Backstage feelings (keikkapaikka)

Jokin muu paikka mielessä? Ei hätää, ne pelit tänne ^^

Valvoja: Nightingale

Re: Backstage feelings (keikkapaikka)

ViestiKirjoittaja Nightingale » 21.05.2020 20:50

Kazuhiro Tanaka

Kazuhiro ei ollut aiemmin maininnut pianonsoitostaan mitään, joten ei ihme, että Shou yllättyi hänen sanoistaan. "Kosketinsoittimet toisi lisää värikkyyttä biiseihimme. Totta puhuen minullakin on ollut joskus vaikeuksia biisien teossa, kun ei ole ollut pianoa. Olisi joskus mukavaa tehdä vähän melankolisempikin biisi, johon sopisi kosketinsoitin parhaiten", kitaristi pohdiskeli. "Ikävää, ettet pidä rummuista niin paljon. Niya varmasti puolipakotti sinut silloin. En tiennyt sitä, pahoittelen", tämä vielä jatkoi.

Kazu tuhahti. Shou sitten jaksoi kokea syyllisyyttä kaikesta mahdollisesta. "Ikään kuin kukaan voisi pakottaa minua mihinkään. Ajattelin, että rumpujen soiton opettelu voisi olla kiinnostava uusi haaste. Enkä minä inhoa rumpujen soittoa, soittaisin vain mieluummin koskettimia", hän korjasi.

"Jos me haluttas kosketinsoittimet lisätä bändin valikoimaan, täytyisi sitten etsiä uusi rumpali", Aki puolestaan tokaisi. "Lienee helpompi pärjätä ilman koskettimia. Emme ole houkutteleva bändi ainakaan ennen kuin saamme levytyssopimuksen. Sitä paitsi todennäköisyys löytää ihminen, joka tulisi toimeen sekä sinun, minun että Niyan kanssa, on pieni", Kazuhiro vastasi. Hän oli tietoinen siitä, että Shouta lukuun ottamatta kaikki Darretten jäsenet olivat haastavia persoonallisuuksia.
Häilyväinen sydän on ainoa vakaa asia maailmassa.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Rishou Makito » 22.05.2020 19:01

Rishou Makito

Kazuhiro tuhahti ja korjasi Shou väärinkäsitystä: "Ikään kuin kukaan voisi pakottaa minua mihinkään. Ajattelin, että rumpujen soiton opettelu voisi olla kiinnostava uusi haaste. Enkä minä inhoa rumpujen soittoa, soittaisin vain mieluummin koskettimia." Shou nyökkäsi. Oli hyvä ettei Kazuhiro sentään inhonnut pestiään bändin rumpalina.

"Jos me haluttas kosketinsoittimet lisätä bändin valikoimaan, täytyisi sitten etsiä uusi rumpali", Aki totesi. Shou ei ollut kovin innostunut mahdollisen uuden rumpalin metsästämisestä. Se oli kovaa työtä, eikä häntä juuri muutenkaan innostanut ajatus uusiin ihmisiin tutustumiseta juuri nyt.

"Lienee helpompi pärjätä ilman koskettimia. Emme ole houkutteleva bändi ainakaan ennen kuin saamme levytyssopimuksen. Sitä paitsi todennäköisyys löytää ihminen, joka tulisi toimeen sekä sinun, minun että Niyan kanssa, on pieni", rumpali totesi mielipiteensä. Tämän sanoissa oli järkeä.

"Parasta hoitaa yksi asia kerrallaan ja yrittää saada edes levytyssopimus", Shou myöntyi Kazuhiron sanoihin. "Aina voi miettiä myöhemmin asiaa uudelleen."
Rishou Makito

ViestiKirjoittaja Akiyoshi Higa » 22.05.2020 19:51

Akiyoshi Higa

"Ikään kuin kukaan voisi pakottaa minua mihinkään. Ajattelin, että rumpujen soiton opettelu voisi olla kiinnostava uusi haaste. Enkä minä inhoa rumpujen soittoa, soittaisin vain mieluummin koskettimia", Kazu tokaisi. Tämä ei sitten arvostanut joidenkin ihmisten tapaa ottaa turhista asioista syitä niskoille. Shou vain nyökkäsi Kazun sanoille.

