Kazuhiro Tanaka
Hajime näytti innostuvan todenteolla samassa tapahtumassa esiintymisen mahdollisuudesta. "Se on täysin mahdollista. En usko, että Lontoossa järjestetään kovin montaa konserttia, joissa esiintyy vain aloittelevia bändejä", kitaristi totesi optimistiseen sävyyn. Iloisesti hymyillen tämä jatkoi: "Olisi todella kivaa esiintyä samassa tapahtumassa. Minua kiinnostaa kovasti nähdä sinut ja bändisi lavalla ja kuulla teidän kappaleitanne."
Kazuhiro tyytyi nyökkäämään sen merkiksi, että oli samaa mieltä. Vaikka hän ei ollutkaan yhtä ilahtunut mahdollisuudesta esiintyä samassa konsertissa Hajimen ja Japanese Beastin kanssa kuin vaaleahiuksinen kitaristi, hän ei myöskään pistänyt sitä pahakseen. Luultavasti olisi ihan mukavaa, että tapahtumassa olisi edes yksi tuttu ihminen oman bändin jäsenten lisäksi. Sitä paitsi hän oli ihan kohtalaisen kiinnostunut näkemään Hajimen lavalla ja kuulemaan tämän soittavan livenä.
"Kiitos. Olen itsekin aika tyytyväinen siihen", Hajime vastasi hänen If-kappaleita koskeviin kehuihinsa. Toinen oli silminnähden mielissään saamistaan kehuista. Se oli ihan ymmärrettävää ottaen huomioon, että Hajime vaikutti ihmiseltä, jolle muiden mielipiteet merkitsivät paljon. Kazuhiro ei kuitenkaan kyennyt kovin hyvin samaistumaan toisen tunteisiin, koska hän itse jätti muiden mielipiteet enimmäkseen omaan arvoonsa, olivatpa ne myönteisiä tai kielteisiä. Toisin kuin hänellä, Hajimella oli kuitenkin huono itsetunto, mikä selitti paljon.
"Olen tehnyt yhden kappaleen myös minialbumillemme. Sen nimi on Eerie. Se on aika erilainen kuin If, sellainen maalailevampi ja melankolisempi. Lisäksi se on kokonaan minun käsialaani", Hajime kertoi hitusen kokeilevaan sävyyn. "Siinä tapauksessa odotan mielenkiinnolla sen kuulemista", Kazuhiro vastasi. Hän ei yleensä vaivautunut ruokkimaan kenenkään itsetuntoa kehuilla, mutta Hajimen vuoksi hän oli valmis yrittämään olla positiivinen. Sitä paitsi hän oli aivan aidosti kiinnostunut näkemään, millainen Hajimen kokonaan yksin tekemä kappale olisi.