Beating Hearts

Pikku mussuikoiden soittotreenejä ja paljon muuta!! :''3

Valvoja: Nightingale

Re: Beating Hearts

ViestiKirjoittaja Nightingale » 07.12.2013 18:16

Niya Fujiwara:

"Ei oo todellista!" Niya kiljui täyttä kurkkua sännätessään hiukset pörrössä ulos vessasta. "Mun upeet hiukset on ihan pilalla! Mä en kehtaa enää koskaan astua ulos mun huoneesta. Mun koko elämä on ohi!" vokalisti jatkui kirkumistaan lähes hysteerisenä. Hänen kätensä heiluivat ilmassa kuin kaksi tuulimyllyn siipeä sanoja säestämässä.

Niya ei tajunnut, miten tässä oli voinut käydä näin. Hän oli vain halunnut kokeilla jotain uutta ja värjätä hiuksensa vaihteeksi violetiksi. Punamustat hiukset olivat olleet tosi siistit, mutta hänellä oli ollut ne niin kauan, että hän oli kyllästynyt niihin. Niinpä hän oli päättänyt kokeilla ihan uutta hiusväriä ja ajatellut, että violetti olisi tarpeeksi näyttävä väri. Yuki oli luvannut auttaa värjäämisessä ja jopa käydä ostamassa hänen puolestaan hiusvärin. Koska Japanese Beastin vokalisti ei ollut löytänyt violettia, tämä oli tuonut sinistä ja punaista, koska niitä sekoittamalla saatiin violettia.

Jokin oli kuitenkin mennyt pahemman kerran pieleen, sillä Niyan hiukset olivat nyt violetin sijaan harmahtavat. Hän näytti ihan vanhalta mummolta! Eikä asiaa ainakaan auttanut se, että Yuki oli keksinyt kaataa hänen päähänsä purkillisen glitteriä. Eikö Yuki ollut tajunnut, että Niya inhosi glitteriä sydämensä pohjasta? Glitter oli teinilikkojen juttu, ei tyylikkäiden japanilaispoikien!

"Mä oon kuin mikäkin glittermummo! Tää on ihan hirveetä! Mä en voi elää näiden hiusten kanssa!" Niya jatkoi parkumistaan. Tämä oli pahin katastrofi koko hänen elämässään!
Häilyväinen sydän on ainoa vakaa asia maailmassa.
Nightingale

ViestiKirjoittaja OtakuCroco » 07.12.2013 23:13

Yuki Hamada

Niya oli sännännyt pää kolmantena jalkana ulos kylppäristä, kun oli katsonut peiliin. "Hei oota vähän, sulta unohtu vihreä raita päästäs!" Yuki huikkasi nauraessaan ja juoksi pienen laulajan perään vihreä värispray-purkki kädessään. "Mä oon kuin mikäkin glittermummo! Tää on ihan hirveetä! Mä en voi elää näiden hiusten kanssa!" Niya huusi kauhuissaan, mille Yukin oli aivan pakko nauraa, Niya oli niin huvittava!

Kyllä Yukin oli kuitenkin pakko myöntää, että jokin oli mennyt jotenkin pieleen. He olivat ostaneet kyllä punaista ja sinistä hiusväriä, kuka olisi uskonut, että lopputulos olisi ollut harmaa! Mutta Yukilla ainakin oli hauskaa, eivät uhrit olleet hänen hiuksensa.

"Hei, ei se mitään! Sä voit värjätä ne aina uudestaan," Yuki hekotteli. Hänen vatsaansa koski, koska hänellä oli tämän asian kanssa liiankin paljon hauskaa. "Näätkö, Ha-chan, miten voi olla mahdollista että Niyan pää meni tuohon kuntoon?"
"You should never fight your feelings"
OtakuCroco
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Nightingale » 08.12.2013 00:46

Hajime Aizawa

Hajime ei ollut ainoa, jota Akin reaktio Kazuhiron lähtöön treffeille vaikutti kiinnostavan. Hajime nimittäin huomasi myös Kazuhiron deitin Satorun tuijottavan Akia. Satorun ilme oli melkoisen vihamielinen, jopa uhkaava. Ilmeisesti tämä ei kaivannut ketään kilpailemaan Kazuhiron huomiosta kanssaan.

Melkein heti sen jälkeen, kun Satoru oli kääntynyt ja lähtenyt Kazuhiron perään, Niya ryntäsi kirkuen ulos vessasta. "Ei oo todellista! Mun upeet hiukset on ihan pilalla! Mä en kehtaa enää koskaan astua ulos mun huoneesta. Mun koko elämä on ohi!" vokalisti valitti kädet ilmassa viuhtoen. "Mä oon kuin mikäkin glittermummo! Tää on ihan hirveetä! Mä en voi elää näiden hiusten kanssa!"