"Lienee helpompi pärjätä ilman koskettimia. Emme ole houkutteleva bändi ainakaan ennen kuin saamme levytyssopimuksen. Sitä paitsi todennäköisyys löytää ihminen, joka tulisi toimeen sekä sinun, minun että Niyan kanssa, on pieni", rumpali vastasi. Aki mutristi suutaan ja tuhahti tyytymättömänä. Mistä lähtien Kazu oli valinnut helpoimman tien? Ja miten niin heidän musansa ei ollut houkuttelevaa? Heidän musansa oli hyvää ilman ja koskettimien kanssa.

"Parasta hoitaa yksi asia kerrallaan ja yrittää saada edes levytyssopimus. Aina voi miettiä myöhemmin asiaa uudelleen", Shou myöntyi. Aki mulkaisi tyytymättömänä myös kitaristia. Juurihan tämä oli haaveillut kosketinsoittimista. Shou ei ollut kuitenkaan ihminen, joka väittäisi vastaan kauhean helposti.

Kazun pointti siinä, että olisi hankalaa löytää ihminen, joka tulisi heidän kolmen kiivaan ihmisen kanssa toimeen, oli hyväksyttävä. Mutta tuskin sellaisen ihmisen löytäminen oli mahdottomuus, jos rumpali olisi vaikka Shoun luonteen kaltainen, joka tuli toimeen kaikkien kanssa? "Miten vaan", Aki tokaisi olkiaan kohauttaen. Olivathan he pärjänneet ilmankin koskettimia ja tulisivat varmasti pärjäämään. Piti kai sitten se biisi omaksi iloksi väsätä.
Akiyoshi Higa

ViestiKirjoittaja Nightingale » 22.05.2020 20:33

Kazuhiro Tanaka

"Parasta hoitaa yksi asia kerrallaan ja yrittää saada edes levytyssopimus. Aina voi miettiä myöhemmin asiaa uudelleen", Shou vastasi. Tämä oli selvästi samaa mieltä hänen kanssaan. Aki sen sijaan näytti tyytymättömältä. Tämä mulkaisikin Shouta kuin kitaristi olisi pettänyt tämän odotukset. "Miten vaan", Aki kuitenkin tyytyi toteamaan olkiaan kohauttaen.

"Jos törmäät taitavaan rumpaliin, niin senkun kutsut hänet koesoittoon. Muussa tapauksessa ei kuitenkaan auta muu kuin mennä nykyisellä kokoonpanolla", Kazuhiro tokaisi ärsyyntyneenä poikaystävänsä asenteesta. Ihan kuin jollakulla heistä olisi ollut takataskussaan korvaava rumpali hänen tilalleen. Pidettyään pienen tauon hän kuitenkin jatkoi rakentavampaan sävyyn: "Voimme äänittää studiossa kosketinsoitinosuudet ja soittaa ne sitten keikalla playbackinä. Sillä tavalla pystymme halutessamme käyttämään tulevissa kappaleissamme kosketinsoitintakin."
Nightingale

ViestiKirjoittaja Rishou Makito » 22.05.2020 20:50

Rishou Makito

Aki mulkaisi Shouta pahantuulisesti. "Miten vaan", tämä murisi olkiaan kohauttaen. Shou ymmärsi Akin harmituksen, mutta ei nyt ei mahtanut tilanteelle mitään ja siitä oli turha kiukutella. "Jos törmäät taitavaan rumpaliin, niin senkun kutsut hänet koesoittoon. Muussa tapauksessa ei kuitenkaan auta muu kuin mennä nykyisellä kokoonpanolla", Kazuhiro sanoi ärsyyntyneen kuuloisena. Shou toivoi, ettei Aki räjähtäisi. Tämä saattoi tulistua helpostikin, jos asiat eivät aina menneet tämän mielen mukaan.

