Kirjoittaja Nightingale » 04.06.2020 21:19
Minho Park
Shou harkitsi hetken asiaa mutta sanoi sitten: "En usko siinä olevan mitään ongelmaa, joten voin soittaa sen joskus." Minho hymyili. Hänestä oli kiva kuulla, että Shou tunsi voivansa jakaa hänen kanssaan niin henkilökohtaisen kappaleen. Vaikka he eivät olleet tunteneet vielä pitkään, he olivat muutenkin puhuneet avoimesti kipeistä asioista, joten oli hyvä mahdollisuus, että heistä tulisi ajan mittaan hyviä ystäviä.
"Saattaa olla, etten esittele sitä bändini jäsenille. Suurin osa heistä ei pitänyt Hikasta, joten tunteeni häntä kohtaan ovat heidän mielestään varmaan turhia. Tai siis uskon heidän ajattelevan, ettei kumppanini olisi biisin arvoinen", Shou totesi. "On ikävää, jos he ajattelevat niin. Tosin täytyy sanoa, että luulen, ettei yksikään minun kumppaneistani ole ollut Jihyen mielestä tunteideni arvoinen. Kukaan ulkopuolinen ei kuitenkaan voi määrätä, rakastaako jotakuta tai sureeko eroa jostakusta. Oikeasti merkitystä on vain sillä, että itse koet Hikan olevan kappaleen arvoinen", Minho sanoi.
"Itse ajattelen myös, että kaikissa on hyviä ja huonoja puolia. Voi surra hyvien puolien menettämistä, vaikka olisi katkera huonoista puolista. Sitä paitsi ehkä biisisi on enemmän sinua itseäsi varten kuin Hikaa, joka ei varmaankaan tule ikinä kuulemaan sitä. Minusta on hyvä, jos kappaleen tekeminen on auttanut sinua käsittelemään tunteitasi häntä kohtaan ja toipumaan erosta", Minho jatkoi.
Häilyväinen sydän on ainoa vakaa asia maailmassa.