Niyan perässä ulos vessasta säntäsi tietysti myös Yuki. "Hei oota vähän, sulta unohtu vihreä raita päästäs!" Japanese Beastin laulaja huikkasi naurua äänessään. Hajime kohotti kulmiaan bänditoverinsa sanoille. Hänestä tuntui, että Niyan pää todellakaan kaivannut vihreää raitaa. Glitterkoristelu oli varmasti aivan riittävästi.

"Hei, ei se mitään! Sä voit värjätä ne aina uudestaan", Yuki tokaisi seuraavaksi. Hajimesta lohtu oli kuitenkin laiha. Niyan hiukset näyttivät lievästi sanottuina hirveiltä, eikä niitä olisi mahdollista värjätä uudestaan ihan heti. Yuki ei kuitenkaan tuntunut ottavan asiaa kovinkaan vakavasti vaan näytti vain nauttivan Niyan ahdingosta. Hajimen teki mieli huokaista.

"Näätkö, Ha-chan, miten voi olla mahdollista että Niyan pää meni tuohon kuntoon?" Yuki kysyi seuraavaksi häneltä. "No ilmeisesti punaista ja sinistä hiusväriä sekoittamalla ei saa aikaiseksi violettia. Minä kyllä varoitin sinua siitä, ettei hiusvärejä pitäisi mennä sekoittelemaan, koska lopputuloksesta ei ole silloin takeita, mutta ethän sinä kuunnellut", Hajime vastasi. Hän yritti yleensä välttää sanomasta ihmisille "mitä minä sanoin", mutta nyt Yuki oli hänestä sen ansainnut.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Akiyoshi Higa » 08.12.2013 01:22

Akiyoshi Higa

Ennen kuin tuo Satoru-niminen hyypiö lähti ryntäämään Kazun perään, tämä tuijotti häntä erittäin uhmakkaan näköisenä ja kuiskasi erittäin hiljaa, niin ettei kukaan muu kuullut: "Hän on minun." Tämän sanottuaan tummapukuinen paskianen kääntyi ja lähti ottamaan kiinni treffikumppaninsa. Aki ei ollut kerennyt reagoida mitään Satorun uhkaukseen, ja mitä tämä oli oikein meinannut niillä. Tarkoitti se mitä tahansa, Akia vitutti aivan samperisti.

Kuin osoittaen mieltään Aki paiskasi oven kiinni ja puri hampaitaan yhteen. Hänen olisi kunnolla tehnyt mieli motata Satorua kuonoon, mutta hän ei oikein ollut siinä asemassa, että olisi voinut tehdä niin. Ja tuskin Kazukaan sitä olisi paljoakaan arvostanut. Hän olisi vain lisännyt rumpalin listaan enemmän omia miinuspisteitään. Turhautti todella paljon, kun ei voinut tehdä mitään sille, että Kazu halusi viettää aikaansa jonkun muun kuin hänen -tai bändin kanssa ylipäätään.

"Ei oo todellista! Mun upeet hiukset on ihan pilalla! Mä en kehtaa enää koskaan astua ulos mun huoneesta. Mun koko elämä on ohi!" Niyan hysteerinen huuto keskeytti Akin vittuuntuneet ajatukset, kun laulaja ryntäsi ulos kylpyhuoneesta kädet taivasta kohti huitoen. Niyan tukka oli pilaantunut oikein kunnolla. Jotenkin nuo olivat onnistuneet värjäämään Niyan hiukset harmaiksi ja niihin oli tungettu roimakaupalla kimaltelevaa glitteriä. "Mä oon kuin mikäkin glittermummo! Tää on ihan hirveetä! Mä en voi elää näiden hiusten kanssa!" Niya kirkui kauhuissaan. "Hei oota vähän, sulta unohtu vihreä raita päästäs!" Yuki juoksi spraypullo kädessään laulajan perässä nauraen.

"Hei, ei se mitään! Sä voit värjätä ne aina uudestaan," Yuki yritti lohduttaa huvittuneena ja kääntyi sitten kaverinsa puoleen. "Näätkö, Ha-chan, miten voi olla mahdollista että Niyan pää meni tuohon kuntoon?"
"No ilmeisesti punaista ja sinistä hiusväriä sekoittamalla ei saa aikaiseksi violettia. Minä kyllä varoitin sinua siitä, ettei hiusvärejä pitäisi mennä sekoittelemaan, koska lopputuloksesta ei ole silloin takeita, mutta ethän sinä kuunnellut", Hajime totesi huokaisten. Noista kahdesta selkeästi Hajime oli se fiksumpi tyyppi.