"Voimme äänittää studiossa kosketinsoitinosuudet ja soittaa ne sitten keikalla playbackinä. Sillä tavalla pystymme halutessamme käyttämään tulevissa kappaleissamme kosketinsoitintakin", Kazuhiro jatkoi rakentavammin. "Kuulostaa tällä hetkellä sopivimmalta vaihtoehdolta minun mielestäni. Silloin ei tarvitsisi kiirehtiä etsimään satunnaisia rumpaleita", Shou sanoi.
Rishou Makito

ViestiKirjoittaja Akiyoshi Higa » 22.05.2020 21:00

Akiyoshi Higa

"Jos törmäät taitavaan rumpaliin, niin senkun kutsut hänet koesoittoon. Muussa tapauksessa ei kuitenkaan auta muu kuin mennä nykyisellä kokoonpanolla", Kazu töksäytti ärsyyntyneesti. Ennen kuin Aki ehti avaamaan suunsa, rumpali jatkoi: "Voimme äänittää studiossa kosketinsoitinosuudet ja soittaa ne sitten keikalla playbackinä. Sillä tavalla pystymme halutessamme käyttämään tulevissa kappaleissamme kosketinsoitintakin."

"Kuulostaa tällä hetkellä sopivimmalta vaihtoehdolta minun mielestäni. Silloin ei tarvitsisi kiirehtiä etsimään satunnaisia rumpaleita", Shou säesti. Akia vitutti myöntää, että kaksikko oli oikeassa. Rumpalin löytäminen ei tulisi olemaan helppoa, mutta jos sellaista ei lähtisi jo siinä sivussa etsimään, heillä kestäisi ikuisuus. Etsivä löysi, vai mitenkä se meni. Tuskin rumpaleita vain taivaalta tipahteli, kun semmoisia vain toivoi.

"Niin kai", Aki totesi neutraalisti ja ryysti sakekuppinsa loppuun. Tästä oli turha vääntää enää mitään, se ei etenisi mihinkään. Olipahan ainakin heitetty ilmoille. "Onks Kazu sulla omia kosketinsoittimia, joita lainata?"
Akiyoshi Higa

ViestiKirjoittaja Nightingale » 22.05.2020 21:23

Kazuhiro Tanaka

"Kuulostaa tällä hetkellä sopivimmalta vaihtoehdolta minun mielestäni. Silloin ei tarvitsisi kiirehtiä etsimään satunnaisia rumpaleita", Shou myötäili hänen ehdotustaan. Aki ei vieläkään näyttänyt kovin tyytyväiseltä mutta sanoi ääneen vain: "Niin kai." He eivät tällä hetkellä pystyneet parempaan, joten Kazuhiro oli sitä mieltä, että basistin oli vain kelpuutettava hänen ehdottamansa ratkaisu.

Aki joi sakensa loppuun ja kysyi sitten: "Onks Kazu sulla omia kosketinsoittimia, joita lainata?" Rumpali pudisti päätään. "Ei, minulla on kotona vain piano. Olen soittanut kosketinsoitinta vain lukiolla ja aikoinaan musiikkiopistolla. Ehkä Benjiro pystyy kuitenkaan lainaamaan sellaisen jostain. Hän on tähänkin asti onnistunut taikomaan kaikenlaista, kuten esiintymisasumme, joten kenties kosketinsoittimen hankkiminenkin onnistuu."

Kazuhiro otti kulauksen melkein tyhjästä vesilasistaan ja ehdotti sitten: "Jos haluat näyttää sitä sävellystäsi, voin tulla käymään luonasi. Osaan varmaan auttaa ainakin kosketinsoitinkohtien kanssa." Hän ei ollut varma, tajuaisiko Aki, että hän tarkoitti tänään ja että sävellys oli vain tekosyy. Koska Shou oli paikalla, hän ei kuitenkaan uskaltanut vihjata selvemmin asiasta. Kitaristi ei ollut mikään Niya, jolta meni kaikki aina ohi.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Rishou Makito » 22.05.2020 21:55

