Lemurs and lions (London Zoo)

Jokin muu paikka mielessä? Ei hätää, ne pelit tänne ^^

Valvoja: Nightingale

Re: Lemurs and lions (London Zoo)

ViestiKirjoittaja Rishou Makito » 07.06.2020 11:52

Rishou Makito

Shou oli iloinen, että Minho nautti saukoista myös, sillä tämäkin hymyili kovasti pikkuisten otusten touhuille. Aikansa saukkoja katseltuaan kaksikko suuntasi sitten kohti eläintarhan uloskäyntiä. "Tämä oli todella kiva reissu. Oli ihanaa nähdä kaikki nämä eläimet ja tutustua paremmin sinuun. Yritetään nähdä pian uudestaan", Minho sanoi.

"Minäkin viihdyin kovasti, ja oli mukavaa käydä täällä pitkästä aikaa", Shou vastasi hymyillen. Oli mukavaa kuulla, että Minhokin oli viihtynyt. Shounkin mielestä oli kivaa tutustua opiskelutoveriin lisää. Hän viihtyi hyvin paljon tämän seurassa.

Jo uloskäynnin luona Shou sittemmin muisti, että oli saanut uutena vuotena kahdenhengen liput jousiammuntaan bänditovereiltaan. Hän ei ollut vieläkään löytänyt tilaisuutta käyttää niitä, mutta ajatteli, että Minhon kanssa olisi mukava käydä, jos toinen pitäisi jousiammunnasta. "Minulla on muuten vapaaliput jousiammuntaan, jos sinua kiinnostaa, niin voisimme mennä ensi kerralla", Shou ehdotti. Minho oli tällä hetkellä hänen ykkösvalintansa seuralaiseksi.
Rishou Makito

ViestiKirjoittaja Nightingale » 07.06.2020 12:27

Minho Park

"Minäkin viihdyin kovasti, ja oli mukavaa käydä täällä pitkästä aikaa", Shou vastasi hymy huulillaan. Oli mukavaa tietää, että he molemmat olivat nauttineet eläintarhavierailusta yhtä paljon. Minho olikin iloisella mielellä nyt. Ennen pitkää ero alkaisi painaa taas mieltä, mutta ainakin joksikin aikaa hän oli saanut piristystä, kuten oli toivonut.

He olivat ehtineet jo uloskäynnille, kun Shou puhkesi uudelleen puhumaan. "Minulla on muuten vapaaliput jousiammuntaan, jos sinua kiinnostaa, niin voisimme mennä ensi kerralla", tämä ehdotti. "Lähden oikein mielelläni. En olekaan ikinä kokeillut jousiammuntaa. Olen harrastanut lapsesta asti jalkapalloa, joten minulla ei ole ollut aikaa osallistua jousiammuntakerhoon koulussa", Minho vastasi. Jousiammunta kiinnosti häntä, ja hän oli otettu siitä, että Shou halusi käyttää vapaalippunsa hänen kanssaan jonkun ystävänsä sijaan.

"Voimme sopia yksityiskohdista myöhemmin", Minho sanoi. Kun he olivat hyvästelleet, hän lähti kohti metroasemaa ja kotia. Oli kiva, että oli jotain odotettavaa sen sijaan, että seuraava tapaaminen olisi jäänyt ilmaan. Vaikutti siltä, että kumpikin heistä halusi yhtä kovasti tutustua toiseen.
Häilyväinen sydän on ainoa vakaa asia maailmassa.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Rishou Makito » 07.06.2020 12:49

Rishou Makito

"Lähden oikein mielelläni. En olekaan ikinä kokeillut jousiammuntaa. Olen harrastanut lapsesta asti jalkapalloa, joten minulla ei ole ollut aikaa osallistua jousiammuntakerhoon koulussa", Minho vastasi. Shou oli iloinen Minhon suostumisesta. Hänkään ei ollut pahemmin jousiammuskellut ikinä, ehkä joskus lapsena kesäkerhoissa, mutta ei muuten.

"Voimme sopia yksityiskohdista myöhemmin", korealaisnuorukainen sanoi, mille Shou nyökkäsi. Hän heipatti opiskelutoverinsa ja lähti kävelemään kotia kohti, eri suuntaan kuin Minho. Hän odotti innolla seuraavaa tapaamiskertaa Minhon kanssa.
Rishou Makito

Edellinen

Paluu Jokin muu paikka