Akiyoshi Higa
"Mitä sinä haluat tehdä tälle asialle? Kun olen jättänyt Satorun, mikä tapahtuu ensi tilassa, olen vapaa", Kazu sanoi pitkään vallinneen hiljaisuuden jälkeen. Tuntui mahtavalta kuulla, että Kazu oli valmis jättämään jonkun vain hänen vuokseen, ja ennen kaikkea hän tunsi mielihyvää siitä, että se jätettävä henkilö olisi Satoru. Vaikka Aki ei olisikaan ollut mustasukkainen, hänestä tuntui silti siltä, että siinä tyypissä oli jotain hämärää.
Ennen kuin Aki ehti sanoa mitään Kazun sanoihin, tämä jatkoi heti perään: "Sinun on kuitenkin parempi olla tosissasi, mikäli haluat seurustella minun kanssani. Minä en ole ihminen, jonka kanssa kokeillaan, millaista on deitata toista miestä. Tulet katumaan, mikäli jätät minut jonkun naisen takia, pettämisestä puhumattakaan."
Rumpalin äänensävy oli vakava, ja tämä todella tarkoitti sanomisiaan, toisen katsekin kertoi, ettei tämän kanssa kannattanut pelleillä tuollaisilla asioilla edes leikillään. Aki oli tyytyväinen siihen, että oli pikku hiljaa alkanut oppia lukemaan Kazun ilme- ja elekieltä. Näin hänenkin oli helpompi ymmärtää, mitä Kazu todella tarkoitti, mutta tietenkin hänellä olisi paljon oppimista, koska ajoittain rumpali pysyi silti visusti mystisenä hänelle.
Aki alkoi vakavasti pohtia rumpalin lausumia sanoja. Aki ei ollut ajatellut ihastustaan kovinkaan pitkälle, kun oli joutunut möläyttämään sen ääneen. Hän ei ollut miettinyt mitään seurustelutasolle saakka, kun ei ollut osannut arvata hänen tunteidensa julkitulemista. Nyt hän joutuisi vakavasti pohtimaan, mitä todella halusi Kazusta. Kazu tuntui olevan henkilö, joka otti seurustelun erittäin vakavasti, eikä tämän kanssa kannattanut leikkiä millään tasolla, siksi hänenkin kannattaisi olla varma tunteistaan.
Aki oli aina jollain tasolla säikkynyt seurustelua, koska se langetti tiettyjä rajoituksia ja velvollisuuksia. Tosin se oli niinä aikoina kun hän juoksi naisten perässä tai toisinpäin. Se kuulosti niin vakavalta asialta, että hän oli siksi vältellyt sitä viimeiseen asti naissuhteissaan. Joskus jotkut naikkoset olivat luulleet, että he olivat seurustelleet ja suuttuneet sitten perin pohjin, kun Aki oli tehnyt selväksi ettei asia ollut todellakaan niin.
Nyt kun vertasi hänen tunteitaan jotain menneessä ollutta naikkosta kohtaan, Kazua kohtaan hänen tuntemukset tuntuivat paljon vahvemmilta ja intohimoisemmilta. Hän ei siis ollut koskaan tavannut ketään, joka olisi ollut seurustelemisen arvoinen, ennen kuin nyt. Kazu saattaisi hyvinkin olla se, jota hän oli alitajuisesti odottanut.
"Mä tajuan, että sä otat seurustelun tosi vakavasti, ja siks mä lupaan miettiä asiaa tosissani. Vaikka tällä hetkellä mä oisinkin valmis ryhtymään suhteeseen sun kanssa nyt heti, mä haluun olla vuorenvarma asiasta. Usko pois, mäkään en ota seurustelua kovin kevyesti." Enemmän kuin mitään muuta hän halusi Kazun itselleen, koska ei kestänyt sitä ajatusta, että joku muu Satorun kaltainen kilpailija ilmestyisi nurkan takaa. Ja nyt kun Kazu oli luvannut jättää Satorun hänen vuokseen, niin miksi ihmeessä hänen pitäisi kieltäytyä? Tietty seurustelusuhteessa oleminen oli vierasta hänelle, mutta hän ei ajatellut sitä enää kamalana asiana.