Vaikka Akin iltapäivä oli kertaheitolla mennyt piloille, Niyan uusi lookki alkoi huvittaa häntä. "Itsepähän halusit uuden tukan ja sen sait", Aki virnuili puolihymyllä. Kyllä Niya saisi värjättyä uuden tukan, tai vanhan takaisin, miten tämä itse halusi toimia. "Ei maailma kaadu siihen, että näytät yhen päivän joltain glitterimummolta."
Akiyoshi Higa

ViestiKirjoittaja Nightingale » 08.12.2013 02:04

Hirotaka Yoshida

Satoru poistui Kazuhiron perässä. Tummapukuinen nuorukainen näytti nyt paljon synkemmältä kuin tullessaan, mutta se ei ollut Hikasta mikään ihme. Kazuhiro oli kohdellut treffikumppaniaan kuin roskaa bänditoveriensa edessä koko sen ajan kuin tämä oli Darretten treenikämpällä ollut. Se oli varmasti tuntunut Satorusta kurjalta. Kazuhiro ei sitten koskaan ajatellut ketään muuta kuin itseään. Ei mikään ihme, että tämän rakkauselämä oli niin kuollut. Satorukin varmaan pian jättäisi Kazuhiron, jos näillä nyt mitään varsinaista suhdetta olikaan.

Hikan Satorua ja Kazuhiroa koskevat pohdinnat kuitenkin keskeytyivät, kun Niya ryntäsi huutaen ulos kylpyhuoneesta. "Ei oo todellista! Mun upeet hiukset on ihan pilalla! Mä en kehtaa enää koskaan astua ulos mun huoneesta. Mun koko elämä on ohi! Mä oon kuin mikäkin glittermummo! Tää on ihan hirveetä! Mä en voi elää näiden hiusten kanssa!" Niya kirkui hysterian partaalla.

"Hei oota vähän, sulta unohtu vihreä raita päästäs!" Niya perässä kylpyhuoneesta ulos tullut Yuki huikkasi. Japanese Beastin laulaja ei tuntunut ottavan tilannetta kovinkaan tosissaan, vaikka olisi ehkä kannattanut. Niyan hiukset nimittäin näyttivät aika järkyttäviltä. Ne olivat harmaat ja niissä oli enemmän kuin hieman glitteriä. Kuten Niya oli itsekin todennut, tämä näytti mummolta, joka oli kaatanut päähänsä tölkillisen glitteriä.

"Hei, ei se mitään! Sä voit värjätä ne aina uudestaan", Yuki totesi Niyalle, yhä naureskellen. Sen sanottuaan tämä kääntyi Hajimen puoleen ja kysäisi: "Näätkö, Ha-chan, miten voi olla mahdollista että Niyan pää meni tuohon kuntoon?" "No ilmeisesti punaista ja sinistä hiusväriä sekoittamalla ei saa aikaiseksi violettia. Minä kyllä varoitin sinua siitä, ettei hiusvärejä pitäisi mennä sekoittelemaan, koska lopputuloksesta ei ole silloin takeita, mutta ethän sinä kuunnellut", Hajime kommentoi vähemmän huvittuneena. Tätä Niyan hiuskatastrofi ei tuntunut viihdyttävän läheskään yhtä paljon kuin Yukia. Hajime oli niin ihanan kypsä ja vastuullinen.

"Itsepähän halusit uuden tukan ja sen sait", Aki tokaisi virne naamallaan huoneen toiselta laidalta. "Ei maailma kaadu siihen, että näytät yhen päivän joltain glitterimummolta." Hika pudisteli itsekseen päätään. Aki ei ollut yhtään Yukia parempi. Tällä menolla Niya saisi kunnon kohtauksen, ja sitä kukaan heistä ei haluaisi nähdä.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Rishou Makito » 08.12.2013 02:35

Rishou Makito

Satorukin lähti, minkä jälkeen Aki paiskasi oven vähemmän hellävaroen kiinni. Kaiken tämän jälkeen Niya ryntäsi hysteerisenä ulos vessasta. "Ei oo todellista! Mun upeet hiukset on ihan pilalla! Mä en kehtaa enää koskaan astua ulos mun huoneesta. Mun koko elämä on ohi! Mä oon kuin mikäkin glittermummo! Tää on ihan hirveetä! Mä en voi elää näiden hiusten kanssa!" Laulaja huusi kurkku suorana kauhuissaan.

