Archery Lesson

Jokin muu paikka mielessä? Ei hätää, ne pelit tänne ^^

Valvoja: Nightingale

Re: Archery Lesson

ViestiKirjoittaja Rishou Makito » 29.07.2020 22:17

Rishou Makito

Minho näytti pohtivan, halusiko avautua ajatuksistaan Shoulle. Hetken pohdinnan jälkeen tämä vastasi: "Se minun toisella puolellani ampunut taitava nuorukainen toi mieleen erään eksäni. En ole ajatellut häntä aikoihin, sillä erostamme on jo kuusi vuotta. Meidän suhteemme ei myöskään ollut sellainen, jota olisi mukava muistella."

Shou oli sisimmissään iloinen, ettei Minhon harmitus johtunut hänestä, mutta oli silti todella ikävää, että vieras ihminen oli tuonut tahattomasti ikäviä muistoja Minhon mieleen. Shou oletti, ettei Minho kertoisi sen enempää, eikä hän ollut odottanutkaan sellaista, mutta yllättyi, kun Minho kertoi yksityiskohtaisemmin ex-poikaystävästään.

Kapinoidakseen vanhempien vaatimuksia Minho oli teininä hakeutunut huonoon seuraan, tehnyt huonoja valintoja ja pikku rötöksiä. Samoin tämän moottoripyöräpoikaystävä oli käyttänyt hyväkseen nuoren Minhon kapinallisuutta ja kaventunutta näkökulmaa. Minho sanoikin katuvansa sitä aikakautta elämässään ja halusi varmasti tehdä asioita toisin.

"Kaikesta tuosta huolimatta olisin varmaan jatkanut hänen kanssaan seurustelua, ellei Jihye olisi puuttunut asiaan. Hän oli saanut tarpeekseen toilailujeni katsomisesta sivusta ja päätti puhua suunsa puhtaaksi. Hän sai minut tajuamaan, ettei seuraisi mitään hyvää, jos jatkaisin samaa rataa. Ymmärsin myös, että tulevaisuuden hukkaan heittäminen vanhempia vastaan kapinoimisen vuoksi oli turhan kova hinta. Niinpä jätin sekä päihteet että Cheolin ja aloin taas keskittymään opiskeluun ja harrastuksiin", Minho sanoi vielä lopuksi.

Shou oli ensi näkemältä pitänyt Minhon pikkusiskosta ja arvosti tätä nyt vielä enemmän, koska tämä oli uskaltanut mennä ojentamaan isoveljeään ja ohjaamaan tämän taas oikeille raiteille. Kitaristi oli siitä myös kiitollinen, vaikkei ollutkaan tuntenut Minhoa ennen.

Shou myös tunsi surullisuutta siitä, että opiskelutoveri oli kokenut niin monta huonosti päätynyttä ihmissuhdetta. Jihye olikin kertonut Lontoossa käydessään, että Minhon kaikki poikaystävät olivat olleet mänttejä. Nyt hän todella pystyi uskomaan ja ymmärtämään, miksi Jihye oli niin vihainen Minhon existä.

"Kiitos kun kerroit. Kuulostaa todella rankalta. Olen pahoillani, että jouduit kokemaan niin ikävän ihmissuhteen", Shou sanoi. Hän tiesi miltä pettämiseksi joutuminen tuntui. Se jälkeen ei helposti luottanut uusiinkaan kumppaneihin sokeasti, vaikka olisi kuinka luotettavan oloinen ihminen.
Rishou Makito

ViestiKirjoittaja Nightingale » 29.07.2020 22:46

Minho Park

Minhon helpotukseksi Shou ei näyttänyt järkyttyneeltä tai paheksuvalta. Kaikille ihmisille ei kannattanut kertoa teini-iän huonoista valinnoista, mutta onneksi opiskelutoveri ei ollut taipuvainen ajattelemaan pahaa muista vaan hyvin ymmärtäväinen. Lähinnä hänen kertomuksensa näytti saavan Shoussa aikaan myötätuntoa. Tämän sanat olivatkin empaattiset: "Kiitos kun kerroit. Kuulostaa todella rankalta. Olen pahoillani, että jouduit kokemaan niin ikävän ihmissuhteen."

