Rishou Makito
”Turhaa sä siltä tollasta kysyt, tiiät jo vastauksen itekin”, Aki tokaisi hänen sanoihinsa. Shou vilkaisi hetki sitten lattialle lentänyttä kukkaruukkua, joka nyt oli monessa osassa, käyttökelvottomana. Hikan viime viikolla tuodut kukat olivat nyt myös lattialla ja lepäsivät vesilätäkön päällä. Hikasta puheen ollen, mitähän tämä miettisi, kun hän kertoisikin harjoitusten menneen pieleen tämän takia?
Antaa sen rypee mudassaan ihan vapaasti, ei muakaan ois oikeesti kiinnostanutkaan”, basisti sanoi seuraavaksi ja harppoi muutamalla askeleella bassonsa luokse. Shou kurtisti kulmiaan Akin sanoille, jotka olivat tulleet tämän suusta varsin aggressiivisella voimalla. Ei ollut kovin hellävarainen tapa kohdella ihmistä, jolle oli käynyt erittäin pahasti… ”Mä häivyn, mua ei kiinnosta enää tää paska”, Aki vielä totesi, käveli ovelle ja lähti ovet paukkuen. Shou sulki silmänsä kovan pamauksen johdosta ja painoi huulensa turhautuneesti yhteen. Miksi heillä oli aina tällaisia riitoja? Niitä oli ollut enemmän viime aikoina, mistä se johtui?
"Kuten Aki sanoi, tiedät jo vastauksen. Olen varma, etten halua sen paremmin puhua siitä kuin ilmoittaa kenellekään ulkopuoliselle. Se olisi sitä paitsi aika vaikeaa, kun en tiedä sen miehen nimeä”, Kazuhiro totesi hetken hiljaisuuden jälkeen. Shou nosti katseensa rumpaliin, kun tämä nousi sohvalta, otti kaulahuivinsa Niyalta ja häipyi hiljaisesti.
Huoneeseen jäi painostava hiljaisuus, jonka rikkoi vain kattoon ropisevat raskaat sadepisarat. Jäljellä olivat vain hän ja Niya, joista jompikumpi hyvin todennäköisesti lähtisi seuraavaksi. Näistä treeneistä ei tulisi enää mitään, joten turha sitä oli enää yrittää järjestääkään sen kummemmin. Rishou huokaisi raskaasti ja hieraisi kasvojaan, istuutui sitten sohvalle, jossa Kazuhiro oli istunut. ”Sinäkin voit mennä jo kotiin, Niya, lähden kohta itsekin…” ykköskitaristi mutisi silmät ummessa. Hän pitkittäisi kyllä kotiinlähtöään, koska ei halunnut kuulla puhelimen vastaajasta niitä viestejä, joita Toby oli luultavasti jättänyt äänimerkin jälkeen.