Shou tuijotti Niyan uutta hiustyyliä yllättyneenä ja totesi, että tämä ei todellakaan ollut mikään hyvä värjäyssessio. "Hei oota vähän, sulta unohtu vihreä raita päästäs!" Yuki huusi nauru äänestään paistaen juostessaan Niyan perässä. "Hei, ei se mitään! Sä voit värjätä ne aina uudestaan," Yuki yritti lohduttaa. Shoun teki mieli huokaista ääneen.

"Näätkö, Ha-chan, miten voi olla mahdollista että Niyan pää meni tuohon kuntoon?"
"No ilmeisesti punaista ja sinistä hiusväriä sekoittamalla ei saa aikaiseksi violettia. Minä kyllä varoitin sinua siitä, ettei hiusvärejä pitäisi mennä sekoittelemaan, koska lopputuloksesta ei ole silloin takeita, mutta ethän sinä kuunnellut", Hajime totesi ystävälleen.
"Itsepähän halusit uuden tukan ja sen sait", Aki totesi Niyalle puolikkaalla virneellään. "Ei maailma kaadu siihen, että näytät yhen päivän joltain glitterimummolta."

Shou pudisti päätään. Vaikka Aki olikin pahalla tuulella, ei tämän olisi tarvinnut purkaa sitä pilkallisesti Niyaan. Niya oli jo tarpeeksi hysteerinen, ei tarvinnut yllyttää tätä huutamaan enempää. Niyan tukan selvittäminen kyllä veisi hiukan aikaa eikä sitä voisi värjätä uudestaan heti perään.
Rishou Makito

ViestiKirjoittaja Nightingale » 01.02.2014 19:04

Niya Fujiwara

"Hei, ei se mitään! Sä voit värjätä ne aina uudestaan", Yuki huikkasi hänen takaansa ääni naurua täynnä. Niya pyörähti raivoissaan Yukiin päin, mutta ennen kuin hän ehti alkaa purkamaan kiukkuaan tähän, Yuki oli jo kääntänyt huomionsa bänditoveriinsa. "Näätkö, Ha-chan, miten voi olla mahdollista että Niyan pää meni tuohon kuntoon?" Yuki kysäisi Hajimelta yhä hekotellen. "No ilmeisesti punaista ja sinistä hiusväriä sekoittamalla ei saa aikaiseksi violettia. Minä kyllä varoitin sinua siitä, ettei hiusvärejä pitäisi mennä sekoittelemaan, koska lopputuloksesta ei ole silloin takeita, mutta ethän sinä kuunnellut", Hajime vastasi.

"Itsepähän halusit uuden tukan ja sen sait", Aki liittyi keskusteluun. Basisti kuulosti kaikkea muuta kuin myötätuntoiselta, mikä ei ainakaan vähentänyt Niyan ärsytystä. "Ei maailma kaadu siihen, että näytät yhen päivän joltain glitterimummolta", Aki kuittasi koko tilanteen jokseenkin vahingoniloisena. Se oli viimeinen niitti Niyan arkkuun.

"Että sulla on vittu otsaa! Hyvä sun on sanoo, ettei maailma kaadu tähän, kun nää hiukset on mun päässä eikä sun! Vittu sä mitään ymmärrä! Ja sä", Niya kääntyi täyttä kurkkua huutaen Yukiin päin, "sä oot niin pulassa, ettet vittu tiiäkään! Mä luotin suhun, ja sitten sä teet mun hiuksille näin ja naurat vielä räkäsesti päälle! Sä saat niin katua tätä! Mä häivyn!"

Sen kiljaistuaan Niya ryntäsi tavaroidensa luokse, nappasi takkinsa ja laukkunsa ja ryntäsi ovesta ulos luomatta Hikaan, Shouhun tai Hajimeen silmäystäkään. Hän oli niin vihainen, ettei halunnut viettää enää hetkeäkään kavereidensa seurassa. Hän painuisi suorinta tietä kotiinsa ja pysyisi siellä, kunnes keksisi, mitä tekisi pilatuille hiuksilleen. Ja auta armias sitä, joka yrittäisi tulla hänen tielleen!
Nightingale

ViestiKirjoittaja OtakuCroco » 01.02.2014 19:36

Yuki Hamada

"No ilmeisesti punaista ja sinistä hiusväriä sekoittamalla ei saa aikaiseksi violettia. Minä kyllä varoitin sinua siitä, ettei hiusvärejä pitäisi mennä sekoittelemaan, koska lopputuloksesta ei ole silloin takeita, mutta ethän sinä kuunnellut", Ha-chan totesi hänen kysymykseensä. "No eihän sitä voi tietää, ennen kuin kokeilee", Yuki puolustautui edelleen huvittuneena. "Itsepähän halusit uuden tukan ja sen sait. Ei maailma kaadu siihen, että näytät yhen päivän joltain glitterimummolta", Aki kommentoi Niyalle puoli hymy kasvoillaan.

