Kirjoittaja Nightingale » 24.05.2020 12:25
Minho Park
"Minulla vaihtelee mielen mukaan, pidän molemmista ruokakulttuureista. Joskus, jos en osaa päättää kumpaa haluan syödä, valmistan jotain yhdistelmiä. En tosin osaa laittaa kaikkea perinteistä japanilaista ruokaa. Jos haluan sellaista, menen joko ravintolaan tai lapsuudenkotiin. Äitini osaa tehdä maukasta japanilaista kotiruokaa", Shou vastasi hymyillen.
Minhosta kuulosti, että Shoulla oli hyvät välit vanhempiensa kanssa. Mahtoivatko nämä tietää poikansa seksuaalisesta suuntautumisesta, ja jos tiesivät, teeskentelivätkö nämä hänen vanhempiensa tavoin, etteivät olleet tietoisia asiasta? Hänellä oli sellainen käsitys, että länsimaissa vanhemmat saattoivat myös olla ok lapsensa homoseksuaalisuuden kanssa. Oli kuitenkin kysymättä mahdotonta sanoa, mikä Shoun japanilaistaustaisten vanhempien tilanne oli, eikä se ollut asia, jota sopi kysyä opiskelutoverilta, jonka oli tuntenut vasta kuukauden. Jos heistä kuitenkin tulisi kavereita tai jopa ystäviä, hän voisi palata asiaan.
"Minun täytyy tunnustaa, etten välitä englantilaisesta ruoasta. Melkein kaikki ruoat ovat aika mauttomia. Korealainen ruoka taas on varsin mausteista", Minho totesi. Sitten hän äkkiä tajusi, että kovin tulisten kimchi-ranskalaisten tekeminen ei ehkä ollut hyvä idea. "Laitetaan sittenkin vain puolet kimchistä mukaan. En halua, että suusi palaa. Minä ja Jihye voimme lisätä kimchiä pöydässä omaan annokseemme", hän ehdotti. Oli helpompi lisätä tulisuutta ruokaan jälkikäteen kuin poistaa sitä valmiista ruoasta.
Pekoni oli jo valmista, joten Minho siirsi sen sisältävän pannun pois kuumalta levyltä. Kimchi-sipuliseoksen karamellisoimisessa meni vielä hetki, mutta sitten sekin oli valmista. Nyt piti vain odottaa, että perunoilla tulisi puoli tuntia täyteen uunissa. Minho nojautui keittiönpöytää vasten ja kysyi: "Mitä sinulle yleisesti kuuluu? Onko bändisi pitänyt sinut kiireisenä?"
Häilyväinen sydän on ainoa vakaa asia maailmassa.