Beating Hearts

Pikku mussuikoiden soittotreenejä ja paljon muuta!! :''3

Valvoja: Nightingale

Re: Beating Hearts

ViestiKirjoittaja OtakuCroco » 16.11.2013 23:04

Satoru Wilson

Satoru oli taas pukeutunut tummasävyiseen vaatetukseen miellyttääkseen Kazihiroa. Hän oli juuri matkalla ihastuksensa treenikämpälle. Tietystikään Darretten rumpali ei tiennyt hänen tulostaan, koska hän halusi yllättää tämän. Alun perin heidän olisi ollut tarkoitus tavata kaupungilla myöhemmin tänään, mutta Satoru oli päättänyt hiukan muunnella suunnitelmia. Hän oli saapunut tapaamispaikalle kaksi tuntia etuajassa. Hän oli ollut niin malttamaton heidän treffeistään, ettei ollut pysynyt nahoissaan. Kaupungilla odottelukin alkoi tuntua jo pitkästyttävältä puolen tunnin jälkeen.

Treenikämpälle oli vielä matkaa jokunen kilometri, joten Satorulla ei ollut ajallisesti mitään kiirettä. Häntä jännitti tavata taas Kazuhiro, vaikka viime tapaamisesta oli aikaa vasta alle viikko. Satorusta alkoi pikkuhiljaa tuntua siltä, että tämä suoritus saattaisi onnistua, kunhan saisi Kazuhiron ihastumaan itseensä vielä enemmän. Toinen oli vielä treffeillä jokseenkin etäällä pysyvä, vaikka ei näyttänytkään siltä, etteikö pitäisi hänen seurasta. Satoru odotti oikein sitä kutkuttavaa tunnetta, kun saisi ihastukseltaan kunnollista vastakaikua.
"You should never fight your feelings"
OtakuCroco
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Nightingale » 16.11.2013 23:06

Hirotaka Yoshida

Hika tuijotti hetken verran kateellisena innokkaasti keskustelevien Kazuhiron ja Hajimen suuntaan ja harkitsi tunkevansa mukaan juttutuokioon. Sitten hän kuitenkin totesi, ettei voisi tehdä sitä ilman, että vaikuttaisi epätoivoisen tyrkyltä. Jos hän halusi saada Hajimen suhtautumaan suopeammin itseensä, hänen tuskin kannattaisi liimautua tämän seuraan kuin iilimato. Selvästi Hajime nautti nyt enemmän Kazuhiron kuin hänen seurasta, niin käsittämätöntä kuin se olikin, eikä Hika voinut tehdä tilanteelle tällä hetkellä yhtään mitään.

Harmistuneena Hika käänsi katseensa pois Hajimesta ja tämän varastaneesta Kazuhirosta ja silmäili ympärilleen. Shou näkyi istuvan kahden istuttavalla sohvalla harjoittelemassa sointuja, joten Hika suuntasi tämän luokse. Shou ymmärtäisi varmasti, miksi Kazuhiron temppu tuntui hänestä niin ikävältä. Ehkä toinen voisi jopa tehdä jotain sen puolesta, että Hajime palaisi juttelemaan hänen kanssaan. Ainakin poikaystävä taatusti lohduttaisi häntä.

Hika istahti Shoun viereen sohvalle ja alkoi välittömästi valittaa kokemastaan vääryydestä. "En ymmärrä, miksi Kazuhiro ilmaantui keskeyttämään minun ja Hajimen keskustelun ja houkutteli sitten vielä Hajimen mukaansa. Minä puhuin Hajimen kanssa ensin! Tavallisesti Kazuhiroa eivät voisi muut ihmiset vähempää kiinnostaa, ja nyt hän tekee noin. Olen varma, että hän varasti Hajimen minulta silkkaa häijyyttään! Hän ei ole ikinä tykännyt minusta", kakkoskitaristi kitisi poikaystävälleen.
Häilyväinen sydän on ainoa vakaa asia maailmassa.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Nightingale » 16.11.2013 23:07