Niya ei kuitenkaan näyttänyt nauttivan tästä tilanteesta ollenkaan, sillä tämä oli vihainen kuin ampiainen. Sitten tämä alkoi huutaa naama punaisena Akille: "Että sulla on vittu otsaa! Hyvä sun on sanoo, ettei maailma kaadu tähän, kun nää hiukset on mun päässä eikä sun! Vittu sä mitään ymmärrä! Ja sä", Niya kohdisti tulistuneen katseensa Yukiin. "Sä oot niin pulassa, ettet vittu tiiäkään! Mä luotin suhun, ja sitten sä teet mun hiuksille näin ja naurat vielä räkäsesti päälle! Sä saat niin katua tätä! Mä häivyn!"

Sen laukaistuaan Niya painui tavoidensa luokse, pakkasi ne ja lähti ovet paukkuen ulos. Yuki jäi hetkeksi hämilleen tuijottamaan ulkoovea. Ei hänen mielestään tuossa nyt ollut noin paljon suuttumista. Hiukset pystyi aina värjäämään uudestaan, mitä siitä, jos niillä joskus vähän revitteli ja kokeili uusia juttuja? No, Niyalle näköjään hiukset oli joku elinehto, niin kuin kaikilla tytöillä. No, whatever.

Ihmisiä oli alkanut hävitä pikkuhiljaa Darretten treenikämpältä. Hänen ja Ha-chaninkin olisi varmaan aika lähteä. Yukilla ei ainakaan mitään asiaa täällä olisi, koska Niyakin jo lähti. "Lähetäänkö mekin, Ha-chan? Täällä on tylsää ilman Niyaa." Yuki kääntyi katsomaan bändikaveriaan kysyvästi, tuskinpa Hajimekaan halusi jäädä tänne pidemmäksi aikaa. Joka tapauksessa, hän oli jo valmiina lähdössä, enää tarvitsi vain saada Ha-chan mukaan.
"You should never fight your feelings"
OtakuCroco
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Nightingale » 01.02.2014 20:19

Hajime Aizawa

"No eihän sitä voi tietää, ennen kuin kokeilee", Yuki tokaisi kuulostamatta kovinkaan pahastuneelta Hajimen nuhteista. Ylipäätään Yuki tuntui ottavan koko tilanteen harvinaisen huolettomasti. Toisinaan Hajime ei ihan ymmärtänyt Yukin ajatuksenjuoksua. Hän itse ei olisi suhtautunut tuolla tavalla, mikäli olisi mennyt pilaamaan jonkun kaverinsa hiukset, vaan olisi pyydellyt vuolaasti anteeksi ja luvannut tehdä kaikkensa virheensä korjaamiseksi.

Tilanne ei ainakaan parantanut, kun Niyan bänditoveri Aki päätti avata suunsa. "Itsepähän halusit uuden tukan ja sen sait. Ei maailma kaadu siihen, että näytät yhen päivän joltain glitterimummolta", tämä kommentoi vahingoniloisesti virnistellen. Mahtoikohan basistin asenne johtua äskeisestä välikohtauksesta Satorun kanssa vai suhtautuiko tämä aina tuolla tavalla Niyan ongelmiin?

Akin iva vaikutti olleen viimeinen tippa Niyalle, sillä tämä räjähti huutamaan. "Että sulla on vittu otsaa! Hyvä sun on sanoo, ettei maailma kaadu tähän, kun nää hiukset on mun päässä eikä sun! Vittu sä mitään ymmärrä!" pienikokoinen laulaja kiljui basistille. Seuraavaksi tämä suuntasi luonnollisestikin huomionsa Yukiin: "Ja sä, sä oot niin pulassa, ettet vittu tiiäkään! Mä luotin suhun, ja sitten sä teet mun hiuksille näin ja naurat vielä räkäsesti päälle! Sä saat niin katua tätä! Mä häivyn!"

