Jealousy

Täällä on kaupat, ostarit yms.

Valvoja: Nightingale

Re: Jealousy

ViestiKirjoittaja Akiyoshi Higa » 16.04.2014 22:12

Akiyoshi Higa

"Mitä sinä haluat tehdä tälle asialle? Kun olen jättänyt Satorun, mikä tapahtuu ensi tilassa, olen vapaa", Kazu sanoi pitkään vallinneen hiljaisuuden jälkeen. Tuntui mahtavalta kuulla, että Kazu oli valmis jättämään jonkun vain hänen vuokseen, ja ennen kaikkea hän tunsi mielihyvää siitä, että se jätettävä henkilö olisi Satoru. Vaikka Aki ei olisikaan ollut mustasukkainen, hänestä tuntui silti siltä, että siinä tyypissä oli jotain hämärää.

Ennen kuin Aki ehti sanoa mitään Kazun sanoihin, tämä jatkoi heti perään: "Sinun on kuitenkin parempi olla tosissasi, mikäli haluat seurustella minun kanssani. Minä en ole ihminen, jonka kanssa kokeillaan, millaista on deitata toista miestä. Tulet katumaan, mikäli jätät minut jonkun naisen takia, pettämisestä puhumattakaan."

Rumpalin äänensävy oli vakava, ja tämä todella tarkoitti sanomisiaan, toisen katsekin kertoi, ettei tämän kanssa kannattanut pelleillä tuollaisilla asioilla edes leikillään. Aki oli tyytyväinen siihen, että oli pikku hiljaa alkanut oppia lukemaan Kazun ilme- ja elekieltä. Näin hänenkin oli helpompi ymmärtää, mitä Kazu todella tarkoitti, mutta tietenkin hänellä olisi paljon oppimista, koska ajoittain rumpali pysyi silti visusti mystisenä hänelle.

Aki alkoi vakavasti pohtia rumpalin lausumia sanoja. Aki ei ollut ajatellut ihastustaan kovinkaan pitkälle, kun oli joutunut möläyttämään sen ääneen. Hän ei ollut miettinyt mitään seurustelutasolle saakka, kun ei ollut osannut arvata hänen tunteidensa julkitulemista. Nyt hän joutuisi vakavasti pohtimaan, mitä todella halusi Kazusta. Kazu tuntui olevan henkilö, joka otti seurustelun erittäin vakavasti, eikä tämän kanssa kannattanut leikkiä millään tasolla, siksi hänenkin kannattaisi olla varma tunteistaan.

Aki oli aina jollain tasolla säikkynyt seurustelua, koska se langetti tiettyjä rajoituksia ja velvollisuuksia. Tosin se oli niinä aikoina kun hän juoksi naisten perässä tai toisinpäin. Se kuulosti niin vakavalta asialta, että hän oli siksi vältellyt sitä viimeiseen asti naissuhteissaan. Joskus jotkut naikkoset olivat luulleet, että he olivat seurustelleet ja suuttuneet sitten perin pohjin, kun Aki oli tehnyt selväksi ettei asia ollut todellakaan niin.

Nyt kun vertasi hänen tunteitaan jotain menneessä ollutta naikkosta kohtaan, Kazua kohtaan hänen tuntemukset tuntuivat paljon vahvemmilta ja intohimoisemmilta. Hän ei siis ollut koskaan tavannut ketään, joka olisi ollut seurustelemisen arvoinen, ennen kuin nyt. Kazu saattaisi hyvinkin olla se, jota hän oli alitajuisesti odottanut.

