, en valita. Jos se ukko alkaa käydä liian epäilyttäväksi, me voidaan aina potkaista se pellolle", Aki kertoi oman mielipiteensä Ben-asiaan. "Se on semmonen nopee temponen biisi, oon vaan jumissa sen kanssa, kun oon miettinyt, et ois kiva tehostaa sitä kosketinsoittimilla tai pianolla, joita meidän bändissä ei ole. Täytyy keksii jotain muuta."
Akiyoshi Higa

ViestiKirjoittaja Nightingale » 21.05.2020 19:38

Kazuhiro Tanaka

"Olen samaa mieltä. Täytyy ruveta säveltämään ahkerammin. Emme tosiaan tiedä Benjirosta mitään, emme edes mistä hän on tullut ja miksi hän halusi juuri meidän manageriksemme ryhtyä", Shou pohdiskeli ja lisäsi Akille: "Olen kovin kiinnostunut kuulemaan myös, millaista kappaletta olet väsännyt."

"Ben on outo joo ja aika epämääräinen, mut niin kauan kun se Darretten asiat hoitaa hyvin, en valita. Jos se ukko alkaa käydä liian epäilyttäväksi, me voidaan aina potkaista se pellolle", Aki kommentoi suorasukaiseen tyyliinsä. "Se on semmonen nopee temponen biisi, oon vaan jumissa sen kanssa, kun oon miettinyt, et ois kiva tehostaa sitä kosketinsoittimilla tai pianolla, joita meidän bändissä ei ole. Täytyy keksii jotain muuta", basisti kertoi säveltämästään kappaleesta.

"Olen soittanut pianoa seitsenvuotiaasta, joten osaan soittaa myös koskettimia. Itse asiassa jos saisin vapaasti valita, soittaisin mieluummin kosketinsoitinta kuin rumpuja. Ne eivät vieläkään tunnu omilta, ja aloitin alun perinkin soittamaan niitä kunnolla vain siksi, että Niya tarvitsi rumpalin. Jos kuitenkin siirtyisin koskettimiin, Darrette jäisi vaille rumpalia", Kazuhiro totesi.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Rishou Makito » 21.05.2020 20:04

Rishou Makito

"Ben on outo joo ja aika epämääräinen, mut niin kauan kun se Darretten asiat hoitaa hyvin, en valita. Jos se ukko alkaa käydä liian epäilyttäväksi, me voidaan aina potkaista se pellolle", Aki sanoi suoraan. Shou ihaili joskus, kuinka tämä onnistui sanomaan ajatuksensa suoraan, olivatpa ne kuinka tökeröitä tahansa. "Se on semmonen nopee temponen biisi, oon vaan jumissa sen kanssa, kun oon miettinyt, et ois kiva tehostaa sitä kosketinsoittimilla tai pianolla, joita meidän bändissä ei ole. Täytyy keksii jotain muuta", Aki vastasi biisiä-koskevaan kysymykseen.

"Olen soittanut pianoa seitsenvuotiaasta, joten osaan soittaa myös koskettimia. Itse asiassa jos saisin vapaasti valita, soittaisin mieluummin kosketinsoitinta kuin rumpuja. Ne eivät vieläkään tunnu omilta, ja aloitin alun perinkin soittamaan niitä kunnolla vain siksi, että Niya tarvitsi rumpalin. Jos kuitenkin siirtyisin koskettimiin, Darrette jäisi vaille rumpalia", Kazuhiro sanoi.

Shou yllättyi positiivisesti. Hän ei ollutkaan ennen kuullut rumpalin soitinhistoriasta mitään. "Kosketinsoittimet toisi lisää värikkyyttä biiseihimme. Totta puhuen minullakin on ollut joskus vaikeuksia biisien teossa, kun ei ole ollut pianoa. Olisi joskus mukavaa tehdä vähän melankolisempikin biisi, johon sopisi kosketinsoitin parhaiten", Shou kertoi. "Ikävää, ettet pidä rummuista niin paljon. Niya varmasti puolipakotti sinut silloin. En tiennyt sitä, pahoittelen."
Rishou Makito

ViestiKirjoittaja Akiyoshi Higa » 21.05.2020 20:14

Akiyoshi Higa

"Olen soittanut pianoa seitsenvuotiaasta, joten osaan soittaa myös koskettimia. Itse asiassa jos saisin vapaasti valita, soittaisin mieluummin kosketinsoitinta kuin rumpuja. Ne eivät vieläkään tunnu omilta, ja aloitin alun perinkin soittamaan niitä kunnolla vain siksi, että Niya tarvitsi rumpalin. Jos kuitenkin siirtyisin koskettimiin, Darrette jäisi vaille rumpalia", Kazu totesi.

"Kosketinsoittimet toisi lisää värikkyyttä biiseihimme. Totta puhuen minullakin on ollut joskus vaikeuksia biisien teossa, kun ei ole ollut pianoa. Olisi joskus mukavaa tehdä vähän melankolisempikin biisi, johon sopisi kosketinsoitin parhaiten", Shou kertoi ja jatkoi sitten pahoittelevaan sävyyn Kazulle: "Ikävää, ettet pidä rummuista niin paljon. Niya varmasti puolipakotti sinut silloin. En tiennyt sitä, pahoittelen."

Shou oli ollut kuulemma yksi bändin perustajista, ja koki ilmeisesti nyt tarpeekseen pahoitella sitä, että Kazu soitti rumpuja muka vastentahtoisesti. "Jos me haluttas kosketinsoittimet lisätä bändin valikoimaan, täytyisi sitten etsiä uusi rumpali", Aki totesi. Hän ei sillä hetkellä hengaillut kenenkään kanssa, joka olisi osannut soittaa rumpuja niin hyvin kuin Kazu. Kyllä hän tiesi muutaman tyypin lukioajoiltaan, mutta ei sitä, oliko musiikki jäänyt näiden elämään opintojen jälkeen. Ja olisihan se ollut outoa ottaa uusi jäsen, kun oli tottunut tähän kokoonpanoon.
Akiyoshi Higa

EdellinenSeuraava

Paluu Jokin muu paikka