Hajime Aizawa

"Tunnen kyllä", Kazuhiro vastasi. "Tervetuloa ikävä on tosiaan melkoinen saavutus hädin tuskin täysi-ikäiseltä nuorukaiselta. Kundera on myös ehdottomasti Nobelinsa ansainnut, vaikka sinun laillasi inhoankin Tomášia. Pettäminen on asia, jota en hyväksy, olipa syy mikä tahansa. Ja Tomášilla ei edes ollut mitään hyvää syytä uskottomuudelleen." Loppua kohden toisen ääni muuttui tiukemmaksi ja ehdottomammaksi. Oli helppo huomata, että pettäminen oli asia, johon Kazuhiro suhtautui erittäin tuomitsevasti - jopa niin tuomitsevasti, että Hajimesta tuntui, että tämä oli joskus joutunut henkilökohtaisesti tekemisiin asian kanssa.

"Minustakaan pettäminen ei ole oikein", Hajime ilmoitti. Sitten hän pohti äsken tapahtunutta kohtaamista Hikan kanssa sekä sitä, miltä se oli saattanut ulkopuolisen silmään näyttää, ja jatkoi päättäväiseen sävyyn: "Vaikka sattuisinkin tykkäämään toisista miehistä, en olisi ikimaailmassa ryhtynyt mihinkään Hikan kanssa. En koske varattuihin, en missään olosuhteissa. Se ei ole oikein ketään kohtaan. Toivon, että uskot minun sanaani tässä asiassa. En halua sinun ajattelevan, että tulen tänne vieraana ja ryhdyn heti seuraavaksi rikkomaan toisten ihmisten parisuhteita."

Hajime piti pienen tauon ja jatkoi sitten: "Minun olisi ehkä pitänyt osoittaa Hikalle selvemmin, etten ollut kiinnostunut hänestä. Tilanne vain hämmensi minua: että hän uskalsi tulla iskemään minua poikaystävänsä nenän alla. Ensin luulin, että kuvittelin kaiken, ja sitten kun tajusin, etten kuvitellut, en kehdannut torjua häntä liian suorasanaisesti. En tahtonut aiheuttaa mitään dramaattista kohtausten vieraiden ihmisten keskellä."
Nightingale

ViestiKirjoittaja Rishou Makito » 16.11.2013 23:09

Rishou Makito

Shou huomasi sivusilmällään, että Hika oli kohdistanut askeleensa häntä kohden. Tämä oli ensimmäinen kerta koko aikana, kun tämä oli huomannut hänet. Näytti kuitenkin siltä, ettei Hika ollut tyytynyt vain jäämään ulkopuoliseksi Hajimen ja Kazuhiron keskustelusta vaan halusi rantata siitä poikaystävälleen.

Istuuduttaan sohvalle Hika avasi suunsa suureen valitukseen. "En ymmärrä, miksi Kazuhiro ilmaantui keskeyttämään minun ja Hajimen keskustelun ja houkutteli sitten vielä Hajimen mukaansa. Minä puhuin Hajimen kanssa ensin! Tavallisesti Kazuhiroa eivät voisi muut ihmiset vähempää kiinnostaa, ja nyt hän tekee noin. Olen varma, että hän varasti Hajimen minulta silkkaa häijyyttään! Hän ei ole ikinä tykännyt minusta."

Hikan sanoista Shou sai vastauksen siihen, miksi Hajime oli päätynyt rumpalin seuraan keskustelemaan kirjoista. Todennäköisesti Kazuhiro oli päättänyt puuttua Hikan touhuihin Shoun hyväksi. Ilmeisesti Kazuhirokaan ei ollut jaksanut seurata vierestä, kuinka kakkoskitaristi satuttu poikaystäväänsä.

Ykköskitaristi ei kohdistanut katsettaan poikaystäväänsä. Mitä Hika oikein odotti hänen sanovan? Pitäisikö hänen lohduttaa ja kertoa, ettei varmasti Kazuhiro mitään pahaa tarkoittanut ja että Hikalla onnistuisi ensi kerralla ehkä hieman paremmin? Normaalisti Shou olisi varmastikin sanonut jotain sellaista, jos Hika olisi käyttäynyt vähemmän flirttaavasti ja pettävästi. Shou ei olisi halunnut myötää tätä itsellekään, mutta hän oli nyt erittäin vihainen ja pettynyt Hikaan.