Haukuttuaan sekä Akin että Yukin pystyyn Niya säntäsi tavaroidensa luokse, sieppasi ne mukaansa ja ryntäsi samalla vauhdilla ulos treenikämpän ovesta. Laulajan jälkeen jäi vaivaantunut hiljaisuus. Yuki näytti ensin hieman hämmentyneeltä Niyan reaktiosta, mutta sitten tämä vaikutti kohauttavan henkisesti olkapäitään ja päättävän jättää kaverinsa purkauksen omaan arvoonsa. Hajimen teki mieli huokaista. Hän saisi ilmeisesti kunnian selittää Yukille, mitä tämä oli tehnyt väärin.

"Lähetäänkö mekin, Ha-chan? Täällä on tylsää ilman Niyaa", Yuki kommentoi hänelle. "Lähdetään vain", Hajime vastasi. "On kuitenkin ihan omaa syytäsi, että Niya suuttui ja lähti. Et ottanut hänen mielipahaansa vakavasti vaan nauroit hänelle päin naamaa. Sinun pitäisi pyytää häneltä anteeksi, kunhan hän vähän rauhoittuu." Tuon neuvon annettuaan Hajime otti tavaransa, hyvästeli kohteliaasti vielä jäljellä olevat Darretten jäsenet ja lähti yhtä matkaa Yukin kanssa kotiin päin.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Akiyoshi Higa » 01.02.2014 20:40

Akiyoshi Higa

"Että sulla on vittu otsaa! Hyvä sun on sanoo, ettei maailma kaadu tähän, kun nää hiukset on mun päässä eikä sun! Vittu sä mitään ymmärrä!" Niya rääkyi tulipunaisena Akin sanoille. Basisti tuijotti vain tuimasti pikku laulajaa. Hän ei todellakaan jaksaisi ruveta riitelemään Niyan kanssa, hänen päivänsä oli muutenkin jo pilalla. Ei siihen Niyan teinimäistä uikutusta tarvittu. Ja sä, sä oot niin pulassa, ettet vittu tiiäkään! Mä luotin suhun, ja sitten sä teet mun hiuksille näin ja naurat vielä räkäsesti päälle! Sä saat niin katua tätä! Mä häivyn!" Seuraavaksi Niya kohdisti vihantunteensa Yukiin, joka otti toisen tunteenpurkauksen yllättävän rennosti.

Kun Niya oli saanut huudettua keuhkonsa tyhjäksi, tämä pakkasi tavaransa ja lähti vauhdilla treenikämpältä. Kämppään ja vallitsemaan epämukava hiljaisuus, minkä rikkoi Yukin lähtöehdotus. "Lähetäänkö mekin, Ha-chan? Täällä on tylsää ilman Niyaa", tämä totesi hiukan tylsistyneen oloisena. "Lähdetään vain." Lähtöä tehdessään Hajime neuvoi Yukia pyytämään myöhemmin Niyalta anteeksi. Ihan kuin Hajime olisi äidillisesti kaveriaan neuvonut.

Kaksikko katosi myös ovesta ulos. Jäljellä olivat enää Hika ja Shou sekä Aki itse. Ei basistillakaan ollut mikään aikomus jäädä tänne pidemmäksi aikaa, VARSINKAAN kun Hika vielä kehtasi pyöriä tällä. "Mäkin lähden menee, nähdään joskus", Aki totesi Shoulle. Hän ei olisi voinut muutenkaan jäädä tämän tueksi, kun Hika pyöri paikalla. Ehkei hänen ollut muutenkaan tarkoitus puuttua Shoun asioihin, tämä Hikan toiseen ihastuminen oli noiden kahden välinen asia.

Vielä ennen kuin Aki kääntyi ovea kohti, hän mulkaisi Hikaa erittäin vihaisesti. Tuo idiootti ei edes ollut tajunnut satuttaneensa Shouta! Ennen kuin hän ehtisi laukoa mitään röyhkeyksiä suustaan, hän kääntyi ovelle ja lähti hänkin kohti kotia.
Akiyoshi Higa

ViestiKirjoittaja Nightingale » 01.02.2014 21:40

Hirotaka Yoshida

Kuten Hika oli vähän pelännytkin, Akin sanat saivat Niyan menettämään lopullisesti hermonsa. "Että sulla on vittu otsaa! Hyvä sun on sanoo, ettei maailma kaadu tähän, kun nää hiukset on mun päässä eikä sun! Vittu sä mitään ymmärrä!" pienikokoinen laulaja kirkui basistille. Seuraavaksi tämän tulilinjalle joutui tietysti Yuki, joka oli koko tämän sotkun aiheuttanutkin. "Ja sä, sä oot niin pulassa, ettet vittu tiiäkään! Mä luotin suhun, ja sitten sä teet mun hiuksille näin ja naurat vielä räkäsesti päälle! Sä saat niin katua tätä! Mä häivyn!"