Minho kohautti olkapäitään. "En voi syyttää siitä ketään muuta kuin itseäni. Ei kukaan pakottanut minua alkamaan seurustella Cheolin kanssa tai tekemään kaikkia niitä tyhmyyksiä. Olin kuitenkin nuori ja naiivi ja tahdoin kapinoida vanhempiani vastaan. Onneksi Jihye onnistui puhumaan minulle järkeä, ettei siinä käynyt vielä pahemmin. Olisin voinut tuhota koko tulevaisuuteni, ja tuskin minun ja Cheolin suhde olisi sekään muuttunut ainakaan parempaan suuntaan, jos se olisi jatkunut."

Minho oli hetken hiljaa ja kysyi sitten: "Millaisia sinun muut eksäsi kuin Hika olivat? Oletko yhä heidän kanssaan tekemisissä, vai erositteko ikävissä merkeissä?" Korealaisnuorukaisella ei ollut aiemmin ollut kaveria, joka olisi myös ollut homoseksuaali, joten hän ei tiennyt, oliko hänen onneton seurusteluhistoriansa tyypillinen seksuaalivähemmistön edustajalle vai ei. Siksi hän päätti tiedustella asiasta, vaikka aihe saattoikin olla arkaluontoinen. Hän kuitenkin luotti siihen, että Shou ilmaisisi, jos ei haluaisi vastata.
Häilyväinen sydän on ainoa vakaa asia maailmassa.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Rishou Makito » 30.07.2020 00:28

Rishou Makito

"En voi syyttää siitä ketään muuta kuin itseäni. Ei kukaan pakottanut minua alkamaan seurustella Cheolin kanssa tai tekemään kaikkia niitä tyhmyyksiä. Olin kuitenkin nuori ja naiivi ja tahdoin kapinoida vanhempiani vastaan. Onneksi Jihye onnistui puhumaan minulle järkeä, ettei siinä käynyt vielä pahemmin. Olisin voinut tuhota koko tulevaisuuteni, ja tuskin minun ja Cheolin suhde olisi sekään muuttunut ainakaan parempaan suuntaan, jos se olisi jatkunut", Minho sanoi olkapäitään kohauttaen.

Shou nyökkäsi. Oli tosiaan Minhon valinta lähteä väärälle polulle, mutta oli silti ikävää, että se matka oli ollut niin kivinen kulkea. Kitaristin oli myös hiukan vaikea kuvitella Minhoa kapinallisena, kun tämä nykyään oli niin kohtelias, hillitty ja tunnellinen sekä innokas opiskelija. Shoulla itsellään ei ollut ollut koskaan kapina vaihetta elämässään. Hän oli ollut aika helppo lapsi.

"Millaisia sinun muut eksäsi kuin Hika olivat? Oletko yhä heidän kanssaan tekemisissä, vai erositteko ikävissä merkeissä?" Opiskelutoveri kysyi seuraavaksi.

Shou ei ollut koskaan tottunut puhumaan hirveästi entisistä kumppaneistaan kenellekään, mutta Minholle niiden kertominen ei tuntunut ikävältä ajatukselta. Olihan Minhokin avautunut arkaluotoisesta suhteestaan ja villistä nuoruudestaan hänelle. "Hikan mukaan lukien minulla on ollut kaikkiaan kolme kumppania. Ensimmäinen oli teininä, jolloin meidän molempien kiinnostus lopahti viiden kuukauden seurustelun jälkeen. Toinen suhde päättyi ikävästi, kun sain tietää poikaystäväni pettäneen minua naisen kanssa. Tobyn kanssa en ole missään tekemisissä, vaikka hän yritti kiristää minua jokin aika sitten palaamaan takaisin yhteen, vaikka seurustelin jo Hikan kanssa. Hikaankaan en ole ollut yhteydessä eromme jälkeen. Ensimmäisen kumppanin kanssa vaihdan kuulumisia silloin tällöin netissä."
Rishou Makito

ViestiKirjoittaja Nightingale » 30.07.2020 00:48

Minho Park

Shou ei vaikuttanut panevan pahakseen hänen kysymystään, vaikkei eksistä puhuminen ollutkaan ikinä hauskaa. "Hikan mukaan lukien minulla on ollut kaikkiaan kolme kumppania. Ensimmäinen oli teininä, jolloin meidän molempien kiinnostus lopahti viiden kuukauden seurustelun jälkeen. Toinen suhde päättyi ikävästi, kun sain tietää poikaystäväni pettäneen minua naisen kanssa. Tobyn kanssa en ole missään tekemisissä, vaikka hän yritti kiristää minua jokin aika sitten palaamaan takaisin yhteen, vaikka seurustelin jo Hikan kanssa. Hikaankaan en ole ollut yhteydessä eromme jälkeen. Ensimmäisen kumppanin kanssa vaihdan kuulumisia silloin tällöin netissä", Shou kertoi.