"Ehkäpä Kazuhirolla oli hyväkin syy siihen, miksi hän toimi niin kuin toimi", Shou töksäytti vähemmän ystävälliseen sävyyn. Se mikä ärsytti eniten, oli se, ettei Hika edes ollut tajunnut tekojaan pettämiseksi, tai ainakin sen yritykseksi.
Rishou Makito

ViestiKirjoittaja Nightingale » 16.11.2013 23:11

Kazuhiro Tanaka

"Minustakaan pettäminen ei ole oikein", Hajime kiirehti vastaamaan. Toinen oli selvästi huomannut, että hänellä oli tästä asiasta selvä kanta. Toisaalta Hajime ei vieläkään kuulostanut siltä, että olisi väittänyt olevansa samaa mieltä vain irtopisteitä kerätäkseen. Koko heidän keskustelunsa ajan Japanese Beastin kitaristi oli vaikuttanut vilpittömältä sanoissaan, mikä oli laskettavissa tälle ansioksi.

"Vaikka sattuisinkin tykkäämään toisista miehistä, en olisi ikimaailmassa ryhtynyt mihinkään Hikan kanssa", Hajime ilmoitti seuraavaksi. "En koske varattuihin, en missään olosuhteissa. Se ei ole oikein ketään kohtaan. Toivon, että uskot minun sanaani tässä asiassa. En halua sinun ajattelevan, että tulen tänne vieraana ja ryhdyn heti seuraavaksi rikkomaan toisten ihmisten parisuhteita." Toisen ääni oli vetoava. Vaikutti siltä, että tälle oli hyvin tärkeää tehdä selväksi, mitä äsken Hikan kanssa oli tapahtunut.

Pienen tauon jälkeen Hajime jatkoi vielä: "Minun olisi ehkä pitänyt osoittaa Hikalle selvemmin, etten ollut kiinnostunut hänestä. Tilanne vain hämmensi minua: että hän uskalsi tulla iskemään minua poikaystävänsä nenän alla. Ensin luulin, että kuvittelin kaiken, ja sitten kun tajusin, etten kuvitellut, en kehdannut torjua häntä liian suorasanaisesti. En tahtonut aiheuttaa mitään dramaattista kohtausten vieraiden ihmisten keskellä."

Kazuhiro katseli hetken punnitsevasti Hajimea, joka tuntui olevan tosissaan huolissaan siitä, että hän luuli tämän olleen jotenkin aloitteellinen tai rohkaiseva Hikan suhteen. Sitten Kazu päätti kuitenkin päästää toisen pälkähästä. "Huomasin kyllä, että Hikan flirtti sai sinut vaivaantuneeksi ja ettei sinulla ollut aiettakaan vastata siihen. En ajattele, että teit mitään väärää, vaikka tuskin olisikaan ollut pahitteeksi, jos olisit ollut tylympi Hikaa kohtaan. Hän on sen verran idiootti, että hänelle pitää sanoa asiat turhia kaunistelematta. Mutta sitähän sinä et voinut millään tietää, kun tapasit hänet äsken ensimmäistä kertaa."

Kazuhiro vilkaisi kohti kahdelle hengelle tarkoitettua sohvaa, jolla Hika istuskeli paraikaa Shoun vieressä ja näytti valittavan tälle kokemaansa vääryyttä. Rumpalin suu vetäytyi tiukaksi viivaksi ja silmät siristyivät Shoun puolesta tunnetusta kiukusta. Miten Hika kehtasi mennä kitisemään epäonnistuneesta flirttausyrityksestään omalle poikaystävälleen? Eikö tämä ajatellut koskaan ketään muuta kuin itseään? "Hän ei ansaitse Shouta. Shou ei vain ole vielä tajunnut, minkälaisen itsekkään kusipään on rakkaakseen valinnut."
Nightingale