Sen sanottuaan Niya ryntäsi tavaroidensa kimppuun, nappasi ne mukaansa ja jatkoi samaa kyytiä ulos treenikämpän ovesta luomatta enää kehenkään silmäystäkään. Jälkeen jäi hieman vaivaantunut hiljaisuus, kun kukaan ei tiennyt kenelle olisi puhunut tai mitä. Hiljaisuuden katkaisi lopulta Yuki, joka hetken hämmennyksen jälkeen vaikutti päättäneen jättää Niyan purkauksen omaan arvoonsa. "Lähetäänkö mekin, Ha-chan? Täällä on tylsää ilman Niyaa", Japanese Beastin vokalisti tiedusteli ystävältään. Hajime vastasi myöntävästi mutta nuhteli sitten hieman Yukia tämän käytöksestä, ennen kuin poistui bänditoverinsa kanssa ja jätti darrettelaiset keskenään.

Hajimen ja Yukin mentyä myös Aki päätti lähteä. Basisti hyvästeli vain Shoun ennen lähtöään. Hika pohti, johtuiko se hänen ja Shoun tilanteesta. Ilmeisesti Aki oli Shoun puolella, niin kuin varmaan myös Kazuhiro. Shou oli ainut, joka oli ollut hänen puolellaan, ja nyt kun heidän tilanteensa oli mikä oli, niin kukaan ei enää ollut hänen puolellaan.

Hikan suupielet vääntyivät alaspäin. Hänestä oli alusta asti tuntunut aina silloin tällöin, ettei hän ollut kunnolla osa Darrettea. Shou oli käytännössä ainoa, joka puhui hänelle, kaikki muut käyttäytyivät häntä kohtaan joko välinpitämättömästi tai vihamielisesti. Akin lempiajanviete tuntui olevan syytellä häntä milloin mistäkin, ja Kazuhiro ei juuri muuta tehnytkään kuin loi häneen paljonpuhuvia jääkylmiä silmäyksiään. Ei ollut kiva olla sellaisen käytöksen kohteena koko ajan, varsinkaan kun ei ollut tehnyt mitään pahaa.

Mitä minä oikeastaan tässä bändissä edes teen? Eivät nämä ihmiset kaipaa minua, he kaipaavat vain toista kitaristia. Enkä minä rakasta soittamista niin paljoa, että kestäisin sen takia mitä tahansa. Jos Shouta ei olisi, olisin varmaan lähtenyt jo aikoja sitten Darrettesta. Ehkä minun pitäisikin tehdä niin nyt. Ainakin jos Shou päättää, että meidän juttumme on ohi, minun ei ole mitään järkeä jäädä tähän bändiin. Kaikki vihaisivat minua.

Aki vahvisti hänen mietteensä todeksi mulkaisemalla häntä pahasti ovensuusta. Basisti näytti siltä, että olisi halunnut myös sanoa jotain ilkeää, mutta jostain syystä tämä hillitsi loppuviimeksi itsensä ja poistui sanaakaan sanomatta. Nyt jäljellä olivat enää Hika ja Shou. Hikan olisi tehnyt mieli kääntyä Shoun puoleen ja kysyä tältä, mitä nyt tapahtuisi, mutta hän ei uskaltanut. Olivatkohan he enää edes yhdessä vai oliko aiempi keskustelu tarkoittanut sitä, että Shou tahtoi erota hänestä?
Nightingale

ViestiKirjoittaja Rishou Makito » 01.02.2014 22:10

Rishou Makito

Akin sanat saivat viimeinkin Niyan kilahtamaan. "Että sulla on vittu otsaa! Hyvä sun on sanoo, ettei maailma kaadu tähän, kun nää hiukset on mun päässä eikä sun! Vittu sä mitään ymmärrä!" Tämän jälkeen pieni laulaja kääntyi Yukin puoleen samalla äänensävyllä huutaen: "Ja sä, sä oot niin pulassa, ettet vittu tiiäkään! Mä luotin suhun, ja sitten sä teet mun hiuksille näin ja naurat vielä räkäsesti päälle! Sä saat niin katua tätä! Mä häivyn!" Sen sanottuaan Niya pakkasi tavaransa ja lähti niin nopeasti paikalta, ettei edes kerennyt hyvästellä ketään.

Niyan lähdön jälkeen, ilmapiiri oli aika kireä ja arka, kukaan ei sanonut mitään ennen kuin Yuki puhui Hajimelle. "Lähetäänkö mekin, Ha-chan? Täällä on tylsää ilman Niyaa", tämä ehdotti. Hajime suostui ehdotukseen ja alkoi sitten nuhdella ystäväänsä tämän epäkohteliaasta käytöksestä.

