Akiyoshi Higa
Aki nukkui sikeästi kuin tukki. Yleensä autossa oli epämukavaa nukkua ja niska yleensä tuli kipeäksi, mutta nyt ihme kyllä hän nukkui todella hyvin. Ei mennyt kuin enää hetki kun uni alkoi väistyä tieltä ja äänet kaikuivat hänen korviin selkeämmin. Kuului minibussin moottorin kämäistä hyrinää, Hikan ja Shoun vaimeaa keskustelua. Basisti avasi silmänsä ja huomasi olevansa jokseenkin oudossa asennossa. Ja vieläpä takapenkillä. Hetki meni ennen kuin hän tajusi kietoneensa käsivartensa jonkun ympäri, ja se joku piti olla juuri se hänen vierustoverinsa.
Nopeasti Aki sai itseensä puhtia ja irrottautui Kazusta. Hänen ilmeensä oli kuin häntä olisi halolla päähän lyöty, Kazu taas näytti siltä kuin olisi halunnut tappaa hänet sillä sekunnin sadasosalla. "Ka...ka..." Hän änkytti saamatta sanaa lausuttua suustaan. Hän tunsi korviensa leimahtavan punaiseksi pelkästä häpeästä ja nolostuksesta. Miks kaikista ihmisistä justiinsa Kazu? Se vihaa mua muutenkin... "Ka-kauan mä oikeen oon nukkunu tossa!!!?? Mikset sä saatana herättäny??" Basisti tivasi nolostuksensa lomasta ja vilkaisi muiden bändin jäsenien suuntaan. Olivatko nämä nähneet sen tilanteen? Jos Niya oli nähnyt, tämä muistuttaisi siitä koko hänen loppu ikänsä.
Aki huomasi Kazun pään ohi katsoessaan, että he olivat saapuneet pieneen kylään, jossa valmistettiin jotain juttuja jotakin tapahtumaa varten. Olivatko he kohta jo perillä? Kuinka kauan siis hän oli oikein jo ehtinyt nukkua Kazun sylissä???!! Olisi rumpali voinut vaikka mieluummin lyödä häntä tylsällä kirjallaan tai pudottaa lattialle. Ainakin basisti olisi olettanut tämän tekevän niin, muttei niin ollut käynytkään... Varmasti se halus vaa nolata mut...