ViestiKirjoittaja Akiyoshi Higa » 16.11.2013 23:12

Akiyoshi Higa

Hika näytti katkeralta, kun tämä oli jätetty ulko-oven luokse yksinään seisomaan. Akikin näki nyt ensimmäistä kertaa kakkoskitaristin vihastuneena. Tämä tuijotti Kazua peittelemättömän pettyneenä ja katkerana. Ai Hikallakin on joskus vihantuneita? Aki pohti mielessään ja seurasi Hikaa katseellaan, kun tämä meni Shoun luokse ja istuutui tämän viereen. "En ymmärrä, miksi Kazuhiro ilmaantui keskeyttämään minun ja Hajimen keskustelun ja houkutteli sitten vielä Hajimen mukaansa. Minä puhuin Hajimen kanssa ensin! Tavallisesti Kazuhiroa eivät voisi muut ihmiset vähempää kiinnostaa, ja nyt hän tekee noin. Olen varma, että hän varasti Hajimen minulta silkkaa häijyyttään! Hän ei ole ikinä tykännyt minusta", kakkoskitaristi valitti poikaystävälleen eikä Aki voinut muuta kuin tuijotella äimistyneenä. Mitä helvettiä Hika?! Meetkö sä ranttaamaan tosta tilanteesta tosiaan Shoulle??

Akin olisi tehnyt mieli mennä pamauttamaan Hikaa jollakin päähän. Häntä suututti niin perkeleesti toisen toiminta. Eikä tämä edes tajunnut, miten paljon tälläkin hetkellä satutti Shouta! Aki joutui ponnistelemaan, ettei olisi avannut suutaan. Hän tiesi, ettei voinut nyt mennä noiden väliin. Tämä oli Hikan ja Shoun välinen keskustelu, Shounkin nyt pitäisi sanoa jotain Hikalle. "Ehkäpä Kazuhirolla oli hyväkin syy siihen, miksi hän toimi niin kuin toimi", Shou lopulta tokaisi poikaystävälleen. Akin mielestä Shoun olisi pitänyt olla vihaisempi sanoissaan, mutta se ei varmaankaan olisi kuulostanut Shoulta. Ykköskitaristin ilmeestä näki kuitenkin selvästi, että tämä oli pahantuulinen ja loukkaantunut.

Toivottavasti Hika tajuaisi tekonsa ja hyvittäisi sen jotenkin. Jos Hika satuttaa Shouta vielä enemmän, en anna sitä ikinä anteeks.
Akiyoshi Higa

ViestiKirjoittaja Nightingale » 16.11.2013 23:17

Hirotaka Yoshida

Jostain syystä Shou ei siirtänyt katsettaan häneen, vaikka hän puhui tälle, vaan jatkoi kitaransa näppäilyä. Hika kurtisti kulmiaan ja oli juuri aikeissa kysyä Shoulta, mikä tätä vaivasi, kun toinen avasi suunsa. "Ehkäpä Kazuhirolla oli hyväkin syy siihen, miksi hän toimi niin kuin toimi", poikaystävä tokaisi tylysti, katsomatta edelleenkään häneen.

Hetkeen Hika ei osannut muuta kuin tuijottaa Shouta hämmästyneenä. Mikä toista oikein riepoi? Hika ei muistanut koskaan ennen nähneensä rakkaansa käyttäytyvän noin. Tämähän oli kuin takamukseen ammuttu karhu, ja vielä häntä kohtaan! Mitä ihmettä oli tekeillä?

"Miksi sinä puolustat Kazuhiroa? Tiedät kyllä, millainen hän osaa olla. Ja miksi sinä tiuskit minulle? Ihan kuin minä olisin tässä se, joka on tehnyt jotain väärää! Luulin, että olisit minun puolellani", Hika ilmoitti yhtä aikaa loukkaantuneena ja hämmentyneenä poikaystävänsä käytöksestä.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Nightingale » 16.11.2013 23:18

Hajime Aizawa

Häneen puolustuspuheenvuoronsa jälkeen Kazuhiro katseli häntä jonkin aikaa vaiti. Hajimea alkoi vähä vähältä hermostuttaa yhä enemmän. Hän ei tiennyt, kuinka Kazuhiro hänen selitykseensä suhtautui, sillä hän ei osannut tulkita tämän harvinaisen ilmeettömän tuntuisia kasvoja. Uskoiko rumpali häntä vai ei? Mitä ihmettä hän tekisi, jos toinen ei uskoisi? Hän ei halunnut, että heidän kiinnostavasti alkanut tuttavuutensa tyssäisi heti alkumetreillä johonkin sellaiseen, mitä hän ei ollut tehnyt.