Oli tämäkin päivä. Ei varmasti ollut Hajimelle kovin mieluinen vierailureissu, kaikki tuntuivat vain vihoittelevan keskenään. Shou vilkaisi sivusilmällään kakkoskitaristia. Hikan kasvoilla oli surullinen ilme, mitähän tämä saattoi parhaillaan miettiä? Miettikö tämä yhtään, mitä heille saattaisi tapahtua? Tahtoikohan Hika ollenkaan jatkaa heidän juttuaan? Oliko Hikalla enää hitustakaan tunteita häntä kohtaan?

"Mäkin lähden menee, nähdään joskus", Aki sanoi keskeyttäen Shoun ajatukset. Shou nyökkäsi hiljaa, hän ei ollut kovinkaan juttelutuulella. Akin lähdettyä, treenikämpälle jäi taas painostava hiljaisuus. Nyt kun ketään muita ei ollut paikalla, Shou tunsi surun sisimmässään pahemmin kuin äsken. Hänen pitäisi saada jutella Hikan kanssa tästä tilanteesta, mutta ehkei juuri nyt. Hänen olisi saatava ajatella asioita syvemmin kaikessa rauhassa. Ehkä Hikankin pitäisi saada tehdä niin.

"Meidän pitäisi varmasti puhua asioista perinpohjin keskenämme", Shou aloitti ja vilkaisi poikaystäväänsä. "Mutta ehkä meidän pitäisi antaa toisillemme aikaa miettiä meidän juttuamme jonkin aikaa." Shou yritti tutkia Hikan kasvoilta, mitä tämä ajatteli. Hika oli aina kuin avoin kirja, mutta nyt Shou ei ollut yhtään varma, mitä tämän päässä liikkui. "Tahtoisin sinun pohtivan tarkkaan omia tunteitasi minua kohtaan..." Shou olisi jatkanut pidempäänkin sanojaan, mutta ei pystynyt ilman, että olisi alkanut itkeä. Kyllä varmaan kakkoskitaristi tajusi, mitä hän halusi sanoa.

Eipä tässä varmaan ollut enää, mitä olisi pitänyt tehdä tai sanoa. Hänkin tahtoi päästä kotiin kokoamaan ja purkaamaan ajatuksiaan. "Nähdään taas..." Shou kuiskasi hiljaa surullisella äänellä ja käveli ovella. Hän vilkaisi vielä Hikan suuntaan, ennen kuin avasi oven ja astui talviseen ulkoilmaan.
Rishou Makito

ViestiKirjoittaja Nightingale » 01.02.2014 23:10

Hirotaka Yoshida

Hetken painostavan hiljaisuuden jälkeen Shou avasi viimein suunsa. "Meidän pitäisi varmasti puhua asioista perinpohjin keskenämme. Mutta ehkä meidän pitäisi antaa toisillemme aikaa miettiä meidän juttuamme jonkin aikaa. Tahtoisin sinun pohtivan tarkkaan omia tunteitasi minua kohtaan..." Shoun ääni hiipui olemattomiin. Hika nielaisi ja painoi katseensa jalkoihinsa. Ei ollut kivaa nähdä omaa poikaystävää noin onnettomana, ei varsinkaan, kun tiesi itse aiheuttaneensa toisen surun.

Hikasta tuntui, että hänen olisi pitänyt sanoa jotain. Hän ei kuitenkaan keksinyt mitään sanottavaa. Hän oli jo kertonut Shoulle, että rakasti vain tätä, eikä se ollut riittänyt toiselle. Mitä muuta hän muka voisi sanoa? Että oli pahoillaan? Sen Shou varmasti jo tiesi, ja tuskin sen sanominen ääneen olisi riittänyt lepyttämään toista.

Kun sekunnit kuluivat mutta Hika pysyi vaiti, Shou kyllästyi odottamaan hänen reaktiotaan. "Nähdään taas..." toinen mutisi vaisusti laahustaessaan ulko-ovelle. Ovella Shou pysähtyi, loi Hikaan pettyneen katseen ja poistui sitten talviseen ulkoilmaan. Hika seisoi hetken keskellä tyhjää treenikämppää, ennen kuin alkoi hitaasti kerätä tavaroitaan kokoon. Tämä päivä oli ollut täysi katastrofi, eikä hän ollut varma, pystyisikö hän korjaamaan tänään tulleita vahinkoja vai päättyisikö hänen ja Shoun suhde tähän.
Nightingale

Edellinen

Paluu Darretten treenikämppä