Rishou Makito

"Niin kai", Aki totesi vain ja joi sakensa loppuun. Basisti ei ollut täysin tyytyväinen, mutta joutui myöntymään, kun eivät he parempaankaan pystyneen sillä hetkellä. "Onks Kazu sulla omia kosketinsoittimia, joita lainata?" Aki kysyi rumpalilta, joka pudisti päätään. "Ei, minulla on kotona vain piano. Olen soittanut kosketinsoitinta vain lukiolla ja aikoinaan musiikkiopistolla. Ehkä Benjiro pystyy kuitenkaan lainaamaan sellaisen jostain. Hän on tähänkin asti onnistunut taikomaan kaikenlaista, kuten esiintymisasumme, joten kenties kosketinsoittimen hankkiminenkin onnistuu," tämä vastasi.

Kazuhiro joi vesilasinsa tyhjäksi. "Jos haluat näyttää sitä sävellystäsi, voin tulla käymään luonasi. Osaan varmaan auttaa ainakin kosketinsoitinkohtien kanssa", rumpali ehdotti, mistä Shou sisäisesti hämmentyi. Harvoin rumpali oli erityisen kiinnostunut auttamaan Akia. Ehkä tämä oli todellakin kiinnostunut biisistä, koska se sisälsi mahdollisesti kosketinsoittimet?

Ulkona pamahti raketti, mikä sai Shoun havahtumaan ja katsomaan puhelimensa näytön kelloa. Se oli jo vähän vaille kymmenen illalla. Ravintolakin suljettaisiin ihan kohta. Olisi siis parasta siirtyä maksamaan. "Olisi varmasti parasta lähteä. Sulkemisaika lähestyy. Tahdon myös käydä tervehtimässä perhettäni ennen keskiyötä", Shou ilmoitti, nousi ylös ja siirtyi kassan luokse maksamaan oman osuutensa.
Rishou Makito

ViestiKirjoittaja Akiyoshi Higa » 22.05.2020 22:22

Akiyoshi Higa

"Ei, minulla on kotona vain piano. Olen soittanut kosketinsoitinta vain lukiolla ja aikoinaan musiikkiopistolla. Ehkä Benjiro pystyy kuitenkaan lainaamaan sellaisen jostain. Hän on tähänkin asti onnistunut taikomaan kaikenlaista, kuten esiintymisasumme, joten kenties kosketinsoittimen hankkiminenkin onnistuu", Kazu vastasi.

Kazulla kyllä välähti aina. Akille ei ollut tullut mieleenkään kysyä Beniltä asiasta. "Siltä vois tosiaan kysyy asiasta", Aki vastasi. Hän tiesi jossain kirjastoissa olevan musiikkiosastolla äänieristettyjä koppeja tarkoitettu soittamiselle. Lähellä olevassa kirjastossa taisi olla sellaisessa kopperossa piano, joka olisi tyhjää parempi. Kosketinsoittimissa sai kivasti säädettyä, minkä sävyistä ääntä se päästi.

"Jos haluat näyttää sitä sävellystäsi, voin tulla käymään luonasi. Osaan varmaan auttaa ainakin kosketinsoitinkohtien kanssa", rumpali ehdotti juotuaan viimeisetkin tipat vesilasistaan. Aki tuijotti muutaman sekunnin pohtivasti poikaystäväänsä. "Toki", Aki totesi sitten. Olikohan Kazu tulossa hänen kämpilleen vielä tämän vuorokauden puolella vai joskus toiste? Oli miten vain, hänelle kävi yhtä kaikki. Omasta puolestaan hän kyllä viettäisi vielä loppuillankin Kazun kanssa.