Lopulta Kazuhiro avasi Hajimen helpotukseksi suunsa ja sanoi: "Huomasin kyllä, että Hikan flirtti sai sinut vaivaantuneeksi ja ettei sinulla ollut aiettakaan vastata siihen. En ajattele, että teit mitään väärää, vaikka tuskin olisikaan ollut pahitteeksi, jos olisit ollut tylympi Hikaa kohtaan. Hän on sen verran idiootti, että hänelle pitää sanoa asiat turhia kaunistelematta. Mutta sitähän sinä et voinut millään tietää, kun tapasit hänet äsken ensimmäistä kertaa."

Hajimen teki mieli huokaista helpotuksesta. Kazuhiro ei sittenkään kuvitellut, että hän olisi ollut jotenkin mukana Hikan flirtissä. Eikä toinen tuntunut liiemmin paheksuvan sitäkään, ettei hän ollut torjunut Hikaa selvemmin, vaan tuntui ymmärtävän, miksi hän oli toiminut hienovaraisemmin. Ylipäätään Hajimesta tuntui, että Kazuhiro suhtautui häneen varsin suopeasti.

Kazuhiro käänsi katseensa äkisti muualle. Hajime seurasi vaistomaisesti toisen katsetta ja näki Hikan siirtyneen istumaan Shoun viereen sohvalle. Ja ellei Hajime ihan erehtynyt, Hika valitti paraikaa poikaystävälleen siitä, kuinka Kazuhiro oli pilannut tämän flirttausyrityksen. Kuinka hän kehtaa? Eikö hän ajattele lainkaan Shoun tunteita?

Kazuhiron päässä vaikutti liikkuvan samansuuntaisia ajatuksia, sillä tämä totesi hyiseen sävyyn: "Hän ei ansaitse Shouta. Shou ei vain ole vielä tajunnut, minkälaisen itsekkään kusipään on rakkaakseen valinnut." Kun Hajime käänsi katseensa rumpaliin, hän näki tämän kasvoille kohonneen peittelemättömän vihaisen ilmeen. Oli selvää, ettei Kazuhiro ajatellut Hikaa lämmöllä. Ei tätä tosin voinut juuri syyttää vihamielisistä ajatuksista, ei Hikan ajattelemattomien ja itsekkäiden tekojen jälkeen.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Rishou Makito » 16.11.2013 23:20

Rishou Makito

Shou tunsi Hikan hetken hämmentyneen katseen itsessään. Sen ymmärsi, eihän hän ennen ollut mitenkään ikinä tiuskinut poikaystävälleen. "Miksi sinä puolustat Kazuhiroa? Tiedät kyllä, millainen hän osaa olla. Ja miksi sinä tiuskit minulle? Ihan kuin minä olisin tässä se, joka on tehnyt jotain väärää! Luulin, että olisit minun puolellani", Hika lausui loukkaantuneena. Uskomatonta, että tämä piti itseään vielä kaiken tapahtuneen uhrina. Shoun olisi tehnyt mieli itkeä, oliko Hika oikeasti noin sokea teoilleen?

Shoun kitaran kieliä pidellyt käsi puristi nyt tiukasti instrumentin kaulaa rystyset valkoisina. Hikan käytös satutti, enemmän kuin tämä pystyi ikinä kuvittelemaankaan. "Sinäkö tässä olet se uhri?" Ykköskitaristi aloitti matalamalla äänellä ja jatkoi sitten sanojaan ääni koroten loppua kohden: "Tajuatko sinä yhtään, miltä minusta tuntui kun menit lähentelemään vierasta miestä minun silmieni alla? Jos väität että, se oli pelkkää ystävämielessä tutustumista, minusta se näytti ainoastaan flirttaamiselta!" Sanojensa päätteeksi Shou katsoi poikaystäväänsä silmät vihasta ja surusta leimuten. Hänen omatuntonsa huusi, ettei hänen kuuluisi ärjyä muille, kun ei hän muistanut milloin viimeksi olisi ollut kenellekään näin vihainen kuin oli nyt.