Minhosta oli ikävä kuulla, että Hikan lisäksi Shoun toinenkin poikaystävä oli ollut uskotonta tyyppiä. Ei ihme, että opiskelutoveri ymmärsi häntä niin hyvin. Petetyksi tuleminen jätti syvät jäljet ja helposti myös pysyvän epäluottamuksen. Shou tosin ei vaikuttanut yhtä mustasukkaiselta kuin hän. Ainakin tämä oli sanonut Hikan petollisuuden tulleen aivan yllätyksenä, siinä missä Minho oli epäillyt perättömästi Junia.

"Toby kuulostaa todella huonolta kumppanilta, kun hän kerran ensin petti ja sitten vielä kiristi sinua", Minho kommentoi ääneen. "Onneksi ensimmäinen poikaystäväsi ei sentään ollut samaa maata. Silti minut tekee surulliseksi kuulla, ettei Hika ollut ensimmäinen kosketuksesi uskottomuuden kanssa. Ansaitsisit niin paljon parempaa. Toivottavasti seuraava kumppanisi osaa arvostaa ja kohdella sinua huomattavasti paremmin."

"Sinun erostasihan on nyt jo jonkin aikaa", Minho totesi seuraavaksi. "Tuntuuko, että alat päästä yli Hikasta? Oletko tavannut ketään, joka olisi herättänyt kiinnostuksesi?" Korealaisnuorukainen ei tarkoittanut olla tunkeileva, vaan hänen tarkoituksensa oli kartoittaa sitä, voiko Shou jo henkisesti paremmin. Ero Hikasta oli nimittäin ollut tälle ilmeisen kova pala. Minho toivoi, että Shou pystyisi pian jättämään uskottoman eksänsä taakseen ja löytämään uuden rakkauden elämäänsä, koska opiskelutoveri ansaitsi olla onnellinen.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Rishou Makito » 30.07.2020 10:59

Rishou Makito

"Toby kuulostaa todella huonolta kumppanilta, kun hän kerran ensin petti ja sitten vielä kiristi sinua. Onneksi ensimmäinen poikaystäväsi ei sentään ollut samaa maata. Silti minut tekee surulliseksi kuulla, ettei Hika ollut ensimmäinen kosketuksesi uskottomuuden kanssa. Ansaitsisit niin paljon parempaa. Toivottavasti seuraava kumppanisi osaa arvostaa ja kohdella sinua huomattavasti paremmin", Minho sanoi.

"En tiedä miksi Toby halusi yhteen takaisin, hän ei ollut ollut alun alkaenkaan täysin kiinnostunut minusta. Uhkasin häntä lähestymiskiellolla, minkä jälkeen hän lopetti häiritsemisen", Shou vastasi.

"Sinun erostasihan on nyt jo jonkin aikaa. Tuntuuko, että alat päästä yli Hikasta? Oletko tavannut ketään, joka olisi herättänyt kiinnostuksesi?" Opiskelutoveri kysyi. "Nyt on jo alkanut helpottaa. En ajattele Hikaa enää pahemmin eikä hänestä puhuminen tee pahaa", Shou vastasi. "En kuitenkaan usko, että minusta olisi heti uuteen suhteeseen, vaikka löytäisinkin jonkun kiinnostavan. On parempi olla yksin."
Rishou Makito

ViestiKirjoittaja Nightingale » 30.07.2020 11:12

Minho Park

"En tiedä miksi Toby halusi yhteen takaisin, hän ei ollut ollut alun alkaenkaan täysin kiinnostunut minusta. Uhkasin häntä lähestymiskiellolla, minkä jälkeen hän lopetti häiritsemisen", Shou kertoi. Minho pudisti päätään. Tilanne oli selvästi mennyt vakavaksi, kun opiskelutoverin oli pitänyt uhata lähestymiskiellolla eksäänsä, jotta sai tältä rauhan. Oli kyllä vaikea ymmärtää, miksi Tobylla oli ollut tuollainen pakkomielle saada Shou takaisin. Toisaalta jotkut ihmiset olivat sellaisia, etteivät halunneet luopua mistään, minkä olivat kerran saaneet omakseen, vaikka kyse olisi ollut toisesta ihmisestä.

