Akiyoshi higa
Akia ei elokuva pelottanut ollenkaan, mutta ei hänen mielestään valinta ollut huonokaan vaikka hän nojasikin rentona päätään kämmeneensä. Niya oli istuttanut perseensä hänen puoleiselle käsinojalle, jossa hänen kyynärpäänsä sijaitsi. Hän oli Hikan ja Niyan välissä, joten tila oli hiukka ahdas mutta kyllä siihen sopeutui. Basisti vilkaisi pikaisesti Hikaa ja huomasi tämän tärisevän kuin haavanlehti myrskyn armoilla, tämän silmätkin oli laajenneet suuriksi pelottavimmissa kohti elokuvaa. Akin teki niin helvetin kovasti mieli levittää kätensä ilmaan ja karjaista niin kovaa kuin kurkusta lähti vain pelästyttämisen ilosta mutta jätti sen väliin, koska siitä olisi vain aiheutunut pelkkää itkua. Sitä paitsi Shou sen jälkeen potkisi hänen mitä todennäköisemmin rappusiin nukkumaan.
Basisti kumartui Hikan yli ottamaan kourallisen poppareita Shoun pitelemästä kulhosta. Juuri kun hän oli saanut pari herkkupalaa suuhunsa, vierestä alkoi soida kovaan ääneen kännykkä. Aki meinasi tukehtua popcorneihin ihan vain sen takia, että kyseinen ääni häiritsi hänen keskittymistään. Vaimeasti yskien Aki mulkaisi murhaavasti Niyaa, joka parhaillaan kaiveli taskustaan puhelinta, ja lopulta vastasi siihen.
"Moi~ Ei kai sulla vaan oo mua jo ikävä? Enhän mä oo edes ollu poissa sieltä koululta kuin pari päivää. Tosin kyllä mä ymmärrän, että sulla on supertylsää ilman mua, kyllä mullakin ois. Ja jos mä oikein arvaan, niin kyllä sulla on vähän jotain muutakin mielessä. Mutta ei se mikään ihme oo, oonhan mä Black knight'sin seksikkäin oppilas", laulaja laperteli ällöllä äänensävyllä. Basisti kiristeli hampaitaan. Häntä niin vitutti, jos joku puhui isoon ääneen kun hän katsoi telkkaria. Okei, hän antoi puhelimen soimisen anteeksi, mutta siihen olisi voinut vastata MUUALLA.
Kyrsiintyneenä Aki tönäisi käsivarrellaan pikkaraisen Niyapojan hornantuuttiin. "Mee perkele muualle soittamaan suutas, tässä katellaan leffaa, saatana!" Hän suutahti katsellen bändikaveriaan silmät sirrillään.