"Olenkin ihmetellyt, miksi olet ollut seurassani niin hajamielinen ja poissaoleva. Näyttääkin siltä, että olet ajatellut seurassani ihan muuta ihmistä", Shou sanoi nyt hiljemmalla äänellä ja käänsi katseensa pois Hikasta.
Rishou Makito

ViestiKirjoittaja OtakuCroco » 16.11.2013 23:25

Satoru Wilson

Puolisen tuntia meni todennäköisesti siihen ennen kuin Darrette nimisen bändin treenikämppä alkoi häämöttää nurkan takaa. Satorun vatsassa kutisi, kun odotti jälleen niin innokkaasti ihastuksensa jälleennäkemistä. Hän kyllä oli ottanut jo kauan sitten selvää, missä Kazuhiro harjoitti musiikkia bänditoveriensa kanssa. Hänelle ei siis ollut ongelma tai mikään löytää tänne. Kazuhiro yllättyisi aivan varmasti!

Satoru huokaisi vielä jännittyneenä syvään ennen kuin astui asunnon ulko-oven kynnykselle ja koputti oveen. Kukahan bändin viidestä jäsenestä tulisi avaamaan oven? Hän ei ollut nähnyt heistä ketään kovin läheiseltä etäisyydeltä, joten hän ei tiennyt tarkalleen millaisia ihmisiä he olivat.
"You should never fight your feelings"
OtakuCroco
Ylläpitäjä

ViestiKirjoittaja Nightingale » 16.11.2013 23:26

Kazuhiro Tanaka

Hajime ei vastannut mitään, mutta ei Kazuhiro minkäänlaista vastausta odottanutkaan. Mitäpä Hajime olisi voinut sanoa asiasta, joka koski kahta ihmistä, joita tämä ei tuntenut. Kazuhiro vaistosi kuitenkin, että Hajime oli hiljaisesti samaa mieltä kuin hän. Hikan käytös oli vastenmielisen itsekästä ja vastuutonta. Shou tekisi viisaasti, jos vihdoin avaisi silmänsä ja ymmärtäisi, ettei Hika ollut ykköskitaristin rakkauden arvoinen.

Kazuhiro suuntasi huomionsa takaisin Hikaan ja Shouhun ja näki Hikan omaksuneen kasvoilleen loukkaantuneen ilmeen. Tämä kyseli jotain Shoulta melko kiihtyneeseen sävyyn, mutta koska Kazuhiro seisoi Hajimen kanssa aivan huoneen toisessa päässä, hän ei kuullut, mitä Hika tarkalleen ottaen sanoi. Jotain typerää ja ajattelematonta se taatusti kuitenkin oli.

Sen sijaan Kazu kuuli varsin hyvin, mitä Shou vastasi, sillä tämä ääni kohosi jokaisen sanan myötä. "Tajuatko sinä yhtään, miltä minusta tuntui kun menit lähentelemään vierasta miestä minun silmieni alla? Jos väität, että se oli pelkkää ystävämielessä tutustumista, niin minusta se näytti ainoastaan flirttaamiselta!" Darretten ykköskitaristi tiuskaisi petolliselle poikaystävälleen. Kazuhiro ei muistanut koskaan ennen nähneensä Shoun näyttävän tai kuulostavan yhtä vihaiselta ja loukkaantuneelta kuin nyt. Samaan aikaan Kazu kuitenkin näki toisen ilmeessä myös aimo annoksen surua.

Äkkiä ulko-oveen koputettiin. Kazuhiro siirsi yllättyneenä katseensa oveen mutta ei tehnyt elettäkään mennäkseen avaamaan. Kuka ikinä oven takana olikin, tällä tuskin oli mitään tekemistä hänen kanssaan. Hän ei odottanut ketään.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Akiyoshi Higa » 16.11.2013 23:31

Akiyoshi Higa

"Miksi sinä puolustat Kazuhiroa? Tiedät kyllä, millainen hän osaa olla. Ja miksi sinä tiuskit minulle? Ihan kuin minä olisin tässä se, joka on tehnyt jotain väärää! Luulin, että olisit minun puolellani", Hika kiukutteli Shoulle vielä takaisin. Jonkun pitäisi lyödä sua halolla päähän! Aki ei ollut ainut, jota alkoi todella kyrsimään tämä tilanne, Shoukin näytti siltä kuin tämän pitkä pinna olisi katkeamassa.