"Mä tajuan, että sä otat seurustelun tosi vakavasti, ja siks mä lupaan miettiä asiaa tosissani. Vaikka tällä hetkellä mä oisinkin valmis ryhtymään suhteeseen sun kanssa nyt heti, mä haluun olla vuorenvarma asiasta. Usko pois, mäkään en ota seurustelua kovin kevyesti." Enemmän kuin mitään muuta hän halusi Kazun itselleen, koska ei kestänyt sitä ajatusta, että joku muu Satorun kaltainen kilpailija ilmestyisi nurkan takaa. Ja nyt kun Kazu oli luvannut jättää Satorun hänen vuokseen, niin miksi ihmeessä hänen pitäisi kieltäytyä? Tietty seurustelusuhteessa oleminen oli vierasta hänelle, mutta hän ei ajatellut sitä enää kamalana asiana.
Akiyoshi Higa

ViestiKirjoittaja Nightingale » 17.04.2014 21:36

Kazuhiro Tanaka

Aki vaikutti ottavan hänen sanansa tosissaan, sillä tämä oli hyvän aikaa vaiti, ennen kuin vastasi: "Mä tajuan, että sä otat seurustelun tosi vakavasti, ja siks mä lupaan miettiä asiaa tosissani. Vaikka tällä hetkellä mä oisinkin valmis ryhtymään suhteeseen sun kanssa nyt heti, mä haluun olla vuorenvarma asiasta. Usko pois, mäkään en ota seurustelua kovin kevyesti." Basistin ilme oli poikkeuksellisen vakava, ja tämän äänensävy lähes juhlallinen. Bänditoveri vaikutti todella pohtineen asiaa eikä vain möläyttäneen ensimmäistä mieleensä tullutta asiaa.

Kazuhiron oli pakko myöntää, että Aki oli yllättänyt hänet tämän keskustelun aikana toistuvasti kypsyydellään. Hän muisti yhä hyvin Niyan kertomukset Akin lyhyistä ja pinnallisista naissuhteista. Basistin vasta liityttyä Darretteen hän oli myös omin silmin todistanut tämän huoletonta flirttiä kaikkien hyvännäköisten naisten kanssa. Viimeisen puolen vuoden aikana Aki vaikutti kuitenkin kypsyneen melkoisesti. Ehkä Kazun ei olisi tarvinnut varoittaa tätä niin tiukasti leikkimästä hänen tunteillaan. Toisaalta oli aina parempi olla ottamatta riskejä. Nyt Aki ainakin tiesi varmasti, ettei Kazu sietänyt mitään pelleilyä suhdeasioissa.

Tietysti Kazuhiroa huoletti yhä, ettei Akista olisi vakavaan suhteeseen tai että tämä keksisi jossain vaiheessa palata takaisin kaappiin ja unohtaa koskaan edes katsoneensa toista miestä sillä silmällä. Basistin vastaus oli kuitenkin vähentänyt hänen huoltaan merkittävästi. Mikäli Aki olisi tahtonut rynnätä suin päin suhteeseen, Kazu olisi epäillyt, että koko seurusteluinto oli pelkkää kokeilunhalua tai hetken mielijohdetta. Se, että Aki tahtoi ensin pohtia asiaa rauhassa, antoi ymmärtää, ettei tämä ottanut hänen kanssaan seurustelua kevyesti. Totta kai toisen pohdinnoissa oli myös aina se riski, että tämä päätyisi sittenkin siihen, ettei tahtonut seurustella hänen kanssaan, mutta sille ei mahtanut mitään. Mikäli bänditoveri päätyisi sellaiseen lopputulokseen, Kazu kyllä kestäisi sen, vaikka se kieltämättä olisikin melkoinen pettymys.

"Parempi olisi. Minun kanssani ei voi muuttaa mieltä kesken kaiken", Kazuhiro varoitti. Sitten hän kuitenkin pehmensi äänensävyään ja jatkoi: "Harkinta-aika lienee meidän molempien kannalta hyvä ajatus. Minulla on takana kaksi epäonnistunutta suhdetta. Minun täytyykin harkita, uskallanko ottaa sitä riskiä, että tästä tulee kolmas."
Häilyväinen sydän on ainoa vakaa asia maailmassa.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Akiyoshi Higa » 17.04.2014 23:23

Akiyoshi Higa

"Parempi olisi. Minun kanssani ei voi muuttaa mieltä kesken kaiken", rumpali sanoi varoittavalla äänensävyllä. Kazu jatkoi kuitenkin pehmentyneemmällä äänellä: "Harkinta-aika lienee meidän molempien kannalta hyvä ajatus. Minulla on takana kaksi epäonnistunutta suhdetta. Minun täytyykin harkita, uskallanko ottaa sitä riskiä, että tästä tulee kolmas."

