Hajime Aizawa
"Et sinä olisi vaivannut minua, mutta ymmärrän kyllä sinua. Olen itsekin aikoinani riidellyt vanhempieni kanssa, tai no, lähinnä isäni kanssa. Hän ei oikein ymmärtänyt minua", Junya vastasi. Hajime tyytyi nyökkäämään. Hän oli aika varma, ettei Junya ollut riidellyt isänsä kanssa samasta asiasta kuin hän omien vanhempiensa kanssa, mutta tuntui tarpeettomalta sanoa niin. Hän vain joutuisi paljastamaan, mistä oli kiistellyt äitinsä ja isänsä kanssa, ja sitä hän ei missään tapauksessa halunnut tehdä - eikä oikeastaan voinutkaan sen jälkeen, kun oli tunnin sisään väittänyt Junyalle olevansa hetero.
"Sinulla on ilmeisesti ongelmattomat välit äitisi kanssa", Hajime totesi kysyvään sävyyn saadakseen keskustelun käännettyä pois itsestään. Hänellä itsellään oli aika lailla yhtä vaikeaa sekä äitinsä että isänsä kanssa. Hänen vanhemmillaan oli tapana olla melkein kaikesta häntä koskevasta yhtä mieltä. Periaatteessa se oli kai hyvä asia, eihän ollut toivottavaa, että vanhemmat olivat jatkuvasti eri linjoilla keskenään, mutta hänen tapauksessaan se oli ikävää. Hajime nimittäin koki usein olevansa kotonaan tilanteessa, jossa kaksi oli yhtä vastaan, varsinkin nyt kun hänen isoveljensä ei enää asunut kotona.
Totta puhuen kaksi yhtä vastaan -asetelma oli kyllä vallinnut jo ennen isoveljen muuttoakin. Silloin se yksi oli kuitenkin ollut Hajimen sijaan Takahiro. Jos Japanese Beastin kitaristi oli rehellinen itselleen, hänen oli näet myönnettävä, ettei hän ollut kovin ahkerasti tukenut isoveljeään, kun tämä oli ajautunut kiistoihin heidän vanhempiensa kanssa. Enimmäkseen Hajime oli pyrkinyt pysyttelemään erossa koko kiistasta, pelkuri kun oli. Hän ei halunnut joutua valitsemaan puolta, kun kyseessä olivat hänen perheenjäsenensä, vaikka hän olikin ollut usein sitä mieltä, että Takahiro oli oikeassa.
Asian ajatteleminen sai Hajimen tuntemaan häpeää. Hän oli niin selkärangaton ihminen, varsinkin jos oli kyse hänen vanhemmistaan. Ei ihme, ettei hän ollut enää yhtä läheisissä väleissä Takahiron kanssa kuin joskus aiemmin. Isoveli oli pettynyt häneen pahemman kerran, kun hän ei ollut asettunut tämän tueksi Nadja-asiassa. Takahiro oli itse sanonut kotoa lähtiessään, että oli odottanut häneltä enemmän. Toisaalta olisihan tämän pitänyt tietää, ettei Hajime uskaltanut ikinä kunnolla uhmata heidän vanhempiaan, olivatpa nämä kuinka väärässä tai epäoikeudenmukaisia tahansa.