"Sinäkö tässä olet se uhri? Tajuatko sinä yhtään, miltä minusta tuntui kun menit lähentelemään vierasta miestä minun silmieni alla? Jos väität että, se oli pelkkää ystävämielessä tutustumista, minusta se näytti ainoastaan flirttaamiselta!" Shou sanoi vihaisella äänellä ja käänsi katseensa Hikaan. Aki puristi huulensa viivaksi katsoessaan bändin ykköskitaristia. Tämä näytti niin murheen murtamalta, että se ulottui basistille asti. Aki ei ollut ikinä tullut petetyksi, mutta jotenkin hän pystyi hieman ymmärtämään Shoun tunteita. Hän oli pitänyt Hika ja Shouta erottamattomana parina, joten teki kipeää seurata näiden riitaa vierestä.

Shoun viimeisimpiä sanoja Aki ei kuullut, koska tämä puhui niin hiljaa ja heti niiden jälkeen kuului ovelta napakka koputus. Basistin katse siirtyi ulko-ovelle. Heidän joukostaan ei puuttunut ketään, joten kellä olisi asiaa? Ehkä se oli Ben, mutta kun rupesi miettimään, tämä ei yleensäkään koputtanut vaan marssi muitta mutkitta sisään omalla avaimellaan. Kukaan huoneessaolijoista ei näyttänyt siltä, että olisivat kyenneet nousemaan ylös, joten Aki koki olevansa ainut, jonka täytyi aivata ovi.

Hän nousi tuoliltaan, pisti bassonsa syrjään ja käveli ovelle. Akin ilme muuttui äimästyneeksi, kun hän näki, kenen pärstä oven raosta pilkotti. Hän ei ollut unohtanut tuota hämärän oloista tyyppiä, vaikkei ollut nähnyt tätä sitten sen jälkeen, kun tämä oli Kazun kanssa poistunut joku aika sitten hänen viimeisen työvuoron aikana baarista. Mitä toi täällä tekee?? Aki ihmetteli mielessään ja kääntyi katsomaan kysyvänä Kazua. Hän ei ollut tiennytkään, että rumpali oli jatkanut tuon tyypin tapailua.
Akiyoshi Higa

ViestiKirjoittaja Nightingale » 16.11.2013 23:33

Hirotaka Yoshida

Hika näki, kuinka Shoun käsi puristui kitaran kaulan ympärille niin tiukasti, että rystyset muuttuivat valkoisiksi. "Sinäkö tässä olet se uhri?" poikaystävä kysyi matalasti. Hika oli aikeissa vastata, mutta Shou ei ollut vielä lopettanut. "Tajuatko sinä yhtään, miltä minusta tuntui kun menit lähentelemään vierasta miestä minun silmieni alla? Jos väität että, se oli pelkkää ystävämielessä tutustumista, minusta se näytti ainoastaan flirttaamiselta!" Shoun ääni kohosi jokaisen sanan myötä, ja kun toinen vihdoin katsoi häntä silmiin, Hika näki tämän silmien olevan täynnä vihaa.

Hika ei osannut sanoa mitään. Aina niin tyynen ja hallitun Shoun purkaus oli tullut hänelle täytenä yllätyksenä, eikä hän tiennyt, miten siihen olisi pitänyt suhtautua. Miksi Shou kuvitteli, että hän oli siinä mielessä kiinnostunut Hajimesta? Hänhän oli vain halunnut tutustua mielenkiintoiseen uuteen ihmiseen.

"Olenkin ihmetellyt, miksi olet ollut seurassani niin hajamielinen ja poissaoleva. Näyttääkin siltä, että olet ajatellut seurassani ihan muuta ihmistä", Shou sanoi hiljaa ja käänsi katseensa pois hänestä. Hika tuijotti edelleen sanattomana poikaystäväänsä, joka vaikutti pettyneen syvästi häneen. Miksi Shou kuvitteli hänen haaveilleen jostakusta toisesta? Eihän hänen mielessään tai sydämessään ollut ketään muuta kuin Shou! Tai jos hän olikin joskus poikaystävänsä seurassa ajatellut Hajimea, niin ei siinä ollut mitään sen enempää takana. Hajime oli vain mielenkiintoinen ihminen, johon Hikan teki mieli tutustua.