"Nyt on jo alkanut helpottaa. En ajattele Hikaa enää pahemmin eikä hänestä puhuminen tee pahaa", Shou vastasi kysymykseen. "Se on hyvä", Minho totesi. Hän oli iloinen kaverinsa puolesta, että tämä oli hyvää vauhtia toipumassa kivuliaasta erosta. "En kuitenkaan usko, että minusta olisi heti uuteen suhteeseen, vaikka löytäisinkin jonkun kiinnostavan. On parempi olla yksin", Shou kuitenkin jatkoi.

Minho nyökkäsi. "Ymmärrän. Kuten joskus taisin kertoakin, olen välillä alkanut seurustella liian pian edellisen suhteen päättymisen jälkeen, eikä siitä ole seurannut mitään hyvää. Toisaalta ei ole aina helppo sanoa, milloin on kulunut tarpeeksi aikaa. Jos tapaat jonkun, joka kiinnittää huomiosi, ei välttämättä kannata antaa tilaisuuden mennä ohi vaan seurata sydäntään. Joskin minä en ehkä ole paras ihminen neuvomaan suhdeasioissa", Minho päätti sanansa itsetietoisesti hymähtäen. Shoullekin oli varmasti jo käynyt selvästi, että hänen seurusteluhistoriansa oli kaikkea muuta kuin mallikelpoinen.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Rishou Makito » 30.07.2020 11:47

Rishou Makito

"Ymmärrän. Kuten joskus taisin kertoakin, olen välillä alkanut seurustella liian pian edellisen suhteen päättymisen jälkeen, eikä siitä ole seurannut mitään hyvää. Toisaalta ei ole aina helppo sanoa, milloin on kulunut tarpeeksi aikaa. Jos tapaat jonkun, joka kiinnittää huomiosi, ei välttämättä kannata antaa tilaisuuden mennä ohi vaan seurata sydäntään. Joskin minä en ehkä ole paras ihminen neuvomaan suhdeasioissa", Minho sanoi.

Shou nyökkäsi. Hän ymmärsi sen, että jos joku kiinnitti huomion, oli vaikea vastustaa kiusausta mennä uuteen suhteeseen. "Ihmissuhteet ja rakkaus ovat vaikeita asioita. Mihinkään ei ole täysin oikeaa vastausta ja tapaa tehdä asioita. Itse toivon löytäväni ihmisen, joka alkuhuumankin jälkeen olisi valmis jäämään luokseni", Shou totesi hiukan haikeasti. Hän toivoi, että olisi ihminen, joka ei pitäisi häntä liian tylsänä. Hän oli rauhallinen eikä tykännyt liiasta bilettämisestä ja riehumisesta, mikä teki hänestä tavanomaisen ja mahdollisesti tylsän seuralaisen.

"Toivon, että sinäkin löydät suhteen, joka jäisi elämään eikä aiheuttaisi murhetta. Olet kokenut ikäviä asioita, ansaitsisit paljon parempaa ja olla onnellinen."
Rishou Makito

ViestiKirjoittaja Nightingale » 30.07.2020 12:02

Minho Park

"Ihmissuhteet ja rakkaus ovat vaikeita asioita. Mihinkään ei ole täysin oikeaa vastausta ja tapaa tehdä asioita. Itse toivon löytäväni ihmisen, joka alkuhuumankin jälkeen olisi valmis jäämään luokseni", Shou vastasi hieman surumielisen kuuloisesti. "Löydät varmasti", Minho vakuutti. Hänestä oli ikävää, että opiskelutoverin eksät olivat kyllästyneet tähän niin nopeasti eivätkä olleet osanneet arvostaa tätä, mutta hän oli varma, etteivät kaikki ihmiset olisi niin typeriä.