"Olisi varmasti parasta lähteä. Sulkemisaika lähestyy. Tahdon myös käydä tervehtimässä perhettäni ennen keskiyötä", Shou totesi ja meni maksamaan annoksensa kassalle. "Joo", totesi Akikin, vilkaisi poikaystäväänsä ja meni jonottamaan Shoun jälkeen kassalle.
Akiyoshi Higa

ViestiKirjoittaja Nightingale » 22.05.2020 23:11

Kazuhiro Tanaka

Aki tuijotti hetken vähän hämmentyneen näköisenä häntä, ennen kuin vastasi: "Toki." Kazuhiro ei ollut varma, oliko toinen tajunnut hänen suunnitelmansa vai ei. Ainakaan tämä ei ollut erityisemmin auttanut häntä sen toteuttamisessa. Hän oli toivonut, että Aki olisi innostunut kutsumaan hänet kotiinsa saman tien, mutta luultavasti oli ollut liikaa vaadittu, että poikaystävä olisi kyennyt lukemaan hänen ajatuksensa. No, ainakaan Shou ei vaikuttanut epäilevän mitään.

Lähettyvillä pamahti raketti. Sen ääni sai Shoun katsomaan kelloa kännykästään. "Olisi varmasti parasta lähteä. Sulkemisaika lähestyy. Tahdon myös käydä tervehtimässä perhettäni ennen keskiyötä", kitaristi ilmoitti, ennen kuin nousi ylös ja asteli kassalle maksamaan ruokansa. "Joo", Aki vastasi, vilkaisi häneen ja meni sitten Shoun perässä kassalle. Kazu liittyi viimeiseksi jonoon.

Kun kaikki olivat saaneet maksettua ja siirtyneet ravintolasta ulos, Kazuhiro kääntyi Akin puoleen. "Jos sinulla ei ole muita suunnitelmia tälle illalle, voisin piipahtaa katsomassa sitä kappaletta, ennen kuin menen kotiin. Ei sitten ainakaan unohtuisi", hän ehdotti. Toivottavasti poikaystävä tajuaisi tarttua syöttiin. Olisi mukavaa viettää ensimmäinen yhteinen uusi vuosi yhdessä eikä erillään.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Rishou Makito » 23.05.2020 13:30

Rishou Makito

Aki oli katsonut rumpalia hiukan hämmentyneen oloisena tämän ehdotuksen jälkeen. "Toki", oli basisti kuitenkin vastannut. Tämän täytyi olla jokseenkin hämmentynyt, kun Kazuhiro oli ollut tälle yllättävän ystävällinen.

Kaikki kolme maksoivat annoksensa ja astuivat kylmään ulko-ilmaan. Hengitys huurusi jo ilmassa harmaan pilvenä. "Jos sinulla ei ole muita suunnitelmia tälle illalle, voisin piipahtaa katsomassa sitä kappaletta, ennen kuin menen kotiin. Ei sitten ainakaan unohtuisi", Kazuhiro jatkoi aiheesta basistille.

Kylläpä hän on kiinnostunut siitä kappaleesta, Shou pohti mielessään. Ei sillä etteikö häntäkään olisi kiinnostanut, mutta hänen puolestaan sen vilkaisu jäisi toiseen päivään. Shoulla oli tunne, ettei häntä enää pahemmin tarvittaisi, joten hän sanoi: "Minä tästä lähdenkin kotiin päin. Hyvää Uutta Vuotta teille molemmille", Shou hymyili bänditovereilleen kättään heilauttaen, kääntyi ja asteli valaistua katua pitkin pois päin.
Rishou Makito

ViestiKirjoittaja Akiyoshi Higa » 23.05.2020 14:00

Akiyoshi Higa

Kolmikko astui ulos ravintolasta. "Jos sinulla ei ole muita suunnitelmia tälle illalle, voisin piipahtaa katsomassa sitä kappaletta, ennen kuin menen kotiin. Ei sitten ainakaan unohtuisi", Kazu sanoi. "Ei mulla ole mitään suunnitelmia, joten tuu vaan", Aki totesi neutraalisti. Oikeasti hän tunsi vastassaan jännitystä siitä ajatuksesta, että saisi viimeinkin olla kahden poikaystävänsä kanssa. Päivä oli ollut pitkä, ja he olivat joutuneet teeskentelemään kellon ympäri, etteivät he muka olleet kiinnostuneet toistensa seurasta.

