Hirotaka Yoshida
"Pettämistä on monenasteista. Sänkyyn meneminen on niistä pahin", Shou kivahti. Darretten ykköskitaristinkin tunnetusti epätavallisen pitkä pinna alkoi selvästi pettää. Hika kieltäytyi kuitenkin kokemasta syyllisyyttä sen takia. Koko keskustelu oli ollut Shoun idea, ja Shou oli myös ollut se, joka oli ruvennut syyttelemään Hikaa pettämisaikeista. Toisin sanoen toinen sai, mitä tilasi.
Pienen tauon jälkeen Shou jatkoi hieman rauhallisemmin: "Oli tekosi mielestäsi kuinka pieni tahansa, se loukkasi minua. Viittaan exääni siksi, koska tekemisesi herätti taas pettämiseksi tulemisen pelkoni. Vaikka et voi luvatakaan sitä, ettet joskus ihastuisi uudelleen johonkuhun toiseen, en syytä sinua, koska tulevaisuuteen ei voi nähdä. Mutta minä en ole vakuuttunut siitä, että välität minusta yhä edelleen. Etkä ole vastannut kysymykseeni: rakastatko sinä minua?"
"En kai minä olisi tässä, jos en välittäisi sinusta. Tämä keskustelu ei todellakaan ole mikään nautinto, joten jos minua ei kiinnostaisi yhtään, niin olisin jättänyt tulematta", Hika tokaisi. Vedettyään henkeä hän jatkoi katkeraan sävyyn: "Tällä hetkellä en kyllä ymmärrä, miksi vaivauduin tulemaan. Sinä vain syyttelet minua perusteetta omista peloistasi ja tivaat, rakastanko sinua vai en. Olisin halunnut säästää sinun tunteitasi, mutta kun sinä kerran haluat niin kovasti kuulla totuuden, niin saamasi pitää. Eli ei, minä en rakasta sinua, vaikka jossain vaiheessa niin luulin."