Aki tutki hetken Kazun kasvoja. Tämän sanoista saattoi päätellä, että ne kaksi edellistä epäonnistunutta suhdetta olivat olleet varsin kivuliaita. Millaisiahan ihmisiä Kazu oli menneisyydessään tapaillut? Aki olisi ollut utelias tietämään minkälaisia persoonia he olivat olleet, muttei kuitenkaan aikonut kysyä sitä ääneen. Hän ei udellut ihmisisten menneisyyksistä, ellei nämä sitten ottaisi itse asiaa puheeksi.

"Sopii", Aki totesi pehmeä vino hymy huulillaan. Näillä näkymin Aki itse oli ainakin valmis yrittämään, mutta tahtoi itsekin varmistua kunnolla tunteistaan, ettei ne vain olleet pelkkää ohimenevää ihastusta. Basisti kyllä aavisti tämän olevan pidempiaikaista, koska ennen hänen ihastumisensa olivat kestäneet pisimmillään muutaman päivän. Kazua kohtaan tuntema ihastus oli kestänyt jo useamman viikon.

Basisti oli tyystin keskustelun aikana ja hermostuksissaan unohtanut juoda kahviaan, joten nosti nyt kupin huulilleen ja joi kulauksen. Kahvi oli alkanut jo haalentua, muttei ollut onneksi muuttunut vielä kylmäksi. Aki ei voinut estää hentoista hymyä muodostumasta huulilleen. Hän oli tavattoman pitkään tuntenut sisäistä kiukkua siitä, että oli tuntenut pientä yksinäisyyttä sisällään, mutta nyt se tuntui pikku hiljaa hälvetä, kun kuuli, että joku Kazun kaltainen tyyppi tunsi häntä kohtaan jotain. Sitä ei tiennyt miten pitkään Kazun kiinnostus kestäisi, koska basisti ei pitänyt itseään kovin kiehtovana tai fiksuna. Olisi luullut, että Kazu pitäisi kypsemmistä ja vastuuntuntoisemmista tyypeistä kuin hän. Mutta joka tapauksessa, Aki oli nyt tosi iloinen.
Akiyoshi Higa

ViestiKirjoittaja Nightingale » 19.04.2014 23:32

Kazuhiro Tanaka

Aki katseli hetken aikaa häntä tutkivasti. Basisti näytti siltä kuin olisi tahtonut kuulla enemmän hänen edellisistä suhteistaan. Kazuhiron helpotukseksi toinen ei kuitenkaan loppujen lopuksi kysynyt mitään vaan totesi vain pehmeästi hymyillen: "Sopii." Rumpali oli tyytyväinen siihen, että Aki oli hillinnyt uteliaisuutensa. Vaikka hän oli itse ottanut aiemmat suhteensa puheeksi, hän ei ollut valmis puhumaan niistä kovin tarkasti, ei ainakaan vielä. Emilyn ja Alexanderin petosten ajatteleminen sai yhä hänet huonolle tuulelle.

Kazuhiro katseli, kuinka Aki nosti kahvikuppinsa huulilleen ja joi siitä. Basistin huulilla karehti pieni mutta aito hymy, johon Kazu huomasi alitajuisesti vastaavansa. Oli ilahduttavaa nähdä, että ajatus hänen kanssaan seurustelemisesta sai jonkun noin hyvälle tuulelle. Rumpali tiesi hyvin, ettei ollut helppo ihminen ja että useimmat ihmiset olisivat pitäneet suhdetta hänen kanssaan pikemmin rangaistuksena kuin palkkiona. Onneksi Aki oli toista maata.

Bänditoverinsa esimerkkiä seuraten Kazu syventyi hetkeksi oman kuppinsa sisältöön. Tee oli ehtinyt jo haalentua mutta oli kuitenkin yhä juomakelpoista. Kazu joi sen loppuun ja laski sitten kuppinsa takaisin asetille. Niin hyvä kuin tämä keskustelu olikin ollut, hänestä alkoi tuntua, että oli tullut aika saattaa se loppuun. Ei kannattanut koetella hyvää onnea liikaa, ettei tuuri kääntyisi. Sitä paitsi Kazulla oli vielä ohjelmaa tälle päivälle.

