Finishing The Course Work

Missä sitten asunto sijaitseekaan, tänne kaikki asuntopelit.

Valvoja: Nightingale

Re: Finishing The Course Work

ViestiKirjoittaja Nightingale » 26.05.2020 20:14

Jihye Park

Jihyen riemuksi Shou oli innostunut Minhon ehdotuksesta vierailla eläintarhassa. Shou ei ollut kuulemma käynyt siellä pitkään aikaan, vaikka asui Lontoossa. No, eivät Jihya ja Minhokaan olleet hetkeen käyneet Soulin eläintarhassa. Lapsena he olivat vierailleet siellä ainakin kerran vuodessa, mutta sittemmin vierailut olivat harventuneet, koska oli niin paljon muuta tekemistä. Opiskelu ja harrastukset veivät ison osan heidän kummankin vapaa-ajasta.

"Teillä on paljon suunnitteilla. Täällä on kyllä niin paljon nähtävyyksiä ja tekemistä, ettei aina aika riitä kaikkeen. Kauanko aiot vielä viipyä?" Shou tiedusteli. "Varmaan pari päivää enää. Ajattelin tänään ostaa lennon kotiin. Professorini repivät pelihousunsa, jos olen paljon kauemmin poissa. He ovat niin vanhanaikaisia, etteivät oikein ymmärrä etäopiskelun päälle", Jihye vastasi.
Häilyväinen sydän on ainoa vakaa asia maailmassa.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Rishou Makito » 26.05.2020 20:38

Rishou Makito

"Varmaan pari päivää enää. Ajattelin tänään ostaa lennon kotiin. Professorini repivät pelihousunsa, jos olen paljon kauemmin poissa. He ovat niin vanhanaikaisia, etteivät oikein ymmärrä etäopiskelun päälle", Jihye vastasi.

Shou nyökkäsi. Etäopiskelu olisi hänenkin mielestään mukavaa, jos se olisi sallittua. Tietty oli joitain nettikursseja, joista kitraristi olikin kahminut mielenkiintoisimmat. Pitkillä luennoilla hän kyllästyi helposti ja harhaantui kirjoittelemaan nuotteja vihkoonsa. Nykytaiteen kurssilla hän oli jaksanut käydä, koska oli saattanut olla siellä Minhon kanssa. "Turvallista kotimatkaa sinulle etukäteen", kitaristi toivotti.

Shou vilkaisi seinäkelloa ja huomasi sen olevan paljon. "Minun pitäisi varmaan lähteä kotiin", Shou totesi ja nousi seisomaan. "Kiitos oikein paljon ruuasta ja seurasta", hän kiitti hymysuin ja käveli eteiseen. "Näemme varmaan seuraavan kerran maanantaina", Shou sanoi Minholle. Silloin olisi heidän tehtävänään esittää esitelmä kurssilaisille. Häntä myös kiinnosti kovin mitä toiset parit olivat saaneet aikaan.

Shou puki takin ja kengät jalkaan ja heitti olkalaukun pään yli olalleen. "Hei sitten", Shou vilkutti kaksikolle ja katosi ovesta. Hänestä oli ollut oikein mukavaa tutustua enemmän Minhoon ja tavata tämän sisko Jihye. Hän jäisi innolla odottamaan heidän vierailuaan eläintarhaan.
Rishou Makito

ViestiKirjoittaja Nightingale » 26.05.2020 20:59

Minho Park

"Varmaan pari päivää enää. Ajattelin tänään ostaa lennon kotiin. Professorini repivät pelihousunsa, jos olen paljon kauemmin poissa. He ovat niin vanhanaikaisia, etteivät oikein ymmärrä etäopiskelun päälle", Jihye vastasi. Shou nyökkäsi ja toivotti etukäteen turvallista kotimatkaa.

"Minun pitäisi varmaan lähteä kotiin. Kiitos oikein paljon ruuasta ja seurasta", Shou sanoi vilkaistuaan seinäkelloa. Minhokin kääntyi katsomaan sitä ja huomasi, että ruoanlaitossa, syömisessä ja juttelemisessa oli päässyt kulumaan hyvä tovi. Heillä oli ollut niin mukavaa kolmistaan, että aika oli mennyt kuin siivillä.

Shou meni eteiseen ja alkoi pukea ulkovaatteita päälleen. "Näemme varmaan seuraavan kerran maanantaina", tämä totesi. "Niin teemme", Minho vastasi hymyillen. Maanantaina oli tarkoitus esitellä parityöt. Onneksi Minho ei kärsinyt esiintymisjännityksestä. Hän odottikin innolla, että pääsisi kertomaan Jodi Harvey-Brownista sekä kuulemaan muiden valitsemista nykytaiteilijoista.

Saatuaan puettua päälleen ja heitettyään laukun olalleen Shou hyvästeli heidät ja lähti kotiaan kohti. "Katsotaanko jotain k-draamaa?" Minho ehdotti. Oli jo sen verran myöhä, ettei oikein kannattanut enää jatkaa opiskelujuttuja, mutta toisaalta oli vielä liian aikaista mennä nukkumaan.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Nightingale » 26.05.2020 21:15

Jihye Park

"Turvallista kotimatkaa sinulle etukäteen", Shou toivotti. "Kiitos", Jihye vastasi hymyillen. Mitä pidempään hän Shoun kanssa jutteli, sitä enemmän hän tästä piti. Tästä tulisi varmasti hyvä ystävä Minholle, kunhan nämä ehtisivät tutustua kunnolla toisiinsa.

Shou vilkaisi kelloa ja sanoi: "Minun pitäisi varmaan lähteä kotiin. Kiitos oikein paljon ruuasta ja seurasta." Jihyestä oli harmi, että toisen täytyi jo lähteä, mutta kello oli kieltämättä jo yllättävän paljon. Hän katseli yhdessä Minhon kanssa, kun Shou käveli eteiseen ja alkoi pukea päälleen. "Näemme varmaan seuraavan kerran maanantaina", japanilaistaustainen nuorukainen sanoi. "Niin teemme", Minho totesi hymyillen.

"Hei sitten", Shou hyvästeli heidät vilkuttaen. Jihye ja Minho vastasivat hyvästeihin. Sitten Shou poistui. "Katsotaanko jotain k-draamaa?" Minho ehdotti. "Sopii. Minulla onkin yksi hauska mielessä", Jihye vastasi. He asettuivatkin loppuillaksi Minhon sängylle katsomaan tämän läppäristä hänen valitsemaansa sarjaa, mikä tuntui ihan siltä kuin he olisivat olleet lapsuudenkodissaan Soulissa.
Nightingale

Edellinen

Paluu Asunnot