"Toivon, että sinäkin löydät suhteen, joka jäisi elämään eikä aiheuttaisi murhetta. Olet kokenut ikäviä asioita, ansaitsisit paljon parempaa ja olla onnellinen", Shou tokaisi seuraavaksi. Minho yllättyi hieman toisen sanoista mutta nyökkäsi sitten. "Toivotaan niin. Kyllähän minussakin on ollut omat vikani. Lisäksi Etelä-Koreassa ei ole helppoa olla seksuaalivähemmistön edustaja. Vanhempani tuskin tulevat koskaan hyväksymään homoseksuaalisuuttani, eikä siitä kannata mennä kertomaan vieraille ihmisille. Salailu rasittaa mitä tahansa suhdetta." Loppua kohden Minhon sanat muuttuivat alakuloisemmiksi.

"Miten sinun vanhempasi suhtautuvat siihen, että olet kiinnostunut toisista miehistä?" Minho kysyi seuraavaksi kysymyksen, jota hän oli pohtinut jo jonkin aikaa. Hän oli huomannut, että Englannissa oltiin yleisesti paljon suvaitsevaisempia seksuaalivähemmistöjä kohtaan, mutta hän oli kuullut, etteivät kaikki vanhemmat silti ottaneet hyvin lapsensa tuloa kaapista. Nekin ihmiset, jotka olivat muuten avomielisiä, saattoivat järkyttyä, jos kyse oli jonkun ventovieraan sijaan omasta jälkikasvusta. Ilmeisesti asiasta tuli silloin liian omakohtainen.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Rishou Makito » 30.07.2020 12:47

Rishou Makito

"Löydät varmasti", Minho totesi. Shou ei ollut kovin positiivinen tällä hetkellä sen asian suhteen, mutta ehkä se ajatus helpottaisi jossain vaiheessa.

"Toivotaan niin. Kyllähän minussakin on ollut omat vikani. Lisäksi Etelä-Koreassa ei ole helppoa olla seksuaalivähemmistön edustaja. Vanhempani tuskin tulevat koskaan hyväksymään homoseksuaalisuuttani, eikä siitä kannata mennä kertomaan vieraille ihmisille. Salailu rasittaa mitä tahansa suhdetta", Minho vastasi. Tämä oli näyttänyt aluksi hieman yllättyneeltä siitä, että Shou oli toivonut tälle onnea rakkaudessa.

Shouta harmitti, että Koreassa oli vieläkin niin vanhanaikainen käsitys homoseksuaaleista eikä heitä hyväksytty sillä lailla kuin länsimaissa. "Miten sinun vanhempasi suhtautuvat siihen, että olet kiinnostunut toisista miehistä?" Minho kysyi uteliaana.

"Äitini otti kaapista tulemiseni hyvin ja tukee minua ihmissuhteissa. Isällä meni aikansa, että hän alkoi olla ok asian kanssa. Vanhempani ovat japanilaissyntyisiä, joten isällä oli kovempi paikka homouteni hyväksymisen kanssa. Hän kun on vähän vanhanaikaisempi mieleltään."
Rishou Makito

ViestiKirjoittaja Nightingale » 30.07.2020 13:13

Minho Park

"Äitini otti kaapista tulemiseni hyvin ja tukee minua ihmissuhteissa. Isällä meni aikansa, että hän alkoi olla ok asian kanssa. Vanhempani ovat japanilaissyntyisiä, joten isällä oli kovempi paikka homouteni hyväksymisen kanssa. Hän kun on vähän vanhanaikaisempi mieleltään", Shou kertoi. "Hyvä, että isäsikin suhtautuu nyt paremmin", Minho vastasi. Hän oli iloinen kaverinsa puolesta, että tämän kotona ei oltu tuomitsevia.

"Minun vanhempani teeskentelevät, etteivät tiedä seksuaalisesta suuntautumisestani. Se on asia, josta ei ikinä puhuta, enkä usko, että tilanne muuttuu koskaan sen kummemmaksi. Toisaalta tiedän, että he olisivat voineet myös heittää minut ulos tai pakottaa eheytysleirille. Lisäksi minulla on tukenani Jihye ja ystäviä, joten asiat voisivat olla huonomminkin", Minho sanoi.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Rishou Makito » 30.07.2020 14:01

Rishou Makito

"Hyvä, että isäsikin suhtautuu nyt paremmin", Minho totesi. "Minun vanhempani teeskentelevät, etteivät tiedä seksuaalisesta suuntautumisestani. Se on asia, josta ei ikinä puhuta, enkä usko, että tilanne muuttuu koskaan sen kummemmaksi. Toisaalta tiedän, että he olisivat voineet myös heittää minut ulos tai pakottaa eheytysleirille. Lisäksi minulla on tukenani Jihye ja ystäviä, joten asiat voisivat olla huonomminkin", toinen jatkoi.