"Kiitos, että kutsuit minut kahville. Tämä on ollut paras kahvilareissu pitkään aikaan", Kazuhiro sanoi. Hän toivoi, että Aki ymmärtäisi, mitä hän sanoillaan tarkoitti. Lähtiessään tänään Satorua tapaamaan hän ei ollut todellakaan osannut arvata, että iltapäivä päättyisi näin positiivisesti. Tietysti Satorunkin kanssa oli ollut ihan kivaa, mutta ne treffit kalpenivat hänen ja Akin kahvihetken rinnalla. Kazu saattoi tuskin uskoa, että he olivat todella tunnustaneet toisilleen tunteensa ja harkitsivat nyt seurustelua.

Mieli epätavallisen keveänä Kazuhiro nousi ylös, puki takkinsa ja poimi olkalaukkunsa lattialta tuolinsa vierestä. Sen tehtyään hän kääntyi hymyilemään hyvästiksi Akille. "Toivottavasti näemme pian uudelleen." Noiden sanojen myötä rumpali kääntyi ympäri, poistui kahvilasta ja suuntasi kohti rullaportaita, jotka veisivät hänet alakertaan. Oli aika mennä kotiin pohtimaan rauhassa kaikkea iltapäivän aikana tapahtunutta sekä harkitsemaan, miten kertoa Satorulle, ettei hän ollut enää kiinnostunut tapailemaan tätä.
Häilyväinen sydän on ainoa vakaa asia maailmassa.
Nightingale

ViestiKirjoittaja Akiyoshi Higa » 19.04.2014 23:47

Akiyoshi Higa

Kazukin joi teetään hiljaisuuden vallitessa, ainoastaan kahvilan taustamöly rikkoi hiljaisuuden. Akilla oli tunne, että tämä kahvilahetki oli loppumaisillaan, ainakaan hänellä itsellään ei ollut mitään tärkeää asiaa sanottavana. "Kiitos, että kutsuit minut kahville. Tämä on ollut paras kahvilareissu pitkään aikaan", rumpali sanoi laskettuaan teekuppinsa aluslautaselle.

Toisen sanat saivat Akin mielen lämpöiseksi ja hymyili vilpittömästi. "Eipä kestä." Kazu oli ensimmäinen, joka teki lähtöä. Tämä nousi ylös, poimi käsiinsä laukkunsa sekä takkinsa ja kääntyi vielä Akin puoleen. "Toivottavasti näemme pian uudelleen", rumpali totesi hymyillen ennen kuin lähti kävelemään pois kahvilasta.

Aki ei ehtinyt muuta kuin nyökkäämään, koska oli niin häkeltynyt Kazun luomasta hymystä, että oli mennyt sanattomaksi. Kuinkahan monta kertaa vielä hänen sydämensä jättäisi yhden lyönnin väliin aina kun hän näkisi Kazun hymyilevän noin?

Rumpalin mentyä Aki joi vielä loputkin kahvistaan pikaisesti ennen kuin teki itsekin lähtöä. Hän ei ollut ollut todellakaan odottanut törmäävänsä Kazuun tällä tavoin. Hänen alkuperäinen tarkoitus oli ollut pelkästään ostaa uusia kieliä bassoon. Mutta tässä ei ollut mitään vikaa, päinvastoin.
Akiyoshi Higa

ViestiKirjoittaja OtakuCroco » 20.04.2014 00:18

Satoru Wilson

Satorulla oli ollut alun alkaen oikeasti tarkoitus treffien jälkeen lähteä kotiin, mutta kun hän ostoskeskuksesta ulos astuttuaan oli kääntynyt katsomaan vielä ihastustaan, oli hän nähnyt tämän painuvan syvemmälle rakennuksen ihmismassaan. Uteliaisuus oli vallannut Satorun täysin, hän halusi ottaa selvää, minne hänen ihastuksellaan oli vielä asiaa.