"Minä tästä lähdenkin kotiin päin. Hyvää Uutta Vuotta teille molemmille", Shou ilmoitti ja heipatti kädellään. "Hyvää Uutta Vuotta, Shou", Aki toivotti kaverilleen ja katsoi tämän loittonevaa selkää, kunnes tämä oli kadonnut yön pimeyteen.

Shoun kadottua näköpiiristä Aki uskalsi viimeinkin katsoa kunnolla Kazua. Hän oli vältellyt suoraa ja pitkää katsekontaktia toisen kanssa, jottei hänen omat mietteensä tästä paljastuisi muille. Aki oli välillä kuin avoin kirja, etenkin tunneasioissa. Jopa Niya osaisi lukea häntä, jos tämä keskittyisi katsomaan tarkemmin.

Shoun kanssa täytyisi olla extravarovainen, koska tämä tunsi hänet niin hyvin, että osaisi heti kertoa, että jotain oli meneillään, jos Aki herpaantuisi hetkeksikään liiaksi. Basisti ei ollut vielä valmis kertomaan kenellekään hänestä ja Kazusta. Hän halusi nauttia tästä salailusta vielä jonkin aikaa.

"Sori, et esitin tyhmää. En vaa tiiä, miten Shoun seurassa esitetää normaalia", Aki sanoi ja sipaisi poikaystävänsä poskea. Hän halusi suudella ja koskea Kazua intiimimminkin, ja se näkyi hänen katseessaan, mutta oli parempi odottaa, että he pääsisivät pois yleiseltä paikalta.
Akiyoshi Higa

ViestiKirjoittaja Nightingale » 23.05.2020 19:39

Kazuhiro Tanaka

"Ei mulla ole mitään suunnitelmia, joten tuu vaan", Aki hyväksyi hänen ehdotuksensa. Basisti kuulosti melkein välinpitämättömältä, mutta tarkkavaistoisena Kazuhiro kykeni huomaamaan, ettei asia todellisuudessa ollut mitenkään yhdentekevä tälle. Ilmeisesti hän ei ollut ainoa, joka oli kaivannut fyysistä kontaktia. Vaikka he olivat olleet yhtä mieltä siitä, että pitäisivät suhteensa toistaiseksi salassa muilta Darretten jäseniltä, oli ollut yllättävän vaikeaa teeskennellä koko päivä, että he olivat yhä vain bändikavereita, jotka sietivät toisiaan jotenkuten.

"Minä tästä lähdenkin kotiin päin. Hyvää Uutta Vuotta teille molemmille", Shou toivotti hymyillen. Aki ja Kazu vastasivat toivotukseen ja katselivat vierekkäin, kun kitaristi etääntyi katua pitkin. Kazuhiro toivoi, että Shoullakin olisi mukava loppuilta. Hikasta eroamisen jälkeen tämä ansaitsi vaihteeksi hyviä asioita elämäänsä. Oli ikävää nähdä tavallisesti niin positiivinen bändinjohtaja jatkuvasti alakuloisena. Onneksi heidän yllätyskiitoslahjansa näytti piristäneen tätä ainakin hetkellisesti. Kerrankin Niya oli saanut hyvän idean kaikkien huonojen ideoidensa vastapainoksi.

Kun Shou oli hävinnyt näkyvistä, Aki kääntyi hänen puoleensa. "Sori, et esitin tyhmää. En vaa tiiä, miten Shoun seurassa esitetää normaalia", poikaystävä sanoi ja hipaisi hellästi hänen poskeaan. Toisen intensiivinen katse paljasti, että tämä halusi tehdä hänen kanssaan muutakin. Kazuhiro tunsi lämmön leviävän alavatsaansa. "Voit hyvittää sen minulle, kun pääsemme sinun luoksesi", hän vastasi vihjaavasti hymyillen. Hänellä oli tunne, että tästä tulisi yksi hänen elämänsä parhaista uuden vuoden illoista.
Nightingale

Edellinen

Paluu Jokin muu paikka