Kenties yhtä mielenkiintoinen kuin Shou alkuaikoina? pieni ääni Hikan mielessä kysyi ivallisesti. Kakkoskitaristi yritti vaientaa äänen, mutta se jatkoi sinnikkäästi: Jos et kerran ole tehnyt mitään väärää, miksi Shou sitten on sinulle niin vihainen? Tiedät kyllä hyvin, ettei Shou esitä perättömiä syytöksiä tai ole mustasukkaisuuteen taipuvainen. Jos hän sanoo, että sinä flirttasit Hajimelle, niin sitten sinä taatusti teit niin, ja vielä todelle törkeästi. Ja se poissaolevuus... tiedät itsekin, että olet viime aikoina ajatellut Hajimea vähintään yhtä usein kuin Shouta.

Ei! En minä ole niin tehnyt! En varmasti! Hika yritti väittää vastaan mutta ei onnistunut vakuuttamaan itseään. Vaistomaisesti hänen katseensa siirtyi Shoun musertuneesta olemuksesta huoneen toisella puolella Kazuhiron vieressä seisovaan Hajimeen. Oliko hän todella flirtannut tälle? Ei ihme, jos Hajime oli suhtautunut häneen melkoisen penseästi. Vaikka Hajime olisikin ollut homo tai bi, tämä tuskin olisi halunnut vastata häneen flirttiinsä hänen poikaystävänsä nähden.

Se, mitä Hika ei ymmärtänyt, oli, miten hän saattoi olla ihastunut Hajimeen. Hänhän oli sormiaan ja varpaitaan myöten rakastunut Shouhun! Ei hänen ajatuksissaan olisi pitänyt olla sijaa kenellekään muulle kuin rakkaalle poikaystävälle. Ja kuitenkin hän tunsi Hajimea katsoessaan selvää vetoa tätä kohtaan. Ei siinä ollut mitään järkeä!

Hika kääntyi hitaasti takaisin Shouhun päin ja katsoi tätä hetken avuttomana. Sitten hän ilmoitti: "Minä rakastan vain sinua." Varman ja vakuuttavan sijaan hänen äänensä kuulosti kuitenkin epäröivältä ja hämmentyneeltä.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Nightingale » 16.11.2013 23:34

Hajime Aizawa

Hajime näki Hikan loukkaantuvan Shoulta saamastaan penseästä vastaanotosta ja mitä ilmeisimmin kyselevän nyt syitä siihen. Hän ei kuitenkaan kuullut, mitä Hika poikaystävälleen sanoi, sillä tämä puhui varsin hiljaa ja hän seisoi Kazuhiron kanssa aivan toisella puolella huonetta. Sen sijaan hän kyllä kuuli suurimman osan Shoun vastauksesta, sillä tämän ääni kohosi puheenvuoron etenemisen myötä. "Tajuatko sinä yhtään, miltä minusta tuntui kun menit lähentelemään vierasta miestä minun silmieni alla? Jos väität, että se oli pelkkää ystävämielessä tutustumista, niin minusta se näytti ainoastaan flirttaamiselta!" Darretten ykköskitaristi äyskäisi. Pienen tauon jälkeen tämä sanoi vielä jotain muutakin, mutta sitä Hajime ei enää kuullut, sillä Shou oli jälleen madaltanut ääntään.

Kesken kaiken tämän draaman ulko-ovelta kuului koputus. Hajime siirsi kysyvän katseensa ensin oveen ja sitten yhä vieressään seisovaan Kazuhiroon, mutta tämä näytti aivan yhtä yllättyneeltä koputuksesta kuin hän. Ilmeisesti darrettelaiset eivät odottaneet ketään.

Koska kukaan muu ei tehnyt elettäkään mennäkseen avaamaan ovea, tulijan sisään päästäminen jäi basisti Akin tehtäväksi. Tämä pani bassonsa syrjään, marssi ovelle ja vetäisi sen rivakasti auki. Oven takaa paljastui tummiin vaatteisiin pukeutunut, rock-henkinen nuorukainen. Ilmeisesti tämä oli joku Kazuhiron tuttu, sillä Aki kääntyi katsomaan bänditoveriaan kulmat koholla.
Nightingale

EdellinenSeuraava

Paluu Darretten treenikämppä