Nuorukainen oli maastoutunut ihmismassaan eikä Kazuhiro ollut aavistanut mitään, joten Satoru saattoi helposti varjostaa tätä aina eläinkaupan nurkille asti. Hän varmasti haluaa ostaa jotakin suloisille freteilleen. Satoru ei itse astunut kauppaan laisinkaan, vaan jäi odottamaan lähellä olevan paksun tolpan taakse aina välillä kulman takaa vilkuillen, ettei vahingossa kadottaisi toista näköpiiristään.

Hetken ajan kaupassa viivyttyään Kazuhiro tuli pieni pussi kädessään ulos ovista. Muutaman askeleen otettuaan Darretten rumpali pysähtyi kuin seinään ja jäi tuijottamaan jotakin edessään. Satoru seurasi ihastuksen katsetta, ja hänen ilmeensä synkkeni, kun hän näki Akin. Mitä tuo tekee täällä?! Ja vielä Kazua selvästi odottamassa! Kazuhiro näytti myös yllättyneeltä, joten Satorun ei tarvinnut epäillä tätä siitä, että toinen tapaili toisia hänen selkänsä takansa. Darretten basisti oli selkeästi yllättänyt heidät molemmat.

Minäkin näyttäisin noin epäileväiseltä basistia kohtaan, jos yllättäisin hänet hiippailemasta perästäni. Satoru ei mitenkään saattanut kuulla noiden kahden keskustelua, mutta päätteli näiden sopineen menevänsä jonnekin, koska nämä lähtivät kävelemään yhtämatkaa eteenpäin. Satoru tyrmistyi tajuttuaan kaksikon menevän yläkerran pikkuiseen kahvilaan. Jos kyseessä olisi ollut kuka tahansa muu Kazuhiron tuttava kuin Aki, hän ei olisi ollut yhtä huolestuneen tyrmistynyt. Niin kuin hän viime kerralla oli mielessään todennut, Aki oli hänen kilpailijansa Kazuhiron suhteen.

Kazuhiro ja Aki tekivät tilauksensa ja menivät istumaan nurkkapöytään. Se oli täydellinen paikka, sillä Satoru pystyi näkemään kaksikon suoraan alakerran penkiltä, johon oli mennyt istumaan. Tuimasti tuijotellen hän seurasi kaksikon keskustelua turhautuneena siitä, ettei pystynyt olemaan lähempänä salakuuntelemassa. Hän halusi niin palavasti saada tietää, mistä nuo puhuivat!

Olisi luullut, että hän kyllästyisi tuijottomaan tyhjästi eteenpäin kuulematta mitään, mutta ei, Satoru näki kyseessä olevan vakavakin keskustelu, koska seurasi ihastuksensa ja kilpailijansa ilme- ja elekieltä niin tarkkaavaisesti. Hän halkoi huolestua todenteolla, kun kaksikon elekieli kertoi, että jotain syvällistä oli juuri paljastettu. Se mitä, hänkään ei ollut nähnyt Kazuhiron suovan hänelle, oli tuollainen kaunis, vilpitön ja ihastunut hymy! Akikin näytti siltä kuin olisi voinut leijua kuussa!

Eikai jotain tunteita ole paljastettu? Selvästi oli, koska aina keskustelun loppuun asti Kazuhiron ja Akin ympärillä oli leijunut kevyt hattarainen pilviaura. Keskustelun loputtua Kazuhiro lähti ensin ja soi basistille pehmeän hymyn. Kauhistuneena Satoru jäi istumaan paikoilleen kauankin sen jälkeen kun Darrettelaiset olivat lähteneet koteihinsa. Hänen vatsassaan painoi inhottava pahaenteinen paine. Jotain ikävää tulisi varmasti tapahtumaan, ja jos se ikävä tapahtuisi hänelle Akin takia, Satoru ei ollut varma voisiko olla kostamatta asiaa tälle!
"You should never fight your feelings"
OtakuCroco
Ylläpitäjä

Edellinen

Paluu Keskusta