"Silti ikävä kuulla, ettei vanhempasi tue sinua", Shou sanoi harmissaan. Minho koki elämässään niin paljon vastoinkäymisiä ja stressiä, että oli tottunut niihin. Minho ansaitsi niin paljon parempaa. Onneksi toinen ei ollut ollut täysin yksin asioidensa kanssa vaan tällä oli pieni tukiverkostonsa. Tukiverkoston ei tarvinnut olla kovin suuri, jos vain tunsi saavansa tukensa muutamaltakin ihmiseltä. "Olen kuitenkin iloinen, että sinulla on niin mahtava pikkusisko. Hän välittää sinusta kovasti."
Rishou Makito

ViestiKirjoittaja Nightingale » 30.07.2020 14:21

Minho Park

"Silti ikävä kuulla, ettei vanhempasi tue sinua", Shou vastasi ja kuulosti harmistuneelta hänen puolestaan. Minhoa kosketti, että toinen oli niin vahvasti hänen puolellaan, vaikka he eivät olleet tunteneet vielä kovin kauaa. "Olen kuitenkin iloinen, että sinulla on niin mahtava pikkusisko. Hän välittää sinusta kovasti", Shou jatkoi. "Tiedän. Olen onnekas", Minho vastasi pieni hymy huulillaan. Jihye osasi olla itsepäinen ja puuttui välillä hieman liikaakin hänen asioihinsa, mutta hän ei olisi luopunut pikkusiskostaan mistään hinnasta, niin korvaamaton tämä hänelle oli.

Minho vilkaisi ympärilleen ja huomasi, että he olivat tulleet risteykseen, josta heidän pitäisi lähteä eri suuntiin päästäkseen koteihinsa. "Kiitos vielä, että kutsuit minut seurauksesi. Vaikka ajauduinkin muistelemaan menneitä, niin oli kiva kokeilla jousiammuntaa ja tietenkin viettää aikaa kanssasi." Hetken mielijohteesta korealaisnuorukainen kurottautui halaamaan pikaisesti Shouta. "Laitellaan taas viestiä. Hei hei!" Minho vielä sanoi, ennen kuin lähti omaan suuntaansa. Cheolin ajattelemisesta ja vakavasävyisestä keskustelusta huolimatta hänelle oli jäänyt kokonaisuutena varsin hyvä olo iltapäivästä.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Rishou Makito » 30.07.2020 14:56

Rishou Makoto

"Tiedän. Olen onnekas", Minho vastasi hymyillen. Shoukin hymyili. Minhon hymy oli tarttuvaa. Korealaisnuorukainen katseli risteyksessä ympärilleen. Shou tajusi vasta nyt, että se oli risteys, jossa heidän tulisi erkaantua omille teilleen.

"Kiitos vielä, että kutsuit minut seurauksesi. Vaikka ajauduinkin muistelemaan menneitä, niin oli kiva kokeilla jousiammuntaa ja tietenkin viettää aikaa kanssasi", Minho kiitti ja Shoun yllätykseksi halasi häntä pikaisesti ennen kuin ehti sanoa mitään vastaukseksi. Halaus oli niin pikainen, ettei Shou ehtinyt oikein vastata siihen. "Ei mitään, olen iloinen, että viihdyit kaikesta huolimatta", Shou sanoi omasta puolestaan.

"Laitellaan taas viestiä. Hei hei!", Minho heipatti ja kääntyi jatkamaan matkaan kotiaan kohti. "Nähdään taas!" Shou hyvästeli omasta puolestaan hymyillen. Hänelle oli jäänyt lämmin tunne Minhon pikaisesta halista. Shousta tosiaan alkoi tuntua, että heistä tulisi hyvät ystävät. He pystyivät keskustelemaan vakavista ja syvällisistä asioista heti alussa, mikä sai olon tuntumaan siltä, että heistä voisi tulla läheisiäkin ystävyksiä keskenään. Niitä Shoulla ei ollut liiaksi elämässään, joten Minhon seura oli tervetullut. Pääsisivätpä he tapaamaan pian uudestaan.
Rishou Makito

Edellinen

Paluu Jokin muu paikka